SCUDETTO


Sky: Gdyby nie sprzeciw kibiców, Lopetegui już byłby wybrany następcą Piolego

29 kwietnia 2024, 19:20, Redakcja Aktualności
Sky: Gdyby nie sprzeciw kibiców, Lopetegui już byłby wybrany następcą Piolego

Po matematycznym zapewnieniu sobie awansu do przyszłorocznej edycji Ligi Mistrzów Milan zastanawia się nad kolejnym sezonem i wyborem trenera, który zastąpi Stefano Piolego. Klubowi podoba się kandydatura Lopeteguiego, który jednoznacznie został odrzucony przez kibiców - ocenia Manuele Baiocchini na antenie Sky Sport.

Gdyby nie narastające w ostatnich dniach protesty, Milan już dawno wybrałby trenera. Zarząd Rossonerich ceni Julena Lopeteguiego pod każdym względem: metodologii pracy, pomysłów na grę.

Milan chciałby postawić na 57-letniego Baskijczyka do tego stopnia, że już jest gotowy trzyletni kontrakt, gwarantujący zarobki na poziomie 4 milionów euro na sezon. Problem w tym, że drużyna piłkarska opiera się przede wszystkim na pasji swoich kibiców, a właściciele w tym sensie nie pozostali obojętni na liczne krytyczne uwagi, jakie padały pod adresem domniemanej kandydatury. Od #Pioliout po #Nopetegui ataki stają się coraz bardziej zaciekłe. Fani chcą trenera o ugruntowanej pozycji i odnoszącego sukcesy, takiego jak Conte lub ocenę kandydatur takich jak De Zerbi czy Thiago Motta. Klub wręcz przeciwnie: uważa, że cykl można odtworzyć nawet przy innym profilu trenera.

Trudny charakter szkoleniowca dobrze sprawdzał się w reprezentacjach Hiszpanii, w pierwszej i drugiej drużynie, w Sevilli oraz podczas ostatniego doświadczenia w Wolverhampton, aczkolwiek nie udało mu się niczego osiągnąć w Porto i Realu Madryt. Kibice Milanu chcą pewności i obawiają się Lopeteguiego. Wśród cenionych przez zarząd kandydatur wymieniany jest także Paulo Fonseca. Thiago Motta z kolei obiecał Juve, że w przypadku odejścia Allegriego będzie zainteresowany objęciem tej drużyny. Wszystko nadal pozostaje otwartą sprawą i nie osiągnięto jeszcze ostatecznego porozumienia. Dużo zależy również od samego właściciela klubu.



73 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 kwietnia 2024, 10:46
Przecież najwięksi tutejsi eksperci już się wypowiedzieli, pod oświadczeniem kibiców z CS, że ich przesłanie w ogóle nie dotrze do zarządu, a poza tym to ci ultrasi to są przecież frajerzy, leszcze, szkodniki i "nieprawdziwkowi" kibice, nie to co twierdzący tak "kozaki" z tej strony, oni się znają i nie zawahają się użyć klawiatury by pokazać swoją zażyłość z Milanem.
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
30 kwietnia 2024, 10:36
A tenerem zostanie Zlatan :)
0
GianpaoloM3
GianpaoloM3
30 kwietnia 2024, 10:24
Byle nie było tak, że rezygnując z Lopetega wezmą jeszcze większego fusa żeby się tylko hajs zgadzał i za dużo nie trzeba było płacić pensji, a jakoś to będzie..
1
matten
matten
30 kwietnia 2024, 10:21
Ja chciałbym trenera sprawdzonego w pucharach i w lidze włoskiej - Conte to dla mnie idealny kandydat. Z drugiej strony niegłupim rozwiązaniem byłoby też postawienie na trenera, który ma zadatki na topowego szkoleniowca i będzie się rozwijał razem z klubem, np. Motta i De Zerbi. Problem w tym że pierwszy ponoć dogadany z Juve, a drugi pewnie dostanie dobre oferty z Anglii. Jest jeszcze Xabi Alonso, ale on ponoć zostaje na kolejny sezon Bayerze Leverkusen, a potem ma objąć Real Madryt. Czytałem jeszcze o jakimś obiecującym trenerze z ligi francuskiej, ale nie pamiętam nazwiska...
0
landik
landik
30 kwietnia 2024, 11:14
De Zerbi jak dalej tak bedzie prowadził Brighton jak w tym sezonie to wróci do trenowania średniaków we Włoszech.
0
Vol'jin
Vol'jin
30 kwietnia 2024, 12:40
Ten z Francji to Farioli

rok pracy w Turcji, i teraz "rok" pracy w Nicei.
od stycznia Nicea wygrała aż 4 spotkania i "awansowała" z 2 miejsce na 5

faktycznie bierzmy go bo Włoch. A tutaj spotkała go karma jak Allegriego, że 1-0 nie da się ciągnąć w nieskończoność
0
tober12
tober12
30 kwietnia 2024, 10:10
Średni klub, średni trener. Serio Van Bommel, Julek ? Lepiej żeby Pioli został .. Conte albo Klopp, ewentualnie Tuchel.
0
MrAncelotti
30 kwietnia 2024, 09:50
Tuchel, Tuchel i jesszcze raz Tuchel

Wybierając Thomasa,
trofeów będzie masa.
0
kamilus
kamilus
30 kwietnia 2024, 10:53
Transferów masa, ale z czego na to kasa? Bo na pewno nie z kieszeni amerykańskiego asa. :)
0
landik
landik
30 kwietnia 2024, 11:15
I syf w szatni;
0
Zoro_9
Zoro_9
30 kwietnia 2024, 09:46
Telegraph pisze, że w wyścigu na prowadzeniu jest znowu Van Bommel, a Zlatan jest jego wielkim entuzjastą.
0
Tanger
Tanger
30 kwietnia 2024, 10:07
Wczoraj MilanNews pisało, że znów są otwarte drzwi do Milanu dla De Zerbiego, Athletic twierdzi, że idealną opcją byłby Fonseca, CdS że Milan spróbuje pościgać się z Juve o Mottę...

I tak karuzela kręci się
2
ósmy
ósmy
30 kwietnia 2024, 09:29
Wg mnie Motta czy de Zerbi wcale nie muszą oznaczać jakościowego i widocznego skoku do przodu. Motta - typowy rzemieślnik, który pokazuje się pierwszy sezon w przeciętnej Bolonii. Wcześniej nic wielkiego w słabej Spezii.
Serie A zasadniczo w każdej kolejce ma taki objawiony jeden zespół, który wyrywa się przed szereg W zeszłym sezonie było to chyba Udinese, ale im sił, paliwa i pomysłu starczyło na pół sezonu.
Poza tym trochę inaczej buduje się zespół pod granie miedzykolejkowe w pucharach europejskich, a Motta pod tym względem jest niepewny.
Moim faworytem.w dalszym ciągu Bosz - wydaje mi się, że targetowo bardzo dobrzecwpisujecsie w politykę Zarządu.
0
Rossu
Rossu
30 kwietnia 2024, 09:41
Bosz jest dobrym rozwiązaniem, ale widocznie nie jest brany pod uwagę, a szkoda.
Zatem musimy się skupić na obecnych celach, jeśli faktycznie Milan nawiązał kontakt z Mottą, to wolę szkoleniowca Bolonii, niż Lopeteguiego, Fonsekę czy tam MVB.
W sumie to wolę już oglądać rzemieślniczy, prosty, skuteczny i poukładany organizacyjnie futbol przez Mottę, niż to co obecnie widzimy.
Owszem, jest to duże ryzyko z Mottą - tak jak z każdym innym szkoleniowcem, ale musimy wziąć pod uwagę to, że Motta oraz jego warsztat się ciągle rozwijają i mierzą bardzo wysoko. Moim zdaniem warto jest zaryzykować i postawić na Mottę.
Edytowano dnia: 30 kwietnia 2024, 09:44
2
Bandon
Bandon
30 kwietnia 2024, 09:58
Przy Mottcie jeszcze dodam, że na tych testach w Coverciano totalnie rozwalił system. Może to mało kogo interesuje, ale dla mnie to znak, że musi być na wysokim poziomie merytorycznym i intelektualnym. Tak jak piszecie, może nie od razu będzie kozakiem, ale ma papiery na to, żeby być. Jego podłoga jest tam, gdzie sufit Lopeteguiego.
3
Tanger
Tanger
30 kwietnia 2024, 10:13
@Rossu

Prostota i skuteczność były tym, co zachwyciło kibiców w Milanie postcovidowym.
0
Von Strauss
Von Strauss
30 kwietnia 2024, 10:29
Bosz? Paaanie, wymień mi choć jednego trenera z Holandii, który po dobrych wynikach tam objął inny klub i prowadzi go z sukcesami.

Ten Hag? Nie ma najgorszych wyników, ale kibice go mają już dość, do tego różnica bramkowa na poziomie 1 to śmiech na sali jak na tak duży klub xD
De Boer - w Interze wytrzymał 14 spotkań.
Koeman - nienajgorsze wyniki w Barcy, ale poprzednie wyniki w Valenciach, Evertonach to takie sobie.

A sam Bosz? Widziałeś jak grała Borussia za niego? Albo Olimpique? Jestem wielkim przeciwnikiem brania Holenderskich trenerów. Chyba, że robią wynik punktowy w Holandii 3.0 na 200 spotkań i w LM przynajmniej 2.0 w fazie grupowej. Bo wtedy jest szansa, że te wyniki jakoś będą wyglądać.
Dla mnie Holenderscy trenerzy są jak spojrzenie na najlepszych trenerów Legii Warszawa. Co z tego, że mieli pow. 2.0, jeśli to był klub w Polskiej lidze, a w innych, jeśli to nie były ligi podwórkowe, to odbijali się od ściany.
1
palonettoACM
palonettoACM
30 kwietnia 2024, 10:30
@Bandon

Z tego co kojarzę (mogę się mylić), to bodajże Pirlo też kiedyś rozwalił system. :P
0
Bandon
Bandon
30 kwietnia 2024, 08:42
Według Corriere Milan próbuje „ukraść” Motte Juventusowi po reakcji kibiców.
4
Tzeentch3
Tzeentch3
30 kwietnia 2024, 09:43
Bardziej zastanawia czy klub powinien się sugerować przy wyborze trenera reakcją kibiców czy swoimi informacjami i rozeznaniem dotyczącym jego pracy. O ile to nie kolejna plotka do nabijania wyświetleń :)
1
Bandon
Bandon
30 kwietnia 2024, 09:55
Oczywiście, że powinien. To kibice zapełniają stadion, to kibice z innych krajów latają na mecze, to kibice robią ruch w kanałach telewizyjnych i generują siano z praw. Lepiej mieć zadowolonego kibica niż bojkot.
1
Corsa
Moderator Corsa
30 kwietnia 2024, 08:30
Zarząd chyba specjalnie nawiązał kontakt z tak słabymi opcjami jak Fonseca czy van Bommel, aby Lopetegui wyglądał przy nich niczym klasowy trener, co pozwoli kibicom Milanu jakoś przetrawić ten wybór.

W takim zestawieniu Hiszpan faktycznie wypada dobrze i bez wątpienia stanowi najlepszą alternatywę. Może to i dobry trener, który podniesie grę Milanu na wyższy poziom, ale gdyby serio miał potencjał, to już dawno zgłosiłby się po niego jakiś mocniejszy klub.

Trzeba wierzyć, że Cardinale wie co robi, a to my kompletnie się mylimy. Nie mam względem Julka żadnych oczekiwań, więc teoretycznie powinno być tylko lepiej :)
4
Von Strauss
Von Strauss
30 kwietnia 2024, 10:37
Pisałem pod postem o Conte, że Lopetegui (i przy okazji Galtier) to jest taki totalnie wynik losowania sytemu do wyszukiwania zawodników i trenerów, który RB testuje sobie w Tuluzie.

I cholernie nie podoba mi się to podejście, bo uważam, że systemy analityczne są potrzebne, ale nie jako główne źródło odpowiedzi na każde pytanie. Bo o ile działa to w innych sportach, tak są one bardziej oparte na umiejętnościach indywidualnych,

Zresztą efekt ślepej wiary w system widać w Brighton, gdzie aktualnie De Zerbi nie dowozi, zawodnicy nabyci w 2023 okazali się, szczerze mówiąc, średni - i klub prawdopodobnie skończy bliżej dołu tabeli niż góry..
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
30 kwietnia 2024, 01:23
Jestem dość sceptyczny bo uważam że Lopetegui jako trener się już nie rozwinie a obecnie jest po prostu solidny/niezły
To przynajmniej półka wyżej niż obecny Pioli (podkreślam słowo obecny) ale nie daje moim zdaniem wielkich szans na długotrwałe wniesienie zespołu na wyższy poziom
Wolałbym osobiście zaryzykować z trenerem który się rozwija i ma potencjał żeby wejść na bardzo wysoki poziom jak Motta albo na topowego pewniaka jak Conte
Jednak jak przyjdzie Lopetegui to niech przychodzi i radzi sobie jak najlepiej - zmiana jest absolutnie konieczna
12
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 kwietnia 2024, 23:40
Czytam o gościu i rzuca się w oczy, że lubi przegrywać wysoko. Nie przekonał mnie. Jednego już mamy.
1
Vol'jin
Vol'jin
30 kwietnia 2024, 06:41
De Zerbi lubi też wysoko przegrywać, Fonseca tak samo ;]

4
Mellion
Mellion
30 kwietnia 2024, 09:11
Vol'jin ale żeś się uczepił tego De Zerbiego, jakbyś nie widział są też inne opcje jak Motta, czy Conte i to one cieszą się największym poparciem kibiców, do tego się już nie odniesiesz? ;)
0
kamilus
kamilus
30 kwietnia 2024, 10:56
@Mellion
Bo bardzo mało słychać plotek w kontekście Milanu i tych trenerów (ponoć Conte całkowicie odpuszczony, a Motta jest bardziej "w stronę" Juve).
0
Milanistaod95
Milanistaod95
29 kwietnia 2024, 23:35
A ja bym dał mu szansę
0
rossoner111
rossoner111
29 kwietnia 2024, 23:25
To co się dzieje w tym klubie to cyrk, pytanie jak idzie blokowanie transferów. W sumie nie wiadomo kogo sprowadzić bo dalej trenera nie znamy.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 kwietnia 2024, 23:34
I tak będzie do końca okienka. Czas na CS'a.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
29 kwietnia 2024, 22:25
Widzieliście jego styl gry? Czy to jest w ogóle porywające? Moim zdaniem jak się Theo czy Leao w Piolełowym randomie odpalili to były większe ciarki.
0
kaquito
kaquito
29 kwietnia 2024, 21:55
Dla mnie obojętnie kto na najbliższy sezon, jeśli za rok przyjdzie Klopp ;)
0
Trzesuaf
Trzesuaf
29 kwietnia 2024, 22:28
No nie obojętnie, bo żeby wywalić po sezonie to kandydat musi być tani. Jeśli taki Julen ugra 4 miejsce to znowu wszyscy będą smutni ale gość zostanie.
2
Squall
Squall
29 kwietnia 2024, 21:43
A jeśli Motta czy Conte zostałby trenerem i wyniki by byłe do dupy ciekawe jakie by byly transparenty i co by pisali kibice?
0
kamilus
kamilus
29 kwietnia 2024, 21:53
https://vader.joemonster.org/upload/rfq/17436485de7abc7comment_3lJUdggnx717.jpg

( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
Jaca23
Jaca23
29 kwietnia 2024, 21:27
Skoro nie są brane mocne kandydatury jak Conte to nie ma się co zastanawiać tylko dogadywać z Lopeteguim. Im szybciej kontrakt zostanie podpisany tym będzie można więcej ugrać w początkowej fazie mercato, żeby później nie brać tylko resztek lub licytować się o średnich graczy.
14
Rocker
Rocker
29 kwietnia 2024, 21:25
Ciekawe po co to całe odwlekanie, skoro on i tak zostanie trenerem. Klub pokazałby, że zdanie kibiców ma dla niego znaczenie wyłącznie w sytuacji, w której kandydatura Hiszpana zostałaby odrzucona.
0
mmielczar123
mmielczar123
29 kwietnia 2024, 21:21
Bierzcie tego Julka i nie róbcie cyrku. Jak alternatywami są Fonseca i Van Bommel, to już lepiej postawić na Hiszpana
16
nokoments
nokoments
29 kwietnia 2024, 21:15
Typ ograł Inter w finale Ligi Europy, więc pewnie to były dwa główne wymogi zarządu przy szukaniu nowego szkoleniowca. 1. Umie wygrać puchar w Europie 2. Umie wygrać z Interem. Jak dla mnie wystarczy żeby dać mu szansę.
22
muamba_kabumba
muamba_kabumba
29 kwietnia 2024, 21:24
No w grach z Interem to Pioli poprzeczki za wysoko nie postawił niestety.
7
landik
landik
29 kwietnia 2024, 20:38
Ja rozumiem że można chcieć Conte, bo to dobry trener, ale nie rozumiem jak można chcieć Sarriego, który wprost narzeka na gre co 3dni xD
3
irus6663
irus6663
29 kwietnia 2024, 21:05
Ciekaw jestem czy jakbyś miał tyle lat co on to chciałbyś grać co 3 dni? ;)))
1
Jaca23
Jaca23
29 kwietnia 2024, 21:32
I tak i nie. Sarri tak narzekał na grę co trzy dni, że wygrał LE z Chelsea, zajmując 3 miejsce w PL. On narzeka jak ma krótką kołdrę jak w Lazio czy wcześniej Napoli.
11
slavio
slavio
29 kwietnia 2024, 20:35
Beda wyniki to kazdy zapomni taniej krytyki podobnnie bylo zz piolim tylko kadre mu ucieto... Forza Milan
0
k__f__c
k__f__c
29 kwietnia 2024, 20:09
Kupę kasy by dostał na start, jak na bezrobotnego zwłaszcza
0
serginho83
serginho83
29 kwietnia 2024, 20:06
Potwierdzać Hiszpana i zacząć planować mercato, trenerzy, jak Conte czy Sarri, będący dużą gwarancją wyników czy stylu, raczej nie są brani pod uwagę przez kierownictwo, Motta jest po słowie z Juve, a wymienane przez prasę nazwiska są słabsze od Lopeteguiego, jeszcze obudzimy się z ręką w nocniku...
2
Von Strauss
Von Strauss
29 kwietnia 2024, 20:29
W tym tekście jest słowo klucz jeśli chodzi o Mottę- w przypadku "odejscia" Allegriego. Czyli Motta na 90% będzie do zatrudnienia, bo Allegri nigdzie nie odejdzie sam z własnej woli. A wątpię by Juve zatrudniło trenera, gdy musi opłacać pana 9mln.

Zresztą to samo można powiedzieć o Conte - jeśli Allegri by odszedł to mógłby być celem Juventusu.

Ale Allegri sam nie odejdzie, chyba, że Juve mu do tych 9 mln rocznej pensji dorzuci drugie tyle pod stołem, byle tylko odszedł xD
0
karp_fso
karp_fso
29 kwietnia 2024, 21:00
Jak Allegri zostanie na drugi sezon w Juve to będą jaja nie z tej ziemii XD
3
Von Strauss
Von Strauss
29 kwietnia 2024, 23:21
karp_fso

Trzeci sezon xD po poprzednim miał już wylecieć, ale zajął na papierze miejsce w LM, z którego wyleciał przy zielonym stoliku nie za swoje błędy xD
0
karp_fso
karp_fso
30 kwietnia 2024, 02:25
Chodziło mi o "kolejny" sezon, ale tak, de facto jest to trzeci nie drugi ;)
0
Rafał0209
Rafał0209
29 kwietnia 2024, 20:04
Dziwny ruch właściciela trener jakościowy to nie tylko większa gwarancja że zrobi lepsze wyniki ale i przyciągnie potencjalnych graczy lub sprawi że najlepsi zechcą zostać. porównywanie tej sytuacji z Piolim kiedy przychodził jest nie na miejscu wtedy mieliśmy inne cele i byliśmy na innym etapie liczyła się gra w LM i top4. dziś chcemy pójść krok wyżej to też ciężko zrozumieć dlaczego nie robimy skoku jakościowego na stanowisku selekcjonera.
3
ósmy
ósmy
29 kwietnia 2024, 19:57
#jestemnatak

Powinni zarządzić klubowe referendum w tej sprawie. Głos mogą oddać tylko właściciele karty kibica, bądź sympatycy potrafiący wymienić na wyrywki podstawowy skład Milanu z lat 2000-2020.
0
mufi
mufi
29 kwietnia 2024, 20:30
paszport Polsatu się łapie ? chyba, że skład 1990-2000 :)
1
mathiaz
mathiaz
29 kwietnia 2024, 21:28
A jak będzie remis, to decydujący głos należy do tego, co wymieni skład Kaiserslautern z mistrzowskiego sezonu i wspomni kto z ławki jeszcze wchodził.
5
blazejmilan
blazejmilan
29 kwietnia 2024, 19:54
Przecież to wcale nie jest zły wybór, trzeba dać szansę i pozwolić pracować. Ja nie jestem wcale pewien czy Conte to jest gwarancja sukcesu. Klub rozmawiał z Baskiem i widocznie podoba się jego filozofia i plan na zespół, chyba kibice trochę przesadzają
4
Rafał0209
Rafał0209
29 kwietnia 2024, 20:07
Widziałeś co wygrał Conte z Interem i Juve we włoskiej Serie A, dać mu odpowiednie wzmocnienia i to jest niemalże pewny kandydat do walki o tytuł, już kto jak kto ale kibic Serie A nie powinien mieć żadnych wątpliwości co do Conte.
10
Tanger
Tanger
29 kwietnia 2024, 20:21
Conte to warchoł niegodny prowadzenia Milanu

https://weszlo.com/2014/12/12/antonio-conte-swietny-trener-z-paskudnym-charakterem/
3
Skot Łilson
Skot Łilson
29 kwietnia 2024, 23:46
Rafał mówisz może o finale LE który przegrał prowadząc inter z Sevilla Lopeteguiego? :)
1
Vol'jin
Vol'jin
29 kwietnia 2024, 19:47
xD jak pod wpływem internetowych kibiców ulegną by brać przehajpowanego De Zerbiego czy Farioliego
9
Zoro_9
Zoro_9
29 kwietnia 2024, 20:12
xD jeśli pod presją kibiców się ugną,
nie dla "xD" pod przehajpowanym De Zerbim
0
imperator5000
imperator5000
29 kwietnia 2024, 20:38
Ale przecież kibice w największej mierze finansują klub. Nie rozumiem tego deprecjonowania opinii fanów. To oni zapełniają stadion albo nie, to oni kupują koszulki albo nie, to oni siadają przed telewizorami i robią oglądalność telewizjom płacącym za prawa do transmisji.

I mają pełne prawo wyrazić swoje poparcie dla gwaranta sukcesów - Conte albo bardzo dobrze rokującego Motty, tak jak mają prawo nie entuzjazmować się 60-latkiem z dyskusyjnym dorobkiem bez znajomości ligi ani nawet języka.
8
karp_fso
karp_fso
29 kwietnia 2024, 19:39
Na pewno lepszy Lopetegui niż Fonseca. De Zerbi to też nie wiem czy dobra kandydatura.
Jedyna realnie dobra kandydatura to Conte, reszta to półśrodki, albo ryzykowne operacje typu Motta. Ale niestety, półśrodków musimy się spodziewać. Oczywiście Conte jak każdy trener jest obarczony ryzykiem, ale to chyba osoba z największym doświadczeniem i obyciem z grona potencjalnych kandydatów.
2
slavio
slavio
29 kwietnia 2024, 19:39
wrocimy do wygrywania plus ciekawe transfery i bedzie tylko kibicowanie w pozytywnym otoczniu na stadioniach i itp Ja jestem zadowolony Conte za duzo sie wydaje Wole skromniejszych taktykow
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2024, 19:40
0
MiamiMilan
MiamiMilan
29 kwietnia 2024, 19:38
Sarri powinien przyjsc, pod kazdym wzgledem by pasowal i obok Conte najwyzszy poziom z nazwisk ktore sie pojawiaja
2
landik
landik
29 kwietnia 2024, 20:35
Chłop który wprost mówi że nie pasuje mu gra co 3dni ma przyjść do zespołu grającego w LM w nowej formule|? xD
1
serginho83
serginho83
29 kwietnia 2024, 20:48
A co miał mówić - zobacz jaką kadrą dysponował w Lazio...
2
Boateng93
Boateng93
29 kwietnia 2024, 19:36
Nie kumam czemu Juventus dalej dla trenerów jest dużo ciekawszym miejscem niż Milan. Jest tu z czego lepić, będą latem pieniądze na transfery, żeby jeszcze się wzmocnić.
1
Kaka821
Kaka821
29 kwietnia 2024, 19:41
Większy kontrakt większy budżet zapewne
0
KingBunny
KingBunny
29 kwietnia 2024, 22:07
Inna wizja. Tu nie chodzi o to, że lepsi trenerzy wolą iść do Juve, tylko Juve chce lepszych trenerów bardziej niż Milan, bo Juventus nie celuje w półśrodki nie licząc Pirlo, ale tam to trochę inna sytuacja z racji długiej przeszłości w tym klubie. Mottę też bym nie traktował jako półśrodka bo to młody obiecujący trener, który już trzeci sezon z rzędu wykonuje kapitalną robotę i jest sprawdzony w lidze. Od Spezii walczącej o utrzymanie, po Bolognę z ustabilizowanego średniaka do drużyny Ligi Mistrzów. Następny krok to klub z większymi aspiracjami w Europie jak i we Włoszech. Dla mnie naturalna ścieżka.
Edytowano dnia: 29 kwietnia 2024, 22:09
1
Marcin1995
Marcin1995
29 kwietnia 2024, 19:32
Też bym chciał trenera z Topu ale jak dla mnie to Lopetegui jest trochę ofiarą oczekiwań kibiców tak naprawdę poza odbiciem się od Realu to wszędzie robił co najmniej przyzwoita robotę i szczerze myślę że jest lepszy niż Pioli, tak naprawdę czy np De Zerbi jest większym gwarantem niż Hiszpan? Nie jestem pewien, Fonseca tym bardziej, jak nie bierzemy Conte to ten Lopetegui w niczym nie ustępują pozostałym kandydatom
15
serginho83
serginho83
29 kwietnia 2024, 19:54
Dokładnie, jeszcze skończy się na Fonsece lub Van Bommelu i na prawdę zrobi się nieciekawie...Lopetegui popsuł sobię opinię tą sytuacją z Realem, ale przecież to całkiem niezły trener :)
2
AC Kamil
AC Kamil
29 kwietnia 2024, 19:31
Te całe hasztagi jedyne co zrobiły to potwierdziły, że na zdanie kibiców w tych sprawach można lać ciepłym moczem.
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się