SCUDETTO


Strata zamiast zaliczki... Milan - Roma 0:1

11 kwietnia 2024, 19:54, cinassek Aktualności
Strata zamiast zaliczki... Milan - Roma 0:1

Milan przegrał z Romą 0:1 na San Siro w pierwszym meczu ćwierćfinału Ligi Europy. Jedyny gol padł po strzale głową Gianluki Manciniego w pierwszej połowie.

Sam początek spotkania w Mediolanie był bardzo spokojny z obu stron. Zmieniło się to w 17. minucie. Z rzutu rożnego dośrodkował Paulo Dybala, a Gianluca Mancini urwał się w polu karnym Rubenowi Loftusowi-Cheekowi i zagłówkował wprost do bramki rossonerich. Nawet jeśli wydaje się, że tego kornera być nie powinno, bo Romelu Lukaku, który go wywalczył, znajdował się na spalonym, nic nie może usprawiedliwić mediolańskiej defensywy za taką nonszalancję.

Wkrótce po tej sytuacji gospodarze mogli wyrównać. Bliski celu w zamieszaniu podbramkowym był Olivier Giroud, ale doskonale na własnej linii bramkowej interweniował Lukaku. W kolejnych minutach Milanowi brakowało polotu, a najgroźniejszy okazał się strzał z dystansu Tijjaniego Reijndersa, z którym jednak doskonale poradził sobie Mile Svilar.

Roma natomiast miała w garści świetny wynik i często kontrowała ekipę Stefano Piolego. Przodował w tym Stephan El Shaarawy, który regularnie dostarczał dobre piłki z prawego skrzydła. Po jednej z takich sytuacji omal własnego bramkarza nie pokonała Matteo Gabbia, lecz Mike Maignan interweniował w porę. Do przerwy to rzymianie prowadzili jedną bramką.

Po zmianie stron boiska giallorossi nie naciskali już na bramkę gospodarzy. Nie mogło to dziwić. Mediolańczycy długo jednak nie potrafili mocniej zaatakować gości i powalczyć o wyrównanie. Kilkukrotnie szczęścia strzałem z dystansu szukał Reijnders, ale za każdym razem czujny był Svilar.

Najbardziej aktywny Milan zrobił się w ostatnim kwadransie, gdy na boisku byli już Yacine Adli czy Samuel Chukwueze. Francuz próbował zaskoczyć serbskiego golkipera Romy "centrostrzałem", ale piłkarz gości z pomocą poprzeczki wyekspediował piłkę na rzut rożny. W 86. minucie natomiast najlepszą akcję rossonerich stworzył Nigeryjczyk - objechał w polu karnym kilku przeciwników i wyłożył futbolówkę jak na tacy Olivierowi Giroud na piąty metr, jednak Francuz posłał bardzo mocne uderzenie jedynie w poprzeczkę.

Ostatecznie to rzymska drużyna wygrała w Mediolanie 1:0, co oznacza jedno - w czwartek, 18 kwietnia na Stadio Olimpico to Milan będzie musiał odrabiać straty...

W starciu Bayeru Leverkusen z West Hamem United, które wyłoni półfinałowego przeciwnika włoskiej pary, 2:0 w Niemczech wygrali gospodarze. Rewanż za tydzień w Londynie.

AC Milan - AS Roma 0:1 (0:1)

Bramki: Mancini 17'

Żółte kartki: trener Pioli 16', Pulisic 33', Adli 63', Loftus-Cheek 73' - Cristante 39'

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan - Calabria, Thiaw, Gabbia, T. Hernandez - Bennacer (59' Adli), Reijnders - Pulisic (78' Chukwueze), Loftus-Cheek, Leao (78' Okafor) - Giroud.

AS ROMA (4-3-2-1): Svilar - Celik, Mancini, Smalling, Spinazzola - Cristante, Paredes (89' Bove), Pellegrini (89' Aouar) - Dybala (81' Abraham), El Shaarawy - Lukaku (90+2' Llorente).

