SCUDETTO


Oficjalny komunikat odnośnie kontuzji Pato

19 stycznia 2012, 21:32, Szewczenko Aktualności


78 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
JoeJordan
21 stycznia 2012, 18:49
Ten sezon powinien zadecydować o jego odejściu.
0
Dida1996
21 stycznia 2012, 14:56
Najdroższa Porcelana na świecie.
0
MilanBoy7
21 stycznia 2012, 11:32
Maxi Nic dodać , nic ująć
0
Maximilanista
Maximilanista
21 stycznia 2012, 11:26
Galliani to nie jest w ciemię bity gość. Jego inteligencja i znajomość tematu są niepodważalne. On już dawno zrozumiał, że Pato z miesiąca na miesiąc traci na wartości, a jego przyszłość to jedna wielka niewiadoma. Gdyby jego mądry i rozważny plan wypalił, mielibyśmy dziś w swoich szeregach Teveza (a może i Maxi Lopeza na deser), a bogate szejki z Paryża płaciłyby krocie wiecznemu rehabilitantowi (z góry zaznaczam, iż wiem, że mówi się i pisze: ''szejkowie'', ale ja bardzo lubię tę potoczną, swojską formę, jakiej używam), a kibice PSG przed rozpoczęciem każdego meczu z udziałem Kaczora zastanawialiby się (tak jak teraz czynimy to my), czy to już teraz, czy może za tydzień znów wypadnie z gry, i na ile czasu tym razem... Niestety, tajemnicą poliszynela jest w Italii, że Berlusconi zablokował to świetne posunięcie swej ''prawej ręki'', i przyszły/niedoszły (nieptrzebne skreślić) zięć został w Mediolanie. Kolejny raz Silvio udowadnia swą ignorancję i pyszałkowatość, a biedny Adriano musi robić publicznie dobrą minę do złej gry, choć w duchu pewnie wściekły i rozczarowany.
0
Maximilanista
Maximilanista
21 stycznia 2012, 09:27
Jeśli ktokolwiek myśli, że ja pastwię się nad Pato, sycąc się jego problemami, to się grubo myli. Po pierwsze, nigdy nie cieszę się z cudzego nieszczęścia, niepowodzenia, porażki, etc. Takie niskie uczucia są mi - jedna z moich nielicznych pozytywnych cech, ale jednak dumny z niej bywam - zupełnie obce. Po drugie, bez przesady. Czy Pato jest biedną ofiarą losu, to bym polemizował. Wręcz przeciwnie - jest Kaczor jednym z tych nielicznych Brazylijczyków, którzy dzięki talentowi w dziedzinie sportowej żyje sobie na poziomie niosiągalnym dla 99% procent jego rodaków. Skala biedy w Kraju Kawy jest ogromna i zatrważająca. Kto nie wie, jak wyglądają liczne slumsy Rio de Janerio czy innych większych miast, niech poszpera - będzie zszokowany. Polecam przy tym lekką ale i wstrząsającą lekturę filmu ''Miasto Boga''. Pato jest majętnym człowiekiem, w dodatku sławnym i podziwianym. Żyje w luksusie, o jakim my, zwykli śmiertelnicy, pomarzyć sobie możemy (jeśli ktoś lubi marzyć o takim życiu - mnie przeszło, gdy skonczyłem lat piętnaście). Dlaczego więc mam o nim myśleć jako o nieszczęśniku? Ja oceniam go przez pryzmat jego przydatności dla drużyny, a ta jest dziś bliska zeru. I podkreślam - zawsze lubiłem tego chłopaka. Ostatnio, poprzez jego lenistwo i brak zaangażowania oraz ogólne wdupiemiejstwo, moje uczucia do niego ochłodziły się znacznie. Co nie znaczy, że przerodziły się w jakąś zapiekłą niechęć. Ja takich przeskoków nie miewam.
0
Abyss
Abyss
20 stycznia 2012, 19:53
Już się zaczęło. Argumentum pessimi turba. Mogłem się tego spodziewać. Pato przestrzelił - jęk zawodu, drwiny etc. Pato strzelił - a z takiej pozycji to wszyscy by trafili, z kilku metrów do pustej bramki. Przecież 90% zasługi w tym dla Zlatana to on wypracował całą akcję, etc. Pato kontuzjowany - sprzedać, pozbyć się, jest tylko kłopotem. Tylko czekacie na wszelkie niepowodzenia Brazylijczyka. Czy to związane z urazami czy ze słabą grą. Wasza pycha jest zatrważająca. Jestem zszokowany taką postawą większości użytkowników. Jeśli w życiu jesteście tacy sami, to powodzenia. Alienis delectari malis ? voluptas inhumana.
0
tripul h
20 stycznia 2012, 19:07
ludzie zaczyna cie mnie denerwować to że ma kontuzje to nie jego wina po kontuzji wróci i zacznie strzelać
0
Prince
20 stycznia 2012, 16:48
Pato musi schudnąc wrócić do takiej postury jak za Carlo i bedzie dobrze.
0
Szpilaacm
20 stycznia 2012, 16:43
Michał Nowak Popieram w 100 % ! Jesli oglądałes mecz Coppa Italia z Novarą to zapewne zgodzisz się ze mną ze Faraonik gra z meczu na mecz coraz lepiej ,tylko trzeba mu dawać szanse ( czyt.więcej minut ) !
0
Kacapa7
Kacapa7
20 stycznia 2012, 16:31
Milanese Kompany nie zasłużył na czerwo, a mimo to został zawieszony, ponieważ Mancini zgłosił odwołanie, cwaniakował przez co zawiesili mu gracza na 4 mecze. FA to idioci Suareza bez powodu karzą na 8 kolejek, Pepe w premiership dostałby 15 meczy zawieszenia za coś takiego. W lidze Hiszpańskiej ich związek jest według mnie bardzo pobłażliwy i jakoś nie wierzę w to, że Pepe dostanie jakąś surową karę.
0
DaRo_7
DaRo_7
20 stycznia 2012, 16:10
kolejna kontuzja odniesiona na SS wiec chyba cos tam nie tak :P
0
Mucha1
20 stycznia 2012, 15:59
pato musi odejsc!!!!!
0
Milanese
20 stycznia 2012, 15:53
Barca nie musi zgłaszać tego incydentu. Centrala ma prawo wszcząć postępowanie z urzędu. Trąbi o tym cała Hiszpania więc dowodów powinni mieć sporo. Ostatnio za wślizg wyprostowanymi nogami (w piłkę bez kontaktu z nogami Naniego) czerwo dostał Kompany. Pepe to psychol, szczególnie w meczach z Barcą. Sedziowie powinni być uczuleni na każde jego zagranie i temperować jego agresje kartkami przy pierwszych faulach.
0
kamilus
kamilus
20 stycznia 2012, 15:21
Oxidosis, nikt się na Pato nie mści - po prostu lepszą opcją dla klubu jest jego sprzedaż niż trzymanie go w zespole. Z każdym dniem, z każdą godziną wartość jego spada, a forma nie rośnie (i nie mamy pewności, za ile tygodni / miesięcy w końcu wzrośnie).
0
Szpilaacm
20 stycznia 2012, 15:19
Maximilanista Dzięki :) Ciągły brak czasu ( praca ,szkoła,dziewczyna ) nie pozwalał Mi ostatnio udzielać sie i wymieniać poglądów z wami tutaj ...ale w sumie stwierdziłem ( a raczej uświadomił Mi to znajomy) ze i tak wchodze tutaj po kilkanascie razy dziennie więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby poświęcic te minutkę więcej po to by napisać jakis krótki komentarzyk:) Pozdrawiam i FORZA MILAN !
0
Oxidosis
Oxidosis
20 stycznia 2012, 15:08
Nie rozumiem tylko, dlaczego większość się mści na Pato, że po raz kolejny doznał kontuzji. Myślicie, że on jest z tego faktu zadowolony? Gdyby miał jeszcze na to jakiś wpływ..
0
kryst2
20 stycznia 2012, 15:06
Pato = Saviola i coraz bardziej daje powody ku temu by skończyć jak Saviola
0
Maximilanista
Maximilanista
20 stycznia 2012, 14:16
Szpilaacm: Słowa mocne, ale przecież ta brazylijska wersja ''Szpitalu na peryferiach'' to już naprawdę za dużo dla przeciętnego widza. Nie wierzę już w Pato kompletnie. BTW Fajnie, że znów można Cię częsciej widziec na naszej stronce. Pozdrawiam.
0
Szpilaacm
20 stycznia 2012, 13:48
Maximilanista Mocne słowa...Pato nie nadaje się na sportowca wyczynowego?Możliwe...a może nie nadaje się na piłkarza na najwyzszym swiatowym poziomie ,gdzie obciążenia zarówno fizyczne jak i mentalne sa bardzo duże ? może powiniene grać w jakiejś Bundeslidze lub włoskim średniaku typu Fiorentina ? ( może troche nietrafione bo tam parcie na wynik jest również duże:) ) Co do Pepe to bez komentarza...ponoć przeprosił Messiego i cos tam wtrącił o ferworze walki...;/ ręce opadają ...
0
Maximilanista
Maximilanista
20 stycznia 2012, 13:20
Pisałem wielkokrotnie, że oferta Leonardo za Kaczora była dla nas zrządzeniem losu, i że może się już nie powtórzyć. Sprzedając Pato pozyskalibyśmy zapewne nie tylko Teveza ale i Maxi Lopeza. Byłoby to nie tylko rozszerzenie kadry, ale i skok jakościowy, bo młody Brazylijczyk moim zdaniem nie osiągnie nigdy takiego poziomu sportowego, jaki prezentuje Tevez. Kaczor to teraz dla naszego klubu tylko kłopot, tylko ciężar - i już wkrótce może stać się balastem trudnym do pozbycia się. Smutne to, ale prawdziwe. Poza tym nie rozumiem robienia z niego pechowca. Pechowy to był facet odtwarzany przez Pierre'a Richarda w starej komedii francuskiej, który to tak na siebie ściągał nieszczęścia, że był cztery razy w życiu trafiony piorunem, w tym raz, gdy siedział w kinie. Pato pechowy nie jest. On się po prostu nie nadaje do sportu wyczynowego. PS. Czy wie już ktoś (przepraszam za offtop), czy Pepe został ukarany za to barbarzyństwo, jakiego dopuścił się w ostatnich Gran Derbi? Facet powinien trafić do psychiatryka (może niektórzy wreszcie zrozumieją, że w zeszłym roku on CHCIAŁ złamać nogę Alvesowi). Wayne Ronney na Twitterze nazwał go ''idiotą'', i nie sposób się nie zgodzić. A pomijając to deptanie rąk Messiego czy kopanie pozostającego na czworakach Fabregasa, to nikt nie wspomina o jego marnym aktorzeniu. Raz udawał, że trafiony w szczękę, a drugi raz ze 2 minuty leżał na murawie, aż w końcu przerwał akcję Barcelony, udając, że miał palec do oka wsadzony. Zwijał się z bólu! Niechby tak zrobił jakiś gracz Blaugrany! Byłaby jatka! Pryska więc grubymi nićmi szyty mit Barcelony aktorów, i chłopców Mourinho - dzielnych atletów. We współczesnym futbolu aktorzą niemal wszyscy, z tym że Pepe wczoraj przebił wszystkich, a że sam jest bezmózgim rzeźnikiem - było to podwójnie żałosne. A Mourinho znowu w plecy od Pepa...Który to już raz???
0
-Milano-
20 stycznia 2012, 11:35
Znowu się powtarza - mecz na San Siro i kontuzja mięśniowa. Pato i Robinho w tym sezonie to kompletna porażka, zupełnie bez formy.
0
dziadek
dziadek
20 stycznia 2012, 11:15
moim zdaniem nasz atak jest dobry... ale na paierze obcnie tylko w rzeczywistości nie jest tak dobrze. Ibra- fakt ma sporo bramek w SA lecz... wiekszosc chyba z karnych...Robinho- w tym sezosnie zupelnie bez formy jak dla mnie zmiennik najwyżej ,,,Pato... bez formy, w dodatku mało kiedy jest dostępny.... inzaghi... czlowiek z sercem do gry , lecz napewno juz nie wytrzymalby gry co 3 dni...Cassano- swietny poczatek pozniej kontuzja, chyba juz w tym sezonie raczej nie pogra, przynjamniej nie z tak jak moze....Szary- poytywny chlopak -jedyny chyba w formie ale on sam to za mało i napewno sam nam mistrza nie wygra. Wiec moim zdaniem taki tevez by byl zbawieniem,(choc ciekawe tez jak u niego teraz z forma-ale on to troche inny typ zawodnika wiec bym i tak go bral). Mam nadzieje ze robinho wroci szybko do formy, a ibra zacznie biegac bez pilki tez po boisku...
0
Milanese
20 stycznia 2012, 10:31
Jego sprzedaż uzasadniałem raczej aspektami sportowymi. Kontuzje są zawsze przykre i żadnemu piłkarzowi/sportowcowi jej nie życzę. Pato w ciągu krótkiego okresu szybko przybrał na masie mięsniowej i byc może te wszystkie ściagna, przyczepy po prostu nie wytrzymują. Messi miał podobny problem w pierwszych latach ale jego sytuacja sie unormowała. Pato jest albo ciągle niedoleczony albo zbyt obciążony.
0
filiq
20 stycznia 2012, 10:01
Nic z tego nie będzie. Trzeba go sprzedać.
0
nazar20
20 stycznia 2012, 09:21
Pytanie czy był okres 2 miesiecy w kótym Pato nie mial kontuzji?
0
gorylmagila
gorylmagila
20 stycznia 2012, 09:15
Szczęście w nieszczęściu jest takie, że teraz więcej czasu dostanie Faraon, mam przynajmniej taką nadzieję. Co do szklanego zawodnika to było to przewidzenia, że prędzej czy później odniesie kontuzję
0
gacuch
20 stycznia 2012, 08:48
A czy na miejsce Taiwo można kogoś powołać do LM ? Ewentualnie też na miejsce Gattuso lub Cassano?
0
rafal996
rafal996
20 stycznia 2012, 08:44
W Milanie jest taka nowa świecka tradycja, że na fazę pucharową LM połowa składu jest w szpitalu. Oczekujmy jeszcze przynajmniej ze dwóch kontuzji ;) Tak poważnie, to przynajmniej obrona wygląda dobrze. Mexes chyba powrócił do formy, jest pewnym punktem i można go spokojnie puścić do boju przeciwko każdemu - czyli się wzmocniliśmy. Doszedł też Mesbah, który jest wielką niewiadomą, ale stawiam, że i tak będzie bardziej przydatny, niż Taiwo (o to nie jest trudno). W pomocy, hmm... tu jest kiepsko, ale też nie ma końca świata. Wypadło tak naprawdę dwóch podstawowych graczy - Boateng i Aqua. Są na szczęście Urby, Nocerino, Merkel, powinien być też dostępny Seedorf. Na defensywnym na razie też nie ma problemów. Ma też wrócić Flamini, czyli jeśli tu jeszcze ktoś nie wypadnie, to jest kim grać. No i nasz nieszczęsny atak... Miał być naszą najgroźniejszą bronią, a stał się mocno niepewny. Partnerem Zlatana zapewne będzie Robinho, co mnie nie cieszy. Coraz mniej mi się podoba ten gracz, coraz bardziej mnie irytuje. Dobrze, że El Shaarawy jest gotowy. Inzaghiego niestety skreślam, uważam że nie zostanie zgłoszony do LM i bardzo słusznie. Tak więc mamy trzech zdrowych napastników i uważam, że prawie na pewno ktoś dołączy. Może będzie to Maxi Lopez, a może jeszcze powalczymy o Teveza... To ostatnie piszę praktycznie bez wiary w powodzenie, ale kto wie.
0
KorekACM
20 stycznia 2012, 00:19
Dokładnie atak mamy pełny Cassano wróci to Tevez nam nie potrzebny ;] bardziej bym się skupił na obronie i pomocy po jednym klasowym graczu na tę pozycję i gra;]
0
Kacapa7
Kacapa7
20 stycznia 2012, 00:16
Spoko, spoko przecież nie potrzebny nam napastnik. Mamy Zlatana, który wygrywa nam mecze z pachołkami, Cassano i Pato w szpitalu, Robinho, który jest bardziej pomocnikiem, wiecznie młodego Inzaghiego i utalentowanego Szarego. Po co nam Tevez :)
0
Hali1550
20 stycznia 2012, 00:11
Trzeba kogoś na napad jednak sprowadzić nie ma innej opcji chociaż do końca tego sezonu
0
ACstach
ACstach
19 stycznia 2012, 23:47
brak słów
0
nazar20
19 stycznia 2012, 23:25
Ja bym go sprzedał i tyle szklany jak cholera ostanio bez formy derby zweryfikowały jego wartość. TYLE
0
Kakashi123321
19 stycznia 2012, 23:18
Kogo zaskoczyło to, że po miesiącu grania kolejny miesiąc kontuzja?
0
Bandon
19 stycznia 2012, 23:09
Aż ciężko to jakkolwiek skomentować. Może nie ma organizmu do piłki.. O ile dobrze pamiętam to miał nowotwór w młodym wieku i może organizm nie wytrzymuje obciążeń fizycznych.
0
gacuch
19 stycznia 2012, 23:01
Gdyby nie związek Pato z Barbarą już by go Galliani opchnął 3 razy ...
0
rafimilan
19 stycznia 2012, 22:59
Ciekawe jak wyglądać będzie nasza pomoc w niedzielnym spotkaniu.
0
radson1406
radson1406
19 stycznia 2012, 22:57
Dla mnie to sa jakies jaja z tym Pato.Chlopak pogra raptem kikanascie minut i juz peka jego szklane zdrowie.
0
milan2002
milan2002
19 stycznia 2012, 22:52
Ale wiadomość...
0
KorekACM
19 stycznia 2012, 22:45
Coś czuję że Pato jeszcze w tym sezonie wróci i odblokuje się na mecz z Arsenalem :D
0
sramnanick
19 stycznia 2012, 22:41
Messi też był ze szkła, ale coś wykombinowali. To po cholere jest MilanLab skoro nie potrafią nic z tym zrobić?:| W takim układzie jak jest teraz jest nam kompletnie nie potrzebny. Jest dobry, ale gra zbyt rzadko żeby opłacało się go utrzymywać.
0
Dusiek
19 stycznia 2012, 22:24
alexiej troszke przycichli ;s
0
alexiej
19 stycznia 2012, 22:22
Ciekawe gdzie są teraz zwolennicy jego pozostania? :)
0
kamilus
kamilus
19 stycznia 2012, 22:16
Dokładnie, jedynym plusem kontuzji Pato jest szansa dla Faraona. Oby po powrocie Kaczora nasz młody talent zajął jego miejsce, a Brazylijczyka odesłał na ławkę rezerwową (a w czerwcu do innego klubu?).
0
rafal996
rafal996
19 stycznia 2012, 22:12
Teraz to naprawdę się załamałem ;) Może on powinien zakończyć karierę? To nie jest normalne, żeby zdrowy człowiek miał tak częste urazy mięśni. Może po prostu nie nadaje się do profesjonalnego sportu. Jest El Shaarawy i wygląda na to, że będzie grał więcej, niż myśleliśmy. Może to nam wyjść na dobre w przyszłości, ale raczej nie teraz.. Z naszej czwórki super napastników zostało nam dwóch, z czego Robinho kompletnie bez formy. W tej sytuacji może faktycznie łysy wróci do walki o Teveza, ale i tak szanse oceniam jako minimalne. Maxi Lopez?
0
Dusiek
19 stycznia 2012, 22:11
ja bylem za sprzedaza Pato i jak widac slusznie... dla mnie jest juz skreslony... moge sie mylic,lecz takie jest moje zdanie.
0
Kush
19 stycznia 2012, 22:09
Ehhh te kontuzje Pato, nie ma szczęścia chłopina, szkoda mi go bardzo ale z drugiej strony to może być wielka szansa dla EL92, bardzo liczę na to, że ten chłopak okaże się objawieniem i największym talentem Serie A w tym sezonie.
0
KorekACM
19 stycznia 2012, 22:08
hahah hahha jak to przeczytałem to myślałem że padne ze śmiechu,co to za zawodnik co ma co chwila kontuzje lol czemu go doPSG nie sprzedali jeszcze ze 2 kontuzje i koniec sezonu :D
0
kamilus
kamilus
19 stycznia 2012, 22:08
Nie skreślajmy Pato, przecież jest młody, utalentowany - co z tego, że przez minimum 1/3 sezonu kontuzjowany, ale to nasz skarb! Dajmy mu jeszcze z 10-15 lat, może w końcu coś z niego będzie!
0
Hali1550
19 stycznia 2012, 22:07
Masakra ;/
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się