Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

LGdS: Marzenie o Conte. Kibice Milanu chcieliby go na ławce trenerskiej

12 stycznia 2024, 10:03, Redakcja Aktualności
LGdS: Marzenie o Conte. Kibice Milanu chcieliby go na ławce trenerskiej

Piątkowe wydanie La Gazzetta dello Sport publikuje artykuł, w którym informuje, że kibice Milanu najchętniej zobaczyliby na ławce trenerskiej Antonio Conte. Były trener Juventusu, Interu a ostatnio Tottenhamu znajduje się w czołówce preferencji fanów Rossonerich. Jego obecność na ławce trenerskiej byłaby gwarancją konkurencyjności. Panuje przekonanie, że Milan potrzebuje skoku jakościowego, a taki trener jak Conte mógłby w tym pomóc. Oczywiście 54-latek jest wymagającym szkoleniowcem, zarówno wobec swoich piłkarzy, jak i klubu.


R E K L A M A




107 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
edinho
edinho
13 stycznia 2024, 11:36
Brać Alonso skoro Carletto zostaje w Realu.
0
Bibaszczenko
Bibaszczenko
13 stycznia 2024, 10:23
De Zerbi, Motta albo Abate i długo, długo nic. Na Xabiego Alonso pewnie nie ma szans, chociaż wciąż jesteśmy Milanem, a nie jakąś popierdółką.
Edytowano dnia: 13 stycznia 2024, 10:26
0
Sakuragi
Sakuragi
13 stycznia 2024, 12:25
Abate? Serio? Bo poprowadził primavere?
0
Bibaszczenko
Bibaszczenko
13 stycznia 2024, 16:07
A gdzie napisałem dlatego, że poprowadził primavere?!
0
Paolo03
Paolo03
14 stycznia 2024, 08:21
Innego argumentu brakuje dla Abate
0
Corsa
Corsa
13 stycznia 2024, 09:21
Conte jest topem, ale tylko w sytuacji kiedy otrzymuje wszystkich zawodników ze swojej listy, inaczej kończy się klapą, jak w Tottenhamie.

Milanu nie stać na pensje dla takiego trenera, a tym bardziej na jego zachcianki. To się zwyczajnie nie wydarzy.

Filozofia Conte i plan Cardinale nie idą ze sobą w parze.
Edytowano dnia: 13 stycznia 2024, 09:21
1
Tanger
Tanger
12 stycznia 2024, 19:17
Ja jestem kibicem Milanu i jakoś nie chciałbym widzieć tego wariata na ławce trenerskiej. Jest dobry i osiąga sukcesy, ale jest irytrujący, despotyczny i opiera swoje zespoły na ulubieńcach.
10
ZYLION
ZYLION
12 stycznia 2024, 21:23
Osiągał, i to nie jakieś wybitne, ale trener z górnej półki, i też go nie chce
1
Paolo03
Paolo03
12 stycznia 2024, 19:05
Conte może ligę zwojować z naszą kadrą ale nie musi.
Osobiście nie jestem jego zwolennikiem bo z pewnością jest to wymagający trener który stawia swoje warunki tak mocno, ze jeśli mu coś się nie podoba to cała drużyna dostaje po uszach. Dla naszego zarządu to również może być ktoś kto delikatnie mówiąc zrobi rozłam w strukturach klubu. Wałkowanie trójki obrońców za wszelka cene to również nie jest jego atut. Smiejemy sie z Allegriego ze gra ciagle to samo a chcemy trenera ktory gra od wielu lat tą samą powtarzalną piłke. Motta lub De Zerbu pozostaje nadal moją the Best opcją na to stanowisko.
2
Vol'jin
Vol'jin
12 stycznia 2024, 18:50
Osobowościowo Conte mi nie pasuje ALE to co już wcześniej pisałem Conte we Włoszech musi isć na kompromis, musi wziąć "małżeństwo z rozsądku". Czytaj mniejsza pensja, budżetu transferowe wielkiego nie dostanie, ale na warunki włoskie dostanie największy we Woszech patrząc ile Milan wydawał w poprzednich latach netto (bez konieczności sprzedaży piłkarzy, a latem może ktoś być na wylocie, i może być to Maignan, bo u Conte akurat chyba gra nogami u bramkarza nie było jakoś cechą którą by pożądał w bramce ;], albo nie miał szczęścia do pracy z takimi bo mu się trafiali "starej daty" bramkarze typu Handanović, Buffon, Lloris)
1
umbrella
umbrella
12 stycznia 2024, 17:26
Tylko prawdziwa łysina. Forza Stefek!
1
Paolo03
Paolo03
12 stycznia 2024, 19:00
Forza Stefek !!
1
Vol'jin
Vol'jin
12 stycznia 2024, 19:10
Conte też jest łysy ;]
1
Paolo03
Paolo03
14 stycznia 2024, 08:19
Dlatego tylko "prawdziwa" się liczy :)
Żadnych podrabianców.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
12 stycznia 2024, 17:12
Osobiście nie jestem fanem Conte. Doceniam jego sukcesy, ale tego typu szkoleniowcy obrzydzają mi piłkę. Mam nadzieję, że ściągniemy szkoleniowca, który potrafi pracować z młodymi piłkarzami, rozwijać ich i poprawiłby grę Milanu w ataku pozycyjnym.
9
Bandon
Bandon
12 stycznia 2024, 16:41
Ja totalnie nie rozumiem 90% komentarzy tutaj.

Po 1. Milan ma kadrę młodą, ale już doświadczoną. To, że sobie ściągał Vidala, czy innych "przeterminowanych" zawodników nic nie zmienia. Jeśli naściąga sobie takich, a będą grali lepiej od Bennacera, czy RLC, to czemu mają niby nie grać? Szczególnie, że tacy zawodnicy mają zazwyczaj jedną wspólną cechę - są tani.

Po 2. Kibice Milanu we Włoszech, między innymi właśnie dlatego, że Conte jest wymagający co do zarządu i zawodników go chcą. Gwarantuje to inwestycje, projekt i rozwój.

Po 3. Po okresie szkoły u wujka Stafanka, może wreszcie przyszedł czas na prawdziwego szefa i pójście do normalnej roboty, gdzie musisz zapieprzać, albo wylecisz?

Dla mnie Conte na 3x tak.

PS. Wolę dwa lata z Conte z sukcesami, niż odpadanie w fazie grupowej LM i drżenie o 4te miejsce w lidze. Mając do tego lepszych zawodników niż cała liga, a na bardzo zbliżonym poziomie do Interu.
11
Trzesuaf
Trzesuaf
12 stycznia 2024, 16:50
Te nieprzychylne komentarze, to zwykła ludzka nienawiść i zawiść. Niestety 90% ludzi na tej stronie nie umie docenić kunsztu przeciwnika. Sfanatyzowali się Milanem, jak religią.
2
Gerada
Gerada
12 stycznia 2024, 18:18
Spróbuję zatem przedstawić punkt widzenia człowieka, który przez ostatnie 15 lat nauczył się, że krótkowzroczna polityka w klubie piłkarskim w 95% jest gwarancją spektakularnego upadku w perspektywie dłuższej niż rok czy dwa:

Ad Po 1:
Tacy gracze są (przeważnie) tani w sprowadzeniu, bardzo drodzy w utrzymaniu (kontrakty) i praktycznie bez profitowi jeśli chodzi o wytransferowanie ich później. Owszem jest szansa, że sezon, może w porywach i przy szczęściu dwa uda się na takich graczach osiągnąć wynik, ale potem Ci gracze będą 32-34 latkami z dwuletnimi kontraktami i ze względu na swoje zarobki będą musieli być nadal podstawą składu aż kontrakty wypełnią. To co napisałeś w pierwszym punkcie to kwintesencja Conte: zbudować zespół na jeden sezon i nie liczyć się z tym co wydarzy się z klubem później.

Ad po 2:
Niby w jaki sposób ewentualne przybycie Conte jest gwarancją tego, że Cardinale nagle stwierdzi, że jak na przyszłościowy projekt i Money Ball, który ma przynosić dochody dawał dość delikatne inwestycje to na projekt, który praktycznie dochodów nie ma szans przynieść wyda setki milionów...? x.x No i... sprowadzenie Conte jest antytezą rozwoju jako klub, więc nie bardzo rozumiem jak miałby być gwarancją rozwoju... Projektem dziełą Conte też trudno nazywać - jest dobry w ustawieniu doświadczonych graczy pod wykonywanie zadania - to fakt. Ale z jakimkolwiek długofalowym projektem nie ma to nic wspólnego. Conte to trener na "tu i teraz" jeśli otrzyma adnotację, że nie musi brać poprawki absolutnie na nic zarówno finansowo jak i przyszłościowo.

Ad po 3:
Tu już subiektywna moja ocena: Moim zdaniem mamy w większości dość przeciętną kadrą, w której z wielu graczy udało się wyciągnąć więcej niż można się było spodziewać własnie przez to, że udało się stworzyć odpowiednią atmosferę. O ile zrozumiem jeśli Pioliego zwolnią - bo np. zarząd uzna, że chce zrobić coś żeby wyniki były jeszcze lepsze - o tyle mocno obawiam się, że bez Stefano jako spoiwa mentalnie część graczy może odpaść i się posypać. Zwróćmy uwagę, że nawet tacy gracze jak Theo byli odrzucani w selakcji w dużych klubach i do nas trafiają zazwyczaj gracze "nieźli ale..." Gracze, których inni odpuścili. Upraszczając - gdyby to był football manager to my na skrzydło bierzemy gracza, który ma 19/20 przyspieszenie i 20/20 szybkość, ale dośrodkowanie 3/20 i drybling 4/20. Gracza, który z jakiegoś powodu w innych wielkich klubach nie został uznany za "gotowy produkt". Obawiam się, że nie wszyscy gracze w naszej kadrze mogą być wystarczająco silni mentalnie kiedy trener im nie będzie wmawiał non stop, że są najlepsi na świecie. Ale jak pisałem - to akurat moja subiektywna opinia, że nie mamy kadry wystarczająco mocnej mentalnie żeby rzucić w nich trenerem pokroju Conte.