Sędzia główny: Clement Turpin (Francja)



804 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
AC Kamil
AC Kamil
11 kwietnia 2024, 22:18
Czy parmeński taktyk wie, że może zrobić zmiany ?
2
Daros
Daros
11 kwietnia 2024, 22:17
Wypadamy słabo, przy czym Roma dzis gra naprawdę świetnie. Mecz ułożył im się idealnie, bramka z pierwszego różnego i oni już nic nie muszą.
0
dykt4tor
11 kwietnia 2024, 22:18
Mówienie, że Roma gra świetnie to już duże nadużycie
1
Daros
Daros
11 kwietnia 2024, 22:18
A nie gra? Przez 5 min teraz trzymali pile. Mega kompaktowo w obronie.
0
dykt4tor
11 kwietnia 2024, 22:19
Nie, nie gra. Gol, którego nie powinno być a tak to nic tak naprawdę nam nie zagrozili
0
Levy11
11 kwietnia 2024, 22:17
Czułem, że Faraon będzie jednym z lepszych na placu.
0
dykt4tor
11 kwietnia 2024, 22:17
Atalanta jedzie z liverpoolem 2-0 a my nie możemy Romie strzelić XD
1
Meet
Meet
11 kwietnia 2024, 22:16
Wskocz przeciwnikowy na plecy upadnij faul dla Ciebie no serio co za amator sedziuje
0
RaveL
RaveL
11 kwietnia 2024, 22:16
Leao chyba płakał dzień i noc po słowach Cassano, bo póki co potwierdza jego słowa. Absolutnie żałosny występ.
1
dejnio
dejnio
11 kwietnia 2024, 22:15
Leao jest dziś fatalny.
0
Lomaxini
Lomaxini
11 kwietnia 2024, 22:15
Leao powinien odpowiadać karnie za ten mecz. Taki kryminał
0
misiek007e
misiek007e
11 kwietnia 2024, 22:15
leao dzis żałosny, ani jedno dobre zagranie
0
kwasnydiesel
kwasnydiesel
11 kwietnia 2024, 22:15
On wie, że może zrobić zmiany/dostosować ustawienie?
0
Shadow83
Shadow83
11 kwietnia 2024, 22:15
Gdzie tam faul naszego Francuza ?? Mancini mu na plecy wskoczył z kolana!!
1
Pablo78
Pablo78
11 kwietnia 2024, 22:15
mancini na pewno nie wyskakuje chcąc w piłkę trafić a na rywala a sędzia widzi swoje
1
RaveL
RaveL
11 kwietnia 2024, 22:14
Nigdy tego nie skumam. Chłop wskakuje Giroud na plecy, robi fikoła z własnej winy i to jest faul?
6
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 kwietnia 2024, 22:14
Te rozpaczliwie niedoloty rzucane na Leao. Jak się zaczyna palić to i szukamy usilnie Portugalczyka tylko niestety dziś Celik trzyma go w kieszeni.

Swoją drogą taktyka Interu po strzeleniu na 0:1 kopiowania przez Rome w bardzo udany sposób.
Edytowano dnia: 11 kwietnia 2024, 22:16
0
adrian1992
adrian1992
11 kwietnia 2024, 22:14
Dziwny jest ten Milan Piolego, szczerze to nie chciałbym go na ławce w przyszłym sezonie nawet jeśli przejdą Romę, każdy nas zweryfikuje mocniejszy wystarczy wyczeka, w ataku pozycyjnym nie istniejemy
0
Pablo78
Pablo78
11 kwietnia 2024, 22:13
trzeba 1 na 1 robić przewagi a my gramy jakby było co najmniej 0-0
0
umbrella
umbrella
11 kwietnia 2024, 22:12
5 min drugiej połowy, wszystko prawą przez Pulisica.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
11 kwietnia 2024, 22:12
I co, teraz sobie każdy może ot tak przyjechać na San Siro i wygrać?
0
RaveL
RaveL
11 kwietnia 2024, 22:13
Jeszcze jak.
4
inzaghi67
11 kwietnia 2024, 22:20
Nie od dziś.
0
Tzeentch3
11 kwietnia 2024, 22:11
Pulisic dostaję piłkę na skrzydło - Calabria zamiast go obiegać i robić przewagę to stoi w środku boiska i mu pokazuje, żeby grał do tyłu :P
Edytowano dnia: 11 kwietnia 2024, 22:12
0
Pablo78
Pablo78
11 kwietnia 2024, 22:11
rijnders nie widzi że rywal biegnie....
1
M3TR0
M3TR0
11 kwietnia 2024, 22:08
Reijnders to ma siłę strzału jak przeciętny 12 latek na WFie xD
0
Koti32
Koti32
11 kwietnia 2024, 22:07
Gra nie idzie chłop nie robi zmian no co za dzban
0
M3TR0
M3TR0
11 kwietnia 2024, 22:10
Pioli robi zmiany na podstawie Overala z Fify. Nie wstawi gościa 78 za kogoś kto ma 84 :)
4
Paleontolog
11 kwietnia 2024, 22:07
Aż się cieszę, że mój dwuletni syn śpi teraz. Dla niego póki co każdy mecz piłki nożnej to "MIIIAAN".. Tak było przy oglądaniu spektaklu w meczu City Real. Aż mi się łezka zakręciła w oku ".. oj mały, tata by chciał"..
3
Pablo78
Pablo78
11 kwietnia 2024, 22:06
znowu granie benkiem.....czy trener ma oczy
0
RaveL
RaveL
11 kwietnia 2024, 22:07
Nie znasz łysego? Zmiany od 70 minuty.
3
Zimer9009
Zimer9009
11 kwietnia 2024, 22:05
De Rossi obrał taktykę której Padre nigdy chyba nie ogarnie, a mianowicie: Jak masz kluczowy mecz/dwumecz to nie kalkulujesz tylko zapieprzasz 90/180 min na mega intensywności z mentalem zwycięzcy, a nie wychodzisz na murawę jak flak po wątrobiance licząc na to, że jakoś się wygra.
11
acmti__
11 kwietnia 2024, 22:03
Gra o stawkę i kolejna kupa w majtach.
Z perspektywy widza wygląda jakby brakowało zaangażowania, ale ten kto liznął trochę rywalizacji o stawkę wie, że to po prostu paraliż.
6
RaveL
RaveL
11 kwietnia 2024, 22:05
Ten paraliż mam wrażenie jest spowodowany też brakiem lidera. Roma samą obecnością De Rossiego, który wiadomo kim dla klubu jest dostaję mocny boost do morale. U Nas kto jest tym liderem? Calabria? Pioli? XD
4
Rossu
Rossu
11 kwietnia 2024, 22:03
De Rossi, który jest niby żółtodziobem, zjada Piolego na śniadanie. Wystarczy skopiować taktykę od Inzaghiego i Milan nie istnieje.

W derbach to będzie kolejne upokorzenie, jak my Romy się boimy to co dopiero będzie wtedy?
12
patoo_07
patoo_07
11 kwietnia 2024, 22:03
Chciałbym zauważyć, że od tego występu niewiele nam już brakuje do bycia na poziomie City i Realu.
7
Lomaxini
Lomaxini
11 kwietnia 2024, 22:09
Chyba Bristol City i Realu Zaragoza
0
ósmy
11 kwietnia 2024, 22:02
Oszczędzamy siły i energię na Sassuolo, czy jak?
1
acmti__
11 kwietnia 2024, 22:04
Ten mecz idealnie oddaje różnicę między LM a LE
0
Dusiek
Dusiek
11 kwietnia 2024, 22:02
Jak idzie? Będzie coś z tego waszym zdaniem?
0
patoo_07
patoo_07
11 kwietnia 2024, 22:03
Ni chokery nic z tego nie ugramy jak tak dalej pójdzie
0
M3TR0
M3TR0
11 kwietnia 2024, 22:03
0:2 jak nie lepiej w czapkę jeśli gra się nie poprawi
1
deko
deko
11 kwietnia 2024, 22:01
Samu za Loftusa, Puli na 10 i jedziemy z nimi. Oni nic nie graja, musimy to przełamać.

Martwią trochę akcje Romy, uda im się zrobić przewagę przy wyprowadzeniu, piła na skrzydło i jest smród.

Ciekawe czy był spalony przed golem, ktoś już widział powtórkę ?
0
Gerada
Gerada
11 kwietnia 2024, 22:03
na stop klatce w necie wygląda na "raczej nie" ale na dużym styku sytuacja.
1
Nesta_13
Nesta_13
11 kwietnia 2024, 22:01
Z taką obroną to żadna przyjemność z oglądania meczu. W każdej chwili nawet „z dupy”możemy stracić bramkę.
1
Jaca23
11 kwietnia 2024, 22:01
Gramy słabo, ale sędzia jest jeszcze słabszy.
1
Pablo78
Pablo78
11 kwietnia 2024, 22:00
musimy więcej biegać, zagrania dwójkowe-trójkowe i gra zacznie się układać.A nie możemy wolno,ślamazarnie jak na sparingu.
1
tomgor
tomgor
11 kwietnia 2024, 22:00
Według statystyk w KAŻDYM aspekcie jesteśmy lepsi. Więc skoro gramy kupę to co gra Roma?
2
Lomaxini
Lomaxini
11 kwietnia 2024, 22:01
A w golach?
3
patoo_07
patoo_07
11 kwietnia 2024, 22:02
Bardzo dobrze z kontry, szybko i ruchliwie.
0
tomgor
tomgor
11 kwietnia 2024, 22:04
A gol to przy udziale sędziów
0
Lomaxini
Lomaxini
11 kwietnia 2024, 22:06
Wiadomo sędzia zakazał kryć najgroźniejszego w powietrzu zawodnika rywali
0
Marcin1995
Marcin1995
11 kwietnia 2024, 22:00
Umówmy się że przygotowaniem do meczu De Rossi zjadł Piolego
0
Gerada
Gerada
11 kwietnia 2024, 21:59
Do bramki dla Romy nasi jakby kompletnie sparaliżowani i przytłoczeni "stawką meczu" x.x Potem coś zaczęliśmy chociaż próbować, chociaż nadal bardzo dalekie to od optymalnego natarcia...

Turpin nie dał Cristante kartki w najbardziej oczywistym momencie do pokazania jej... Po czym Cristante chwilę później fauluje mijającego go Leao i później Loftusa przy wyprowadzaniu kontry... Wielkość błędu przy tak oczywistych żółtych kartkach jak ta na początku dla Cristante jest właśnie najbardziej widoczna po tym jak później swobodnie i agresywnie mogą tacy gracze grać... Dla porównania Pulisic dostaje kartkę od razu, kiedy faul jest w okolicy pola karnego Romy... I o ile był to faul taktyczny i osobiście bym się z kartką zgodził, o tyle po braku kartki dla gracza Romy po prostu żenująca była kartka tutaj...

Osobiście bałem się pierwszego meczu bardziej niż rewanżu przez brak Fika i mam wrażenie, że jak zawsze nasi zbyt świadomi braków z tyłu wyszli na to spotkanie stąd ten paraliż... Oby coś trafić po przerwie.
1
misiek007e
misiek007e
11 kwietnia 2024, 21:59
specjalnie dla Milanu powinni zrobić obok "przebiegniętych kilometrów" "przespacerowane metry"
1
Pablo78
Pablo78
11 kwietnia 2024, 21:59
boczny puścił grę i lalunia z gwizdkiem już nawet nie zareagowała
1
emil373
emil373
11 kwietnia 2024, 21:58
Nietrafiony pierwszy skład. Największą pomyłką dzisiaj nasz kapitan.
Loftus bez błysku, Beny nijaki... no ale jest przerwa i czas brać się za odrabianie.
0
Paleontolog
11 kwietnia 2024, 21:58
Nie zrozumiem nigdy dlaczego Ruben gra na pozycji nr 10. Nie deprecjonuje jego pewnych umiejętności ale jego po prostu nie ma często na boisku. I strzelenie gola raz na kilka meczów, bo pojawi się w dobrym miejscu w dobrym czasie, to nie jest wystarczający argument by wystawiać zawodnika na tak istotnej pozycji (biorąc pod uwagę formację jaką gramy).
Pomijam, że prezentujemy dziś na boisku swoją "wizytówkę" z sezonu 23/24. Wrzuty w pole karne z każdej możliwej pozycji i zerowe przyspieszenie.
1
Klimczer
11 kwietnia 2024, 21:58
Gdzie my z taką grą jak w pierwszej
połowie do półfinału w te 45 minut Bayer by nas przeżuł i wypluł.

Mam nadzieję że chłopaki się obudzą po przerwie bo na razie jesteśmy tłem.
0
Lomaxini
Lomaxini
11 kwietnia 2024, 21:59
Bayer to w tej LE to przepychał te mecze strasznie, nie zdziwie się jak West Ham ich wyeliminuje
1
Rossu
Rossu
11 kwietnia 2024, 22:05
Lomaxini

Bayer niszczy West Ham i tylko szczęście ratuje dzisiaj londyńczyków.
0
patoo_07
patoo_07
11 kwietnia 2024, 22:05
Bayer póki co niech się z West Hamem pomęczy, bo to gloryfikowanie ich jest denerwujące. Od dwóch miesięcy się męczą i wygrywają wszystko w doliczonym czasie. To jest Bayer Leverkusen, a nie Real Madryt. Są do ogrania, tylko najpierw trzeba ograć Romę, z czym będzie ogromny problem.
0
Jaca23
11 kwietnia 2024, 21:58
Adli w miejsce Bennacera, który jest kompletnie bez formy. W ogóle nie rozumiem czemu Pioli wystawił go na dzisiejszy mecz, skoro ostatnio notował tylko słabe spotkanie. Chukwu za bezczynnego RLC na Pulisic na 10.
1
Voltrex
Voltrex
11 kwietnia 2024, 21:58
Po wagyu (real city), soczystym ribeye z argentynskiej krowy (Barca psg), dzisiaj czuje się jakbym przeżuwał zjarana wołowinę z biedry.
2
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
11 kwietnia 2024, 21:57
Trzeba koniecznie co najmniej zremisować bo w Rzymie bedzie murarka i dowiozą awans.
0
szyka
szyka
11 kwietnia 2024, 21:59
Jak nam wychodzi murarka pokazała druzyna z piolim przez pierwsze 20 min meczu...
0
xKaka
xKaka
11 kwietnia 2024, 21:57
jakim trzeba być kretynem by zmienić zwycięski skład z empoli na takie coś
3
sebulba12
sebulba12
11 kwietnia 2024, 21:59
Jakby nie zmienił to byś płakał ze piłkarze sił nie mają i nie ma rotacji xD
1
acmti__
11 kwietnia 2024, 22:01
Empoli to faktycznie dobre odniesienie xD
0
xKaka
xKaka
11 kwietnia 2024, 22:02
nie, nie cierpie pomysłu z loftusem na 10 i od prawie roku czekałem na trio leao-puli-chukwu i po tym jak to wypaliło to znowu gramy tym samym syfem
0
Pablo78
Pablo78
11 kwietnia 2024, 21:57
w środku z benkiem taka dziura że rywale jednym podaniem rozbijają obronę
1
misiek007e
misiek007e
11 kwietnia 2024, 21:57
nie widać woli walki, zaangażowania
0
Majki85
Majki85
11 kwietnia 2024, 21:57
Jeżeli był spalony Romy, zanim ta zdobyła rzut rozny po ktorym strzeliła gola, a wydaje mi sie ze ofsajd był, to brawo sedzia! Czy nie mozna w takiej sytuacji podpowiedziec z wozu VAR ze był spalony i wtedy cofa on swoja decyzje o roznym? Przeciez wiadomo, ze to jest szansa na gola. Na kontrowersyjnego gola! Mozna taka decyzje podjąć, bo sam niedawno widzialem taka sytuacje w jakims meczu, ale niestety arbiter na San Siro chce zostac chyba głownym aktorem tego widowiska.
Poza tym, to jestesmy strasznie bezzębni w ataku. Cos tam probujemy, ale brakuje konkretów - strzałów, okazji, zagrozenia. Leao pod grą, zreszta cały atak zawodzi. Zawodzi w zasadzie cała druzyna. Theo w ofensywie tez nie istnieje.
Lukaku niestety w wielu przypadkach tak jak sie obawialem góruje nad Gabbia i momentami przestawia go sobie jak chce.
Licze na lepsza gre i oczywiscie wynik w drugiej połowie, ale mam obawy co do tego, ze Roma po kilku latach przegrywania z nami, pokona w koncu Milan w dla nas najmniej odpowiednim momencie.
1
Von Strauss
Von Strauss
11 kwietnia 2024, 21:59
Turpin. Czego oczekiwałeś? Wrzucałem, że z gościem zawsze są kontrowersje. A gość jest pupilkiem UEFY od przepychania tych co mają przejść.
0
Pablo78
Pablo78
11 kwietnia 2024, 21:57
w środku z benkiem taka dziura że rywale jednym podaniem rozbijają obronę
0
|<  <<  <  5  6  7  8  9    >  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się