SCUDETTO


14. kolejka Serie A

22 grudnia 2020, 11:12, cinassek Aktualności
14. kolejka Serie A

Czas na już ostatnią tegoroczną, 14. kolejkę Serie A. W tym miejscu zachęcamy do tradycyjnej dyskusji na temat trwającej aktualnie serii gier we Włoszech.

Wtorek, 22 grudnia:

18:30: Crotone - Parma 2:1 (2x Messias - Kucka)

20:45: Juventus - Fiorentina 0:3 (Vlahović, A. Sandro [s.], Caceres)

Środa, 23 grudnia:

18:30: Hellas - Inter 1:2 (Ilić - L. Martinez, Skriniar)

20:45: Bologna - Atalanta 2:2 (Tomiyasu, Paz - 2x Muriel [1x - k.])

20:45: Milan - Lazio 3:2 (Rebić, Calhanoglu [k.], T. Hernandez - L. Alberto, Immobile)

20:45: Napoli - Torino 1:1 (Insigne - Izzo)

20:45: Roma - Cagliari 3:2 (Veretout, Dżeko, Mancini - 2x J. Pedro [1x - k.])

20:45: Sampdoria - Sassuolo 2:3 (Quagliarella, Keita - Traore, Caputo, Berardi)

20:45: Spezia - Genoa 1:2 (Nzola - Destro, Criscito [k.])

20:45: Udinese - Benevento 0:2 (Caprari, Letizia)



376 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kamilus
kamilus
23 grudnia 2020, 13:02
Kto wczoraj chciał zakładać się o skrzynkę browarów w temacie Scudetto Milanu? Ja mogę się założyć, ale np. o 0,7 Wild Turkey 101 (https://propaganda24h.pl/pl/p/WILD-TURKEY-101-PROOF-BOURBON-0%2C7L-/985).

Jeśli Milan nie zdobędzie mistrzostwa to będę miał fajne alko za darmo, a jak wygra, to będę tak ukontentowany tym faktem, że z miłą chęcią sprezentuję nagrodę zwycięzcy zakładu. :)
0
Jogin
23 grudnia 2020, 13:10
Raczej mało opłacalny zakład :D
0
Olli666
Olli666
23 grudnia 2020, 13:23
Opłacalny by był zakład gdybys owa flaszkę i tak wypił z osoba z która się zakładasz. Tylko w zależności od wyniku zależało by kto stawiał by flaszkę.
2
kamilus
kamilus
23 grudnia 2020, 13:26
Dla mnie czy dla drugiego użytkownika? :)
0
Kamciu
Kamciu
23 grudnia 2020, 14:37
Chetnie przyjme zaklad! Umowa stoi?
0
Kamciu
Kamciu
23 grudnia 2020, 14:38
Przepraszam, moj blad! Zrozumialem odwrotnie Twoje intencje zakladu. W takim razie pasuje.
0
iMmortal_1899
23 grudnia 2020, 15:50
Ja się chciałem założyć i jeśli Nesta_13 oraz Zielony2009 nie są chętni, to przyjmę Twoją propozycję, z tym osobiście preferuję piwo, no bo wiadomo, że wygram :). Pzdr.
0
kamilus
kamilus
23 grudnia 2020, 19:35
@iMmortal_1899
To jak chcesz to możemy zrobić tak:
- jeśli Milan zdobędzie Scudetto, to kupuję Ci wybrane przez Ciebie alko do 100 zł,
- jeśli Milan nie zdobędzie Scudetto, to Ty kupujesz mi wybrane przeze mnie alko do 100 zł.

Daj znać, czy wchodzisz w zakład czy nie. :)
0
iMmortal_1899
23 grudnia 2020, 20:03
kamilus wchodzę i przystaję na zaproponowane warunki! Z tym, że przelew to ostateczność. Lepiej wręczyć alko osobiście, a jeśli nie, to po prostu wysłać.
Ps. Ja z podlaskiego jak coś.
0
kamilus
kamilus
23 grudnia 2020, 20:11
Haha, ja jestem z Białegostoku. :P

ps.
Nie myślałem o przelewie, a o takiej sytuacji, że wygrany wskazuje przegranemu trunek do 100 zł (np. jako link do jakiegoś sklepu), po czym przegrany za własne pieniądze zamawia go zwycięzcy zakładu. :)
0
gorylmagila
gorylmagila
23 grudnia 2020, 12:15
Smutno to byłoby gdyby paru zawodników odniosło poważne kontuzje ... Nie z tego powodu, że sędzia może pomylił się ... Napisałem ,,może" ponieważ nie ma jednakowego systemu oceniania. Zawsze pozostaje szeroko rozumiana interpretacja. Jeden sędzia rozumie to tak, inny inaczej. Fani Juventusu są sfrustrowani decyzjami sędziego ... Szkoda, że nie było tej frustracji, gdy arbiter mylił się na ich korzyść. Z perspektywy kibica Milanu cieszę się, że zespół wyżej notowany doznał porażki z zespołem z drugiej połowy tabeli. Dziś wieczorem będzie okazja zwiększyć przewagę. Wracając do Juventusu to mogą przegrywać, kopać się po czole mało mnie to obchodzi ... Ważne, żeby Milan kroczył swoją drogą.
4
Rysiu
23 grudnia 2020, 11:52
Na stronie z tabelą chyba trzeba dodać punkt dla Neapolu.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 grudnia 2020, 11:48
A ja mam beke bo na tt jakis juventino mi napisał, że jedyna kontrowersja w pojedynkach Milan-Juve w ostatniej dekadzie to "gol" Muntariego i jako Milanista powinienem być cicho (że niby nas faworyzują) xD oni chyba na innej planecie żyją :D
12
Rossu
Rossu
23 grudnia 2020, 12:02
Oni w ogóle są oderwani od rzeczywistości. Mam wrażenie, że fani Interu i Juventusu - jeśli chodzi o polską społeczność - nie mają pokory i uważają się za nie wiadomo kogo. Może po prostu te lata mierności i posuchy w wykonaniu Milanu przez prawie 10 lat nauczyły nas tej pokory i nie wywyższania się nad innymi. Oczywiście są też normalni fani, którzy są obiektywni i podchodzą szacunkiem do innych ekip.
6
Gianni Rivera
Gianni Rivera
23 grudnia 2020, 12:13
Rossu, z tym niewywyższaniem się kibiców Milanu bym nie przesadzał. Co chwilę, nawet tutaj, czyta się, jak to Milan powinien to czy tamto spotkanie wygrać, bo jest Milanem. I nie, nie chodzi mi o bieżące rozgrywki, bo teraz to naprawdę możemy się czuć zobligowani do wygrywania, ale nawet w latach posuchy do niektórych nie docierało, że sama marka nie wygrywa, a Milan jest po prostu ligowym średniakiem. Nadal zresztą wielu kibiców razi fakt, że Maldini i reszta nie mówią o walce o Scudetto, bo w końcu "jesteśmy Milanem i powinniśmy mierzyć w zwycięstwo". Otóż nie. Jesteśmy Milanem i mierzymy w top4, które jest realnym celem, a wszystko powyżej to wisienka na torcie, nie wymóg. Więc i nasi się lubią wywyższać tylko dlatego, że to Milan. :)
1
Rossu
Rossu
23 grudnia 2020, 12:30
Gianni,

Wiesz, sporo śledzę polskie fanpage z udziałem Serie A i najbardziej rzucają się w oczy wpisy fanów Interu czy Juventusu. Oczywiście są też fani Milanu, którzy też przesadzają, ale daleko im do spolecznosci Juventusu i Interu :)
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 grudnia 2020, 13:26
Gianni Rivera
Bardziej karuzela skrajnych emocji niż wywyższanie się. Gdy wygrywamy mecz za meczem, mimo wyraźnych braków czy szeregu drobnych błędów - Scudetto w grudniu. Zaś w słabszych momentach, ale z jakimiś perspektywami na przyszłość zaorać cały klub włącznie z tymi, którzy dają jakość / mają potencjał.
2
milan78
milan78
23 grudnia 2020, 10:42
Czyli Juve wczoraj straciło 6 pkt.Chwilo trwaj
1
Gerada
Gerada
23 grudnia 2020, 10:31
Trochę rozumiem rozgoryczenie kibiców Juventusu, natomiast nie jest mi w żaden sposób żal Starej Damy. Prawda jest taka (opieram się wyłącznie na skrótach znalezionych w internecie, nie widziałem wszystkich ujęć i powtórek), że chyba wśród sytuacji kontrowersyjnych nie było żadnej stricte zero - jedynkowej. Druga żółta dla Valero - moim zdaniem raczej tak, ale z drugiej strony, nie jest to gra wślizgiem, nie jest to też brutalne zagranie, ot "nadmierna agresja" co najwyżej, a w tego typu sytuacjach regularnie sędziowie kartek nie pokazują. Osobiście raczej dałbym kartkę, a przynajmniej obejrzał na Varze. Karny Drągowskiego to w moim odczuciu takie pół na pół, ponieważ obaj niemal równocześnie wykonali identyczne zachowania, czyli suma summarum po prostu się zderzyli. Karny na Ronaldo z kolei to zależne od tego, czy tam obrońca dotknął piłki, czy nie, co z tej powtórki, którą ja widziałem trudne było do jednoznacznej oceny. Jeśli nie dotknął piłki to ok, w tej sytuacji jest rzut karny w moim odczuciu. Myślę, że reasumując w wyżej wymienionych sytuacjach Juventus mógł i pewnie powinien dostać więcej. Z drugiej strony, zbyt często pomagali im sędziowie, żeby można było im współczuć. Nie pochwalam takiego rozstrzygania żadnych spotkań - nawet na niekorzyść Juventusu czy Interu, ale na współczucie zdobyć się nie potrafię.
3
brzydki
brzydki
23 grudnia 2020, 09:58
Nie rozumiem tego wielkiego halo o brak podyktowania karnego dla Juventusu w meczu z Fiorentiną - czy tutaj, czy na facebookowych grupach jakiejś Typowej Serie A...

Przecież co innego, gdyby w jakimś meczu z ważnym rywalem sędzia nie podyktował ewidentnego karnego mogącego ustalić wynik spotkania (np. w ostatnich minutach), a co innego tutaj. Na Allianz przyjeżdża Fiorentina, która przed meczem była 17 w tabeli i w tym sezonie od każdego dostaje w czambo - a tu wygrywa z Wielkim Juve na wyjeździe 3:0 (a mogło być i 4:0 albo 5:0 bo były sytuacje), podczas gdy Juventus nie jest w stanie stworzyć żadnego sensownego zagrożenia ani prowadzić gry, a większość kibiców zamiast krytykować postawę Juventusu (który był absolutnie tragiczny), to zrzuca winę za wszystko na sędziego xD
10
Corsa
23 grudnia 2020, 11:00
Te komentarze to nic innego jak mechanizm wyparcia, kibice Juve, jak i innych ekip są w ciężkim szoku, dla nich to abstrakcja, że drużyna ta nagle zaczyna tracić status bóstwa, w który wszyscy uwierzyli.

Z każdym kolejnym, przeciętnym spotkaniem Stara Dama udowadnia, że wcale nie są tacy nietykalni, krwawią i zaczynają mieć problemy również z bardzo słabymi zespołami. We wczorajszym spotkaniu śmiem twierdzić, że nawet w komplecie mogliby nie dać sobie rady, ten pierwszy kwadrans w ich wykonaniu był mizerny, mimo szybko straconej bramki nie stworzyli żadnej okazji, nie rzucili się do ataku.

Dla wielu kibiców prawdopodobna degradacja poziomu Juventusu jest czymś niewyobrażalnym, czymś co wzbudza w nich chyba panikę, bo skończą się wymówki - "ee z nimi każdy przegrywa, mistrza zdobędą na bank".

Zauważyłem też i u nas, że wystarczy jeden przyzwoity występ Turyńczyków i momentalnie jest wysyp pochwalnych wypowiedzi, sugerujących koniec kryzysu, profesorską grę, rękę Pirlo i nieuniknione rozpoczęcie marszu po scudetto.

Autorzy tych postów albo nie oglądają meczy albo nie chcą dopuścić do myśli, że Juventus w tym sezonie jest o dwa poziomy słabszy niż był w latach poprzednich. Stąd te wszystkie usprawiedliwienia i szukanie dziury w całym. Czasami można odnieść wrażenie, że część z nas wręcz oczekuje poprawy gry rywali.

Sędziowie im pomagają - źle, są względem nich surowi - też źle. No ludziom nie dogodzisz, bo sami nie wiedzą czego chcą :)
Edytowano dnia: 23 grudnia 2020, 11:08
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 grudnia 2020, 11:28
Po tylu latach "trzęsienia" ligą ciężko jest im zaakceptować, że inne zespoły też poszły do przodu .. i nie da rady wygrywać dalej ligi truchtem grając padakę. Nie twierdze, że Juve się do walki o mistrza nie włączy.. ale znacząco zmniejszył się dystans potencjału między nimi a Interem (nam jeszcze trochę brakuje, ale myślę, że w następnym sezonie się mocno zbliżymy do tych 2 ekip). Nie mówię tutaj o grze, bo my ciśniemy ponad stan w tym sezonie.. chodzi tutaj o możliwości kadrowe.
2
ACstach
ACstach
23 grudnia 2020, 09:32
Prawie popłakałem się wczoraj ze śmiechu, jak Pavel Nedved wybiegł ze stadionu po zagraniu Drągowskiego. Ciekawe dlaczego nie wybiegał ze stadionu w geście protestu multum razy po tym jak to Juve dostawało karne z kapelusza, a sędziowie urządzali sobie jawną kpinę z tej dyscypliny sportu na ich korzyść. Nie no ok, wiadomo czemu tego nie robił, bo jak na "naszą" korzyść to gitarka, ale jak raz czy dwa przeciwko nam to wściekłość i rzucanie talerzami. Już nawet pomijając fakt, że ewidentna jedenastka to raczej nie była, można się kłócić. Było to dla mnie jako wiernego kibica Milanu po prostu zabawne:)
Edytowano dnia: 23 grudnia 2020, 09:49
22
Corsa
23 grudnia 2020, 10:23
Może złapał go nagły atak sraczki, ostatnio czarowaliśmy na Immobile, to kto wie czy chłop nie dostał przypadkowo rykoszetem :D
9
Corsa
23 grudnia 2020, 09:21
Ciężko wyrazić jak bardzo te Juventusy-fallusy poprawiły mi humor! Czekałem na ich porażkę i patrząc na marną grę spodziewałem się, że ona nastąpi, ale żeby z taka Fiorentiną? 0:3? :D Przecież to już jest prezent na gwiazdkę, niezależnie od wyniku dzisiejszego meczu. Do pełni szczęścia brakuje potknięcia Interu i naszej wygranej, wtedy bana z ryja nie zniknie przez całe święta :)
6
pawel1989
pawel1989
23 grudnia 2020, 09:16
Hellas to nie ogórki, a inter mimo zwycięstw nie prezentuje się dobrze, nie dopisywalbym im tak łatwo punktów.
0
brzydki
brzydki
23 grudnia 2020, 09:49
Inter wygrał ostatnie 6 na 6 meczów w Serie A, a Ty mówisz że nie prezentuje się dobrze... weź chłopie ochłoń
6
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 grudnia 2020, 09:55
My jeszcze nie przegraliśmy meczu w tym sezonie w Serie A ... a prezentujemy się... różnie (trzeba to jednak przyznać) od meczy świetnych .. po mecze "tragiczne" dla oczu^^.
0
TR3V0R
TR3V0R
23 grudnia 2020, 09:04
oby się udało dzisiaj wygrać Hellasowi i nam. Idealne byłoby to zakończenie tego wspaniałego roku
1
acmilan95
acmilan95
23 grudnia 2020, 09:00
Kolega Giacomelli wraca do sędziowania po meczu z Romą. Dzisiaj posędziuje spotkanie Hellas - Inter. Miałem nadzieję, że tego parodystę nie obejrzymy przez dłuższy czas niż 2 miesiące
3
vorti
vorti
23 grudnia 2020, 08:42
Ja nie rozumiem tylko jak komuś może być żal juventusu? Przecież ta drużyna tak jak pisałem jest beznadziejna i nie wygra mistrza. Przypominam wam o tym, że nawet w czasie Varu juventus był dalej faworyzowany, a nawet w meczu z nami gdzie Sandro grał w ręczną w polu karnym po sprawdzeniu Var nie było karnego. Za Montelli jaki był szwindel i podyktowany karny po nabiciu ręki przy ciele, a sędzia bramkowy stał tuż obok???? Skaczący higuain i wściekli piłkarze Milanu to pamiętam. Nie jest mi żal juve i jedyne co im się należało to druga żółta kartka dla Valero.
7
Siwus
Siwus
23 grudnia 2020, 08:35
A zauważyliście, że o ile w poprzednich sezonach sędziowie pomagali Juve tak teraz to jest chyba najbardziej pokrzywdzona przez sędziów drużyna. Bo osobiście to co wczoraj Drągowski zrobił to ewidentny karny a tu nawet do VARu nie podszedł i ogólnie jak mecze drużyny z Turynu oglądam to takich sytuacji jest masa. Choć Juve dla mnie jest neutralne tak to co się dzieje to dla mnie parodia bo skąd mamy wiedzieć czy w nowym roku im się nie odwidzi i tak będą Milan katować?
3
pawel1989
pawel1989
23 grudnia 2020, 09:08
juve nie jest pokrzywdzone. Dostaje to na co zasluguje
2
adamos
adamos
23 grudnia 2020, 08:21
dziś Inter wpadnie w dołek, my wygramy i gitara będzie....
0
groszek
groszek
23 grudnia 2020, 08:18
Wynik Juve trochę szokujący, chociaż nie do końca odzwierciedla to co się działo w meczu. Do tego sędzia też nie im nie pomagał. Co by nie było to ten rezultat mnie bardzo cieszy :)
0
pawel1989
pawel1989
23 grudnia 2020, 08:49
"Do tego sędzia też nie im nie pomagał."

No widocznie tak do tego przywykli, że kiedy zostali potraktowani jak inni gdy grają z Juve to dupy kibiców popękały z hukiem bomb atomowych XD
4
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
23 grudnia 2020, 08:05
Mówiłem że Juve może to przegrać w pierwszych komentarzach to kolega mnie zgasił i go ni ma żeby teraz odszczekać hehe, pozdrawiam może to czytasz :D
1
acmilan95
acmilan95
23 grudnia 2020, 02:46
W nienawiści do Juventusu wychowałem się :) Nawet Inter mnie tak nie drażni jak Bonucci i spółka. Jeśli w tym sezonie Juve nie straci mistrza to juz naprawdę nie wiem kiedy ktoś przełamie ich passę. Inter ma szeroką kadrę, nie gra już w pucharach, Conte dostaje kogo chce. My mamy finezję i gramy obecnie najlepszy futbol we Włoszech. Oby Mediolan odzyskał wreszcie scudetto
Edytowano dnia: 23 grudnia 2020, 02:50
4
Jalapeno
Jalapeno
23 grudnia 2020, 00:45
Szkoda, że Inter jest tak blisko nas. Oczywiście nadal priorytetem niezmiennie jest top4, ale z meczu na mecz apetyt (chyba nie tylko mój) powoli rośnie. Na dodatek patrząc na ten beznadziejny Juventus.

Oby dzisiaj zwycięsko i elegancko, jakby Verona urwała punkty Interowi. Jest to możliwe, bo piłkarze Juricia to nie ogórki. Nawet remis będzie elegancki, ale jakby tak Verona wygrała, to o matulu!
6
Boro
Boro
23 grudnia 2020, 07:52
Wole myśleć o sobie i o dobrym meczu z Lazio.
0
Mieszko
Mieszko
23 grudnia 2020, 00:14
Raptem 2 mecze za nami a już 222 komentarze...nie ma to jak porażka Juve :)
24
Jalapeno
Jalapeno
23 grudnia 2020, 00:52
Możesz nie znać wyniku meczu Juve - Fiorentina, ale jak widzisz +200 komentarzy, to już wiesz, że Juventus dostał wjeb, haha.
6
Jalapeno
Jalapeno
23 grudnia 2020, 01:10
Jutro jak Inter przegra, to będzie 600
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
23 grudnia 2020, 01:16
flattuso

ja to bez kozery powiem 1200
Edytowano dnia: 23 grudnia 2020, 01:20
2
DarthImpaler
DarthImpaler
22 grudnia 2020, 23:55
Ja mam takie pytanie. Co tam sie odjebuje w Turynie?? Czyżby pieniążki na sędziów sie skończyły? A może umowa sponsorska z sedziami wygasła?
6
AdrianoGalliani
23 grudnia 2020, 00:14
Sędziowie boją się gotówki, bo covid. A przelewu nikt im nie wyśle.
9
azsbp
azsbp
23 grudnia 2020, 00:55
dziwna teoria, bo jak nie opłacają, to jeszcze gwiżdzą pod rywali ???
0
azsbp
azsbp
23 grudnia 2020, 01:22
@azsbp - no prosta sprawa:
"Nie dajesz nam kasy? To zobaczysz jak gra się po drugiej stronie barykady i szybko wrócisz"

;)
6
AdamQ
AdamQ
22 grudnia 2020, 23:47
Jak nie Inter to Milan? A może być.
Byleby Juve nie wygrało Scudetto.
0
AdrianoGalliani
22 grudnia 2020, 23:46
Dodajcie punkt Napoli w tabeli po lewej.
2
Misiegg
Misiegg
22 grudnia 2020, 23:34
Yyy to niezły Juventus xDDD
Ktoś tak wcześniej pisał że nie ma co liczyć na stratę punktów przez Juve z Viola bo grają kaszanę...
Piękne zakończenie dnia
Hellas musisz :D
1
22 grudnia 2020, 23:23
Wiadomo, że karma is a bitch, ale takie znęcanie się nad Juve to już przesada... nie no żartuje :)

Uważnie nie oglądałem, ale jak dla mnie czerwona dla Valero i karny przy stanie 0:2 się należał.
Do tego dochodzi fakt, że mnóstwo bramek (słusznie) mają w tym sezonie anulowanych i w sumie od zeszłego sezonu już nie są taką drużyną jak wcześniej, perfidnie zyskującą na błędach sędziów, czasem niesamowicie skandalicznych. Takimi drużynami najbardziej korzystającymi z błędów sędziowskich od zeszłego sezonu są zdecydowanie ekipy z Rzymu.

Słowo karma ciśnie się na usta, choć raczej to kwestia zwyczajnego wyczerpania się formuły, co zaczęło się już w zeszłym sezonie.
Nic nigdy nie trwa wiecznie. W piłce nożnej, na takim poziomie, to i tak zdecydowanie za długo :)
11
Zako
Zako
22 grudnia 2020, 23:34
"Do tego dochodzi fakt, że mnóstwo bramek (słusznie) mają w tym sezonie anulowanych" w ogóle mnie to bawi, jak niektórzy kibice Juve wypominają to jako pecha, ich niekorzyść , skoro tak jak wspomniałes nieuznane są słusznie. Milimetrowe spalone dotykają kazdego, zresztą wystarczy spojrzeć na nasze mecze z Parmą czy Sass.

To samo wypominanie Milanowi duzej ilości karnych , podczas gdy wszystkie były przyznane słusznie, jedynie ten z Romą był miękki, ale wiadomo co sędzia wtedy odwalał. To, ze jest ich duzo wynika z ofensywnego stylu gry i częstej obecności w polu karnym, a niektórzy próbują w ten sposób umniejszać zasług.

A tak co do meczu to Viola jest tak słaba, ze gdyby Juve grało chociaz z takim zaangazowaniem jak Milan z Hellasem przy 0-2 to powinno ich wywieźć nawet w 10 , ale to są te detale ;).
7
Vol'jin
Vol'jin
22 grudnia 2020, 23:20
Transferowy offtop Atalanta z Genku ściąga Jaokima Maehle (PO) za 10 mln, 23 lata świetny ruch może dla nich być
Edytowano dnia: 22 grudnia 2020, 23:21
1
Jaca23
Jaca23
22 grudnia 2020, 23:41
Zastępstwo dla Hateboera, który wspominał, że marzy o grze w Anglii.
0
Kamciu
Kamciu
22 grudnia 2020, 23:11
Przede wszystkim trzeba przyznac, ze dzis to zdecydowanie nie byl dzien Juventusu. Wirtualnie mialo byc 30 oczek, a sa 24...

Nie wiem jak dokladnie i oficjalnie wygladaly rzeczywiste powody nie przybycia Napoli na mecz do Turynu, natomiast skoro CONI podjelo taka decyzje, a nie inna to ufam, ze cos za tym faktycznie przemawialo. Z drugiej zas strony sprawa moze byc na tyle zawila, ze osobiscie uwazam, ze tam powinno podtrzymac sie decyzje o przyznaniu walkovera dla Starej Damy oraz ewentualnie anulowac minusowy punkt dla ekipy Gattuso. Tym samym powstal niebezpieczny precedens, ktory juz prowokuje do ogolnego poczucia, iz obecna kampania jest jedna wielka farsa, bo na to wyglada - niestety. Teoretycznie stety jednak dla kibica Interu, ze wydarzylo sie jak sie wydarzylo. Aczkolwiek mnie to niekoniecznie pociesza. Szczerze mowiac, troche wspolczuje Juventusowi, gdyz uwazam, ze decyzja, ktora zapadla raczej nie jest fair wobec Mistrza Wloch.

Co do dzisiejszego meczu, tego na boisku to uwazam, ze przyjeta apelacja Neapolu, zamiast jeszcze bardziej zmobilizowac Bianconerich to niestety (a moze stety?) podciela im skrzydla - co mnie osobiscie zdziwilo, poniewaz nie znam z ostatnich lat takiego Juve, szczegolnie biorac pod uwage fakt posiadania w zespole takiego goscia jak Ronaldo. Podopieczni Pirlo zagrali slabe zawody, po prostu. Cuadrado odcielo prad i zasluzenie wylecial z boiska, co bylo zapalnikiem do dalszych negatywnych wydarzen. Musze przyznac, ze nalezal sie takze karny dla Turynczykow, kiedy to Polak ewidentnie wlecial z lapami na Bernardeschiego. Dlaczego nie interweniowal VAR? Tylko jedno mi przychodzi do glowy - czy tam czasem nie bylo spalonego? Jesli walnalem glupote to mnie poprawcie, ale widzialem tylko jedna powtorke (i to nie cala), na predce. Sam wynik spotkania, nie ukrywam - satysfakcjonuje mnie, jednak wiem, ze Juve i tak te strate zniweluje. Za dlugo na tym swiecie zyje.

To co mnie najbardziej dziwi to fakt, ze Pirlo wyglada na goscia totalnie przestraszonego, zagubionego oraz wycofanego. Sprawia wrazenie, ze nie wazne, czy wygrywamy, czy sedzia zabiera nam mozliwisc zlapania kontaktu dyktujac nam slusznego karnego to i tak jego jajca sa jakby scisniete przez nie wiadomo kogo. Facet jest jaki jest, ale mnie irytowaloby to strasznie - ale moze sie nie znam.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 grudnia 2020, 23:33
A niech się raz poczują tak jak nas śędziowie w meczach z nimi przekręcali nieraz karnymi z czapy albo ich brakiem dla nas. Ogólnie gdyby piłkarze nie upadali jak pajace aktorsko tylko wywracali się naturalnie pzy kontakcie to sędziom byłoby łatwiej podjąć decyzję o karnym, a tak dokładają od siebie i sędzia bierze ten bufor aktorski pod uwagę.
Na Bernym karny wg mnie powinien być, na Ronaldo absolutnie nie, przyaktorzył.
Sędzia dał ciała, ale do akcji jak choćby w naszym meczu z Romą czy pojedynkami z Juve w ostatnich sezonach to nie ma podjazdu nawet.
6
sodik
sodik
22 grudnia 2020, 23:03
Obiektywnie...
Przy stanie 0:1 do Fiołków powinien wylecieć z boiska Valero, przy stanie 0:2 był ewidentny karny sprokurowany przez Drągowskiego(btw. w tym meczu miał więcej szczęścia niż rozumu). Sorry, ale wynik końcowy jest w 70% dziełem sędziego. Sędziowanie poniżej wszelkiej krytyki. Jakby trafiło na Milan...lepiej nie kończyć :)
Inna sprawa, że Cuadrado i Bonucci dostarczyli dziś sporo prezentów gwiazdkowych przeciwnikowi.
2
Oraon
Oraon
22 grudnia 2020, 23:07
nas tez w chuja zrobiono w meczu z Romą, eh,
6
sodik
sodik
22 grudnia 2020, 23:12
@Oraon Nie mówię, że nie. Milan został w tym meczu okradziony ze zwycięstwa. Imho Juve wygrałoby dziś ten mecz przy normalnym sędziowaniu. Dla nas dobrze bo stracili pkt, pytanie jednak czy tak powinno to wyglądać?
0
Oraon
Oraon
22 grudnia 2020, 23:17
Nie powinno, ale te błędy są wszędzie na całym świecie i wypaczają wyniki i przede wszystkim niszczą ludzkie nerwy i skłócają ze sobą kibiców różnych drużyn, nie chce żeby tak było, problem jest poważny bardzo, wiele musi się zmienić, przede wszystkim w ludzkich głowach, Sport powinien być zabawą mimo wszystko, walką także, ale to co obecnie siędzieje jest chore jakies, jak czytam komentarze kibicow na jakichs stronach, masakra, skacza sobie wrecz do gardeł,
1
ksieciunio
ksieciunio
22 grudnia 2020, 23:17
Fakt, sędzia rżnął Juventus bez mydełka. Aż dziwnie się na to patrzało.
2
Zuber
22 grudnia 2020, 23:24
Karma wraca hehe.
0
sodik
sodik
22 grudnia 2020, 23:31
@ksieciunio Zgadzam się - sędzia zrobił dziś to czego absolutnie nie powinien robić.
Dorzucę też, że nazywanie po 1/3 sezonu Juve słabą drużyną(co można poczytać sobie w wielu komentarzach) to też teza, która lekko mija się z prawdą :) Może nie jest to zespół tak mocny i cynicznie grający jak 2-3 sezony temu, ale to jednak wciąż drużyna, która potrafi zaskoczyć bo w składzie ma graczy, którzy w pojedynkę mogą wygrywać mecze.
1
sodik
sodik
22 grudnia 2020, 23:33
@Zuber
A to już inna sprawa, że nie jeden sędzia przez 9 lat pomógł Juve w Seria A.... :)
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 grudnia 2020, 23:35
Z wszystkim się zgodze poza jednym. Wcale nie jest powiedziane, że jakby Valero wyleciał to przy "normalnym" sędziowaniu by wygrali bo to jeat gdybanie. Byłoby sprawiedliwiej, ale nie powiedziane, że Viola mogła zamurować bramkę i np strzelić z kontry, albo odciągnąć remis.
1
Zako
Zako
22 grudnia 2020, 23:37
Valero mógł wylecieć, to prawda, ale to dośc powszechne, ze gracza z zółta kartką sędzia jeszcze oszczędza przy pierwszym faulu, nie doszukiwałbym się w tym jakiejś próby wypaczenia. 2 sezony temu Mandzukic nie poniósł kary za perfidne kopnięcie Romka , pomimo iz oglądali to zachowanie po meczu, takze xD.
2
sodik
sodik
22 grudnia 2020, 23:41
@grzesiekpl88 Przy tym co grała Fiorentina w okolicy 50-65 minuty(wybijanie piłki na oślep) to cud, że nie padła bramka dla Juve. Oczywiście, że jest to gdybanie, ale imho czerwo Valero zdecydowanie zwiększyło by szansę Juve nie na remis, a na zwycięstwo.
0
sodik
sodik
22 grudnia 2020, 23:46
@Zako Zobacz faul Valero jeszcze raz i oceń obiektywnie. Wjazd od tyłu na nogi - to jest ewidentna żółta kartka bez żadnych wątpliwości. Tu nie ma czego oceniać - tak mówią przepisy...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 grudnia 2020, 00:12
Zako ma po części rację, owszem faul bez dwóch zdań na kartkę ale to nie pierwsza taka sytuacja gdzie nie daje się kartki graczowi, który już jedną ma, mimo ze faulem na nią zasługuje. Przykładów tego było mnóstwo, powinni to wyeliminować. Tak samo nie gwizda się często w polu karnym "miękkich" fauli, które w innym obszarze boiska by sędzia gwizdnął, to też jest błąd który często robią.
0
sodik
sodik
23 grudnia 2020, 00:27
Dobra Pany. Nie ma co....Juve - Viola 0:3 i to już jest historia. Forza Milan jutro z Lazio. Spokojnej nocki życzę.
1
Fushnikov
Fushnikov
22 grudnia 2020, 23:02
Ktoś pisał wcześniej.
Prandelli kierownik w Violi to już można dopisać 3pkt dla Juve.
0
Starosta
Starosta
22 grudnia 2020, 22:59
No i dzisiaj jeszcze Crotone wrąbało Parmie 2 1 wiec na razie kolejka cudów.
0
karp_fso
karp_fso
22 grudnia 2020, 22:54
Mecz Juventusu skomentuję jedynie soczystym XD.

Btw. fani Juve już wietrzą spisek. Piszą, że sędzia nieprzypadkowo biegał w czerwono-czarnym stroju, a federacja teraz robi wszystko, żeby tylko POTĘŻNY zespół Pirlo nie wygrał mistrzostwa, dlatego odwołanie walkoweru i sędziowanie dzisiaj z Fiorentiną XDDDD. Od tych dziewięciu mistrzostwo to już się niektórym kiszka stolcowa do mózgu dobiła.
12
Oraon
Oraon
22 grudnia 2020, 22:57
Im odjebało coś, przecież to jest słaba drużyna obecnie, ehh i jak Milan wygra Scudetto, w co wierzę, to będą mówic, ze zabrali im a dali nam... ehhhhh, szkoda slow, lepiej nie czytac tych glupot w ogole, bo to specjalnie piszą te osoby w taki sposob zeby odreagowa czy odebrac radosc kibicom innej druzyny,
3
kondi
kondi
22 grudnia 2020, 22:54
Rzucam odważną tezę: Scudetto w tym sezonie nie zostanie w Turynie. Dziękuję, koniec tezy.
1
Oraon
Oraon
22 grudnia 2020, 23:32
A co? Nie wierzysz w powrót do gry Torino? XD
0
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
22 grudnia 2020, 22:53
gdyby nie fakt że muszę o 6.00 wsiąść w samochód to właśnie bym sobie oblał ten wynik naleweczką :) jak dla mnie karnego dla Juve nie było , a sytuacja z brakiem kartki czy nawet faulu po wejściu Chiesy w końcówce pierwszej połowy to jakiś totalny kosmos. tak czy inaczej - świetna robota fiołeczki :)
1
TR3V0R
TR3V0R
22 grudnia 2020, 22:53
Fajny meczyk, ale nie chciałbym aby ten sędzia sędziował w naszym meczu, chyba ze juz była taka sytuacja, za bardzo nie zwracam na to uwagi. Bardzo nie pewne dezycje. Tak czy inaczej cieszy przegrana juve. Obyśmy jutro wygrali
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 grudnia 2020, 22:52
Praca Cezare zaczyna przynosić efekty, "freszcie" Fiorentina zagrała na miarę swoich możliwości. Juventus był kiepski i poniósł konsekwencje. Patrząc na ich skład zespołu z lilią w herbie trudno uwierzyć że mogli plątać się w strefie spadkowej.
0
Milanboy
Milanboy
22 grudnia 2020, 22:49
Piękny dzień, odebranie punktów możliwie dla Juve (bo kto wie czy nje wygrają z z Napoli) a teraz porażka Bianconerich.

To się naprawdę pięknie układa dla Interu i naszej drużynie.
5
Xylometazolin
Xylometazolin
22 grudnia 2020, 22:49
Biedny Juventus...

https://twitter.com/NonEvoluto/status/1115975696894124037
Edytowano dnia: 22 grudnia 2020, 22:49
9
Olli666
Olli666
22 grudnia 2020, 22:48
Po meczu juve fiorentina stwierdziłem . Dobrze ze Milan już z nimi grał oraz dobrze jak milanowi nie idzie z słabymi zespołami to jest w stanie chociaż zremisować jak to było z parma czy genoa
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 grudnia 2020, 22:52
popieram
0
22 grudnia 2020, 22:47
XD
Przyszedł kryzys i Juve już nie ma budżetu na sędziów?
No co za niefart... :P

Teraz widzą jak to jest kiedy się jest z drugiej strony (vide ostatnie kilka lat z przebojami w meczach Milan vs Juvenus)
7
Starosta
Starosta
22 grudnia 2020, 22:46
Co za piękny wieczór chyba warty wychylenia czegoś głębszego. Jakoś po tej porażce gęba mi się sama cieszy :).
2
Nelson_Dida
Nelson_Dida
22 grudnia 2020, 22:44
kiedy pytają mnie czy dziś był karny dla juve odpowiadam - a może nawet i był..


..a w 2012 bramka muntariego też była, no i co?
13
Oraon
Oraon
22 grudnia 2020, 22:46
okropne to bylo jak Milan wtedy skrzywdzono, mysle ze gdyby nie to, nie podl,amali by sie i obronili Scudetto, ale moge sie mylic, bylo jak bylo, nic nie cofniemy, pamietam ze w tamtym sezonie tez nas oszukano w pojedynku z Barca , a moglismy ich wyeliminowac
0
Oraon
Oraon
22 grudnia 2020, 22:48
@Oraon - dlatego nie rozumiem jak po cyrkach z płaczkami katalońskimi ktoś tu może mówić, że (po Milanie) kibicuje Barcelonie?
8
Oraon
Oraon
22 grudnia 2020, 22:54
WinstonSmith , Nie wiem, dla mnie Barcelona jest obca, kiedyś lubiłem ją nawet, ale to było przed tymi cyrkami z sędziami. Nie chcę też, aby Milan został faworyzowany przez sędziów, chcę po prostu aby sędziowie i nikt kto ma jakas wladze w pilce, nie wypaczali tego co dzieje sie na boisku, niech zwyciezaja umiejetnosci, wysilek oraz siła charakteru i przede wszystkim duch drużyny, duch wojownika
2
Oraon
Oraon
22 grudnia 2020, 22:43
Ale jak Milanowi nie uznano gola Muntariego w sezonie 2011/12, to wtedy my bylismy pokrzywdzeni. Nie ma co się litowac wiec nad tym karnym, oni wtedy sie nie litowali nad Milanem i jego kibicami z tego co pamietam, a Buffon sie zachowal mega zalosnie. Tak czy siak, nie chce aby sedziowie wypaczali wyniki, ale nas tez okradziono z Romą moim zdaniem,
8
Wlosiu
Wlosiu
22 grudnia 2020, 22:43
Jesteśmy przez dobę niepokonaną drużyną we Włoszech. Wow
0
Olli666
Olli666
22 grudnia 2020, 22:45
I w top 5 ligach
6
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 grudnia 2020, 23:39
Przez jaką dobę ? Zakładasz jutro przegraną ? Chłop oszalał.
4
OLRevan
OLRevan
22 grudnia 2020, 22:42
Ale teraz szkoda tych frajersko straconych punktów z Parmą i Genuą
1
Oraon
Oraon
22 grudnia 2020, 22:44
eee tam szkoda, nic nie szkoda, nie ma sensu tak do tego podchodzic, popatrz na to z innej perspektywy,
6
SNIPER
SNIPER
22 grudnia 2020, 22:42
Bardziej od porażki Juve chyba ucieszył mnie widok frustracji na twarzy tego zdrajcy!

A co do kontrowersji to Valero powinien dostać 2 żółtą i wylecieć z boiska ale za to starcie Bartka to już taki pewny nie jestem. Nie wiem dlaczego ale komentatorzy eleven widzieli jedynie pracującą rękę bramkarza., a że w tej samej chwili Berna wystawił rękę i odpychal Bartka to już nikt nie widział
8
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 grudnia 2020, 22:43
Typowe starcie bark w bark, bardzo dobra decyzja sędziego, karny się nie należał.
1
SNIPER
SNIPER
22 grudnia 2020, 22:44
Też tak uważam. Z resztą sam zawodnik nie protestował zbytnio
0
Oraon
Oraon
22 grudnia 2020, 22:45
o proszę, czyli moze jednak nie bylo karnego slusznie
0
Willy
Willy
22 grudnia 2020, 22:42
Jednak miałem rację że Fiora to weźnie
1
Willy
Willy
22 grudnia 2020, 22:41
Jednak miałem rację że Fiora to weźnie
1
ósmy
ósmy
22 grudnia 2020, 22:41
Dzisiaj środek pola zdominowali gracze Fiorentiny. Zarówno Gortat jak i Castovilli zagrali chyba swoje najlepsze spotkanie w tym sezonie.
0
Jalapeno
Jalapeno
22 grudnia 2020, 22:41
Potężny Andrea PIrlo. Prowadź wodzu.
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 grudnia 2020, 22:41
Bądź co bądź Inter ma wymarzony sezon, żeby mistrzostwo zgarnąć (mają do tego najlepsze warunki).. a tu takie jaja, że Milan młodzikami jedzie z koksem. Nawet jeżeli jutro spadniemy z fotela lidera .. to mam nadzieje, że po okienku zimowym ruszymy w ostry pościg, żeby ten fotel odzyskać.
6
<  1  2  3  4  5    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się