Odnośnie twojego PS: Inter idzie właśnie drogą wytyczoną przez Ciebie - przez co jeśli odniosą duży sukces w sezonie to... musza wyprzedać tylko 1-2 graczy... ale jak im w którymś sezonie nie pójdzie to wszystko im runie i zaczną się sypać przez ciężki minus finansowy na jakim są przez obecną politykę. To jest projekt oparty o duże ryzyko - obecnie jest to droga skuteczna, ale jest to plan mimo wszystko krótkowzroczny i bez jakiejkolwiek poduszki w razie niepowodzenia. 100 razy bardziej wolę naszą obecną politykę i cierpliwie poczekać aż powoli dojdziemy na taki poziom żeby z Realem grać w jednej lidze co sezon, a nie zrobić jeden wyskok żeby potem przed 30 lat móc żyć wspomnieniem.
Edytowano dnia: 12 stycznia 2024, 18:19
4
banan1899
banan1899
14 stycznia 2024, 11:58
"Mając do tego lepszych zawodników niż cała liga, a na bardzo zbliżonym poziomie do Interu." Zgoda tylko nasi wiecznie kontuzjowani.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
12 stycznia 2024, 16:11
Conte to trener z topu, takich się tu nie zatrudnia. Tyle w temacie.
1
ósmy
ósmy
12 stycznia 2024, 16:02
Jesli ADL wybierze ekonomiczniejszą opcję i zaufa Cannavaro, który sam zgłosił swoją osobę De Laurentisowi, to będzie można zbijać cenę;)
2
bogiel
bogiel
12 stycznia 2024, 23:53
ADL wezmie Stefano
0
Jaca23
Jaca23
13 stycznia 2024, 16:02
Conte odrzucił już dwie propozycje przejęcia Napoli.
0
stary_boss
stary_boss
12 stycznia 2024, 16:01
Będzie top 4, ćwierćfinał LM i zostanie Pioli on fire
0
gambit17
gambit17
12 stycznia 2024, 17:02
LM już niestety nie :)
1
DarthImpaler
DarthImpaler
12 stycznia 2024, 17:47
ćwierćfinał LM? chyba w FM'a będziesz miał.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 stycznia 2024, 19:29
Ćwierćfinał LM to na pewno nie z Conte bo on w 1/8 odpada
0
Gaúcho80
Gaúcho80
12 stycznia 2024, 15:24
Nie znam nikogo, który by chciał tą merde
0
Trzesuaf
Trzesuaf
12 stycznia 2024, 15:30
ja chcę, miło mi cię poznać
8
Von Strauss
Von Strauss
12 stycznia 2024, 15:36
Ja też, miło się pan przedstawił.
6
Sakuragi
Sakuragi
12 stycznia 2024, 16:30
Jak dla mnie również wielkie tak
4
Gerada
Gerada
12 stycznia 2024, 14:55
Mam nadzieję, że to tylko typowa LGdS, czyli bzdura na bzdurze bzdurą pogania i jedynym źródłem zazwyczaj jest to, co pierwsze wpadnie do głowy po wstaniu z łóżka.

Trudno mi uwierzyć, że ktoś taki jak Conte mógłby mieć większe poparcie kibiców. W zasadzie jedynym argumentem za jest to, że gdyby spełnić szereg drogich, trudnych, skomplikowanych i kompletnie niespójnych z polityką klubu warunków to jest SZANSA, że walczylibyśmy o mistrzostwo. Jest to tak abstrakcyjny czynnik za tą kandydaturą, że zwyczajnie nie wierzę, że to mogłoby wejść w życie.

Conte - jako trener NIE jest odbierany jako sympatyczny, nie jest odbierany jako spajający zespoły jeśli chodzi o czynnik ludzki, jest osobą kojarzoną z środowiskami zespołów, których w Milanie najbardziej się nie lubi...

Conte jest znany ze stawiania warunków, które są dokładnie o 180 stopni sprzeczne ze wszystkim co od lat jest w klubie budowane i jest o 180 stopni sprzeczne z modelem inwestowania w klub, który podkreślają na każdym kroku właściciele.
3
Trzesuaf
Trzesuaf
12 stycznia 2024, 15:31
Wygra scudetto to go wszyscy pokochają.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 stycznia 2024, 15:35
Pioli też wygrał i jak go wszyscy kochają? Stefan choć warsztatem nie nadąża i miewa pomysły oderwane od zdrowego rozsądku to jednak przyłożył znacząco rękę do zbudowania tego zespołu.
1
Gerada
Gerada
12 stycznia 2024, 16:00
@ Trzesuaf

Jeśli (oby nie) Conte kiedykolwiek zostanie trenerem Milanu to będę mu z całego serca kibicował żeby robił wyłącznie dobre rzeczy dla Milanu. To nijak się ma do tego co napisałem... Ta kandydatura nie tylko nie ma rąk i nóg - używając przenośni - ale zwyczajnie nie broni się w żaden sposób na gruncie najbardziej podstawowej logiki.
1
lopezito84
lopezito84
12 stycznia 2024, 14:05
Ostatnio na trybunach w Neapolu
0
nokoments
nokoments
12 stycznia 2024, 13:32
Conte zawsze będzie mi się kojarzył z kredkami, które miały na opakowaniu gryzące je dinozaury (?) xD
1
Mirek99999999
Mirek99999999
12 stycznia 2024, 14:39
Miałem takie w metalowym pudełku, może i były niełamiące ale jako kredki średnio zdawały egzamin:)
1
Tarbok
Tarbok
12 stycznia 2024, 15:41
O faaak, ale mi wspomnienie odblokowałeś :D One się nazywały Conte?
1
Tarbok
Tarbok
12 stycznia 2024, 15:44
Dobra, znalazłem w googlach opakowanie :D
0
ósmy
ósmy
12 stycznia 2024, 13:11
Problem w tym, że jeśli nie my, to Napoli.
A Napoli w chwili przejęcia przez Conte stanie się dla nas o wiele groźniejsze niż pod Mazzarrim.
My w kolejnym sezonie musimy odpowiedzieć naprawdę sensowną kandydaturą. Żadnymi półsrodkami. I mimo, że uważam Conte za bardzo dobrego trenera, to nie chciałbym go zobaczyć w Milanie.
6
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 stycznia 2024, 13:32
Niech Napoli go bierze i niech w lidze zrobi się porządna wielka czwórka ligową w postaci Interu Juve Milanu i Napoli
Jestem za I cała liga na tym zyska
A Rzymianie i Atalanta niech mąka presję że jak chcą coś zrobić w lidze to muszą się bardziej starać niż to co daje im nadzieję na LM w tym sezonie
2
Von Strauss
Von Strauss
12 stycznia 2024, 15:45
PanPrzemus313

Wielka czwórka? xD W przypadku Conte w Neapolu i zatrudnieniem przez nas Italiano/De Zerbiego/Motty/innego wynalazku (kogoś innego niż Kloppa) to robi się wielka trójka (do czasu odejścia Conte z Neapolu, bo na pewno odejdzie - ADL jest walnięty), bo my nie dojedziemy z żadnym z dostępnych trenerów do poziomu tamtej trójki. I będziemy się gonić z Atalantą i Rzymianami do top 4.

No chyba, że będzie casus Ancelottiego xD
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 stycznia 2024, 15:47
Von Strauss - z Piolim i Ostim jesteśmy tylko kilka punktów za Juve wypoczętym bez pucharów a wyraźnie przed Rzymianami i Atalantą
O czym ty w ogóle opowiadasz teraz
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 stycznia 2024, 13:04
Pytanie z Conte jest takie czy chcemy wymienić Bennacera na Vecino i nam to odpowiada a także ściągnąć Vidala Perisicia i paru jeszcze takich
Drugie pytanie to pensja i ile Conte zaśpiewa
A trzecie do czego dążymy jako klub - nasz zespół był budowany w sposób który do Conte po prostu nie pasuje - na stosunkowo tanich zawodnikach o określonym profilu- ani nie są to gwiazdy ani starzy wolni agenci czyli 2 ulubione typy Włocha
Ja osobiście jestem bardzo sceptyczny do tej kandydatury i wolałbym zaryzykować z Mottą Italiano lub De Zerbim nawet kosztem tego że Conte w bardzo krótkim terminie byłby pewnie bardziej niezawodną w walce o trofea (ale tylko ligowe) opcją
3
Von Strauss
Von Strauss
12 stycznia 2024, 13:21
Motta, Italiano lub De Zerbi nie gwarantują poprawy w naszej grze ani nie gwarantują łapania się do top 4.
Conte też nie - ale patrząc po osiągnięciach - jest tego bliżej.

A Conte ściągał różnych piłkarzy - od młodych po 29-30 latków. Bo nie da się zbudować drużyny na samych 20-latkach (patrz przez przykład Milanu - Ibra, Giroud, Messias xD, Krunić to nie są/byli młodzieńcy xD) W Chelsea grał Vidal czy Perisić? Nie.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 stycznia 2024, 13:31
Von Strauss - to były tylko przykładowe nazwiska chodzi bardziej o typ piłkarza starego walczaka i jakiegoś brutala w środku pola bo bez takiego to Conte nie wytrzyma na pewno

Motta De Zerbi i Italiano patrząc po ich zespołach o wiele bardziej gwarantują poprawę organizacji naszej gry na ładniejszą
Conte na obrzydliwą ale pragmatyczną
Do tego wymieniona przeze mnie trójka będzie dużo bardziej pasowała do rozwoju naszego zespołu a Conte to jest twardy reset
1
Von Strauss
Von Strauss
12 stycznia 2024, 15:36
Ale nam właśnie potrzeba w drużynie walczaka od destrukcji.

Motta De Zerbi i Italiano patrząc po ich zespołach o wiele bardziej gwarantują poprawę organizacji naszej gry na ładniejszą

Co oferują? Motta pierwszy sezon w którym coś wychodzi. Gra cały czas to samo - niezależnie czy gra z Interem, Udinese czy Spezią. De Zerbi rozkładał nogi przed Interem, a teraz remisuje z drużynami mającymi po 20 kolejkach 9 punktów, przegrywając z Aston Villą różnicą 5 bramek (nie pierwszy taki wynik w jego karierze) a Italiano tak jak reszta nie prowadził drużyny z topu, pretendenta do Scudetto - a wyniki Fiorentiny to na razie pół dobrego sezonu.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 stycznia 2024, 15:49
Von Strauss - jak ty nie wiesz czym jest ładna gra to nie mamy o czym rozmawiać nawet xD
Co to jest za argumentacja że zespoły tych trenerów nie grają ładnej piłki bo czasem przegrywają xDDDDDDDDDDDDDDD
Weź przystań na chwile i przeczytaj co piszesz
0
Barnabius
Barnabius
12 stycznia 2024, 13:01
Myślę że Conte byłby w porządku na 2-3 sezony, tylko nie wiem czy on będzie chciał do nas przyjść przy takim budżecie transferowym
0
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
12 stycznia 2024, 12:56
Dla mnie najgorsza opcja z możliwych. Pamiętamy jak robił kwasy w Interze i chciał tylko i wyłącznie emerytów w drużynie. Może dzięki temu u nas grał Tonali bo Conte chciał wtedy Vidala a Inter z Tonalim bym dogadany :)
1
Von Strauss
Von Strauss
12 stycznia 2024, 13:11
I Conte z Vidalem (który kosztował 1 mln + pensja) wygrał Scudetto. Myśmy wygrali, bo Inzaghi nie ogarniał drużyny na tym poziomie co Conte.

A co do Tonalego - to nie tak. Conte do niego dzwonił i chciał go w Interze. Ale złożyły się dwie rzeczy - pierwsza to przegrana w finale LE i to, że Conte powiedział, że chce przynajmniej dwóch gotowych zawodników - więc mu ściągnięto Vidala i Kolarova (kosztujących łącznie 2,5 mln + pensje 14 mln na sezon) zamiast Tonalego za 25 mln + pensja.

A druga to to, że Tonali nie był nastawiony na Inter i wolał inny kierunek.
preferował inny kierunek
3
ksieciunio
ksieciunio
12 stycznia 2024, 12:46
Nie wiem którzy kibice Milanu chcieliby Conte, może gazecie chodziło o kibiców Interu?
1
Von Strauss
Von Strauss
12 stycznia 2024, 12:49
Jestem w stanie wymienić większą ilość kibiców Milanu chcących Conte niż trenerów na tym samym poziomie, którzy są w naszym zasięgu.

Wystarczę ja sam ;)
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 stycznia 2024, 12:13
Parafrazując słowa Józefa "warsztat wspaniały, tylko człowiek marny".
3
biedrus
biedrus
12 stycznia 2024, 12:29
Na chwilę obecną w Milanie, parafrazując Józefa "człowiek wspaniały, tylko warsztat marny".
Conte jest dobry żeby wnieść zespół na kolejny, wyższy poziom. On zapoczątkował erę Juve, on dał początek nowemu Interowi. W obu przypadkach zdobył Scudetto, odszedł, coś po sobie zostawił.
Nasz Padre zdobył Scudetto, ale chyba nic po sobie nie zostawi.
Conte na jego miejscu odszedłby po tamtym sezonie, dzisiaj byłby inny trener i prawdopodobnie walczyłby realnie o Scudetto. Stefanek jest grzeczny i nie opuścił strefy komfortu. Tak właśnie mamy powolny zjazd
Edytowano dnia: 12 stycznia 2024, 12:30
17
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 stycznia 2024, 15:03
Też właśnie o tym myślałem:)
0
MrCostacurta
MrCostacurta
12 stycznia 2024, 12:10
Ciekawe skąd LGdS wie że akurat jego by kibice najchętniej chcieli.
1
Rafał0209
Rafał0209
12 stycznia 2024, 12:18
Włoch do tego 4x wygrywał z klubami mistrzostwo Włoch 1 mistrzostwo Anglii. nie trudno się domyśleć że jego CV działa na jego korzyść. we Włoszech go pewnie ciut bardziej cenią.
0
MrCostacurta
MrCostacurta
12 stycznia 2024, 13:13
Bonucci też jest Włochem i zdobywał więcej razy mistrzostwo Włoch a w Romie go nie chcieli. Nie zdziwiłbym się jakby go chciał zarząd ale kibice kierują się często innymi kryteriami
1
Rafał0209
Rafał0209
12 stycznia 2024, 12:01
Zaimponowałby mi zarząd jakby sprowadził Conte czyli jakby nie patrzeć trenera z uznaną marką i topowego w świecie, z całym szacunkiem Spaletti Pioli De Zerbi to dobrzy trenerzy właśnie do rozwoju raz na 20 lat wygrać mistrzostwo, być dobrym wujkiem i wznieść drużyne do pewnego poziomu którego później nie przeskoczą, jak chcemy być kiedyś w Elicie to potrzebny nam i trener który zna trenerkę na najwyższym światowym poziomie, Pioli miał pomysł udał się ale jak go wszyscy przeczytali to błądzi teraz z taktykami jak pijany Staś we mgle. wielkie Tak dla Conte. klepanie po pleckach mizianie zawodników z trenerem jak to siebie nie kochają było fajne do mistrzostwa, teraz potrzeba kogoś konkretnego który postawi drużynę twardą ręką do pionu.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 stycznia 2024, 11:45
Wszystko spoko tylko skład mamy pod Sarriego, politykę klubowa pod de Zerbiego a interesujemy się Conte. Nic się tutaj nie zgadza. Conte jest dobrym trenerem ale to wiąże się z rewolucja kadrowa i zmiana polityki klubu. Ja chętnie bym zobaczył u nas Sarriego bo zawodników mamy pod szybka, ofensywna piłkę więc mogłoby to zagrać. Jeżeli chcemy mocno inwestować w młodzież i ja rozwijać to opcja de Zerbi ma jak najbardziej sens ale gdzie tu w tym wszystkim Conte to ja nie wiem. Przy Antonio z miejsca możemy spodziewać się sprowadzenia zawodników których później ciężko będzie się pozbyć.
Edytowano dnia: 12 stycznia 2024, 11:46
3
Von Strauss
Von Strauss
12 stycznia 2024, 11:29
No ale tego nam trzeba - nie ciepłej kluchy, nie trenera bez doświadczenia, nie trenera, który dostawał gorzej od Interu niż Pioli, nie trenera, który nie prowadził klubu z aspiracjami do Scudetto, nie trenerów, których drużyny ledwo strzelają 1,7 bramki na mecz, ale tracą przy okazji 1,2/1,3. Conte jest jaki jest, ma swoje minusy - ale ma znacznie więcej plusów. A nie stać nas - i raczej nie będzie tu chciał przyjść (a kontrakt mu się kończy w 2025.
8
kamilus
kamilus
12 stycznia 2024, 11:52
Pytanie, czy naprawdę nas nie stać, bo może nowy zarząd w końcu chce zmiany i po 10+ latach zdecydował, że najwyższy czas postawić na trenera z topu. Nawet takie 6-7 mln netto dla Conte to jedynie jedna "gwiazdorska" pensja w zespole, a dobry trener da na pewno więcej niż dobry jeden piłkarz.
5
Von Strauss
Von Strauss
12 stycznia 2024, 11:59
kamilus

Boże, miało być - A nie stać nas na Kloppa xD

Bo Conte raczej za 6 mln się dogada jak dostanie dobrze rozpisany budżet
1
Pawełeczek
Pawełeczek
12 stycznia 2024, 11:22
A może Luciano Spaletti?
2
landik
landik
12 stycznia 2024, 12:32
Przecież dopiero co przejął kadrę.
0
robert66
robert66
12 stycznia 2024, 12:37
A może Carlo Ancelotti?
1
kusniak_22
kusniak_22
12 stycznia 2024, 11:17
Dla mnie jest przereklamowany. Narobi syfu i z przytupem opuszcza drużynę. Jedyny plus, że by wymagał dobrych wzmocnień, ciekawe co na to wtedy zarząd.
1
Rafał0209
Rafał0209
12 stycznia 2024, 12:03
zarząd by powiedział że źle usłyszał i zamiast kupić dobrych zawodników to usłyszał sprzedać najlepszych zawodników by było dla pana na kontrakt.
1
Gzikuu
Gzikuu
12 stycznia 2024, 11:17
Po roku albo dwóch zostawiłby pewnie spalone mosty w Milanie, ale wciąż lepsze to niż ten random, który obecnie u nas odwala fuszerkę w trenowaniu. Ale fakt faktem nazywanie Conte "marzeniem" jest przegięciem.

Tutaj taka ciekawostka na dokładkę:
https://twitter.com/DataMB_/status/1745215843271590212
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 stycznia 2024, 11:38
Przy tak dynamicznych zawodnikach w kadrze nie dziwi, że w kontrze dobrze stoimy. Natomiast te statystyki powinny niejako zamykać mityczny temat schematów w ofensywie / ataku pozycyjnym bo zwyczajnie ich niema.
0
Gzikuu
Gzikuu
12 stycznia 2024, 11:43
A przez większość meczów gramy z przewagą posiadania piłki, z której jak widać nic nie wynika.

Z kolei super wyglądamy w kontrakatach, ale nie potrafimy ich wykańczać.

Wyglądamy za tego "trenera" jak posklejany papier za pomocą śliny. :)
4
jarek2572
jarek2572
12 stycznia 2024, 11:15
Niby jak Napoli szukało trenera, to odrzucił ich ofertę na 8 baniek, bo było za mało. Więc czy aby na pewno Milan się nim w ogóle interesuje ?
0
Von Strauss
Von Strauss
12 stycznia 2024, 11:32
Po pierwsze Conte chce umowy na 3 lata - ADL powiedział nie. Po drugie Conte nie chce obejmować klubu w trakcie sezonu. Po trzecie - nikt prócz Juve mu tego nie zaoferuje, więc albo czeka, aż Allegri odejdzie albo schodzi z ceny.
0
kamilus
kamilus
12 stycznia 2024, 11:59
Skąd informacja, że odrzucił, bo 8 mln było za mało? Ja czytałem, że póki co oferty nie odrzucił, jedynie zwleka z odpowiedzią, bo miał dać priorytet Milanowi, plus propozycja z Napoli miała opcję rozstania po pół roku...
1
ósmy
ósmy
12 stycznia 2024, 11:09
Conte nie przypadkowo był widziany na ostatnim meczu Napoli z Torino, ale jego przyjaciel z którym był na tym meczu zapytany o Milan, to odpowiedział, że Antonio z pewnością by się zastanowił i nie mówi "nie".
1
Von Strauss
Von Strauss
12 stycznia 2024, 11:32
Ja czytałem też, że mógł oglądać piłkarzy do gry w trójce - Buongiorno, Ricci, Ilić.
0
Manolas
Manolas
12 stycznia 2024, 11:06
Jak zmieniać Piolego to tylko na Top trenerski, a Conte takim jest. Moim marzeniem i tak jest Ancelotti
2
Felaro
Felaro
12 stycznia 2024, 11:05
Pytanie czy ten Pan nie będzie grał w nuty Jose - jak bym miał ludzi to bym wygrywał - Jak dla mnie zawsze płakał o wzmocnienia gdzie by nie był
0
Von Strauss
Von Strauss
12 stycznia 2024, 11:35
Płakał i wygrywał ligę tym co miał. A on chciał wzmocnień, bo nie idzie się do restauracji za miliony (LM) z dychą w kieszeni (Isla, Pepe itd.)
0
Felaro
Felaro
12 stycznia 2024, 15:17
Myśmy też wygrywali ligę tym co mieliśmy tylko co nieco się rozjechało
0
MilanFanJ
MilanFanJ
12 stycznia 2024, 11:02
W czołówce preferencji fanów? Jakich znowu fanów? LGdS zrobiła jakiś sondaż w tym artykule czy coś?
Dla mnie Conte w tym momencie to całkowita pomyłka. Potrzebujemy trenera, który już udowodnił, że potrafi osiągać dobre wyniki z przeciętnymi / tanimi zawodnikami w składzie.
Jak już tu wielu z nas komentowało, po pół roku zaczną się utyskiwania z jego strony, że idzie słabo, bo nie dostał 200 mln euro na transfery...
Edytowano dnia: 12 stycznia 2024, 11:06
4
Mellion
Mellion
12 stycznia 2024, 11:13
+ my mamy młody skład, a on sobie zażyczy, by nagle ściągnąć dziesięciu graczy 30+ i po raz n-ty ściągnie tu swojego pupila Perisicia. Nam potrzeba kogoś kto rozwinie młodych i póki co wciąż tylko niezłych graczy którzy nie są gwiazdami futbolu. Zarówno Motta, De Zerbi, czy Italiano wpisują się w ten wizerunek.
1
Von Strauss
Von Strauss
12 stycznia 2024, 11:39
Żaden Motta, De Zerbi czy Italiano nie wpisują się w obecny kierunek. My nie będziemy rozwijać 30 młodych piłkarzy, by ich sprzedać. Celem jest łapanie się do top4, wypromowanie jednego-dwóch piłkarzy na sprzedaż i zakup nowych celem wzmocnienia składu/wypromowania nowych. Żaden Motta, De Zerbi czy Italiano nie będzie krokiem do przodu - żaden nie prowadził drużyny z top4, o walczącej o Scudetto nie mówimy, żaden nie ma jakiś niesamowitych, powtarzalnych wyników. Każdy z nich ma więcej minusów niż plusów. Drużyna potrzebuje kroku do przodu, a nie w bok. A Klopp nie przyjdzie.
2
Mellion
Mellion
12 stycznia 2024, 11:02
Co to za uogólniona myśl? Z tego co widzę to nie tylko ja, ale i wielu więcej nawet z tej strony go tutaj nie chce. I to nie bez przyczyny. Dla mnie to przereklamowany trener, który ciągle ciągnie za sobą mit że jest tak świetny jak prowadził Chelsea. Z nikim nie potrafi się dogadać, niby fajnie buduję składy, ale co z tego jeśli za każdym razem pozostawia za sobą spalona ziemię i potem inni muszą z jego klocków coś budować. Ściąga emerytów, kiedy my powinniśmy bazować na tym by stawiać na młodych. Takie stwierdzenie że kibice go chcą już bardziej pasuje choćby do Motty, który nie raz się już przewijał i wielu negatywnych opinii nigdy o nim nie było. Ja osobiście to będę wciąż powtarzał, ale De Zerbi to wg mnie najlepszy możliwy wybór. Stawia na młodzież, ma doskonałych skautow, a więcej już raczej z Brighton nie osiągnie i takie przejście do Milanu to byłby dla niego świetny ruch. A ten Conte niech idzie sobie do Napoli, zobaczycie jak tam dojdzie do jego wojny z De Laurentisem i potwierdzi się czemu nie powinniśmy go nigdy brać pod uwagę.
2
Von Strauss
Von Strauss
12 stycznia 2024, 11:51
LGDS pisze o kibicach we Włoszech. Włosi patrzą przez pryzmat ligi - i dla nich Conte to jest top.

I prawda jest taka, że to jest top. A bzdurę "pozostawia za sobą spalona ziemię i potem inni muszą z jego klocków coś budować" to ja nie wiem gdzie wy sobie wymyśliliście. Żadna drużyna po Conte nie była w rozsypce - Juve mistrz x9, 2x finał LM, Chelsea wygrana w LM, dwie kwalifikacje do LM w top 4, póki nie przyszli amerykanie, Inter - wice, 3 miejsce, lider, finał LM.

No ja pitolę, jakby Milan po Conte miał mieć 3 sezony mistrzowskie, 1 raz finał LM i 6 kwalifikacji do LM z top 4 - to byłby dramat i spalona ziemia? Piłkarze mieli o nim dobre zdanie. On tylko pali most z właścicielami.

Więc skończcie marudzić. Nie mamy już tak młodego składu jak za początków Piolego - bliżej temu do składu Chelsea za Conte (w tym roku będzie 25,5 do 26,5 w Chelsea) - a celem nie jest budowa tylko młodych piłkarzy, a kwalifikowanie się do LM (top4/scudetto) i budowa coraz silniejszej drużyny. Conte się nadaje do tego najlepiej ze wszystkich dostępnych na rynku trenerów. Bo sorry, ale Italiano, De Zerbi czy Motta to są nieopierzeni trenerzy, którym może - ale nie musi wyjść. Albo zrobią jak Pioli - jeden sezon top, a potem zjazd do bazy.
11
patoo_07
patoo_07
12 stycznia 2024, 11:00
Czy kibice mają coś z garem? Niech się trzyma od nas jak najdalej.
3
Milanboy
Milanboy
12 stycznia 2024, 11:04
Tutaj nie lepiej jest.
0
boro215
boro215
12 stycznia 2024, 11:09
Autor po prostu zrobil sondę mając za respondentów głosy w swojej głowie
0
groszek
groszek
12 stycznia 2024, 10:48
Nie lubię go, ale wydaje mi się że to w tej chwili najlepsza opcja. Obawiam się tylko że De Laurentis nas przelicytuje i ostatecznie trafi do Neapolu.
1
ACMichał83
ACMichał83
12 stycznia 2024, 10:59
Ostatnio nawet bywał na trybunach na meczach Napoli. Zapewne nie bez powodu.
3
RockStar
RockStar
12 stycznia 2024, 10:44
Conte to światowej klasy trener. Jest tylko jeden problem.... on kompletnie nie pasuje do obecnego Milanu. Jego zatrudnienie, wymusza całkowitą zmianę polityki klubu. Milan chce inwestować w młodych i perspektywicznych zawodników , a Conte uwielbia zawodników bardzo doświadczonych. Raczej rzadko stawia na młodzież.... On chce zawodników na "tu i teraz" a nie gotowych za 3-5 lat. Dlatego często wymaga dużych transferów już od początku.

A jak ich nie dostanie , to wiadomo co.... Ogólnie opcja dobra na nowego trenera. Ale to decyzja , wiążąca się z dużymi kosztami i przewróceniem kompletnie "polityki klubu".
5
groszek
groszek
12 stycznia 2024, 10:59
Nie zgodzę się z tym tak do końca. Za Conte Bastoni i Pinnamonti wypłyneli na szerokie wody o ile mnie pamięć nie myli. Martinez, Hakimi, Barella też grali od deski do deski a w 2019 to byli zawodnicy + - 21 lat
Edytowano dnia: 12 stycznia 2024, 11:01
3
RockStar
RockStar
12 stycznia 2024, 13:14
Jak Conte ma młodych i zdolnych, to z ich korzysta. Jednak jeśli sam ma wybierać zawodnika, to częściej stawia na zawodników doświadczonych niż młodych. Przykład? On nie chciał Leao w Interze , wolał Lukaku. Bardzo nalegał na Vidala czy Sancheza.
0
serginho83
serginho83
12 stycznia 2024, 10:43
Do tych zawodników potrzeba trenera z charakterem, a Conte na pewno takim jest ;) ten skład spokojnie idzie ulepic np. pod 3-4-3 :)
2
karp_fso
karp_fso
12 stycznia 2024, 10:37
Milan chyba nigdy nie brał "gotowych trenerów", zawsze takich, których trzeba było zbudować. Tzn. Ancelotti miał wcześniej doświadczenie w Juve, ale nie był w momencie zatrudnienia "trenerem-gwarantem wyników". (tzn. żaden trener nie jest gwarantem wyników, ale to taki skrót myślowy, wiecie o co chodzi xd)

Ale to tylko historia, wzięcie do klubu fachowca zamiast underdoga raczej nam nie zaszkodzi. Z tym, że martwi mnie trochę to, czy Conte pasuje do Milanu? Bo moim zdaniem nie, stosunkowo młoda kadra, zbudowana pod szybką i ofensywną grę. A branie trenera tylko dlatego, że jest "fachowcem" śmierdzi mi rozrzucaniem pieniędzy z helikoptera i liczeniem, że da to wyniki. Już nawet Arabowie w City się zorientowali, że nawet wydając grube miliardy, trzeba wydawać je z głową, a nie liczyć, że kupienie dużych nazwisk zagwarantuje wyniki. A Cardinale raczej ma mniej możliwości wydatkowych od szejków, więc tym bardziej powinien rozsądnie wydawać kasę. Mimo wszystko najchętniej bym widział Mottę, a z opcji niemożliwych De Zerbiego.

Ale jak przyjdzie Conte to też się nie obrażę. Byle nie robić jakichś dziwnych eksperymentów, jak ten z Giampaolo.
7
boro215
boro215
12 stycznia 2024, 10:34
Conte będzie się ścierał z naszym zarządem o polityke składu, pewne jak bum cyk cyk. Przecież on lubuje się w ściąganiu przebrzmialych i starych gwiazd, a i często przepłacał za nie. Nie zdziwie sie, jak bedzie próbował reanimować Vidala xd
9
carrygun
carrygun
12 stycznia 2024, 10:26
Nie ma co generalizować a propos żadnego trenera, bo to zawsze jest loteria. Pioli też nigdzie nie zagrzał długo miejsca i często leciał z hukiem dość szybko. W Milanie zdobył (oczywiście z dużą pomocą Zlatana :) ) mistrzostwo i zasiedział się na ponad 200 meczów, choć wielu kibiców chciałoby, aby poszedł sobie już dawno temu.

Conte może rozwalić szatnie, ale nie musi. Na pewno zwiększy nasze szanse na mistrzostwo w 1-szym sezonie po ewentualnym objęciu i nie wypniemy się Interowi w derbach, jak to mamy w zwyczaju za Piolego.

Osobiście chętnie bym go zobaczył, bo aktualny Milan jest jakiś taki bezjajeczny. Wielu graczy ma silny charakter, co czasem udowadniają, ale z lepszym trenerem po prostu widzielibyśmy to częściej.
4
gieksa51
gieksa51
12 stycznia 2024, 10:24
jak na serie a najmocniejszy skład zaraz po interze teraz potrzeba trenera który to poukłada wszystko
Edytowano dnia: 12 stycznia 2024, 10:25
2
Mellion
Mellion
12 stycznia 2024, 11:15
I Conte kimś takim nie będzie, bo on rozwali ten skład :)
0
tommyb1
tommyb1
12 stycznia 2024, 10:11
Podpisze kontrakt i odejdzie po 3 dniach bo usłyszy sorry jednak nie damy Ci 150 baniek na transfery ;)
2
ba_acm
ba_acm
12 stycznia 2024, 10:08
Myśle że ta drużyna z nim by strasznie odpaliła i odjechała rywalom. Kłopot w tym że rok-dwa później Conte zostawia po sobie gnojownik nie do ogarnięcia.
5
palonettoACM
palonettoACM
12 stycznia 2024, 10:08
Przeszłość w Juventusie i Interze, nie wygrał nic w LM, ma wybujałe ego i na pewno rozwali szatnie. -> tak można było napisać o Zlatanie Ibrahimoviciu, przed jego przejściem do Milanu w 2010. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Edytowano dnia: 12 stycznia 2024, 10:09
16
biedrus
biedrus
12 stycznia 2024, 10:12
Ale mnie nabrałeś:) chociaż zgadzam się w 100%.
Dodam, że Zlatan nigdy LM nie wygrał, Conte pewnie też nie wygra. Ale skok jakościowy i mentalny może być, a to na pewno się przyda tym młodym chłopakom podobnie jak przy powrocie Zlatana. Tylko czy Conte chciałby z nimi pracować? Czy nie wolałby doświadczonych graczy?
Edytowano dnia: 12 stycznia 2024, 10:13
3
Rossu
Rossu
12 stycznia 2024, 10:33
Ale pięknie wyłapałeś na haczyk :P
0
MrCostacurta
MrCostacurta
12 stycznia 2024, 12:09
Wg mnie Zlatan nie ma wybujałego ego. On tylko się kreuję na taką osobę bo wie że to się dobrze sprzedaje a przy okazji działa dobrze psychologicznie.
3









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI