Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Rezerwowi przybyli na ratunek: EMPOLI 0:2 MILAN

8 lutego 2025, 17:17, Adam6 Aktualności
Rezerwowi przybyli na ratunek: EMPOLI 0:2 MILAN

W meczu 24. kolejki Serie A Milan grał na wyjeździe z Empoli. Finalnie piłkarze z Mediolanu, choć nie bez problemów, pokonali rywali z Toskanii 2:0. 

Podopieczni Sérgio Conceição w pierwszych minutach dali się zepchnąć pod defensywy, choć sędzia podjął też dwie kontrowersyjne decyzje. Najpierw nie podyktował rzutu karnego po faulu na Abrahamie, a następnie nie ukarał zawodnika gospodarzy czerwoną kartką za brutalne wejście w nogę Kyle'a Walkera. W 21. minucie João Félix oddał groźny strzał sprzed pola karnego, ale piłka przeleciała obok lewego słupka. W 33. minucie Lorenzo Colombo był bliski gola dla gospodarzy, ale jego potężne uderzenie wychowanka Milanu zatrzymało się na słupku. W pierwszej połowie było wiele fauli i niewiele sytuacji podbramkowych. 

Od początku drugiej połowy naciskał Milan. W 54. minucie czerwoną kartkę otrzymał Fikayo Tomori. Anglik sfaulował Lorenzo Colombo i zobaczył drugą żółtą kartkę. Powtórki pokazały, że napastnik gospodarzy przed wejściem defensora Milanu był na pozycji spalonej, ale zawodnik Rossonerich musiał opuścić boisko po ogromnym błędzie arbitrów. W 65. minucie za atak na Gimeneza czerwoną kartkę obejrzał Marianucci. Chwilę później Milan powinien dostać kolejny w tym meczu rzut karny, ale arbiter nawet nie sprawdzał sytuacji.

W 68. minucie Rossoneri wyszli na prowadzenie po golu Rafaela Leão. Portugalczyk wpakował piłkę do siatki głową po wrzutce Christiana Pulisica. W 76. minucie debiutanckiego gola dla Milanu zdobył Santiago Gimenez. Meksykanin dostał podanie od Pulisica, zachował spokój w polu karnym i oddał ładny strzał. W 82. minucie sytuację sam na sam z bramkarzem zmarnował Félix, który chciał pokonać Vásquez podcinką. Ostatecznie Milan wygrał 2:0, choć pierwsza połowa nie napawała optymizmem. 

EMPOLI 0:2 MILAN (0:0)
0:1 
Leão 68'
0:2 Gimenez 76'

EMPOLI (3-4-2-1): Vásquez; De Sciglio, Marianucci, Viti (28' Gogliszidze); Gyasi, Henderson (70' Żurkowski), Grassi (80' Bacci), Pezzella; Esposito (80' Konate), Cacace; Colombo (70' Kouamé)

MILAN (4-4-2): Maignan; Walker, Tomori, Pavlović, Hernández; Musah, Fofana (46' Pulisic), Rejinders (69' Thiaw); Jiménez (46' Leão), Abraham (46' Gimenez), João Félix (84' Terracciano)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***

R E K L A M A





769 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
staarek
staarek
10 lutego 2025, 03:37
To "wczesne dni", ale wystep nowej "7" daje nadzieję, ze nawiaze do jakości 7ki z przeszosci...
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
9 lutego 2025, 18:20
Tak to powinno wyglądać, jeżeli podstawa nie daje rady to zmiennicy powinni coś wnosić... Aha tylko my nie mamy ławki
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
10 lutego 2025, 15:23
No nie mamy. Mamy fotele. Wymienić na ławkę?
0
kamilus
kamilus
9 lutego 2025, 12:38
https://x.com/SempreMilanCom/status/1888542496600248604
https://x.com/TrollFootball/status/1888527514311721367

:)
Edytowano dnia: 9 lutego 2025, 12:40
2
Maestro98
Maestro98
9 lutego 2025, 12:21
Cieszymy się mocno przyjściem Gimeneza i Felixa i mamy prawo mieć nadzieję co do nich, szczególnie po tym jak pokazali się na samym początku witając się z nami. Wczoraj jednak chyba pierwszy raz tak naprawdę doceniłem przyjście Walkera. Gość z miejsca dodał sporo jakości i pewności całej defensywie. Nie przyszedł odcinać kupony, tylko realnie wpłynąć na jakość drużyny. Wydaje się być mega zaangażowany i profesjonalny. Mam nadzieję że wszyscy obrońcy urosną przy tym panu, bo jest od kogo się uczyć. Jestem pod wrażeniem.
13
Conceição
Conceição
10 lutego 2025, 18:10
Gość odkąd gra to nie gadam o prawej stronie obrony co mecz, że mnie krew zalewa. To największa zaleta, brak problemów tam. Szacun dla niego.
0
Tulipan
Tulipan
9 lutego 2025, 06:29
Jeśli się nie mylę to założyłem konto na tej stronie kiedy przychodził do nas mocarny Andre Silva i jeszcze większy wirtuoz który robił rabone czołem na treningach kaleka Kalinić i tak jak liczyłem na Andre tak podobny wydawał mi się transfer Gimeneza, fajne liczby liga taka se młode pany. Po dzisiejszym meczu jestem jednak spokojny jeśli chodzi o Gimeneza, porusza się i ustawia bez kija nie powiem gdzie i strzela na brame aż miło patrzeć. Według mnie jeśli Lautaro Martinez nigdzie nie ucieknie to Gimenez schowa go do kieszeni.
0
ósmy
ósmy
9 lutego 2025, 08:45
Już bez przesady z tą weryfikacją po 45 minutach gry.
Tak naprawdę, to poza strzeleniem bramki, gdzie ograł rezerwowego Gruzina, którego każdy ogrywa - to ne pokazał nic więcej. A na dodatek tracił piłki i przegrywał przebitki z obrońcami.
Ale wiem, że to początki, więc nie nastawiam sie aż tak euforystycznie, tylko poczekam jeszcze kilka kolejek.
Edytowano dnia: 9 lutego 2025, 08:50
2
JohnyMiellony
JohnyMiellony
9 lutego 2025, 09:21
Pokazał, bo kilka było kontr w których dobrze się ustawiał do podania prostopadłego i balansował na Lini spalonego tak jak powinna to robić 9
Dawał rozwiązania w ataku
3
Conceição
Conceição
10 lutego 2025, 18:11
@ósmy, Morata by to zawalił.
0
Abece
Abece
9 lutego 2025, 05:59
Tej strony nie da się przeglądać bez adblocka. Może zróbcie jakieś konto premium albo załóżcie patronite bo jest tragedia. Pisałem ten komentarz pół godziny....
17
marion6660
marion6660
9 lutego 2025, 07:27
Rozumiem reklamy ale niech będzie łatwo je zamknąć.
5
marcinfl82
9 lutego 2025, 08:38
Opera bez reklam
1
mufi
mufi
9 lutego 2025, 10:03
co Wy z tymi reklamami ? ja też nie mam na edgu :)
1
Pavlović31
Pavlović31
9 lutego 2025, 11:00
Spokojnie, prace nad tym trwają. I trwają. I trwają...
2
MiamiMilan
MiamiMilan
9 lutego 2025, 11:04
Ja specjalnie tylko do tej strony uzywam przegladarki brave. Mam caly czas te strone na brave i tylko odswiezam.
Nie dalo sie przegladac tego inaczej, to byl koszmar. Jedyny problem jest z komentarzami, tak co drugi sie pojawia na stronie. Zobaczymy zaraz czy ten sie pojawi.
2
Boateng93
Boateng93
10 lutego 2025, 08:43
Jak w telefonie to przeglądarka Brave i po problemie.
0
#3#6
#3#6
9 lutego 2025, 03:06
Co ten Milan ma za ekipę to nie wiem. Wyprzedzamy całe serie a, włącznie z interem na papierze póki co
1
Rysiu
Rysiu
9 lutego 2025, 02:11
Jestem jeszcze ciekaw tej sytuacji gdy Jimenez wychodził sam na sam z bramkarzem. Powtórki były bardzo dynamiczne ale tam też mógł być faul a VAR nawet nie raczył tego obejrzeć.
0
Maldini1984
Maldini1984
8 lutego 2025, 21:40
Gol Gimeneza... klasa sam go zrobił... ma warunki aby być naszą top 9.
5
DarQ
DarQ
8 lutego 2025, 21:25
Puli wygrał nam mecz. Dwie asysty. W tym pierwsza świadcząca o tym , że mamy top zawodnika na PS - minięcia zawodnika na zewnątrz ( do środka to i Messias , Pobega i Gabbia umieją). Choć miał długie chwile niewidoczności , bo był zdominowany przez Felixa i musimy się do tego przyzwyczajać. Będzie więcej takich meczów bo 2 piłek nie będzie. Albo jeden albo drugi podprowadzi grę do pola karnego przeciwnika. Leao nie liczę bo ma inny styl, sposób zdobywania przestrzeni. Ale ogólnie super , że mamy kolejnego gracza, który schodzi po piłkę do pomocy.
Gimenez ma to coś - nastrzela dużo goli dla nas.
Mecz dziwny. Sędzia słaby.
6
Rysiu
Rysiu
9 lutego 2025, 02:10
Koment w złym miejscu
Edytowano dnia: 9 lutego 2025, 02:11
0
filipacm
filipacm
8 lutego 2025, 21:22
VAR nie interweniuje w przypadku żółtych kartek, rozumiem, ale czy Gimenez nie dostał żółtej po analizie VAR, za trzymanie ziomka za szyję?
4
dysha1992
dysha1992
8 lutego 2025, 21:37
Tak właśnie było
1
Gieno
Gieno
8 lutego 2025, 21:40
Już pisałem o tym wcześniej
0
PT86
PT86
9 lutego 2025, 13:54
Tak, ale interwencja varu była w sprawie czerwonej kartki. Żółtą dostał już przy okazji sprawdzania.
0
imperator5000
imperator5000
9 lutego 2025, 14:36
Ten protokół VAR wygląda już jak jakiś Talmud. Technologię wprowadzono po to, aby mecz były bardziej sprawiedliwe, jednak sędzia może podejść do kamery tylko po zgłoszeniu z wozu, które również jest możliwe tylko w arbitralnie określonych sytuacjach, a w innych jest zakazane (choćby sędzia sam miał wiedział, że nie widział dobrze akcji lub mógł się pomylić). Sędzia może sprawdzić akcję przy czerwonej kartce, ale nie może przy żółtej, jednak jeżeli sprawdzi po czerwonej, to może interweniować także w sprawie żółtej. Sędziowie mają puszczać akcje po spalonych, aby uniknąć ryzyka przerwania prawidłowej bramkowej akcji, ale jeżeli w takiej spalonej akcji obrońca popełni przewinienie na drugą żółtą kartkę, to ją dostanie i wyleci z boiska, no chyba że faulował taktycznie, a nie z nadmierną siłą, gdyż wtedy żółta karta może zostać cofnięta. Naturalnie gdyby jednak obrońca zrobił delikwentowi sanki na bezpośrednią czerwoną kartę, to sędzia elegancko odpaliłby protokół VAR i cofnął akcję do spalonego, a czerwoną kartkę za brutalny faul anulował.

Ktoś to jeszcze w ogóle rozumie? Kto w ogóle pisał te przepisy, czy to było w jakiś poważny sposób testowane?
1
Trefniś
Trefniś
10 lutego 2025, 08:57
Każda technologia potrzebuje czasu by się rozwijać. Często muszą być jakieś błędy. Nic od razu nie działa dobrze, trzeba czasem wielu lat.

Dobry przykład to samoloty. By spadało ich coraz mniej, by były coraz bardziej bezpieczne, musieli najpierw ginąć ludzie :)
0
DominoJachas
DominoJachas
8 lutego 2025, 21:11
Felix potrzebuje kogoś kompetentnego obok siebie, by grać. W 1 połowie miał Jimeneza, Musaha i Abrahama (xD). W 2 połowie po wejściu naszych avengersów, już ciężar brania gry na siebie, rozłożył się po Leao i Pulim.

I oprócz tej zmarnowanej setki, to wyglądało już dużo lepiej, w ataku, graliśmy jako kolektyw, bo ta 1 połowa to równie dobrze mogła by się nie odbyć, tyle samo by to wniosło do meczu.
2
Dusiek
Dusiek
8 lutego 2025, 22:48
Wlasnie nie wiem, co on tam chcial podcinac. Albo technicznie w bok bramki, albo pelna pizda. A ta "podcinka", to przeciez kryminal byl.
0
Pavlović31
Pavlović31
8 lutego 2025, 23:35
Chciał strzelić drugą taką samą. Ego.
1
zycumilanista
zycumilanista
9 lutego 2025, 08:51
Pavlović31

Na moje to on uznał,.że jest na spalonym i se strzelił od niechcenia. Ale i tak źle i tak niedobrze
1
Pavlović31
Pavlović31
9 lutego 2025, 10:59
Możliwe. Widziałem tę sytuację dopiero od momentu jak już uderzał.
0
flaqu666
flaqu666
8 lutego 2025, 21:10
Horror z pięknym zakończeniem:) Emocji bylo co niemiara:) i jeszcze kuponik wszedł.... czego chciec wiecej? :)
1
mmielczar123
mmielczar123
8 lutego 2025, 21:07
Jeszcze jedno - super, że Gimenezowi tak szybko udało się zdobyć premierową bramkę. Najgorzej, gdyby mu nie wpadało i tak jak CDK, z kolejki na kolejkę coraz bardziej by się załamywał i pogrążał. Oczywiście to inna pozycja, inny typ zawodnika, ale mnóstwo gwiazd z ligi holenderskiej przechodziło bolesną weryfikację na wyższym poziomie, więc mam nadzieję, że Meksykanin pójdzie drogą Suareza, a nie Depaya, czy Bergwijna.
1
roox
roox
8 lutego 2025, 20:53
Najbardziej głupie są te komentarze o Felixie. Gościu zrobił przez 2 mecze więcej niż Morata i jest dosłownie wszędzie, ale są już głosy i komentarze że był antybohaterem meczu i że nie pasuje do drużyny! Nawet jak mu nie wyszło kilka zagrań to i tak świetnie wkomponował się w zespół i jest tym brakującym elementem, którego tak brakowało Milanowi po erze Piolego. Takim gościem u Piolego miał być CDK, ale aklimatyzacja nie wyszła.
18
Zoro_9
Zoro_9
8 lutego 2025, 21:14
Do gry kombinacyjnej potrzebuje trochę wiecej jakości wokół siebie niż miał w pierwszej połowie, a tamten lobik i tak byłby (jak sądzę) niezaliczony. Spalony jak byk. Chociaż z takim sędzią to cholera ich wie xD
3
Conceição
Conceição
8 lutego 2025, 23:39
Zgadzam się Forza Felix
0
Piotrek1899
Piotrek1899
8 lutego 2025, 20:41
Bardzo trudny mecz przeciwko ambitnemu Empoli. Jakość na korzyść Milanu tutaj zaważyła. Dodatkowo sędzia, delikatnie mówiąc, nie pomagał. Pogubił się już na początku, a potem już z górki. Zła decyzja goniła złą decyzję. Po takim meczu powinien odpocząć na kilka kolejek, aczkolwiek znając włoskie realia, w najbliższej kolejce ponownie go ujrzymy. Co do meczu. Bardzo słaby występ Fofany. Multum niecelnych i zupełnie bezsensownych podań. Jimenez, to jest taki dzik. Intensywnie, agresywnie, lecz myśli w tym próżno szukać. Felix? Mi się podobał. Widać, że ma ten luz. Trochę zbyt nonszalancko dzisiaj, ale to dopiero drugi mecz. Musi zrozumieć do jakiej ligi trafił. Tutaj przeważnie nie ma miejsca i czasu na fajerwerki. Gimenez sobie poradzi. Konkretny facet. Nie jest może zbyt szybki, ale za to silny, niezły technicznie i przede wszystkim nie kombinuje, gdy ma okazję. Prosty zwód i strzał. Obrońca był w takiej pozycji, że nie miał prawa Meksykanina zatrzymać. Brawo.
2
iMmortal_1899
iMmortal_1899
8 lutego 2025, 20:24
Cieszą 3 pkt. Najgorszy na boisku oczywiście czerwony ssssq... Za takie sędziowanie, to powinien zostać zesłany do łagru albo chociaż na kilka sekund do klatki z "cesarzem".
2
mmielczar123
mmielczar123
8 lutego 2025, 20:24
Są 3 punkty i to się liczy!

Nie będę pisał o arbitrze, bo nie chcę dostać bana, ale kompletnie nie rozumiem zasady, przez którą Tomori został wyrzucony z boiska. Czym różni się druga żółta kartka od bezpośredniej czerwonej? 2 żółte oznaczają grę w osłabieniu i czerwona oznacza grę w osłabieniu. Dlaczego w takim razie nie ma VARu po błędnym pokazaniu drugiej żółtej kartki? I nie chodzi o to, że Milan został skrzywdzony, bo to nie pierwszy raz, kiedy w tym sezonie oglądam taki cyrk. W meczu bundesligi Wolfsburg-Stuttagrt miała miejsce podobna sytuacja, gdzie około 60 minuty kapitan gospodarzy powinien otrzymać drugą żółtą kartkę, ale sędzia się pomylił i pokazał drugi kartonik kapitanowi rywali. Tym samym goście zamiast grać w przewadze, musieli przez pół godziny męczyć się w osłabieniu.

Co do meczu - pierwsza połowa słabiutka, ale ciężko stworzyć sobie dogodne sytuacje z Musahem i Jimenezem na skrzydłach. Wystarczyło wpuścić trzech muszkieterów i od razu zaczęło to jakoś wyglądać. Z Leao, Pulisiciem, Gimenezem, Felixem, Theo i Reijndersem, Milan ma taką jakość z przodu, że każda defensywa miałaby problem z zachowaniem przeciwko nam czystego konta. W obronie też zagraliśmy dobre zawody, bo poza słupkiem Colombo, Empoli nie stworzyło sobie za dużo dogodnych sytuacji. Jestem ogromnym fanem spokoju i doświadczenia, jakie w nasze szeregi defensywne wnosi Walker. Widać ogromny postęp w grze obronnej, odkąd Anglik zawitał na San Siro.

Na Feyenoord wychodzimy najmocniejszym składem i oby udało się rozstrzygnąć wynik dwumeczu już w środę. Będzie ciężko łączyć ligę z pucharami, bo już widać spore zmęczenie u niektórych piłkarzy, ale jakoś Conceicao będzie musiał to ogarnąć. Najgorsze, że od drugiej linii w górę brakuje nam jakościowych zmienników i jakakolwiek rotacja grozi stratą punktów nawet z takim rywalem jak Empoli. Oby do przerwy na kadrę udało się złapać regularność, a potem już jakoś pójdzie :)
1
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
8 lutego 2025, 20:24
Zmiennicy wygrali nam mecz, czekam z wypiekami na kolejny występ. Gimenez kot!
0
dejnio
dejnio
8 lutego 2025, 20:16
Dobra, mecz wygrany, Milan zaczął jakoś wyglądać więc można zmienić temat.

To jak działa ta strona to po prostu WSTYD. Jedyny liczący się dzisiaj w Polsce portal o Milanie a cały jest zawalony nachalnymi, często niedającymi się wyłączyć reklamami. Porażka po prostu. Aż się czasem wchodzić nie chce a to chyba najgorsze co może być.
29
mikj
mikj
8 lutego 2025, 20:19
Prawda.
Pozytywnie zapatruję się na opcje finansowania tej strony. Wolę przelać raz 10/20/30 zł miesięcznie niż tracić codziennie nerwy i czas na przeklikiwanie reklam kosiarek elektrycznych czy innych odkurzaczy
10
diavolooo
diavolooo
8 lutego 2025, 20:21
To prawda, ale wystarczy tylko zainstalować operę i nie masz żadnych reklam
4
Mil_online
Mil_online
8 lutego 2025, 20:23
Ja też nie chciałem dać się złamać systemowi, ale w końcu zainstalowałem Operę i nara sajonara.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 lutego 2025, 20:52
Ja przeglądam na Firefox mam zainstalowane rozszerzenia typu uBlock, Ghostery i żadnych reklam, żadnych problemów, wszystko działa tip top, zero stresu.
2
paradyszek
paradyszek
8 lutego 2025, 21:01
Trzeba być idiotą, żeby w 2025 roku nie ogarniać adblocka czy przeglądarki typu Brave, czy wy wychodzicie spod kamienia czasem? XD
4
dejnio
dejnio
8 lutego 2025, 21:31
Mamy 2025 rok a strona zasrana pop-upami jak w 2003. I to raczej nie jest rozwiązanie żeby zmieniać przeglądarkę po to żeby strona się normalnie wyświetlała nie wk.... użytkownika. Idioto.
3
Xylometazolin
Xylometazolin
8 lutego 2025, 21:50
@paradyszek trzeba być kretynem żeby nie rozumieć że nie każdy musi ogarniać nawet podstawowe rzeczy w kwestiach jak np. komfortowe przeglądanie internetu. Do tego dochodzą kwestie nazwijmy je "moralne" związane z blokowaniem reklam, ale tego pewnie nie zrozumiesz. Mecze też oglądasz na strumyku a tych co za to płacą nazywasz frajerami?
0
Zuber
Zuber
8 lutego 2025, 23:07
No to jak nie ogarniają ublocków i innych takich rzeczy to po co te narzekania. Oglądajcie sobie reklamy i nie marudźcie jak macie wybór nie oglądać.
2
Bartas14
Bartas14
9 lutego 2025, 00:29
Ej ale nie pisz tak tego, ja ostatnio napisalem ze nie da sie jej przegladac to moj komentarz zostal usuniety i dostal bana na 2 tygodnie ZA OFFTOP
0
Rysiu
Rysiu
9 lutego 2025, 02:14
Ktoś doradził - nie akceptuj cookies.
Działa jak złoto
0
paradyszek
paradyszek
10 lutego 2025, 08:20
@dejnio i @Xylometazolin jak jesteście debilami to nie moja wina i nie ogarniacie podstawowych rzeczy związanych z przeglądaniem neta to oglądajcie reklamy i tyle xd słabi giną. Na takich jak wy przynajmniej ktoś zarobi z reklam xd
0
Robso
Robso
8 lutego 2025, 20:15
Fajny meczyk!
0
Tanger
Tanger
8 lutego 2025, 20:13
Mecz trudny do oceny, bo duży wpływ na nią miał patus z gwizdkiem. Gość był po prostu fatalny i za ten występ powinien dostać wilczy bilet do jakiejś okręgówki. Takie wybryki nie przystoją na tym poziomie ligowym.

W obronie trochę szczęścia, ale tyły były dość dobrze zabezpieczone, dzięki czemu udało się zachować czyste konto, co cieszy. Im dalej w las, tym więcej drzew. Problemy zaczynały się im bliżej było do bramki Empoli. Milan już tradycyjnie miał problemy z tworzeniem składnych akcji. Musah i Jimenez pokazali, że boki pomocy to nie pozycja dla nich. Amerykanin to taka droższa i młodsza wersja Krunicia, rzucanego po różnych pozycjach. Jimenez z kolei w tej chwili to jedynie nabuzowany jeździec bez głowy.

Po zjeździe do bazy Jimeneza i Abrahama (jakby go raz nie pokazali na zbliżeniu, to można by się zastanawiać, czy w ogóle jest na boisku) oraz wejściu Leao i Pulisica zaczęło to jakoś wyglądać. Leao jak zwykle niechlujny, a Pulisic mało widoczny, ale swoje zrobili i mieli udział przy bramkach Milanu. Na liście strzelców zapisał się również Gimenez, ale widać, że przed nim też długa droga. Musi nadrobić braki techniczne, bo dużo psuł słabym przyjęciem piłki.

Koniec końców mamy 3 punkty i jedziemy dalej.
0
dejnio
dejnio
8 lutego 2025, 20:12
Dobra, meczyk wygrany, Milan zaczyna jakoś wyglądać to pora trochę zmienić temat.

To jak ta strona funkcjonuje to jest po prostu WSTYD. Jedyny liczący się w Polsce portal o Milanie a ilość nachalnych i często niedających się wyłączyć reklam zakrawa o pomstę do nieba. Aż się odechciewa tu wchodzić a to chyba najgorsze co moze
4
pipobytom
pipobytom
8 lutego 2025, 20:13
Co do reklam masz racje, niestety
2
dysha1992
dysha1992
8 lutego 2025, 20:19
Po 1.
Podziękuj ładnie panom i paniom adminom za to, że tak rzetelnie prowadza stronkę i udostępniają codziennie mnóstwo artykułów zarabiając przy tym całe nic.
Po 2.
Zawsze możesz logować się na oficjana stronę acmilan.com
Po 3.
Zainstaluj Adblockera (nie będę wyjaśniał co to, po prostu to zrób)
Po 4.
Możesz korzystać z Opery
Po 5.
Za każdym razem nie wyrażaj zgody na pliki cookies

Kapiszi?
1
milosz992
milosz992
8 lutego 2025, 20:22
Ja zainstalowałem Operę, zapisałem sobie linka do strony przez tą przeglądarkę pulpit w telefonie i po problemie.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 lutego 2025, 20:10
Gimenez wziął ciężar tego meczu na swojej jaja
17
dysha1992
dysha1992
8 lutego 2025, 20:14
Grande cojones
3
Conceição
Conceição
8 lutego 2025, 20:05
Dziwny to był mecz...

Milan próbując oszczędzić pierwszy garnitur przed meczem w LM, dobra taktyka, właściwa, pomimo iż nasi rezerwowi nie są spektakularni, to kiedy mamy to zrobić gdy nie przeciwko Empoli? No właśnie. Później niestety sędzia wypacza mecz, to co tam się działo to skandal. Nie wiem czy Serie A anuluje kartki, ale w Premier anulują, ostatnio anulowali Arsenalowi. Milan też powinien dostać taki werdykt.

Dobre zmiany po przerwie ratują ten wynik. Bardzo dobrze Gimenez który wywalczył czerwo (szczęśliwie) i strzelił bramkę. Puli to klasa, nie trzeba tu nic pisać. Leoś, wprowadził wiatr który działa, w przeciwieństwie to Jimenez'a którego nie skreślam Leo stwarza zagrożenie, kilka strat było nie potrzebnych i mogliśmy podnieść wynik. Felix, jak pojawili się zmiennicy to ruszył, walczył 1v1 i to się chwali, akcja bramkowa? No żal że tak się zachował, dobrze że zszedł zaraz po tym, mam nadzieję że to będzie dla niego sygnał by tak nie robić.

Super ogląda się to trafienie Gimenez'a naprawdę, to jest napastnik. Abra/Morata tak jak ktoś tu napisał 100/100 by to zmarnowali. Wysłałem poniższy link do kumpla, odpowiedział "Nawet tak piłki przełożyć nie dadzą rady".

https://twitter.com/i/status/1888297436482838888
Edytowano dnia: 8 lutego 2025, 20:09
1
dysha1992
dysha1992
8 lutego 2025, 20:04
Leao i Pulisic nam wygrali to spotkanie.
Później Rafa miał 2,3 irytujące straty ale nie zmienia to faktu że od wejścia stworzył o wiele więcej niż zepsuł. Do tego strzelił w arcytrudnym momencie meczu i od tego momentu Empoli ewidentnie siadło.
Felix musi grać prościej i unikać tych idiotycznych piętek. Z Romą to była pozeja, dzisiaj troszkę za dużo grania pod publiczkę.
Gimenez- będą z niego ludzie.
Ogólnie Leao-Gimenez-Pulisic a za ich plecami Felix to czwórka, która będzie gniotła każda drużynę w serie A, a nawet na świecie a co!
Super się to ogląda!
Tylko na miłość boska, trzeba poprawić tą celność podań i zapisać Musaha na coś, co sprawi żeby zaczął myśleć zamiast tylko biegać. Ale zdrowie to chłopina ma;D
4
Pavlović31
Pavlović31
8 lutego 2025, 20:03
Ależ bym chciał widzieć po takich meczach artykuły "klub X złożył skargę na sędziego Y" i później "sędzia Y odsunięty od sędziowania!".
6
Gatz
Gatz
8 lutego 2025, 20:06
a dodatkowo powinni się sędziowie ubezpieczać i kluby by domagały się odszkodowań za wałki - grube miliony euro i by się skończyło ustawianie spotkań
2
hyrus13
hyrus13
8 lutego 2025, 20:10
Daj spokój z tym ustawianiem. Gdyby ustawił mecz to Empoli nigdy by nie dostało czerwonej. A faul Fika był idiotyczny jak decyzja sędziego.
0
dominord
dominord
8 lutego 2025, 20:03
Pioli już próbował takiego oszczędzania piłkarzy przed meczami w środku tygodnia i nie kończyło to się najlepiej, może lepiej wyjść mocnym składem szybko strzelić 2-3 bramki i ściągnąć w przerwie albo koło 60 minuty. Bo na razie to wygląda tak, że wychodzą rezerwowi i nie mogą sobie poradzić niezależnie od rywala i trzeba ratować mecz wpuszczając tych lepszych i wprowadzać nerwówkę, bo mało czasu zostaje na strzelanie goli i rywale jeszcze bardziej się cofają.
2
Milanboy
Milanboy
8 lutego 2025, 20:03
Dobra druga połowa Milanu nawet pomimo czerwonej (swoją drogą to ogromny błąd sędziego).

Kilka słów o arbitrze. To jak poprowadził spotkanie było tragiczne, dla mnie to karny przy Abrahamie, skandaliczna czerwona kartka i brak karnego na Theo. Moim zdaniem powinien dostać parę meczów zawieszenia.
1
GWIDON1979
GWIDON1979
8 lutego 2025, 20:03
Dlaczego realizator nie dal powtórki czy był spalony przy kartce dla Fika???
3
DragonAC
DragonAC
9 lutego 2025, 08:50
Bo to dzban i nie panował nad tym meczem
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 lutego 2025, 20:02
Brawo, pierwsza połowa słaba ale pomęczyliśmy przeciwnika a druga już bardzo dobra, sędzia oszalał, var dziś pijany, skandal że nie było powtórek w spornych sytuacjach. Szczególne brawa dla Pulisicia to on jak zwykle zagiął czasoprzestrzeń, przełamał impas kreując akcje dla Leao, to jest Pan piłkarz szkoda, że nie można go sklonować. Leao jak to on błysnął ale poza bramką to tak bardzo średnio, do obrony dalej nie wraca. Cieszy mnie solidny występ Theo, dziś był całkiem pewny. Gimenez daje spokój bo ma spokój, zachowuje zimną krew, jest świadomy i pewny swoich umiejętności, może niezbyt szybki ale ma to co dla napastnika najważniejsze, instynkt zabójcy. Mimo nieoczekiwanych turbulencji mecz zakończył się dość spokojnym zwycięstwem Milanu, oby tak dalej.
0
Andre
Andre
8 lutego 2025, 20:01
Tragiczna pierwsza połowa i bardzo dobra druga. Tym razem Felix za bardzo chciał, a niewiele mu wychodziło. Za to Gimenez zachował się, jak na rasowego snajpera przystało. Oby Sergio wreszcie wyciągnął właściwe wnioski na kolejny mecz co do personalnych wyborów pierwszej jedenastki.
0
zycumilanista
zycumilanista
8 lutego 2025, 20:07
Ja myślę, że on już pogląd na 11 ma klarowny ale wie, że Feyenoord jest za rogiem
0
diavolooo
diavolooo
8 lutego 2025, 20:00
Pulisic MVP
3
MrCostacurta
MrCostacurta
8 lutego 2025, 20:00
Jak na to że parodysta w czerwonej koszulce był 12stym zawodnikiem Empoli to całkiem nieźle dziś sobie poradziliśmy i bez nerwówki do ostatnich minut.
1
Pablo78
Pablo78
8 lutego 2025, 20:00
Z tym var że nie można sprawdzać po drugiej żółtej kartce to przypomina jak w baskecie po odgwizdaniu faulu sędzia jedynie może sprawdzić czy faul zwykły czy niesportowy mimo że mógł się pomylić odgwizując faul. Takie sytuacje niszczą mecze!!!!!!
0
Szymson
Szymson
8 lutego 2025, 20:00
Walker mając 34 lata to jest dalej Pan Piłkarz, w ataku już tyle nie daje, ale zapominam o tej stronie przy akcjach rywali, defensywie niszczy Royala diametralnie
14
gattusoBDG
gattusoBDG
8 lutego 2025, 20:03
Ogólnie zwróciłem uwagę, że od przyjścia Walkera przeciwnicy mają problem grać po tej stronie :) już z Interem było widać bo Dimarco nie pierdnął specjalnie. Z Romą podobnie. Widać tą profesurę u niego.
6
Pablo78
Pablo78
8 lutego 2025, 20:03
daje więcej spokoju
0
Mirek99999999
Mirek99999999
8 lutego 2025, 20:15
Daje więcej konkretu z przodu niż Emerson, ale przede wszystkim nie robi takich kraterów w obronie. Dziwnie się ogląda mecz gdy prawy obrońca Milanu nie wraca 20-30 metrów za kontrą przeciwnika.
0
Elephantine
Elephantine
8 lutego 2025, 20:22
I podaje do przodu.
0
Mercik
Mercik
8 lutego 2025, 19:59
Płaczki gdzie jesteście, że ten źle piłke podał albo złe zmiany są zrobione? Ehh.... bez komentarza. Brawo Sergio, brawo Milan.
12
Gerada
Gerada
8 lutego 2025, 20:07
Raz - nie poczuwam się do "płaczki". Natomiast jeśli masz na myśli m.in. mnie, bo pisałem o podaniach Fofany, to prawdopodobnie musisz dedukować się w definicji słowa "płacz". Dopóki jednak pisanie o czymkolwiek uważasz za "płacz", to zakładam, ze masz namyśli też siebie. A wołanie siebie samego może być oznaką schizofrenii - w trosce piszę, może warto zbadać temat.
Dwa - Fofana źle podawał w pierwszej połowie i chyba Sergio też tak uważał skoro zmienił go od razu w przerwie...
2
Mercik
Mercik
8 lutego 2025, 21:11
Muszę dedukować się w definicji słowa "płacz" ?
Nie napisałem o czymkolwiek tylko o konkretnych rzeczach, a pisanie stricte w moją stronę i podejrzeniu tego, że mam schizofrenię to już poleciałeś bardzo wysoko ... ;) uważaj żebyś tak samo bardzo mocno nie spadł na ziemię ;)
0
Gerada
Gerada
9 lutego 2025, 01:57
Zrobiłeś KOMPLETNIE niepotrzebny przytyk o płaczu. Po co? Lepiej ci się zrobiło? Poczułeś się z czymś wygrany? Mądrzejszy? Miałeś uwielbianą przez wielu "rację"?

Oczywiście, u mnie pojawiła się literówka. Bardzo dojrzale z Twojej strony, że swoją kolejną narrację opierasz właśnie o oczywistą literówkę.

Odpisałem z JEDNEGO tylko powodu - odpisałeś mi w przerwie odnośnie mojego komentarza o Fofanie i bardzo jasno tutaj odniosłeś się do tego o czym pisałem.

Czymże w Twoim przekonaniu był mój "płacz"?

Napisałem RZECZOWO, że Fofana zaliczył trzy proste i niewymuszone podania na kontry dla rywali. Nie napisałem, że "ło matko, weźta go wyrzućcie, a klub spalcie i co tam jeszcze". Napisałem oczywiste fakty z meczu. Ty nazwałeś najzwyklejszą wypowiedź i obserwację "płaczem". Twoja wypowiedź tutaj to również po prostu wypowiedź, czyli Twoimi kategoriami = płacz. I wołasz żeby się pokazali Ci, którzy wpisują wypowiedzi - czyli siebie również... Z punktu widzenia czystej logiki nie poleciałem nigdzie - to fakt, wołasz samego siebie. Chyba, że uważasz siebie za inny sort i nadczłowieka, a wszyscy inni są Ciebie niegodni. To Ty decydujesz kto płacze, a kto nie i w jaki sposób. Wtedy wybacz, że próbowałem rozumieć Twoje wpisy w sposób logiczny i nie podejmuję więcej dyskusji - nawet jeśli to Ty ją zaczynasz :)
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
8 lutego 2025, 19:59
Czyste konto, mecz do zapomnienia, a sędzia do wypitolenia.
1
Diavo
Diavo
8 lutego 2025, 19:58
Sędzia dramat,nasi wygrali w końcu w takim meczu :).
Rafał musi wyjść z komfortu Leao zdobywa bramkę, jak on mnie irytuje:D
0
SuperSnajper
SuperSnajper
8 lutego 2025, 19:58
Leao na pewno plusik za bramkę, Gimenez oczywiście za debiutanckie trafienie też, ale co pokazal Pulisic to brawa! Wszedł, zaliczył dwie fajne asysty i pozamiatał. A do tego później potrafił wlaczyć czy to w ataku czy cofając się głębiej. O takiego Amerykanina nic nie robiłem ;)

PS. Sędziego wysłać na kolonię karną za takie prowadzenie spotkania...
Edytowano dnia: 8 lutego 2025, 19:59
8
milan2002
milan2002
8 lutego 2025, 19:58
Ważne 3pk dopisane, ale ten sędzia napsuł mi nerwów.
1
pwentrys
pwentrys
8 lutego 2025, 19:57
Trzeba oddać Leao, że wszedł i zadecydował o meczu ale mimo tego, w 45min zdążył być najgorszym i najbardziej irytującym zawodnikiem dzisiaj.
3
fristajlos
fristajlos
8 lutego 2025, 19:59
Bierz połowę albo wcale.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
8 lutego 2025, 20:00
Jak mnie zirytował jak Mike zagrał szybko do Theo, ten biegnie z atakiem, a Leao zero ruchu, wziął piłkę i zagrał do tyłu.
0
Pablo78
Pablo78
8 lutego 2025, 20:01
grał tylko od drugiej połowy-pewnie z Abrahamem pomyliłeś!
0
stary_boss
stary_boss
8 lutego 2025, 19:57
Zwycięstwo 3 punkty skasowane
Na zero z tyłu
Siadł typer
Forza Grande Milan
3
Elephantine
Elephantine
8 lutego 2025, 19:55
Nie ma varu dla Mike'a, dziwne. Była okazja do czerwa.
2
Conceição
Conceição
8 lutego 2025, 19:52
Mamy statystki z meczów z takimi ogórami? Ile Theo przebiegł dziś, jestem bardzo ciekaw.
1
dysha1992
dysha1992
8 lutego 2025, 19:50
To Camarda gra w obronie?
4
Zuber
Zuber
8 lutego 2025, 19:48
Leao to jest tragiczny, gol niczego nie ratuje.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
8 lutego 2025, 19:48
Leao powinien wędkę dostać za tą patologię
3
Conceição
Conceição
8 lutego 2025, 19:47
Nie zapominajcie że w środę gramy z Feyenoord'em, więc Puli & Leoś musieli odpocząc, nie wiadomo co Gimenez zaprezentuje przeciwko swojemu byłemu zespołowi, możliwe że nawet nie wyjdzie w 11..

Edit: byłemu zespołowi, byłemu!
Edytowano dnia: 8 lutego 2025, 19:49
0
Elephantine
Elephantine
8 lutego 2025, 19:47
Terraciano urodzinowo 10 minut dostał :)
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|






PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI