SCUDETTO


32. kolejka Serie A

11 lipca 2020, 13:52, cinassek Aktualności
32. kolejka Serie A

Czas na 32. kolejkę Serie A. W tym miejscu zachęcamy do dyskusji na jej temat.

Sobota, 11 lipca:

17:15: Lazio - Sassuolo 1:2 (L. Alberto - Raspadori, Caputo)

19:30: Brescia - Roma 0:3 (Fazio, Kalinić, Zaniolo)

21:45: Juventus - Atalanta 2:2 (2x C. Ronaldo [2x - k.] - Zapata, Malinowski)

Niedziela, 12 lipca:

17:15: Genoa - SPAL 2:0 (Pandev, Schone)

19:30: Cagliari - Lecce 0:0

19:30: Fiorentina - Hellas 1:1 (Cutrone - Faraoni)

19:30: Parma - Bologna 2:2 (Kurtić, Inglese - Danilo, Soriano)

19:30: Udinese - Sampdoria 1:3 (Lasagna - Quagliarella, Bonazzoli, Gabbiadini)

21:45: Napoli - Milan 2:2 (Di Lorenzo, Mertens - Hernandez, Kessie [k.])

Poniedziałek, 13 lipca:

21:45: Inter - Torino 3:1 (Young, Godin, L. Martinez - Belotti) 



172 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
14 lipca 2020, 05:41
Toro będzie miało ciężko w tych 6 kolejkach
0
13 lipca 2020, 23:34
Nie mam pewności, czy Toro z taką grą się utrzyma. Najbliższy mecz z Genoą powie więcej.
0
MrCalabria
MrCalabria
13 lipca 2020, 23:26
Jak mi jest szkoda tego Belottiego, że kisi się w tym Torino. Kurcze moglibyśmy go wyciągnąć stamtąd.
0
Vol'jin
13 lipca 2020, 23:58
może spadek im pomoże go wyrwać ;]

Cellino upiera się dalej przy 50 mln za Tonaliego xD
0
Vol'jin
13 lipca 2020, 22:57
chyba szuszarka Conte w przerwie była
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 lipca 2020, 22:57
Ależ odpowiedź Interu, zadali dwa szybkie ciosy.
0
POE
POE
13 lipca 2020, 22:43
Czemu w serie A nie ma dźwięku trybun tak jak w PL to ja nie wiem , Dużo lepiej się ogląda
0
ósmy
13 lipca 2020, 22:37
Nie bez przyczyny Torino ostatnio prezentuje mizerię, skoro oni wartościowej pomocy praktycznie nie mają.
ADOPO, BERENGUER, GRECO, LUKIC, MEITE, RINCON. To są zawodnicy z linii pomocy desygnowani na to spotkanie.
Wygląda jak linia pomocy z przeciętnego zespołu Serie B.
Więc nie ma co się dziwić się, że grają Byki jak grają.
0
13 lipca 2020, 22:24
Torino prowadzi, ale gra tragicznie. Bez pomocy. Antyfutbol.
2
13 lipca 2020, 22:09
Dlatego wolę jak Gigio jednak wszystko piąstkuje.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 lipca 2020, 22:09
Jak już Handanovic robi takie babole to znak że Inter jest w zapaści.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
13 lipca 2020, 22:05
ale jajca Belotti gol xd
0
Vol'jin
13 lipca 2020, 21:44
Eriksen znowu na ławce :D
1
Maxiu
Maxiu
13 lipca 2020, 22:01
Właśnie miałem się pytać czy jakiś konflikt z trenerem, słaba forma, a może bo tak.
0
Starosta
13 lipca 2020, 22:22
nie ma jak trzymać gościa na ławce za 60 baniek wpuszczać go w 80 minucie a potem się dziwić ze nie ma formy.
0
Zimer9009
Zimer9009
13 lipca 2020, 22:28
60 baniek ? Mówisz o wartości ? Bo Inter położył za niego około 20 mln z tego co kojarzę
1
Starosta
13 lipca 2020, 23:02
Tak Zimer9009 mówię o wartości. Nieprecyzyjnie się wyraziłem.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
13 lipca 2020, 15:11
No i pięknie uefa anulowala kare dla city i musza zaplacic tylko 10 milionów śmieszne. Równi równiejsi. Uefa to mafia
1
Vol'jin
13 lipca 2020, 17:29
a może to FFP działa jak nie powinno?

mamy rok 2020 to z jakiej paki karzemy sprzed 8 lat? To powinno być na bieżące monitorowane. Przypomnę, że Milan też odpowiadał za czyny poprzedników niż nowych właścicieli co utrudniło wejście na start Elliottowi

Po drugie to nie UEFA odwołała karę a CAS
Edytowano dnia: 13 lipca 2020, 17:29
0
Maxiu
Maxiu
12 lipca 2020, 21:49
Parma też dwa trafienia w doliczonym
0
Wujo97
Wujo97
12 lipca 2020, 21:29
Patrick Cutroneeeeeeeee
0
NaPamiątkę13
12 lipca 2020, 21:29
Brawo Cutrone;)
1
mathiaz
mathiaz
12 lipca 2020, 21:28
Cutrone, ale wcisnął w ostatnich sekundach, haha:-)
1
Vol'jin
12 lipca 2020, 20:30
będzie kupa śmiechu jak Violi pojawi się widmo spadku xD
0
milan78
milan78
12 lipca 2020, 20:04
Tak czy siak będzie dobry wieczór:-)
0
Dozen
Dozen
12 lipca 2020, 19:52
Verona prowadzi..Bologna prowadzi...Mocno czuje brak pucharow i jakas wtope w najlbizszych badz co badz trudnych kolejkach
0
Jalapeno
Jalapeno
12 lipca 2020, 19:03
Walukiewicz szósty mecz z rzędu w podstawie Cagliari. Widać, że Zenga go polubił - chociaż to też kwestia formacji, bo grają z trójką z tyłu. Gdyby grali z dwoma środkowymi obrońcami, to pewnie grzałby ławę.

No, ale cieszy. Niech się chłopak rozwija, bo z tego co czytałem, to całkiem niezłe oceny notuje.
2
milan78
milan78
12 lipca 2020, 19:02
"Non- stop"z Neesonem w TV Puls o 20-tej.Kto nie widział,koniecznie!
1
ósmy
12 lipca 2020, 19:31
Dla mnie to niestety jeden ze słabszych filmów Nessona. Rola twardziela z serii Taken, przysporzyła mu role w pomniejszych produkcjach, właśnie takich jak Non-stop, gdzie musiał się tenże bohater wykazywać wszechstronnością zawodowego agenta, bądź zabójcy.
Przed Taken można go było zobaczyć w takich hitach jak Bunt na Bounty, Modlitwa za Konających, Pula Śmierci, Prawo Krwi, Rob Roy. Czy mój ulubiony film Lista Schindlera wg mnie najwartościowsza jego rola w przejmującym filmie.
Po Taken to już typowe nowoamerykańskie siano.
1
milan78
milan78
12 lipca 2020, 19:37
"Rola twardziela z serii Taken, przysporzyła mu role w pomniejszych produkcjach, właśnie takich jak Non-stop, gdzie musiał się tenże bohater wykazywać wszechstronnością zawodowego agenta, bądź zabójcy."

NOPE!Gdybyś zobaczył chociaż "Tożsamość" czy "Przetrwanie"to bys takich bzdur nie cisnął
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
12 lipca 2020, 19:40
Faktycznie całkiem spoko film. Ja osobiście polecam świeżynkę. Czyli "Greyhound". Świetny film, który niestety nie trafił do kin przez pandemię.
1
ósmy
12 lipca 2020, 19:46
Oglądałem i Przetrwanie i Tożsamość, są to dobre filmy, ale też i na wskroś przesiąknięte takim stylem amerykańskiego kina.
W Przetrwaniu piękne plenery i scenografia. W Tożsamości śliczna niemiecka Helena Trojańska.
Ale mimo wszystko wolę go w rolach z delikatnym meszkiem historii.
0
milan78
milan78
12 lipca 2020, 19:59
" typowe nowoamerykańskie siano."?

A jak nazwiesz teraźniejsze filmy gdzie nie da sie nic nakręcisz bez ideologicznych wtrętów o wyższości homo nad hetero i o tym jak to geje rzekomo kochają lepiej?To jest dopiero patologia.
Współczesne kino dogorywa nawet nie skamląc w służbie jedynej ,słusznej ideologii lgbt
1
ósmy
12 lipca 2020, 20:15
No zgadzam się z tym, że produkcje filmowe za bardzo poszły w stronę politycznej poprawności. Jeśli masz wątpliwości do tego, aby następnym Jamesem Bondem był czarnoskóry aktor, czy też mocno zirytował Ciebie fakt, że główną rolę w Mrocznej Wieży na podstawie Kinga dostał czarnoskóry Idris Elba, to zaraz podepną to pod uprzedzenia rasowe.
Tak się nawet niedawno zastanawiałem, w jakim filmie ostatnio Afroamerykanin zagrał zły charakter.
Jeśli chodzi o środowisko lgbt to ostatnio strasznie uderzyło to w literaturze.
W obydwu w/w przypadkach w sumie nie przeszkadza, trochę jednak irytuje.
0
milan78
milan78
12 lipca 2020, 20:23
'Jeśli masz wątpliwości do tego, aby następnym Jamesem Bondem był czarnoskóry aktor, czy też mocno zirytował Ciebie fakt, że główną rolę w Mrocznej Wieży na podstawie Kinga dostał czarnoskóry Idris Elba, to zaraz podepną to pod uprzedzenia rasowe.'

Po pierwsze primo,niech sobie podpinają.I tak moje negatywne komentarze odnośnie neobolszewii na fb sa nomen omen non-stop blokowane.
Po drugie primo ,w kwestii przyszłego Bonda wypowiedział sie już dawno jeden z ostatnich,prawdziwych dziennikarzy w tym kraju w artykule pt.;"Fin de siecle" pisząć m.in:"... Skończyło się kino (filmy durne i wtórne, publiczność chamska i nienażarta). W dodatku następny Bond podobno ma być Murzynem! Skończyła się telewizja (reklamy różnych elegancko opakowanych gówienek co chwila gwałcą nasze oczy i uszy). ...".Pisane w ...1999r
P.S.Doceniam,że piszesz na poziomie,o czymś.Merytorycznie
0
Vol'jin
12 lipca 2020, 20:33
Mi się wydaje czy aktora rozlicza się z tego jak gra czy jaki ma kolor skóry/orientację?

Jak Bondem ma być Elba/ Mahershala Ali to proszę bardzo świetni aktorzy lepiej niż obecny Johnny Deep czy Will Ferell ;]

daleko czarnoskórego złego charakteru szukać nie trzeba -- Hobs & Shaw grał Elba jeśli chodzi o takie "blockbusterowe" odmóżdzacze. I prawdobodobnie w drugiej cześci Dr.Strange rozwiną wątek Barona Mordo ;]
Edytowano dnia: 12 lipca 2020, 20:37
1
TR3V0R
TR3V0R
12 lipca 2020, 18:36
A ja się dalej zastanawiam czemu jeszcze nie podpisaliśmy Malanga Sarra. Chlopak ma ogromny talent w dodatku na ŚO u nas idealnie by się wpisał bo poza Romkiem i Kjaerem nie ma solidnych obrońców, może jeszcze Musacchio, ale wiadomo kontuzja. A znając życie podpisze go jakiś klub i chłopak będzie błyszczał.
0
TR3V0R
TR3V0R
12 lipca 2020, 18:35
A ja się dalej zastanawiam czemu jeszcze nie podpisaliśmy Malanga Sarra. Bardzo młody chłopak z wielkim talentem, a na Ś
0
Vol'jin
12 lipca 2020, 18:37
prowizje pewnie

Ogólnie to celem nr 1 na obronę chyba jest Ajer z Celticu potem Fofana z Saint-Ettiene
0
ósmy
13 lipca 2020, 18:43
Jeśli chodzi o środek obrony, to ponoć z dużą uwagą przyglądamy się niejakiemu Robinowi Koch z Freiburga.
0
TR3V0R
TR3V0R
12 lipca 2020, 14:52
No trzeba teraz wygrywać mecze i zdobywać punkty, bo wg mnie starcie z Atalantą będzie najtrudniejszym pojedynkiem w lidze dla nas i ciężko tam będzie o zwycięstwo. Z Napoli lecimy po 3 pkt i wskakujemy na 6 miejsce!
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
12 lipca 2020, 18:43
Rino nie da nas skrzywdzić.
1
Vol'jin
12 lipca 2020, 13:50
Brozović po alkoholu prowadzi auto, a media już wciskają Allegriego za Conte
xD

zaczyna się u kuzynów powtórka sprzed lat
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 lipca 2020, 14:30
Akurat zwalnianiu Conte się nie dziwię. Oczywiście tegoroczne TOP4 odskoczyło reszcie stawki, ale czwarte miejsce to wyciągnął Spalletti, który zarabiał sześciokrotnie mniej od Conte i miał dużo słabszy skład. Kolosalne, bądź co bądź, inwestycje, duże pensje piłkarzy, ogromna pensja trenera, a nie mogą wyprzedzić "biednych i słabo opłacanych" piłkarzy z Rzymu i Bergamo. Coś tu zdecydowanie nie zagrało, skoro drużyna mająca obalić Juventus może nawet nie stanąć na podium.
0
Dozen
Dozen
12 lipca 2020, 14:49
Gdzie niby wycztales ze Spall zarabial 6 razy mniej???Z tego co pamietaj bral 4 na reke, takze tego
1
kamilus
kamilus
12 lipca 2020, 15:14
Nie no, bez przesady, w zawodowej piłce wśród topowych piłkarzy czy trenerów ciężko o chociaż jeden przypadek z różnicą 6x.

Według różnych źródeł Conte zarabia od 20-22 mln brutto rocznie (10-11 mln netto) do nawet 30 mln brutto (https://onefootball.com/en/news/inter-manager-conte-is-second-highest-paid-manager-on-the-planet-29539572), Spalletti zaś dostaje 4,5 mln netto, czyli 9 mln brutto.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
12 lipca 2020, 18:23
Juz widze jak Marotta zwalnia perukarza xD
Merdy juz wyszly na prosta a my gnijemy w bagnie kolejny rok
0
Vol'jin
12 lipca 2020, 18:36
znając Conte to on sam się zwolni ;] Zresztą już też w mediach robi swoje gierki ;] co nie odpowiada Chińczykom publiczna krytyka transferów etc^

Eriksen też jak widać nie do końca pasuje Włochowi^ (co nie dziwne bo wg mediów to on chciał bardziej kogoś o profilu Vidala, a nie Dunczyka)
0
milan78
milan78
12 lipca 2020, 19:33
"Coś tu zdecydowanie nie zagrało, skoro drużyna mająca obalić Juventus może nawet nie stanąć na podium.'

Ty tak na serio?Inter nie będzie na podium?Pewny?Zakładzik daj kolezko.O tysiaczek publicznie?
0
POE
POE
12 lipca 2020, 13:19
https://youtu.be/45Wpmh7-NzI
Chce go ! Nowy Kevin De Bruyne
Edytowano dnia: 12 lipca 2020, 13:20
1
kowi
kowi
12 lipca 2020, 14:34
wygląda jak by gral przeciwko dzieciom
1
TR3V0R
TR3V0R
12 lipca 2020, 14:48
no jak dla mnie byłby idealnym wzmocnieniem linii pomocy. Na pewno większa rywalizacja by była ale i jakieś roszady można by robić. Bo prawdopodobnie Ibra nie zostanie na przyszły sezon co wg mnie jest błędem i Jack odejdzie to fajnie by wyglądało coś takiego Szoboszlai-Hakan-Castillejo---Rebić i w dodatku na zmianę Leao i Saelemaekers
2
tysiok
tysiok
12 lipca 2020, 09:51
Kalinić
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2020, 09:06
Jak do tej pory większość czołówki(Juventus, Inter, Rzymianie) w bardzo słabej formie po pandemii, dlatego nie ma co sugerować się meczami z nimi tylko twardo stąpać po ziemi czyli zacząć oglądać się za siebie.Niech oni najpierw zapewnią sobie miejsce w europejskich pucharach, a dopiero potem mierzą w miejsce za Interem, bo równie dobrze zaraz mogą wyłapać oklep od Atalanty oraz Sassuolo, do tego jakaś pomniejsza wpadka - np. strata punktów z Bolonią, Parmą lub Cagliari i z marzeń o 5 miejscu zrobi się brak Europy w przyszłym sezonie.Trzeba mierzyć siły na zamiary.
7
Orzelek79
Orzelek79
12 lipca 2020, 06:49
Chodź to frustrujące to oba karne słusznie podyktowane. Juve było jedną połowę na boisku a i tak wystarczająco długo żeby nie przegrać. Mistrzostwo uważam za rozstrzygnięte, Atalanta będzie druga.
0
Vol'jin
12 lipca 2020, 06:40
propo rąk to ta w meczu Lazio-Milan też była tego typu jak w wczorajszym spotkaniu ^

0
pazioni
Moderator pazioni
12 lipca 2020, 05:25
Szkoda Atalanty
1
TR3V0R
TR3V0R
12 lipca 2020, 14:49
no zdominowali Juve zdecydowanie, ale karne jak najbardziej prawidłowe. Nie ma co tutaj dyskutować.
0
dawko69s
dawko69s
12 lipca 2020, 01:42
Czy ktoś pamięta w jakiej sytuacji z jednej ligi może awansować 5 zespołów do LM? Wiem, że na pewno w sytuacji jeśli jakiś zespół wygrał LE i był jednocześnie w TOP 4 w swojej lidze - tak jak np Manchester United parę lat temu. A co z samymi zwycięzcami LM? Czy jeśli Juventus, Atalanta lub Napoli wygra LM to jest szansa żebyśmy z 5 miejsca awansowali do LM ?
0
MrCostacurta
MrCostacurta
12 lipca 2020, 01:58
Jeśli ktoś wygra LM lub LE i nie będzie jednocześnie w top4 to mamy 5 drużyn z awansem do LM. Nie ma możliwości awansu do LM z piątego miejca (jeśli oczywiście nie wygrało się wspomnianych pucharów).
1
dawko69s
dawko69s
12 lipca 2020, 02:09
Cholercia masz rację :( sprawdziłem dokładnie i okazuje się, że w sezonie 2016/17 Man Utd wygrało LE ale byli na 6 miejscu. A np drużyna z 5 miejsca grała w LE. Więc kicha :(
0
serginho83
serginho83
11 lipca 2020, 23:53
Juve jest po prostu bardzo wyrachowaną drużyną... nawet jak im nie idzie, to przeczekają, wcisną przypadkową bramkę, jakiś karny, wiele razy tak było, takze kilka razy w meczu z nami... dzisiaj grali slabo, dodatkowo z Atalanta w mega formie, ale jednak ugrali remis... doświadczenie i pewność siebie robią swoje...
1
dykt4tor
dykt4tor
11 lipca 2020, 23:56
nie doświadczenie, a fart, chyba nie powiesz mi, że to doświadczeniem nabijali ręce przeciwnikom xD
11
serginho83
serginho83
12 lipca 2020, 00:02
Pewnie, że farta też mają, zwłaszcza dzisiaj to było widoczne, ale przypuszczam, że każda inna drużyna zeszłaby do przerwy z wynikiem np. 0-2, 0-3 i byłoby po meczu... a oni jednak wyciągnęli ten remis, o to mi chodziło ;)
1
Robinowski
Robinowski
11 lipca 2020, 23:52
Obecność napastnika we własnym polu karnym nic dobrego nie wróży. Szkoda Atalanty, byli drużyną lepszą i powinni zainkasować 3pkt.
5
ACstach
ACstach
11 lipca 2020, 23:44
Jutro gramy z Napoli, trzeba znowu odrobić do Romy. Liczę na to, że będziemy zapierdzielać po boisku tak samo jak ostatnio. Pięknie ogląda się Milan który przeważa fizycznie nad rywalami i do tego ładuje im gola za golem.
14
Gianni Rivera
Gianni Rivera
11 lipca 2020, 23:42
Tak sobie gdybam, że gdyby Ronaldo nie wykonywał jedenastek, to w 2020 roku Rebić by go bramkami zjadał.
9
tober12
tober12
11 lipca 2020, 23:38
Szkoda, Juventus nie zasłużył tu nawet na gola. Jednak dwa razy ręka i koniec. Brawa dla La Dei i niech kontynuują ten projekt, zawsze warto ich obejrzeć
Edytowano dnia: 11 lipca 2020, 23:40
10
ACstach
ACstach
11 lipca 2020, 23:38
No cóż, zawsze coś tam z karniaczków jest. Juve tak czy siak lige juz wygrało. Lazio to niestety porażka po wznowieniu rozgrywek.
0
Tutkovic
Tutkovic
11 lipca 2020, 23:38
Moim zdaniem nie wina muriela. Bardzo szybko pilka sie znalazła i natychmiastowy strzał w jego ręke
1
dykt4tor
dykt4tor
11 lipca 2020, 23:37
Gratulacje dla juve za zdobycie kolejnego scudetto
0
PanX
PanX
11 lipca 2020, 23:36
Muriel nie miał nawet jak zareagować. To nawet nie był strzał na bramkę...
0
dykt4tor
dykt4tor
11 lipca 2020, 23:36
jak nie miał jak zareagować, po co wymachiwał tymi rękami jak paralityk?
1
Fifi22100
Fifi22100
11 lipca 2020, 23:38
Co to jest wgl za tłumaczenie,ze nie miał jak zareagować. Powiększył obręb ciała? Powiększył. Zablokował przez to pilke? Zablokował. Karny jak byk nawet nie ma o czym dyskutować
0
1ucas
1ucas
11 lipca 2020, 23:39
Kiedy wy wszyscy zrozumiecie że nowe przepisy mówią dokladnie o tym, że każdy kontakt piłki z ręką nawet ten przypadkowy, to rzut karny. Skończcie juz z tymi gorzkimi żalami, jak w milan vs juve piłka odbiła sie od rebica na rękę bonucciego to wam nie przeszkadzało xdd
3
Zirytowany
11 lipca 2020, 23:39
Szukanie na siłę teorii spiskowych, Muriel zachował się jak żółtodziób, karny w pełni zasłużony.
0
Tutkovic
Tutkovic
11 lipca 2020, 23:39
No tak tylko że facet już wybiegał z pola karnego nagle piłka spadła pod noge gracza Juve i nagle strzał w ręke.
0
Fifi22100
Fifi22100
11 lipca 2020, 23:34
Ale beznadziejne zachowanie Muriela,ale no tak to często bywa jak napastnik bierze się za bronienie
0
Zirytowany
11 lipca 2020, 23:34
Muriel mózg gdzieś zgubił.
0
dykt4tor
dykt4tor
11 lipca 2020, 23:34
co za głupota Muriela..
1
Dozen
Dozen
11 lipca 2020, 23:33
Mam juz dosc tej ligi
1
umbrella
umbrella
11 lipca 2020, 23:33
Hahahahahahaha
1
ACstach
ACstach
11 lipca 2020, 23:33
jedenasta w 90 minucie, hmm.
1
11 lipca 2020, 23:33
Ale jaja Muriel
0
dykt4tor
dykt4tor
11 lipca 2020, 23:33
MURIEL CO TY ZES ZROBIL
1
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się