Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Romano: Milan zapewnił sobie 10% z kwoty przyszłego transferu Tonalego

24 czerwca 2023, 23:48, Adam6 Aktualności
Romano: Milan zapewnił sobie 10% z kwoty przyszłego transferu Tonalego

Fabrizio Romano poinformował w sobotę, że Milan oprócz 80 milionów euro (wliczając bonusy) ze sprzedaży Sandro Tonalego, zapewnił sobie w umowie z Newcastle także 10% z kolejnego transferu Włocha. Przypomnijmy, że dziennikarz przekonywał dziś rano, iż sprzedaż Włocha, z powodu dogrywania drobnych formalności, zostanie ogłoszona najwcześniej dopiero w połowie przyszłego tygodnia.  


R E K L A M A





121 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
King George
King George
27 czerwca 2023, 01:09
Furlani to gość na którego widok ręka automatycznie szykuję się do uderzenia. Dobre wychowanie wymaga jednak by dać mu trochę czasu i minimalny kredyt zaufania, jaki daje się każdemu innemu.

Żałuję jednak, że obdarowałem go taką grzecznością.

Sprzedajemy naszego najlepszego pomocnika. Nie ważne czy 70 czy 80mln, Jeżeli mamy być klubem, który ma ambicje by być TOP, takich rzeczy nie można robić.

Wysyłamy negatywny sygnał w Świat. Najpierw Paolo, teraz Sandro.
0
Nevi
Nevi
26 czerwca 2023, 08:16
10% to nie bedzie duzo, Newcastle to nie zespol sprzedajacy teraz.wiec pewnie to bedzie 2-3mln. Chyba że do nas powrot to takszy zawodnik poprostu :)
0
wielki prostownik
wielki prostownik
25 czerwca 2023, 17:33
Za dwa lata będzie do odkupienia za 20 milionów.
0
Kakariko
Kakariko
25 czerwca 2023, 21:01
Ale nie dla nas. Naiwnym jest mieć wręcz pewność (jak niektórzy w poprzednich newsach), że jakby się Tonalemu powinęła noga to będzie chciał od razu wracać do Milanu.

Większe prawdopodobieństwo jest (zwłaszcza jeśli właściciel się nie zmieni) na uraz do ACM i szukanie innego kierunku w razie wtopy w Newcastle.
0
limak79b@wp.pl
[email protected]
25 czerwca 2023, 15:16
Zwolnili maldniniego legendę klubu odszedł ibra mentor drużyny zawodnik z DNA Milanu tonali obym się mylił ale to raczej nie wróży dobrze jeszcze nie wykupili diaza co miał przebłyski i się starał coś dać od siebie jak curva sud nic nie zrobię to będzie jak od 2014 r wyprzedaże i zwykły średniak
0
zimzum
zimzum
25 czerwca 2023, 14:41
Wiem, że większość z Was będzie miała ro gdzieś, ale dla mnie ostatnie zmiany to za dużo. "Sarząt" oddał duszę, tożsamość i jaja drużyny - nie ma charakteru i nie ma pomysłu na sukcesy. Przerabiają klub "kup tanio - sprzedaj drogo" - zero tożsamości czy symboliki drużyny.

#cardinaleout #redbirdout

P.S do zobaczenia w lepszych czerwono-czarnych czasach - dla mnie na obecną chwilę totalny dramat i pornografia zarządzania klubem z taką historią. Rezygnuję z wypowiedzi odsuwam się w cień tak jak na 7 lat bez europejskich turniejów. Cierpliwość i cisza - może będzie lepiej
3
kamilus
kamilus
25 czerwca 2023, 14:48
Każdy klub by chciał mieć takich kibiców, którzy są przy klubie tylko wtedy, jak wszystko idzie dobrze, a "chowają się", gdy sytuacja jest niepewna lub zła. :)
1
zimzum
zimzum
25 czerwca 2023, 15:29
Gdzie napisałem że rezygnuje z Milanu? Rezygnuje z komentowania i udzielania się w sprawie zmian jakie robią. Nasze komentarze mają w d****.
Przykro oglądać jak obdzierają ten klub
1
Ayattar
Ayattar
25 czerwca 2023, 13:45
mogliby poszukać 10% godności
2
chory
chory
25 czerwca 2023, 13:26
Ja bym się nie zdziwił gdyby Lukaku do nas trafił, nawet za te 40mln. Ten korposzczur Furlani będzie chciał się w jakiś sposób zemścić za to, że Inter podkradł nam Thurama. Co prawda Inter ma na Lukaku pewnie już wylane, ale transfer byłby przedstawiony jako wielki sukces i pstryczek w nos Interowi.
2
bebok40
bebok40
25 czerwca 2023, 13:30
Obawiam się, że tak też może być.
0
landik
landik
25 czerwca 2023, 13:35
Temat Lukaku pojawiał się już za nim Inter wkroczył po Thurama.
0
Panicz
Panicz
25 czerwca 2023, 13:39
Za pensje Lukaku to my opłacimy 4 nołnejmów z ligi holenderskiej i belgijskiej. Co Pan, biznes ma iść po najniższej linii oporu dla budżetu. A nie jakiś Lukaku czy SMS.
1
Boateng93
Boateng93
25 czerwca 2023, 13:22
Dajcie tu chociaż tego Icardiego, który odżył w Turcji gdzie w 26 meczach strzelił 23 gole i dołożył 8 asyst. Jego kariera w PSG wyhamowała, ale jakby tak popatrzeć na ilość goli do minut jakie otrzymywał to i tak wyglądało to nieźle. Wiadomo, że Icardi wiele poza polem karnym nie wniesie, ale to w tym polu karnym potrafi odnajdywać się jak mało kto, a nam potrzeba skutecznego napastnika.
4
Zuber
Zuber
25 czerwca 2023, 23:47
Juve po niego pójdzie.
0
Koti32
Koti32
25 czerwca 2023, 13:22
A tymczasem Inter thuram zaraz fratessi i azpilicueta....
2
mmielczar123
mmielczar123
25 czerwca 2023, 13:23
I jeszcze jakiś młody Niemiec
0
Boateng93
Boateng93
25 czerwca 2023, 13:24
Tyle, że oni też stracili już Skriniara, Lukaku i Dżeko, a za chwilę sprzedadzą też Brozovica.
0
bebok40
bebok40
25 czerwca 2023, 13:24
Tak, tak, a u nas nadal cisza i nie potwierdzony Kamada ;/
1
Kakariko
Kakariko
25 czerwca 2023, 21:03
A my straciliśmy Ibrę, nie mamy na dużą część sezonu Bennacera i teraz oddajemy Tonalego.

Gdzie ten sznur pomocników i porządny napastnik?

Inter na bieżąco uzupełnia braki...
0
MrAncelotti
MrAncelotti
25 czerwca 2023, 13:18
Mocne nazwiska w charytatywnym meczu 5 sierpnia na Stamford Bridge:

W drużynie zdobywcy Złotej Piłki z 2004 roku znajdą się Dida, Carlo Cudicini, Massimo Oddo, Fabio Cannavaro, William Gallas, Ricardo Carvalho, Claude Makelele, Clarence Seedorf, Michael Essien, Mychajło Mudryk, Gianfranco Zola, Luca Toni oraz Samuel Eto’o. Na ławce trenerskiej zasiądzie z kolei Emma Hayes.
2
Starosta
Starosta
25 czerwca 2023, 13:39
ten Mudryk to pasuje do tego towarzystwa jak pięść do nosa.
0
ósmy
ósmy
25 czerwca 2023, 13:48
Szewczenko.
0
Szewa90
25 czerwca 2023, 13:07
Di Marzio podaje, że Milan interesuje się Samardzicem z Udinese, Transfermarkt wycenia go na 14 milionów, więc pewnie ten pomysł bardziej podoba się Cardinale niż negocjacje z Frattesim. Pytanie czy ten gracz będzie mógł chociaż zbliżyć się do poziomu Sandro w przyszłym sezonie.
0
ósmy
ósmy
25 czerwca 2023, 13:16
Samardzić gra nieco wyżej od Frattesiego.
Wydaje mi sie, że Lazar bardziej dubluje pozycję Kamady. I to jest trochę niepokojące.
0
bebok40
bebok40
25 czerwca 2023, 12:45
Milan ponoć dzisiaj złożył ofertę za Lukaku, ktoś coś wie ?
0
kamilus
kamilus
25 czerwca 2023, 12:47
Według plotek z tt pierwsza oferta była złożona już wcześniej, ale sam Lukaku ma czekać na Inter, który, po pozyskaniu Thurama, już chyba w ogóle nie patrzy w stronę Romelu.
1
mmielczar123
mmielczar123
25 czerwca 2023, 12:48
Bajki, Lukaku czeka na Inter i odrzuca inne propozycje. Druga sprawa jest taka, że nie damy 40 mln za Lakakę
1
marcinomilano
marcinomilano
25 czerwca 2023, 12:53
Tak, damy 40 za Lakake, 40 za Florentino Luisa, 40 za Frattesiego, 50 za Opendę, a wisienką na torcie i prezentem od zarządu będzie Mekambe za 250 mln.
4
slavio
slavio
25 czerwca 2023, 12:53
nie chce lukaku u nas w Milanie
4
Pisar
Pisar
25 czerwca 2023, 13:03
Jak Chelsea nie pusci go do Interu, to Lukaku podobno też idzie do Arabow.
1
kamilus
kamilus
25 czerwca 2023, 13:10
Nie wiadomo - podobno "Lakaka" ma oferty od Saudów i od nas, ale czeka na Inter i jeśli się nie doczeka, to nie wiadomo, czy wybierze już "emeryturę" czy będzie chciał pokopać jeszcze parę lat w "sensownej" piłce.
0
ósmy
ósmy
25 czerwca 2023, 13:11
Morata, Lukaku.
To są 9-tki, które lubią grać w linii z innym napastnikiem.
Kiedy Lukaku ma szybkiego partnera w ataku obok siebie, to stwarza zagrożenie. Duet z Lautaro - LuLa - mówi sam za siebie.
W Chelsea czy Evertonie kiedy grał osamotniony na szpicy, to mało pokazywał.
Z Moratą wydaje mi się podobnie - kopał się po czole w Juve, ale przyszły liczby, kiedy przyszedł Vlaho, i wziął obrońców na siebie.
U nas będzie Morata miał problem taki sam, jaki ma w Madrycie.
Bo Pioli ustawia drużynę podobnie do Simeone.
1
Szewa90
25 czerwca 2023, 13:14
Pisar, obyś miał rację, bo nie chce oglądać wyeksploatowanego Belga, którego Milan będzie musiał przepłacić zarówno pod względem wynagrodzenia jak i kwoty za transfer. Podobno Jonathan David do wzięcia, Lille chcę za niego 50 baniek, ale biorąc pod uwagę dobre relacje z francuską ekipą, można ponegocjować. Uważam, że byłby to znacznie lepszy typ za podobne pieniądze.
2
Pisar
Pisar
25 czerwca 2023, 12:25
Według Sky Brozovic w Al Nassr. Czyli na dniach wyjasni sie przyszłość Frattesiego.
0
mmielczar123
mmielczar123
25 czerwca 2023, 13:05
Mam wrażenie, że Araby interesują się szrotem (nie chodzi mi akurat o Brozo) z całej Europy, tylko nie z Milanu. Mogliby wykupić pakiet Rebić + Origi + FBT + Caldara + Messias za 10 mln euro
4
Jaca23
Jaca23
25 czerwca 2023, 13:08
Nie ma tematu Frattesiego, sam właściciel Sassuolo to potwierdził. Włoch z kolei wybrał już klub, o czym mówił w wywiadzie i jest to Inter.
0
kamilus
kamilus
25 czerwca 2023, 13:11
"o czym mówił w wywiadzie i jest to Inter"

W wywiadzie nie mówił, że to Inter:
https://www.acmilan.com.pl/news/38904/frattesi_wybralem_juz_nowa_druzyne_sa_oferty_nie_do_odrzucenia
1
MilanHomer
MilanHomer
25 czerwca 2023, 15:08
kamilus
Prawdopodobieństwo ok.99%, ale zawsze może pójść do Atalanty, która też gra 3-jką środkowych.
Lazio, Juve, Milan, Roma, Napoli odpadają.
0
plotek
plotek
25 czerwca 2023, 12:25
Co jak co ale dobry deal zrobili...
0
RockStar
RockStar
25 czerwca 2023, 12:24
-Brozovic coraz bliżej Al Nassr, jak Inter klepnie tranfer idą po Fratessiego.

Jeśli Milan ma cokolwiek zdziałać w kwestii Włocha, to chyba ostatnia chwila.

- Szykują się kolejne derby o... Morate.
1
kamilus
kamilus
25 czerwca 2023, 12:31
Wbrew pozorom chętnie bym zobaczył Moratę u nas, bo mimo skuteczności strzeleckiej to mocny "pracuś" - ale tylko na wypożyczenie z opcją wykupu, byśmy za wiele nie ryzykowali, a środki mogli przeznaczyć na prawoskrzydłowego i pomocników.
8
RockStar
RockStar
25 czerwca 2023, 12:35
Dla mnie Morata to jeden z najbardziej przereklamowanych napastników w ostatnich 10 latach. Jakim cudem taki typowy przeciętniak zaliczył tyle topowych klubów to nie wiem. Takie "derby" to wolałbym przegrać.
10
Pavlović31
Pavlović31
25 czerwca 2023, 12:35
Oni to w ogóle niby rozmawiają o tych transferach, rozmawiają, a żadnych konkretów. Nagle wchodzi Inter, pstryka palcem i transfer dogadany. Żalocha
0
palonettoACM
palonettoACM
25 czerwca 2023, 12:43
Chyba Morata to jeden z najlepszych ruchów na jaki nas stać, trzeba mierzyć siły na zamiary. Najlepszy ruch pod względem utrzymania jakiejś tam konkurencyjności w przyszłym sezonie.

Z drugiej strony to trochę Cutrone na sterydach. ;)
2
mmielczar123
mmielczar123
25 czerwca 2023, 12:46
Alvaro to nie spełnienie marzeń, ale jest doświadczonym graczem, ogranym w najmocniejszych ligach w tym w serie a i od sezonu 14/15 co roku przebija barierę 10 goli. Na minus wiek, częste nie wykorzystywanie setek i nie wiem jak u niego z pensją
1
Jaca23
Jaca23
25 czerwca 2023, 13:07
kamilus
Morata ma roczny kontrakt, nie wypożyczysz go z opcją.
1
kamilus
kamilus
25 czerwca 2023, 13:12
Chyba, że Atletico zrobiłoby tak, jak my z Caldarą, czyli przedłużenie o rok, by móc go wypożyczyć (wspomniałem o takiej formule, bo takie coś widziałem w plotkach).
0
MilanHomer
MilanHomer
25 czerwca 2023, 15:12
Oby odpuścili, lub podbili cenę, za Alvaro.
Do bólu przeciętny, do tego musi mieć gościa obok i lubi trochę swobody, czego akurat nie lubi Pioli.
Wolę ogrywać Colombo, mimo że jest po stokroć słabszy i na 99% nigdy nie osiągnie choćby poziomu Moraty.
0
chory
chory
25 czerwca 2023, 12:14
Na wiosne sezonu 20/21 Rade Krunić był 5tym w hierarchii pomocnikiem Milanu (tak 5tym bo rozegrał przez cały sezon 705 minut, a Meite, który przyszedł w styczniu w pół sezonu rozegrał 578 minut czyli prawie tyle co Rade przez cały sezon).

Tymczasem na ten moment Rade Krunić jest liderem środka pomocy na jesień przyszłego sezonu z racji że Bennacer ma kontuzje, która zmarnuje mu prawie cały sezon.

Krunić to nie jest oczywiście zły zawodnik, bo robi co do niego należy ale w swoim zakresie. Pewnych barier nie przeskoczy. Środek pomocy Milanu to nawet nie jest obecnie top 10 serie a. To jest poziom walki o 14 miejsce. Chyba, że Krunić zamieni się w Luke Modricia w primie, to może wtedy zrobimy puchary. O wyjściu z grupy LM możemy pomarzyć. Chyba że trafimy najłatwiejszą możliwą grupę, ale nawet wtedy będzie ciężko z taką pomocą. Krunić, Pobega i dwóch szczeniaków z jakiejś ligi holenderskiej czy portugalskiej. Życzę powodzenia.
13
palonettoACM
palonettoACM
25 czerwca 2023, 12:21
Krunić king.

Jeżeli ma przyjść Frattesi to od razu mi się przypomina pierwszy sezon Sandro w Milanie.

Powiedzieć, że w środku pola jest krater, to nic nie powiedzieć.
3
nokoments
nokoments
25 czerwca 2023, 12:36
Krunić jeszcze zostanie sprzedany za sto milionuw, widać, że nie rozumiesz moneyballa ziomek
4
rossoner111
rossoner111
25 czerwca 2023, 12:11
Przy sprzedaży Tonaliego za 80 i dodatkowych powiedzmy 35 mln za snikersa, mesjasa, Rebica, origiego, aldiego plus gabie itd, i nawet tylko 20 mln od Redbird można zrobić niesamowite okno transferowe …. Na co Oni czekają …
0
kamilus
kamilus
25 czerwca 2023, 12:14
Pewnie tyle klubów bije się o w/w, że nie mogą się zdecydować, którą ofertę przyjąć.
7
Master of AC Milan
Master of AC Milan
25 czerwca 2023, 11:52
Według Reppublici Moncada zadzwonił do Tonalego z informacją, że jeżeli zostanie to do końca kontraktu nie dostanie podwyżki... Jeżeli tak jest to dramat dla wizerunku.
11
landik
landik
25 czerwca 2023, 12:09
Tak było nie zmyślam xd
3
elporto
elporto
25 czerwca 2023, 12:11
Doniesienia o nowym zarządzie Milanu (informacje negatywne) = prawda

Doniesienia o ruchach transferowych i np. słabej formie CDK = kłamstwo a gazeta to „szmatławiec”

xD
7
kamilus
kamilus
25 czerwca 2023, 12:16
Pewnie dziennikarze mają na podsłuchu wszystkich działaczy i piłkarzy, bo każda plotka to prawda, prawda?
2
Alessio_re6
Alessio_re6
25 czerwca 2023, 12:16
Ogólnie to napisała Repubblica, która ciągle atakuje nowy zarząd, więc moim zdaniem jest tak wiarygodna w tym temacie, jak Longo, który zarząd broni. Oczywiście są sprawy w których Daniele jest wiarygodny, ale w temacie zarządu, jego info jest wuja warte.
2
karp_fso
karp_fso
25 czerwca 2023, 11:42
Martwi mnie fakt, że w prasie jest masa plotek, lista graczy, którymi jesteśmy zainteresowani jest długa.
Ale nie ma żadnych konkretów. Przypuszczam, że czekają na klepnięcie transferu Tonalego, żeby nie operować fikcyjnymi pieniędzmi, ale poza kasą ze sprzedaży my nie mamy żadnego budżetu?
Edytowano dnia: 25 czerwca 2023, 11:43
0
kamilus
kamilus
25 czerwca 2023, 12:18
Przecież tak było od wielu lat - nie licząc pojedynczych przypadków, to zawsze w mediach było "milion" nazwisk, a jak już przychodziło do czegoś konkretniejszego, to okazywało się, że to ktoś, o kim się mówiło mało albo wcale.
3
karp_fso
karp_fso
25 czerwca 2023, 12:38
Tak, ale problem, że w tym roku mamy dużo luk i potrzebujemy natychmiastowych ruchów transferowych, a nie smyrania się po jajkach przez F&M.
0
kamilus
kamilus
25 czerwca 2023, 12:48
Calma, mamy jeszcze czas, liga nie zaczyna się za tydzień.
0
nokoments
nokoments
25 czerwca 2023, 11:27
Słuchajcie, zaufajcie zarządowi, ci ludzie mają dużo pieniędzy, więc na pewno są mądrzejsi od was. Amerykanie to nie bezmyślne Araby z PSG czy Newcastle co kupują bez ładu i składu i nic z tego nie wynika, wystarczy popatrzeć na Todda Boehly, który nauczony doświadczeniem z bejsbola i żeńskiej koszykówki od początku robi przemyślane inwestycje, które w krótkim czasie pozwoliły zbudować drużynę, która może wystawić dwie (a może nawet i trzy!) równorzędne jedenastki, to jest dopiero głębia składu.

Poza tym, nikt nie wydaje tyle forsy na klub, jeśli nie ma na niego planu. O zainteresowaniu RedBird Milanem mówiło się przecież na długo przed przejęciem.

To wcale nie było tak, że któregoś dnia Dżerremu pierdnął telefon, sięgnął po niego do kieszeni i okazało się, że to powiadomienie od Yahoo Finance o treści "Investcorp o krok od przejęcia AC Milan za 1,1 mld euro" to pomyślał, że w sumie sporo kasy i ciekawe co to ten cały Milan, pewnie coś związanego klimatyzacją (a szło lato), więc kliknął.
"Klub piłkarski? Przecież ja chciałem kupić klub piłkarski!"
"Ciekawe jakie miejsca zajmowali w ostatnich latach... 8, 10, 7, 6, 6, 5, 6, 2... Przecież ja chciałem taki klub z miejsc 11-6! Dzwonię do Singera"
"Szalom Elliott, ty nie sprzedawaj AC Milan tym aravah, to niedobra jest", po czym dodał szeptem "oni się podcierają lewą ręką, bez papieru... to nie jest koszer"
"Aj waj, a masz 1,2 mld euro?" odparł Singer.
"A czego to takie drogie jest, to całe AC?" spytał Cardinale.
"Bo widzisz, fanów mają dużo, marka mocna."
"Na pewno nie tylu co New York Giants, bo w życiu o nich nie słyszałem, ale tym lepiej." Pomyślał sobie sam do siebie Cardinale po czym dodał
"Dobra biorę, ale mam tylko 600 mln, resztę muszę pożyczyć."
"Aj waj, a któż ci pożyczy 600 milionów na AC Milan?" zaśmiał się rubasznie stary Singer.
"I tu jest najlepsza część naszego geszeft, ty mi pożyczysz. Na 7 procent rocznie. I pozwolę ci wybrać prezesa! Powodzenia w przybiciu takiego dila z tymi pustynnymi goyim."
"Aj waj."
"Aj waj."
13
Zuber
Zuber
25 czerwca 2023, 11:57
Po drugiej stronie masz apaczy z Chelsea i Man U, więc słabe porównanie z tymi amerykańcami. Poza tym jak Newcastle kupuje bez ładu i składu to ja nie wiem. Mam nadzieję, że to bait.
2
nokoments
nokoments
25 czerwca 2023, 12:15
O, dzięki za przypomnienie o Glazerach z United, są oni kolejnym przykładem amerykańskiego pragmatyzmu i dalekosiężnego planowania przy wykorzystaniu nowoczesnych algorytmów. Praktycznie bezboleśnie wymienili Fergusona, co zapoczątkowało nową erę sukcesów, której kulminacją było zdobycie pierwszego Pucharu Ligi Europy w historii klubu, do tego ich odpowiedzialna polityka finansowa sprawiła, że są teraz zarobią na sprzedaży klubu 6 miliardów dolarów, a kibice United są w ekstazie, że Glazerowie tyle zarobią i świętują zwiększenie ich prywatnego majątku co najmniej jakby ManU wygrało jakiś tytuł i jednocześnie płaczą, bo wiedzą że mogą już zapomnieć o takich bombach transferowych jak Pogba, Depay, DiMaria czy Maguire.
2
bebok40
bebok40
25 czerwca 2023, 12:26
Coś w tym jest co piszesz, ale nie do końca rozumiem pozbywanie się Tonalego.
0
milan2002
milan2002
25 czerwca 2023, 13:12
nokoments
Redbird to fundusz inwestycyjny, który kupił Milan żeby zarobić. Zarobek wcale nie musi iść w parze z sukcesami sportowymi. I tu jest pies pogrzebany. Zerknij w kierunku NBA i zobacz ile Jordan zarobi na Charlotte Hornets. Bania mała, a sukcesów to nie odnosił tam wcale. Także cele kibiców i cele zarządu są zgoła inne. Mogłyby iść w parze, ale nie pójdą bo redbirdowi się to nie kalkuluje.
0
Pisar
Pisar
25 czerwca 2023, 10:52
Tymczasem SMS dostaje coraz więcej ofert z Arabii, a Frattesi czeka na dopięcie przez Inter transferu Brozovica, aby móc finalnie do nich dołączyć. Pytanie na kim Milan się skupi, jeśli faktycznie wyżej wymieniona dwójka odpadnie. Czyżby powrót po Loftusa?
0
zubo
zubo
25 czerwca 2023, 11:08
Rincon z Torino, Vecino z lazio, no name 18-latek z Brazylii za koszt biletu samolotowego. A z takich trudniejszych to Krycha Grzesiu
5
Panicz
Panicz
25 czerwca 2023, 11:09
Loftus i ten Renifer z AZ. 25 latek bez debiutu w kadrze, młody talent :)
2
Tanger
Tanger
25 czerwca 2023, 11:16
Ten Florentyno z Benfiki co odbił się od Monaco oraz Getafe i kosztuje 30 mln xD
3
Rossu
Rossu
25 czerwca 2023, 11:24
Patrząc na dotychczasowe działania naszego wybitnego duetu, to myślę, że ostatecznie przyjdzie jakiś przepłacony pokemon w końcówce okienka transferowego - jak zacznie im się dupa palić.
Do tego Gagliardini za free z ogromną pensją, żeby uspokoić Piolego i rozwiązać problem z wychowankami wyszkolonymi we Włoszech.

Będzie kapitalnie, mówię Wam! Zarząd wie co robi, ufam im całkowicie - szczególnie po zaklepaniu Thurama.
3
nokoments
nokoments
25 czerwca 2023, 11:28
mnie najbardziej bawi kompletna cisza w sprawie Kamady, który jeszcze kilka tygodni temu był awizowany przez media jako absolutny pewniaczek xDDD
0
kamilus
kamilus
25 czerwca 2023, 12:50
W sprawie Kamady wszystko jest jasne od wielu dni, wystarczy poczytać informacje - są dwie opcje, albo czekamy aż jego agenci będą mogli działać we Włoszech by domknąć transfer, albo zastanawiamy się, czy go chcemy czy nie. Trzeciego "dna" (np. negocjacji gracza z innymi klubami) tutaj nie ma.
1
Gandalf
Gandalf
25 czerwca 2023, 10:47
Sandro to bez wątpienia Milanista ale ja widziałem w jego grze oprócz oczywistych pozytywów jak dynamika, drybling, odbiór boiskowa agresja widziałem wady. Co mnie u niego najbardziej irytowało to, że przeważnie pchał się w jak największy gąszcz zawodników i dryblował nie w tą stronę co trzeba. Według mnie mało było u niego takiego dryblingu, że tak to określę na wolną przestrzeń. Spowalniał wiele akcji. Coś podobnego ma CDK, że zamiast z lewej schodzić do środka to drybluje w prawo.
Oczywiście to jest Wielka strata nie mam pojęcia kto mógłby go zastąpić ale nie jest to niemożliwe. Tonali był świetny ale ja w obecnym Milanie wyżej cenie np. Bennacera.
7
Gandalf
Gandalf
25 czerwca 2023, 10:51
Kontynuując takim progresywnym dryblerem, szukającym wolnej przestrzeni był Kaka. Albo jak ktoś nie pamięta to z czasów banter ery Adel Taarabt można sobie zobaczyć na necie urywki np. bramkę Adela przeciwko Napoli.


Edit: Jeszcze taka mała dygresja Sandro w swojej grze często się gubił. Porównania do Pirlo i Gattuso nie były na miejscu a On chciał naśladować i Gennaro i Andree. Ostatecznie nie stał się ani jednym ani drugim. Nie znalazł w sobie, że tak to określę własnego stylu. Ale to tylko moje spostrzeżenie i nikt nie musi się z tym zgadzać.
Edytowano dnia: 25 czerwca 2023, 11:03
1
Paolo03
Paolo03
25 czerwca 2023, 11:37
Może masz Gandalf trochę racji jednak w moim odczuciu więcej u niego pozytywnych rzeczy niż tych negatywnych (stale fragmenty mial tez do poprawy). Ciężko jednak będzie zastąpić Sandro bo on miał 4 płuca na boisku I biegał zawsze za dwóch. Walczył, gryzł trawę.
1
Gandalf
Gandalf
25 czerwca 2023, 12:48
@Paolo03

Jeszcze a propo Sandro, w Newcastle może się bardziej rozwinąć niż w Milanie. Nie będzie, takiej presji porównań do Pirlo/Gattuso i ciągnięcia na barkach pomocy. W ekipie Srok są Bruno i Joelinton więc Tonali będzie mógł w spokoju sobie grać i może odnajdzie swój "styl".
Edytowano dnia: 25 czerwca 2023, 12:49
1
marcinmaly82
marcinmaly82
25 czerwca 2023, 10:33
Ufff, już się bałem, że będzie bez %,a tak na poważnie to po ponad 30stu latach daję sobie spokój,szkoda zdrowia...mam nadzieję, że mi się uda. Pozdrawiam Milanistów;)
2
Tanger
Tanger
25 czerwca 2023, 10:20
Doskonała sprzedaż i katastrofalne osłabienie drużyny bez sensownego planu jej wzmocnienia. Bravissimo.
2
dejnio
dejnio
25 czerwca 2023, 10:07
Czyli ze 2 mln dla nas jak po 2 latach grzania ławki będzie go brała jakaś Fiorentina :D
2
Corsa
25 czerwca 2023, 10:21
My go odkupimy i te 10% będzie można sobie odliczyć, szprytny plan :D
1
Daniel93
Daniel93
25 czerwca 2023, 09:43
Czyli jak za dwa lata odkupimy go po słabych sezonach za Np 30mln to dostaniemy jeszcze te 3mln w ramach tych 10%? :D
2
papizdr
papizdr
25 czerwca 2023, 09:34
Samuele Ricci z Torino
2
Rossu
Rossu
25 czerwca 2023, 09:45
Cairo pewnie zażąda z 40 mln, ale jak już miałbym zastąpić Tonaliego, to byłby właśnie Ricci.
3
Jaca23
Jaca23
25 czerwca 2023, 12:53
Ricciego można było za grosze wyciągnąć z Empoli, a już wtedy miał łatkę wielkiego talentu. Nooo, ale później lament, że młodych Włochów nie da się kupić za rozsądne pieniądze.
2
papizdr
papizdr
25 czerwca 2023, 09:31
Piątek ma ponoć wrócić na szpice , po fiasku z Thuramem :D
10
PiotG20
PiotG20
25 czerwca 2023, 09:40
Chętnie bym znów zobaczył Kristofa Piętka u nas....
1
nokoments
nokoments
25 czerwca 2023, 10:44
jezu, oby
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 czerwca 2023, 10:56
Gorszych statystyk od Origiego chyba by nie miał.
1
bebok40
bebok40
25 czerwca 2023, 09:31
Odczuwam taką ciszę przed burzą, pamiętacie to za najlepszych czasów panów B&G. Zawsze po takiej ciszy była transferowa bomba, ale te czasy już minęły i tej bomby już nie ma od bardzo, bardzo dawna :/
0
Rossu
Rossu
25 czerwca 2023, 09:47
Będzie bomba transferowa - Theo lub Maignan zostaną sprzedani.
8
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 czerwca 2023, 10:21
Albo ktoś aktywuje klauzule za Leao. 175 mln. To byłoby coś.
Edytowano dnia: 25 czerwca 2023, 10:22
2
Diavo
25 czerwca 2023, 09:22
Nasz zarząd liczy na środek pola Bennacer-Krunic, który końcówce sezonu miał naprawdę dobrą, teraz szukają kogoś kto zastąpi Benka,a tym kimś jest Kamada,więc jeśli ktoś przyjdzie do środka, to tylko na zastępstwo..
0
Pisar
Pisar
25 czerwca 2023, 08:52
Tonali odbije sie od ligi angielskiej. Później będzie wypożyczany lub sprzedany za grosze, bo nikt nie będzie chciał wydawać dużej kasy i z tych 10% niewiele wpadnie.
0
Tanger
Tanger
25 czerwca 2023, 10:19
To teraz jeszcze ciekawe, kto odbije się od Serie A...
0
MilanHomer
MilanHomer
25 czerwca 2023, 15:02
Thiago Silva odbił się od Niemiec, Henry i Rivaldo od Italii i można mnożyć i dzielić i dodawać setki innych przykładów.
Się zobaczy co pokaże Tonali.
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
25 czerwca 2023, 07:41
Szkoda że nie rozważamy nikogo z Serie A tak aby zwiększyć prawdopodobieństwo że się odnajdzie. Np. Amrabat, SMS, Elmas. Skoro nas nie stać na dobrego zawodnika z zagranicy który by pewnie kosztował 50mln + a nikt poważny nie chce do nas przyjść za free to inwestowanie 20-25mln w kogoś kto miał 1 sezon przyzwoity jest słabym pomysłem. Wyżej wspomniani pewnie kosztowali by niewiele więcej. Chociaż Elmas u DL :)
2
Jaca23
Jaca23
25 czerwca 2023, 12:52
Amrabat i SMS to ligowy top. Obaj z rocznym kontraktem. Mamy pod nosem kandydatury, żeby z miejsca podnieść jakość zespołu, jednak my celujemy w pokemony z Holandii lub Francji, żeby z czasem sprzedać je z zyskiem.
0
matten
matten
25 czerwca 2023, 07:15
80 mln to mnóstwo pieniędzy, a procent od kolejnego transferu to miły bonus. Pytanie ile z tego pójdzie na transfery? :)
1
jasiom22
jasiom22
25 czerwca 2023, 02:14
Zupełnie na serio, część tej kwoty powinna pójść na kontrakt i ponowne ściągnięcie Kessiego. Zgranie w środku pola to podatawa , do tego jeszcze Locatelli. Wtedy można by uznać ze Milan się nie osłabił. InacZej, te wszystkie wynalazki to będzie rok dwa w plecy na Zgranie.
Edytowano dnia: 25 czerwca 2023, 02:15
0
karp_fso
karp_fso
25 czerwca 2023, 07:32
Locatelli, po tym jak zadeklarował, że od dziecka marzył o grze w Juve? :p Plus koszty transferu z Juve, a sam zawodnik nie jest jakiś rewelacyjny. Plus nie wiem, jak na zgranie miałby wpłynąć gość, którego nie ma w Milanie od 4 lat.

Ale już Kessie (bo zna środowisko) + Reijnders byłby fajnym zestawem.
1
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
25 czerwca 2023, 07:36
Kessie tak, Loca nie. Miał jeden dobry sezon w Sass i to wszystko.
1
Boateng93
Boateng93
25 czerwca 2023, 08:32
Kessie stwierdził, że Włochy to zamknięty rozdział w jego życiu. Jeśli ma odejść z Barcelony to do Premier Leauge.
0
ósmy
ósmy
25 czerwca 2023, 08:46
^
Kessie dużo rzeczy mówìł:)
14
MilanHomer
MilanHomer
25 czerwca 2023, 09:10
Kessie niech się buja :)
2
Jaca23
Jaca23
25 czerwca 2023, 12:50
Nie dla tych dwóch szczurów. Budujmy kadrę na podstawie piłkarzy, którzy chcą tu grać i nie plują na klub.
0
jasiom22
jasiom22
26 czerwca 2023, 01:32
No więc wszyscy dużo mówią szczególnie jak zmieniają kluby, Locatelli i Tonali kochali Milan od dziecka, a przydziewają czarno-białe paski. Tyle na temat gadania, ile tego było…

Na miejscu Pioliego, ostatniego który ma szansę uszanować swój sukces 19 scudetto. Wg mnie jedyną szansą i tak małą na zastąpienie Tonalego byłby ktoś kto już grał i zna środowisko Milanu. Kessie tak jak Hakan zwyczajnie chcieli więcej kasy, jak ostatnio dostał Leao. Jakby Kessie miał dostać o milion więcej niż w barcy, to zapomniałby o Premier League.

Środek pola!!! Ludzie, zgranie to podstawa. A Locatelli tez bez przesady, ponad 100 występów w Milanie, Włoch z repy. Tez wrócił by do Milanu za milion więcej niż w juve. To byłby transfery pokroju tego co Hakan do Interu, tylko na Milanowa korzyść, Lepiej sypnąć te 2 mln więcej na kontrakty. Niż udawać Milan ściągnie kogoś za 40/50
Mln i ten z miejsca wejdzie do podstawowego składu i będzie zgrany. Kessie, Calabria, Florenzi, Pobega, Gabbia… jest jeszcze kilku którzy grali z Locatellim. Solidnych Włochów i wychowanków, potrzeba tez… Manu to jeden. Niewielu który pasuje. Oczywiscie to nie realne, a w takim przypadku jak odejście Tonalego to wg mnie jedne z niewielu form rehabilitacji nowego właściciela - jaka mogłaby wypalić.

Pato tez by ściągnęli za darmo, odrobine tożsamości odzyskać. Po tylu stratach… Paolo, Ibra… teraz Tonali. Diabeł by tego lepiej nie wymyślił jak rozwalić mistrza Włoch w dwa sezony.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2023, 01:38
0
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
25 czerwca 2023, 01:56
Gerry lubi TO!
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
25 czerwca 2023, 01:17
In Krunic and Pobega we trust
3
szyka
szyka
25 czerwca 2023, 00:54
Czyli wypełni cały kontrakt...
0
Qiub
Qiub
25 czerwca 2023, 00:23
No to zarobimy jeszcze z 5 albo 6 milionów, wow! Nawet transfery Thiago Silvy czy Kaki mnie tak nie kłuły w serce. Sandro był prawdziwym Milanistą.
8
karp_fso
karp_fso
25 czerwca 2023, 00:21
Tylko pytanie, czy Sandro podniesie swoją wartość w Newcastle czy obniży.
2
ósmy
ósmy
25 czerwca 2023, 00:12
Ciekawe ile by Ajax krzyknął za Kudusa.
Wątpię, aby zmieścił się w 40 mln (tyle daje BVB za Alvareza), ale ten transfer mógłby u nas wypalić. Chłopak bramkostrzelny, ogarnia grę na 10, oraz na prawej stronie. Ma silne uderzenie z dystansu, ale też nie trzyma się jednej pozycji.
Kapitalny dla Piolego, trochę ze zdrowiem miał kłopoty, ale to młody wciąż chłopak.
Myślę, że wolałby przejść do nas, niż do Brighton-Hove - bo to oni w tej chwili chcą go zakontraktować. Tylko czekać, aż pojawi się jakiś klub z większym finansowym potencjałem.
1
Panicz
Panicz
25 czerwca 2023, 00:25
W eredivisie prawdziwa perełka to Simons.
19 goli + 9 asyst. Rocznik 2003, już regularnie powoływany do kadry Oranje. A Holendrzy mają u nas mocną historię :)

Tylko z tego co wiem tam PSG ma prawo pierwokupu. Więc mogą trzymać rękę na pulsie. Bo chłopak ma talent nieprzeciętny.
0
MagicMilan83
MagicMilan83
25 czerwca 2023, 08:49
Jak juz to Taylor z Ajaxu do srodka pola. Kudud raczej pojdzie do anglii.
0
MilanHomer
MilanHomer
25 czerwca 2023, 09:09
ósmy
"Chłopak bramkostrzelny, ogarnia grę na 10, oraz na prawej stronie. Ma silne uderzenie z dystansu, ale też nie trzyma się jednej pozycji."
Tu sobie wyjaśniłeś, dlaczego nie trafi do Milanu.
Jest zbyt wszechstronny dla betonowego Stefana.
On lubi wszechstronność u zawodników "delikatnie" słabszych jak Krunić.

To dla mnie największa zagadka naszego trenejro.
Tam gdzie powinien dać luz, wolną rękę, pozwolić na grę na różnych pozycjach, wymienność, to blokuje, a za chwilę Krunić na ataku, czy innym skrzydle. Gość o kreatywności Grzesia K.

Borini byłby idealny dla Piolego.
1
PiotG20
PiotG20
25 czerwca 2023, 09:44
MilanHomer strzał w dziesiątkę
1
Janik14
Janik14
24 czerwca 2023, 23:59
A luki za nim nie zastąpimy przez długi czas
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
24 czerwca 2023, 23:50
Majstersztyk.
0






PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI