SCUDETTO


MERCATO LIVE 23.01: Przybliża się letni transfer Botmana. Lazetić wkrótce w Mediolanie

18 stycznia 2022, 08:42, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 23.01: Przybliża się letni transfer Botmana. Lazetić wkrótce w Mediolanie

Niedziela, 23 stycznia:

  • Dziennikarz Daniele Longo informuje, że Milan mocno posunął się do przodu w kwestii sprowadzenia Svena Botmana. Rossoneri chcą ściągnąć Holendra na San Siro latem. Od kilku dni media podają, że sam zawodnik indywidualnie ma już być dogadany z mediolańczykami.
  • Jak informuje również Daniele Longo, Milan porozumiał się z Crveną zvezdą w sprawie transferu Marko Lazeticia. Kluby są na etapie wymiany dokumentów. Transfer będzie kosztował Milan 4 mln euro plus 1 mln euro ewentualnego bonusu oraz 10% od przyszłej sprzedaży. 18-letni napastnik podpisze 5-letni kontrakt. Do Mediolanu ma dotrzeć we wtorek lub środę. 

 


 

Sobota, 22 stycznia:

  • Według Sky Sport, Milan nie porozumiał się z Monaco w sprawie wykupu Pietro Pellegriego i bardzo możliwe jest skrócenie wypożyczenia zawodnika w obecnym okienku transferowym. Włoch ma tak czy inaczej trafić na wypożyczenie do Torino, ale bezpośrednio z Monaco.
  • Według Antonio Vitiello z MilanNews, rozstanie z Pietro Pellegrim może spowodować, że Milan pozyska w swoje szeregi innego młodego napastnika.
  • Jak donosi Daniele Longo z Calciomercato.com, Milan jest bliski pozyskania 18-letniego napastnika Crvenej zvezdy, Marko Lazeticia. Transfer ma zostać dopięty w poniedziałek bądź wtorek. Kluby porozumiały się w kwestii odstępnego - 4-5 mln euro plus 1 mln euro bonusów związanych z indywidualnymi osiągnięciami. 

 


 

Piątek, 21 stycznia:

  • Gianluca Di Marzio informuje, że Pietro Pellegri trafi do Torino za zasadzie 1.5 rocznego wypożyczenia. Jednocześnie pomimo zapewnień prezydenta Lille, Milan cały czas walczy o Svena Botmana. Nie ma żadnych szans na jego przyjście w styczniu, ale Rossoneri planują już inną strategię. Niewykluczone, że holenderski obrońca zostanie natychmiast kupiony przez Milan już w zimę i wypożyczony do Lille. Byłoby to analogiczne rozwiązanie do tego zastosowanego przy transferze Yacine Adliego. Dzięki temu Milan byłby pewny pozyskania defensora, a Lille dostałoby to czego oczekuje czyli pozostanie piłkarza do końca sezonu. W takim przypadku jeszcze jeden obrońca trafiłby do Milanu już teraz. W poniedziałek oczekiwane są nowe kontakty ws. Tangangi. Na radarze pozostają cały czas Diallo i Bailly
     

 


Czwartek, 20 stycznia:

  • Z pewnością aktualne mercato nie należy do najbardziej interesujących. Główny temat ściągnięcia przez Milan środkowego obrońcy ciągnie się cały czas i zakończy prawdopodobnie dopiero w ostatnich dniach stycznia. Dyrektor Lille wykluczył wczoraj możliwość odejścia Svena Botmana zimą, natomiast Gianluca Di Marzio donosi, że od dwóch-trzech dni mediolańczycy znów mają małą nadzieję. Szefostwo Milanu żyje znakomicie z włodarzami Lille i wierzy, że jeszcze można się dogadać. A jeśli nie, należy spoglądać w kierunku takich nazwisk jak Bailly z United, Tanganga ze Spurs czy Diallo z PSG.
  • Pietro Pellegri dziś może zostać oficjalnie wykupiony przez Milan z Monaco za 4 mln euro. Zaraz po dopięciu tej transakcji napastnik trafi na wypożyczenie do Torino.

 


 

Środa, 19 stycznia:

  • Gianluca Di Marzio poinformował w nocy, że Milan chce Japheta Tangangę - niespełna 23-letniego środkowego obrońcę Tottenhamu, Anglika mającego korzenie w Demokratycznej Republice Konga. W obecnym sezonie gracz wystąpił w dziewięciu meczach Premier League i nie jest podstawowym wyborem w londyńskim zespole. Rossoneri mierzą w powtórzenie formuły transferowej użytej w przypadku Fikayo Tomoriego, a więc najpierw chcą wypożyczyć zawodnika. Ostateczna odpowiedź Spurs ma nadejść w poniedziałek.
  • Jednocześnie Di Marzio dodaje, że Pietro Pellegri ma trafić z Monaco do Milanu nie za 6 mln euro, a za 4 mln euro. Jak tylko formalności zostaną dopięte, Włoch uda się na wypożyczenie do Torino.
  • Do szeregu klubów, z którymi łączony jest Samu Castillejo, dołącza Sampdoria. Na sprowadzenie Hiszpana pozytywnie ma zapatrywać się Marco Giampaolo, a to właśnie były trener rossonerich objął teraz stery w genueńskim zespole.
     

 

Wtorek, 18 stycznia:

  • Jak informuje Gianluca Di Marzio, Milan pracuje nad wykupem Pietro Pellegriego z Monaco już tej zimy. Rossoneri uczynią to lada chwila, wydadzą najprawdopodobniej 6 mln euro. Następnie od razu wypożyczą Włocha do Torino. Jeśli nie wydarzy się nic niespodziewanego, wszystko zamknie się jeszcze w tym tygodniu. Mediolańczycy wierzą w młodego napastnika i mają nadzieję, że odbuduje się w stolicy Piemontu, aby później wrócić na San Siro.
  • Eric BaillySven BotmanBremer, a może ktoś jeszcze zupełnie spoza wymienianego grona? Wciąż nie wiadomo, kto wzmocni w styczniu środek obrony Milanu. Do transferu dojdzie najprawdopodobniej w ostatnim tygodniu mercato, już po meczu z Juventusem, a przed derbami z Interem.


707 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
tommyb1
tommyb1
24 stycznia 2022, 09:55
23.01. Milan posunął się do przodu w sprawie Botmana
24.01 Transfer Botmana upadł definitywnie....
Nie uwierzę póki nie zobaczę. Poza tym i tak nie ma szans w tym okienku. Przedluzcie Romka do cholery!! Rozumiem impas z Kessiem. Ale w przypadku Alessio powinniśmy zrobić wszystko żeby nie dopuścić do jego utraty
0
cbvirus
cbvirus
23 stycznia 2022, 23:06
Oby Pan Marko był w końcu perełką, która odpali na poziomie porównywalnym do Mbappe w Monaco czy Haalandem w RB Salzburg, bo inaczej w ataku będzie naprawdę cieńko
2
ósmy
ósmy
24 stycznia 2022, 08:45
Liczenie na 18-latka z jedną bramką w seniorach, który w lidze serbskiej rozegrał 370 minut w 14 spotkaniach uważam za całkowicie niepoprawny optymizm.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
24 stycznia 2022, 08:50
Albo wiara w to, że skoro Milan już zrobił taki transfer i teraz ten piłkarz jest wyceniany na 10M€, to ten też ma potencjał
0
cbvirus
cbvirus
24 stycznia 2022, 11:26
ósmy

owszem, ale brakuje mi właśnie takiego szczęścia Milanu, żeby udało się w końcu wykupić prawdziwą przyszłą gwiazdę
0
cbvirus
cbvirus
24 stycznia 2022, 11:26
ósmy

owszem, ale brakuje mi właśnie takiego szczęścia Milanu, żeby udało się w końcu wykupić prawdziwą przyszłą gwiazdę
0
zycumilanista
zycumilanista
23 stycznia 2022, 23:03
Po dzisiejszym meczu pozostaje mieć nadzieję, że zdarzy się cud i Marko Lazetic okaże się objawieniem. Bo my znów nie mamy napastników.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
24 stycznia 2022, 08:39
W lato wróci Colombo i liczę że zdobywszy nowe doświadczenie będzie cennym zmiennikiem
1
Alessio_re6
Alessio_re6
24 stycznia 2022, 08:51
No chyba, że wypożyczą go do Empoli, co zrobiłoby mu bardzo dobrze.
0
Judik666
Judik666
23 stycznia 2022, 22:57
Kessie blokuje transfer za 15 milionów po sezonie więcej wyciągnie za sam podpis więc trzeba go posadzić na ławce
3
Alessio_re6
Alessio_re6
23 stycznia 2022, 23:01
A co da posadzenie go na ławkę?
Wg. mnie to
spadek poziomu sportowego,
złą atmosferę w szatni
gorszy poziom treningów.
jest jakaś szansa, że Bennacer zacznie grać lepiej.
Nie ma się sensu osłabiać, skoro cały czas walczymy o TOP4
1
Sieri
Sieri
23 stycznia 2022, 23:07
Właśnie to czytałem. Pięknie nas wyruchał. Nie mam słów na tego cwela
1
Vol'jin
Vol'jin
23 stycznia 2022, 23:24
Galletti to marne źródło

ale by the way, było pisane od początku, że tak będzie. Ginter w Gladbach zapowiedział to samo i robili z nim fikołki. Odstawili go to dostali łupnia od Leverkusen, wygrywając wcześniej z Ginterem w składzie z Bayernem
0
Vol'jin
Vol'jin
23 stycznia 2022, 23:35
https://www.meczyki.pl/newsy/z-ligi-mistrzow-do-walki-o-utrzymanie-ostatnia-afera-jeszcze-bardziej-rozbija-klub-mleko-sie-wylalo/181238-n

Przykład Gintera pokazuje, że owe traktowanie piłkarza odbija się też na drużynie ;]
2
Sieri
Sieri
24 stycznia 2022, 02:09
Vol- jak zwykle wiesz najlepiej bo jesteś jak Di marzio :D człowieku przestań komentować bo już żal ściska. Źródło ,, marne „ ale zaraz będą inne źródła o tym pisać
0
Alessio_re6
Alessio_re6
24 stycznia 2022, 08:43
Sieri, ale akurat tu chłop ma rację.
1
Rossu
Rossu
24 stycznia 2022, 09:00
Nie trzeba być Di Marzio, żeby wiedzieć kto produkuje gównonewsy jak Galletti. W przypadku Milanu tylko Longo, Vitiello są rzetelnym źródłem. A co do Kessiego, przecież już od lata wiadomo, że odejdzie za darmo, a wyrzucanie zawodnika na trybuny - kiedy ten wykazuje profesjonalizm na treningach i w meczach, jest idiotycznym pomysłem. Dobrze, że to Pioli ustala skład, a nie fani, bo byśmy skończyli poza top 10 ;)
1
rossoner111
rossoner111
23 stycznia 2022, 20:24
Właśnie czytał artykuł ze Milan dogadał się z Totkami wsp transferu ale Frank jest tak bardzo przywiązany do barw ze chce walczyć o scudetto i blokuje transfer … hah te przywiązanie… w dodatku nie potrafi się skupić na kwestiach przyszłości bo gra na PNĄ. Ahhh te zaskoczenie ze okienko jest w czasie PNA… Jeżeli to prawda…. Powinni go nauczyć życia przez te 5 m
0
Jaca23
23 stycznia 2022, 18:30
Nie łudźcie się, że w przyszłym sezonie będziemy mieli Kjaera, Tomoriego, Botmana i Romagnolego. Przyjście Botmana na 99% oznacza odejście Romka. Po co nam czterech stoperów aspirujących do gry w pierwszym składzie? Na tej pozycji jest niewielka rotacja, więc już trzech takich to mały kłopot. Aktualnie jest tyle pozycji do wzmocnienia, że kwota transferu/pensja będzie miała przełożenie na inwestycje w inną pozycję.
2
kamalh
kamalh
23 stycznia 2022, 18:32
Akurat u nas rotacja na tej pozycji jest dość spora. ;)
0
Oskyy
Oskyy
23 stycznia 2022, 19:13
Wiesz no, trzeba brać też pod uwagę, że Kjaer może odgrywać dużo mniejszą rolę w przyszłym sezonie...
To będą 33 lata (tak wiem, obrońcy później kończą kariery) zerwanie więzadeł które wyhamowało/zakończyło kariery wielu piłkarzy, Romek który ostatnimi czasy albo kontuzjowany albo szuka formy...
Myślę, że jeśli Milan aspiruje do gry na wielu frontach, to przy takich podatnościach na kontuzje, czterech zawodników na ŚO to nie jest wcale tak dużo
2
Milanboy
Milanboy
23 stycznia 2022, 21:02
Oskyy - On nie zerwał więzadeł
0
MilanHomer
MilanHomer
23 stycznia 2022, 22:50
Milanboy
Naderwanie więzadeł to niemal to samo co ich zerwanie.
Oczywiście zostaje pewna część nienaruszona, ale i tak reszta musi się zregenerować, i się zrosnąć.
0
Sieri
Sieri
23 stycznia 2022, 23:10
To już zostawmy Romkowi który deklaruje lub deklarował ( różnie to bywa ) chęć zostania w klubie. Jak będzie chciał walczyć o podstawę to spoko. Warto dodać ze Duńczyk ma już swoje lata i nie wiadomo jaka będzie forma po ciężkiej kontuzji
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 stycznia 2022, 23:29
Romagnoli to nie jest stoper na obecny Milan. Nie na Milan grający wysoko, na ryzyku, oraz rozgrywający od własnej bramki.
2
Szulaj22
Szulaj22
23 stycznia 2022, 17:48
Latem może być za późno bo bez lm projekt elliotu upadnie i nie będzie co zabierać.
0
Vol'jin
Vol'jin
23 stycznia 2022, 18:16
i zbankrutujemy ;]

oni nawet nie wliczyli wpływu z LM budżetu, a nie jak to robił Fassone licząc wirtualne pieniądze za awans do LM czy wpływów z azjatyckich kibiców :D
7
lopezito84
lopezito84
23 stycznia 2022, 17:37
OK ale kurde my Środkowego obrońcę potrzebujemy na teraz a nie na lato
1
Pinokio
Pinokio
23 stycznia 2022, 16:30
Bremer jest genialny.
1
Sieri
Sieri
23 stycznia 2022, 17:18
Na to chwile najbardziej jego bym chciał do Milanu, ograny w Serie A tylko w Milanie ciekaw jestem jakby mu szło w grze przy 4 defensorach tak wiec Botman tez będzie spoko opcja
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 stycznia 2022, 23:30
Bremer to przecinak, chętnie zobaczyłbym go w Atalancie, tam może pasować idealnie.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
24 stycznia 2022, 08:42
Bremer u nas ma sens jeśli np. Kalulu poszedłby się ogrywać na wypożyczeniu i robiłby za vice-Tomoriego

Ale zgadzam się piłkarz bardzo dobry
0
Alessio_re6
Alessio_re6
24 stycznia 2022, 08:47
Tylko, że bremer rozkwita jako środkowy w 3 stoperów. Mi się podoba z gry ten David Zima, dobrze operuje piłką, ma dobre pierwsze podanie po przejęciu i są w radę w obronie, 2/3 razy go widziałem i dawał radę. Z dwójki Bremer Zima, bardziej do obecnego Milanu pasuje Czech.
0
DaRo_7
DaRo_7
23 stycznia 2022, 15:43
Wczoraj widziałem kawałek meczu Brest Lille. Ma niezły strzał z dystansu Botman. Pod koniec meczu wykosił Faivra, żeby mu wybić chyba transfer do nas :) Botman jest lewonożny, więc albo jest zastępstwem Romagnoliego, albo nasz środek obrony na przyszły sezon to Kjaer i Tomori, jako pół prawi obrońcy i Romek i Botman jako pół lewi. Kalulu obskakuje dwie pozycje, chyba, że pójdzie się gdzieś ograć gdzie będzie podstawowym zawodnikiem. To samo Gabbia...
Edytowano dnia: 23 stycznia 2022, 15:50
0
MrAncelotti
MrAncelotti
23 stycznia 2022, 15:34
W letnie okienko, możemy sporo nasprzedawać:

Caldara 4 mln
Duarte 5,5 mln
Kalulu 12 mln
Pobega 15 mln
Hauge 12 mln
Colombo 5 mln
Castillejo 4 mln

razem: ok 57,5 mln

Gdybyśmy mogli mieć ujemny bilans transferowy na -70mln jak w zeszłym oknie, to mielibyśmy do wydania 127,5 mln
2
Zuber
Zuber
23 stycznia 2022, 15:35
Pobega, Kalulu i Colombo to raczej nie do ruszenia.
14
gago1145
gago1145
23 stycznia 2022, 15:40
ale po co sprzedawać Kalulu, Colombo i Pobege, są to młodzi perspektywiczni zawodnicy z dużymi potencjałami, którzy w przyszłości bedą mogli świadczyć o sile tego zespołu. W dodatku nie wiem skąd wy wszyscy bierzecie te kwoty, że ktoś sobie ustalił taką na Transfermarkt to nie znaczy, że ktoś tyle wyda na zawodnika. Jesteś wart tyle ile za ciebie ktoś zapłaci.
9
MrAncelotti
MrAncelotti
23 stycznia 2022, 15:47
@Zuber @gago1145

Pobega - jest ślepy (nosi okulary), nie jest też typowym defensywnym pomocnikiem, widzę go jako półbocznego pomocnika w systemie 4-3-3
Kalulu - jest bardzo niski jak na ŚO, a na PO jest Calabria i Florenzi w formie
Colombo - jest za słaby nawet na bycie trzecim napastnikiem, sprzedać póki jest hajs z niego

W nowoczesnym futbolu TRZEBA sprzedawać i nie ma, że boli.
Edytowano dnia: 23 stycznia 2022, 15:49
2
DaRo_7
DaRo_7
23 stycznia 2022, 15:49
Caldara i Duarte odejdą raczej na 100%, Castillejo też, Hauge nie pamiętam czy Eintracht musi go wykupić ? Nie prezentuje sie tam raczej tak jak sobie zakładali, często zaczynał z ławki, a teraz jest chyba kontuzjowany. Kalulu to raczej nasza przyszłość bo zabezpiecza dwie pozycje i wg mnie ma dobry mental na Milan, oczywiście na razie brakuje mu doświadczenia. Z Pobegą mam problem bo nie wiem czy nie jest to zawodnik, który w średniaku ligi wygląda na kozaka, a u nas może byc za słaby. To samo mam z Colombo...
2
serginho83
serginho83
23 stycznia 2022, 15:54
Dokładnie, nikt z nich, oprócz Kalulu, raczej nie rokuje w przyszłości na 1 skład Milanu. Colombo to będzie max. poziom Petagni, a Pobega już zaczyna być rezerwowym w Torino. Hauge ma być wykupiony, jeżeli Eintracht się utrzyma w lidze, z tego co pamiętam :)
2
Zuber
Zuber
23 stycznia 2022, 16:11
Colombo ma technikę trzy razy lepszą niż Petagna, Kalulu jest nie do ruszenia, gościu będzie topem a Pobega strzelił w Torino póki co więcej bramek z gry niż jakikolwiek nasz pomocnik w tym sezonie. ALE HUR DUR SPRZEDAĆ WSZYSTKICH!
6
serginho83
serginho83
23 stycznia 2022, 16:22
@Zuber nie najlepiej wszystkich zostawic, mieć 30 zawodników w kadrze, a transfery się same opłacą... Płacz, że się nie wzmacniamy, a jak mamy kogoś sprzedać, to nagle wszyscy maja nie wiadomo jaki potencjał... Już były żale nad Hauge, jaki to nie jest kozak, a chłop w Eintrachcie w ogóle nie zaistniał...
Edytowano dnia: 23 stycznia 2022, 16:23
3
Zuber
Zuber
23 stycznia 2022, 16:29
No z naszymi problemami to 30 zawodników to mało. ;)
4
Sieri
Sieri
23 stycznia 2022, 17:20
Zgadzam się z przedmówcami. Kalulu bardziej przychodził do nas jako skrzydłowy i tam mu idzie nawet dobrze, czy LO prawa czy lewa strona. Pobega za Ke$$iego a Colombo nadal na wypożyczenie
1
Sieri
Sieri
23 stycznia 2022, 17:21
Zgadzam się z przedmówcami. Kalulu bardziej przychodził do nas jako skrzydłowy i tam mu idzie nawet dobrze, czy LO prawa czy lewa strona. Pobega za Ke$$iego a Colombo nadal na wypożyczenie
1
DragonAC
DragonAC
23 stycznia 2022, 19:14
Sam Maldini niedawno udzielił wywiadu że Polega zostaje a ty go teraz sprzedajesz. Nie ma szans on zostaje i raczej w następnym sezonie będzie u nas gral
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 stycznia 2022, 19:37
Kalulu przychodził jakoś skrzydłowy? XDD. On na początku był ciągany na środek i prawa obronę. Nigdy nie grał jako skrzydłowy, tylko jako prawy i pół prawy środkowy obrońca
0
Paolo03
Paolo03
23 stycznia 2022, 21:59
Z tych wyżej wymienionych zostawiłbym Kalulu oraz Colombo na kolejne wypożyczenie.
5 mln to za mało aby go teraz sprzedawać, hedzie trzeba poczekać i dać mu szasne gdzies w Serie A. Pobega moim zdaniem również do sprzedania, jest to raczej zawodnik który będzie pasował do średniaka ligowego.
0
Pinokio
Pinokio
23 stycznia 2022, 15:17
Tomori - Botman... to by było coś.
1
Manolas
Manolas
24 stycznia 2022, 06:24
Tomori-Kjear!!!
0
dominord
dominord
23 stycznia 2022, 15:15
Trochę się w tym pogubiłem, więc odpiszcie, czy dobrze rozumuje.
Na chwilę obecną mamy środek obrony: Tomori, Kjaer(kontuzjowany do końca sezonu), Romagnoli, Kalulu i Gabbia. W tym okienku mamy zaklepać (oby) transfer Botmana i wypożyczyć go do końca sezonu do Lille. Wypożyczony ma również zostać Gabbia do Sampdorii, a ściągnięty do końca obecnego sezonu ma zostać np. Tanganga. Przyjście Botmana oznacza, że szanse na pozostanie Romka zmaleją, więc środek obrony w przyszłym sezonie może wyglądać tak: Tomori, Kjaer, Botman i Kalulu, a Gabbia pewnie zostanie ponownie wypożyczony. Kalulu na przyszły sezon pewnie będzie brany pod uwagę tylko jako ŚO, bo na prawej będą Calabria i Florenzi(przy tak niskiej kwocie wykupu jest to bardzo prawdopodobny scenariusz).
2
Alessio_re6
Alessio_re6
23 stycznia 2022, 15:39
Podsumowując te doniesienia, tak to może wyglądać
0
MilanHomer
MilanHomer
23 stycznia 2022, 22:54
Gabbia przez ostatnie kilka lat nie był wypożyczony :) Od momentu wejścia do pierwszej drużyny dokładniej :0
0
Milanboy
Milanboy
23 stycznia 2022, 13:22
To przypomina sage z Adlim. Bordeaux nie chciało nam go dać latem więc na następny sezon do nas już przyjdzie, do tego saga z nim trwała całe lato a z Botmanem trwa niemal całe zimowe okienko transferowe.

Zobaczymy czy trafi niemniej jednak bardzo aby ten transfer wypalił.

No i jego przyjście niestety pewnie oznacza koniec Alessio w Milanie albo powolne odstawianie Kjaera.
Edytowano dnia: 23 stycznia 2022, 13:24
2
kamilus
kamilus
23 stycznia 2022, 13:33
Ewentualne przyjście Botmana oznaczałoby przede wszystkim to, że zabezpieczamy się na odejście Alessio, dzięki czemu po jego ewentualnym odejściu z Milanu nie można by tak łatwo podnosić cen dla graczy, którymi się interesujemy ("Rossoneri potrzebują obrońcy i chcą naszego, to w negocjacjach żądajmy za niego więcej niż byśmy chcieli normalnie").

Poza tym wcale nie jest pewne, że Kjaer wróci w równie dobrej formie jak przed kontuzją i nawet przy pozostaniu Romagnolego może się okazać, że to Włoch zostałby numerem 2.
3
serginho83
serginho83
23 stycznia 2022, 13:53
Prędzej numerem 3, przy ewentualnej gorszej formie Kjaera to widziałbym jako podstawowych stoperów Tomoriego z Botmanem ;)
1
Vol'jin
Vol'jin
23 stycznia 2022, 14:37
raczej out Romagnoli który spadnie w hierarchii nawet na 4 stopera

Kjaer-Tomori podstawowa i Botman za Duńczyka

wątpie by było grane Botman-Romagnoli. Dwa w takim układzie to 4 stoper przydałby się w stylu Tomoriego co dziś mamy problem ;)
4
JohnyMiellony
JohnyMiellony
23 stycznia 2022, 13:14
Botman już latem !!!
XD jasne....
No chyba że lile zgodziło się na 20mlm w 20 ratach xD
Edytowano dnia: 23 stycznia 2022, 13:15
3
Milanboy
Milanboy
23 stycznia 2022, 13:25
Azmoun trafi do Bayeru już latem. Frenkie De Jong też trafil latem a kupiony zimą.

Nic nadzwyczajnego i możliwe, że Elliot wyraził zgodę na jego transfer.
6
Grande
Grande
23 stycznia 2022, 13:07
A za niedługo: "Botman nie dla Milanu"
3
mmielczar123
mmielczar123
23 stycznia 2022, 13:13
Albo lepiej: "Włoska czołówka zainteresowana stoperem Lille, Juventus jednak najbliżej ściągnięcia Holendra"
11
stary_boss
stary_boss
23 stycznia 2022, 13:00
no no jakby się udało go zaklepać na przyszły sezon to było by pięknie
0
mmielczar123
mmielczar123
23 stycznia 2022, 13:00
Póki co zawodnicy z Lille są jednymi z naszych najmocniejszych punktów (Leao i Mike), więc liczę na transfery Botmana i Sanchesa.
10
Alessio_re6
Alessio_re6
23 stycznia 2022, 19:40
Sanches nie jest zawodnikiem dla Milanu, nie wpisuje się w ogóle w taktykę Pioliego, ni to 10, ni to 6, a na 8 nue gramy
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
23 stycznia 2022, 12:58
Mocno trzymam kciuki za transfer Botmana! Przypomina mi bardzo Jaapa Stama!
0
Jaca23
23 stycznia 2022, 12:56
Jeśli faktycznie zaklepiemy Botmana na lato to jeszcze wypożyczyć jakiś półśrodek w postaci Tangangi i jakoś dogramy ten sezon. Chociaż cały czas mi się marzy jakieś solidne wzmocnienie 10/PS, bo ofensywa u nas poza lewą stroną mocno kuleje.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
23 stycznia 2022, 12:40
Rafael Leao PRZEGRAŁ w SĄDZIE APELACYJNYM. Musi zapłacić Sportingowi 16,5 mln.

Teraz będzie się odwoływał do SĄDU NAJWYŻSZEGO.
4
boro215
boro215
23 stycznia 2022, 12:53
No to teraz będzie musiał zapieprzać jak motorek na podwyżkę. Z czegoś trzeba spłacać :p

Albo się zdemotywuje i będzie grał jak 2 lata temu xd
Edytowano dnia: 23 stycznia 2022, 12:53
0
Jaca23
23 stycznia 2022, 12:58
boro215
Podwyżkę to już mu Milan proponuje do około 4/sezon, problem w tym, że zaraz się zgłosi ktoś z Anglii lub PSG gdzie dostanie 6-7. A w jego przypadku akurat te dodatkowe miliony robią różnicę.
0
kamilus
kamilus
23 stycznia 2022, 13:01
@boro215
Teraz to raczej poprosi o transfer do Anglii, gdzie spokojnie wynegocjuje 7-8 mln rocznie netto (czyli 2x tyle ile w Milanie).
1
rossoner111
rossoner111
23 stycznia 2022, 11:02
Jest możliwość wyciągnięcia vlahovica za 50 mln to bawimy się w wynalazki. Wiem ze to dużo natomiast gracz chce zostaw we Włoszech i pensja na poziomie 5/6 mln jest przez niego akceptowalna . Inna sprawa jak duże ma parcie na dołączenie do juve … od czasów shevy , pippo Milan nie miał napastnika (nie liczę epizodu ibry i pato). Profil vlahovica jest idealny dla serie a. Patrząc ze wobec takiej promocji jesteśmy bierni i dalej powielamy błędy wynalazków , pech koszulki 9 itp itd … serce boli
1
Tosca
Tosca
23 stycznia 2022, 11:18
50 mln powiadasz? Poczytaj sobie co nieco na stronce Violi ile za niego oczekują pieniążków. Commisso zaproponował mu po przedłużeniu umowy ok 4 mln. Juventus daje 7.
1
Zuber
Zuber
23 stycznia 2022, 11:19
Mamy dwóch napastników i trzeci ma przyjść, a Ty chcesz wydawać cały budżet na następnego podczas, gdy prawe skrzydło modli się do Boga o wzmocnienie, trzeba zastąpić Kessiego i przydałby się jeszcze ŚO jak Romek odejdzie. I co CI da Vlahović jak nie będzie miał mu kto podawać. Ibra i Giroud mają dobrą skuteczność, problem w tym, że nie tworzymy im tyle akcji ile powinniśmy.
1
kamilus
kamilus
23 stycznia 2022, 11:35
@rossoner111
Wybacz, że zapytam, ale czy Ty w ogóle interesujesz się Milanem? Bo jeśli zadajesz takie pytanie nie wiedząc, że:
- mamy stratę 100 mln z poprzedniego budżetu, a dążymy do tego, by klub sam na siebie zarabiał,
- maksymalnie do końca następnego okienka musimy kupić stopera (albo dwóch), pomocnika i prawoskrzydłowego (wszyscy teoretycznie do "podstawy"),
- na każdym transferze staramy się oszczędzać ile się da (dobitnie pokazały to negocjacje w sprawie Tonaliego),
- 5/6 mln to my możemy zapłacić zawodnikowi zza granicy, bo załapie się na ulgę podatkową (prawdopodobnie mamy określony limit brutto płacy rocznej),
- na następny sezon w kadrze najprawdopodobniej będziemy mieli Zlatana oraz Giroud, więc do tej dwójki nie dodasz podstawowego napastnika.

To chyba trochę inaczej rozumiem ideę "kibicowania"... :(

Poza tym jak już tak bardzo "interesujesz się" Vlahovicem, to mógłbyś trochę poczytać plotek o jego transferze - bo ponoć:
- Vlahovic chce 8 mln netto (https://football-italia.net/barone-confirms-fiorentina-want-to-sell-vlahovic-in-january-reveals-truth-about-arsenals-offer/),
- Fiorentina chce 75-80 mln (https://football-italia.net/barone-confirms-fiorentina-want-to-sell-vlahovic-in-january-reveals-truth-about-arsenals-offer/),
- prowizja dla jego agenta może wynieść nawet 15 mln funtów: https://www.thetimes.co.uk/article/dusan-vlahovic-could-cost-arsenal-15m-in-agent-fees-svx9jnl7c

I nadal widzisz jakąkolwiek szansę na jego dołączenie do Milanu?
18
Rossu
Rossu
23 stycznia 2022, 11:41
Ty tak serio? Radzę odstawić FM'a na bok i zacząć się realnie interesować piłką nożną oraz przede wszystkim Milanem.
2
rossoner111
rossoner111
23 stycznia 2022, 11:41
Zobaczymy na jakich warunkach przejdzie do juve :) za Chiese tez wolał 100, a potem płakal ze ich juve oszukało … Dodam tylko ze na psedunapastników przez ostatnie 10 lat wydaliśmy lekko 150 mln. Jak pójdzie do PL to wiadomo ze kwoty pójdą w gore, natomiast zaznaczam ze gracz chce zostać w serie a. Zobaczymy :) Byle nie było potem ze gracz poszedł do juve które boryka się z dużo większym problemem finansowym niż my :) i zdecydowanie wieksza strata.
0
matten
matten
23 stycznia 2022, 12:48
Pewnie zarząd nie chce się "wypstrykać" z kasy na transfer jednego zawodnika. Zresztą, nie sądzę, że powinniśmy kupować drogiego napastnika, bo może się okazać, że w lecie będą do załatania trzy dziury w pierwszym składzie: prawe skrzydło, pomocnik - zastępca Kessiego, środkowy obrońca (nie wiadomo jak Kjaer będzie się prezentował po urazie i co będzie z Romagnolim). Skąd na to wszystko brać skoro nie potrafimy sprzedawać swoich zawodników? :(
0
RaveL
RaveL
23 stycznia 2022, 12:55
Zostawcie tego Vlahovicia w spokoju. Chłop formą jest na poziomie Lewandowskiego, a ma przyjść do kulawego Milanu za psie pieniądze? No proszę ja Was...
4
DarQ
DarQ
23 stycznia 2022, 13:16
A ja po części zgadzam się z rossoner111.
Brakuje nam szacunku do Piolego. Nasz trener chce mieć rosłego napastnika, dobrze grającego głową, tyłem do bramki , na ścianę itd. Ile jeszcze pociągną Giru i Ibra? W każdej chwili może być zjazd formy albo kontuzja ich obu.
Jasne , że finansowo jest po za naszym zasięgiem. Aczkolwiek przykład Chiesy jest tu dobry. To ile chce Fiorentina to jedno , drugie to rzeczywisty koszt tranzakcji spowodowany " chęcią dotrzymania terminu w umowie o pracę"
1
kamilus
kamilus
23 stycznia 2022, 13:30
@DarQ
Ale tu nie chodzi o potrzebę napastnika, a szansę na pozyskanie Vlahovica. Z tym pierwszym ja również się zgadzam i pewnie tak się stanie, ale dopiero w lato 2023 (koniec kontraktu Giroud, gdzie spodziewam się przedłużenia o rok, oraz prawdopodobnie koniec kolejnej umowy Zlatana, gdzie spodziewam się odejścia na emeryturę, bo moim zdaniem Szwed bardzo chce pobić rekord wieku strzelca gola w LM) i tylko w sytuacji, gdy zabezpieczymy się przed darmowym odejściem Leao i Theo (przedłużenie umowy do końca sezonu albo sprzedaż w lecie, innej opcji chyba nie ma). W tym roku musimy kupić stopera, pomocnika i prawoskrzydłowego i to wystarczy, by wyczerpać budżet.

A co do Juve i Vlahovica/Chiesy - Juve za ubiegły rok miał przychody w wysokości 441 mln, więc logiczne jest, że i na więcej mogą sobie pozwolić. Na dodatek mają takiego właściciela, który nie ma problemów z pokrywaniem strat (albo nawet przenoszeniem wydatków na swoje inne firmy, vide płacenie sporej części pensji CR7 przez Fiata), a my mamy takiego, który za wszelką cenę dąży do samoutrzymania klubu. C'est la vie...
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
23 stycznia 2022, 09:08
Offtop: Podobno Tottenham chce wypożyczyć 20 letniego Hiszpańskiego skrzydłowego Bryana Gila, w lato kupili go za 30 mln. Można go wypożyczyć i spróbować, a przy naszych problemach z 10, on lub Messias by tam może grali jako 10 a jeden z nich na PS.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
23 stycznia 2022, 11:41
Też o nim myślę, bardzo dobry piłkarz, ale jest u niego bardzo duże ryzyko topu jak i flopa.
0
Jaca23
23 stycznia 2022, 12:48
Gość ledwo wszedł w LaLiga, a już poleciał do Anglii za kupę kasy, gdzie sobie nie poradził, czemu mnie to nie dziwi.
4
boro215
boro215
23 stycznia 2022, 12:56
Jak dla mnie pachnie kazusem Bojana Krkicia, który notabene był już u nas, więc podziękuje
Edytowano dnia: 23 stycznia 2022, 13:05
2
Tosca
Tosca
23 stycznia 2022, 08:45
Jak cierpicie na brak napastnika, to wam odpuścimy Arka Milika :D jakoś mnie nie przekonuje do ewentualnego zastąpienia Duszana :P
0
paweł_piotr
paweł_piotr
23 stycznia 2022, 08:59
No tak mylik akurat pasuje do nas główne kryterium spełnia.
5
Tosca
Tosca
23 stycznia 2022, 09:00
He heh.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
23 stycznia 2022, 10:19
Lepiej kolego mi powiedz czy dawać te fiore na kupon bo szpital w cagliari. Ławo to wezmą? No flaho nie gra ale chyba z cagliari powinni se poradzić bez niego?
1
Tosca
Tosca
23 stycznia 2022, 10:58
Myślę że spokojnie możesz dać na over bramkowy. Mimo że ostatnie mecze kiepsko nam z nimi szły, to faktycznie mają sporo absencji w kadrze.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
23 stycznia 2022, 11:34
wczoraj lazio tez miało byc pewniakiem a naprawde ciezko znalezc gorsze mecze niz to wczorajsze widowisko
0
Tosca
Tosca
23 stycznia 2022, 11:39
Lazio pewniakiem? Z racji że Atalanta była lekko osłabiona? Pisałem że będzie remis ew wygrają Lombardczycy.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
23 stycznia 2022, 14:40
Tosca
i jak ten twój pewniak ?
cały ten weekend zapowiada sie finansowa klapa
0
chory
chory
23 stycznia 2022, 00:53
nie rozumiem po co nam kolejna dziewiątka, mamy ibre giroud pellegriego, tego robaczka z primavery i jeszcze jest colombo na wypożyczeniu w spal i może jeszcze o kimś zapomniałem, ja bym te kase zachował i wydał w lato na w końcu jakiegoś porządnego prawego pomocnika czy coś a nie
0
nrt2
nrt2
23 stycznia 2022, 01:09
Marko przychodzi w miejsce Pellegriego.
7
tommyb1
tommyb1
23 stycznia 2022, 00:19
Kolejny Petagna. Może ciut zwinniejszy
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 stycznia 2022, 11:44
Nie porównuj tego drewnianego kloca do wysokiego technicznego chucherka
0
MrAncelotti
MrAncelotti
22 stycznia 2022, 21:32
Trochę dziwne. Crvena Zvezda jest bogatszym klubem od każdego klubu Ekstraklasy, w tym Legii i Lecha. Ich skład jest wyceniany jest na 54 mln.
Dziwne, że nie chcą poczekać aż wartość jeszcze bardziej urośnie, jakby w niego niezbyt wierzyli.
Lech już wielokrotnie olewał oferty na 4 mln za swoich zawodników.
0
DarQ
DarQ
22 stycznia 2022, 21:49
Nie ma tu nic nadzwyczajnego. Klasyczna sytuacja, która dotyczy większości klubów, w tym naszego. Może wg. Marko i jego agenta bo warto ich traktować jako jedność, obecny klub stał się za ciasny, zaczynają coś przebąkiwać o podwyżce lub odejściu lub o naszym klasycznym " wypełnieniu kontraktu" i to ostatnia szansa na jakikolwiek zarobek dla klubu.
Albo jest tak jak piszesz- żaden z niego as.
1
IpponInter
IpponInter
23 stycznia 2022, 02:37
Gracz nie ma 18 lat. Więc możliwe że kontrakt jest krótki
0
IpponInter
IpponInter
23 stycznia 2022, 02:37
Gracz nie ma 18 lat. Więc możliwe że kontrakt jest krótki
0
checa1983
checa1983
23 stycznia 2022, 13:29
Dla mnie to nie takie dziwne a Legia ho ho ho ..... To prawda Lech sporo zarobił ale do Europy ogólnie jeśli chodzi o ogół to przepaść.Przy tym co wyprawiają stołeczni to Mistrza Polski , może mieć Termalika.Logiki bym tu nie szukał.Taki urok naszej E-klapy
Edytowano dnia: 23 stycznia 2022, 13:45
0
DarQ
DarQ
22 stycznia 2022, 19:33
Maldini przestrzelił z Pellegrim i może znowu przestrzeli z Marco ( piszę specjalnie przez C bo to może nasz drugi Marco VB ).
Ale absolutnie nie mam o to pretensji. Takie transfery należy robić. To troche hazard ale nie ma wysokich kosztów, no i można trafić w takiego drugiego Vlahovica. Jesteśmy na takim etapie, że zyskujemy na takich działaniach. Problem pojawia się wtedy , gdy źle układamy priorytety i brakuje kasy po takich hazardach na pierwsze potrzeby. A pierwszą potrzebą jest 10 z inklinacją do przenoszenia piłki z lini obrony do lini ataku w sposób permanentny ,a nie wyrywkowy i szarpany. Ta 10 nie musi być wirtuozem dryblingu, w naszym ustawieniu wiatr mają robić skrzydła. Lewe jest pierwsza klasa, prawe kuleje.
4
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
22 stycznia 2022, 19:57
Jakby tak dokładnie się przyjrzeć to każdy transfer można nazwać hazardem i to co roku jest udowadniane przez przeróżne flopy, ale też przez te transfery, które nagle okazują się strzałem w "10".
Niestety nie można mieć nigdy gwarancji co do gracza i nawet wysoka kwota zapłacona za niego tego nie zapewni.

Dlatego mam nadzieję, że na obronę uda nam się ściągnąć kogoś w style Kjaera, a nie Botmana, który ma kosztować +30 mln.
0
szyka
szyka
22 stycznia 2022, 19:59
A ja wolałbym żeby zamiast pellegrirgo lazetica i miesiąca za 20 mln kupili dziesiątkę ktora by coś wniosła do zespołu....
0
Rossu
Rossu
22 stycznia 2022, 20:13
Za 20 mln masz Brahima, a za 10-tke, którą będzie robić różnicę to trzeba wydać conajmniej 2x tyle.
1
szyka
szyka
22 stycznia 2022, 20:19
Niekoniecznie,
Messias, lazetic i pellegri out i masz 20 mln na kontrakt coutinho na 3 lata..
Teraz zastanów się ile dałby taki gosc..
Zresztą za te kasę mógłby przyjsc na przyklad di maria na 2 lata
0
Jaca23
22 stycznia 2022, 22:39
W naszym przypadku to 4-6 milinów to nie jest takie nic. Transfer Kalulu był po kosztach i takich piłkarzy możemy ściągać dziesiątki, ale nie takich za kilka milionów euro. Nie w naszej obecnej sytuacji.
0
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
22 stycznia 2022, 22:58
Chłopie za 20 mln nie ma 10, która by coś wniosła xD

Coutinho i tym podobni wypaleńcy to dużo większy koszt, ale co będę tłumaczył, ludziom oczekującym porządnej "10" za 20 mln xDD
2
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
22 stycznia 2022, 23:20
Do tego Di Maria to nie śpo, gość kosztowałby dużo więcej niż 20 mln i finanse w klubie nie działają tak, że odpuścimy trzech piłkarzy, których wymieniłeś i możemy ten hajs z sumować. Jeszcze oddawanie Messiasa też jest idiotycznym pomysłem.

Jeszcze więcej kropek....
Idź pograj w fm'a...
Bo ze swoimi wycenami i opiniami tylko do tego się nadajesz....
2
szyka
szyka
22 stycznia 2022, 23:40
Zobacz na jakich warunkach gra coutinho w premier league...
Właśnie pokazałeś jaki jesteś wielki znawca.....
0
Zimer9009
Zimer9009
23 stycznia 2022, 01:07
Wybacz, ale muszę: jak przeczytałem „ 10 z inklinacją do przenoszenia piłki z lini obrony do lini ataku w sposób permanentny” to jakbym komentatorów z Eleven słyszał… ;p
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
22 stycznia 2022, 17:21
Uwielbiam komentarze typu: wydaje mi się, wątpię żeby, itd. Tak jakby nasze szefostwo czytało tylko wikipedię, jutuby i inne transfermarkty. Nasz zarząd szuka inwestycji piłkarskich, więc w większości będą to gracze młodzi z marginesem rozwoju. Widać, że Vlahović wielu dał do zrozumienia, że na Bałkanach można wyłowić "nołnejma", który okaże się gościem z ogromnym potencjałem piłkarskim i finansowym samym w sobie. Mam tylko nadzieję, że odpowiednio pokierujemy tym młodym, żeby nie przepadł na naszej ławce.
5
Milanboy
Milanboy
22 stycznia 2022, 17:30
Sam Guardiola powtarzał, że nalezy szukać talentów właśnie w Europie Wschodniej i to między innymi w Bałkanach.
0
szyka
szyka
22 stycznia 2022, 20:37
Tak jak w Polsce szukali drugiego lewego... I nikt nie znalazł...
1
jarek2572
jarek2572
22 stycznia 2022, 16:52
A skrzydła ani 10 jak nie było tak nie będzie. Środkowy obrońca tez pójdzie w niepamięć. Eh..
3
boro215
boro215
22 stycznia 2022, 16:49
Tak myślałem że skrócą wypożyczenie tego kuracjusza xd
Oby sie nie zmarnował Serb jak Zlatko postanowi jeszcze porozdrabniac karierę u nas
0
paweł_piotr
paweł_piotr
22 stycznia 2022, 16:38
promercatro ;)
0
Voltrex
Voltrex
22 stycznia 2022, 16:27
Ja osobiście trochę nie rozumiem parcia na typ napastnika target man. W nowoczesnym futbolu to już się nie sprawdza tak dobrze jak kiedyś, a nawet my pod nieobecność Ibry i Giroud grając Rebicem z przodu byliśmy mniej przewidywalni. Milan to już nie jest ten zespół grający lage na Zlatana. Mamy wiele rozwiązań z przodu i staramy się grać kombinacyjnie. Osobiście widział bym z przodu kogoś kto potrafi pograć więcej piłka, wymieniać się pozycja z Leao czy 10 etc. Obecnie czołowe drużyny jak Bayern, Liverpool, City, PSG czy Real nie mają nawet w składzie takiego typu napastnika co jest dość wymowne.
4
hyrus13
22 stycznia 2022, 16:58
Futbol ewoluuje, kilka lat temu każdy się zachwycał tiki taką. Nie można wykluczyć, że w futbolu przyszłości znów wrócimy do target mana.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 stycznia 2022, 18:02
No jak Juve zacznie wygrywać ligę, to będzie parcie na defensywę laga
0
Milanboy
Milanboy
22 stycznia 2022, 16:15
Potężne warunki do gry, aż 192 cm wzrostu (a jesr z rocznika 04 i jeszcze może urosnąć) oraz 80 kg. Taki napastnik typu Giroud czy Ibry.

Jestem za,choć wpierw będzie grzał ławę
1
Semper Fideli
Semper Fideli
22 stycznia 2022, 16:14
zobaczymy który Adli zrobi wieksza kariere ten którym ponoc równiez sie interesowalismy wyglada w leverkusen coraz lepiej
0
Deus
Deus
22 stycznia 2022, 19:01
póki co to jednak wyraźnie biały Adli > czarny Adli a są w tym samym wieku.
0
Marcin1995
Marcin1995
22 stycznia 2022, 15:38
Ten transfer młodego Serba można zrozumieć, nie wiem co to za gość ale Vlahovica też nie kojarzyłem w jego wieku
1
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
22 stycznia 2022, 16:07
Trudno, żebyś kojarzył wszystkich 18latków ze wszystkich klubów Europy xDDD
Zresztą to, że ktoś tu nie kojarzy jakiegoś zawodnika to nie oznacza, że on jest słaby.
Takie mylne myślenie się tutaj pojawia, że skoro kogoś nie znam to na pewno jest słaby i co prawda sam tak nie twierdzisz, ale sugerujesz ten rodzaj logiki pisząc, całe zdanie
13
Marcin1995
Marcin1995
22 stycznia 2022, 16:23
Wiesz są ludzie którzy interesują się piłką młodzieżową i znają na pęczki większość wonderkidów, chciałem zaznaczyć że do nich nie należę
1
Marcin1995
Marcin1995
22 stycznia 2022, 16:25
No i wydaje mnie się że skoro posiłkuje się przykładem Vlahovica to sugeruje zupełnie odwrotnie niż ty piszesz
0
ósmy
ósmy
22 stycznia 2022, 16:27
Zależy w jakiej kategorii rozpatrywać slaby/mocny. Czy Milan powinien postawić na karierę młodzika, który u siebie - w lidze serbskiej rozegrał w 14 spotkaniach raptem 370 minut?
On ma tylko 18 lat, więc myślę że czeka go Primavera, a przynajmniej mam taka nadzieję, że nie zabierze miejsca innemu młodemu, ale mimo wszystko bardziej obiecujacemu napastnikowi.
0
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
22 stycznia 2022, 16:35
Spokojnie kumplu, napisałem, że nie należysz do tej grupy.

Chodziło mi o to, że odwołujesz się do takiej logiki, a nie, że ją wyznajesz.
0
Marcin1995
Marcin1995
22 stycznia 2022, 16:55
@WIELKIZNAWCAxd:Absolutnie nia mam zamiaru wywoływać jakiś niepotrzebnych kłótni
Pozdrawiam
1
gieemce
gieemce
22 stycznia 2022, 17:20
Mastoura wszyscy kojarzyli jak miał 14 lat :) a teraz?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 stycznia 2022, 15:37
powazne zainteresowanie i ewentualny transfer mlodego serba daje nadzieje ze skałci Milanu nie siedza i ogladaja tylko lige francuska.

Duzo bardziej wole taki transfer niz reanimowanie trupa Pellegriego
6
MR. X
MR. X
22 stycznia 2022, 15:36
Noo, coraz lepsze wynalazki. Ale obym się mylił.. Podejrzewam, że nikt z Nas nie spodziewał się wielkich nazwisk w tym okienku ale no name też się raczej nikt nie spodziewał. Poza tym, jest duże prawdopodobieństwo, że za 2-3 może się okazać że nici z transferu.
Edytowano dnia: 22 stycznia 2022, 15:39
0
TR3V0R
TR3V0R
22 stycznia 2022, 15:33
Nie wiem, nie podoba mi się szczerze ten transfer. Pierwszy raz o chłopie słyszę, pewnie wszyscy inni też. Obejrzałem parę filmików z jego teoretycznie najlepszymi akcjami i wychodzi na to że albo chłopak jest cienki, albo ten kto filmik robił nie potrafi dobrze szukać. Jednak wydaje mi się że bardziej prawdopodobna jest ta pierwsza opcja. Wiadomo, że ledwo 18 lat, młody, może się rozwinąć. Ale nie lepiej te 5-6 baniek przeznaczyć na kogoś, kto rzeczywiście mógłby nas wzmocnić na teraz? Co jak nam w meczu z Juve wypadnie Romek? Aż do powrotu Tomoriego chcą grać Gabbią i Kalulu w środku? Jak tak no to w sumie nie pozostaje nic tylko pogratulować. Chłopak prawdopodobnie nawet murawy u nas nie powącha, bo przecież pierwszymi do gry są Ibra, Giroud czy nawet już Rebić, chyba że sprowadzają go do Primavery, ale to tym bardziej pieniądze wyrzucone w błoto. Niby też nowy Vlahovic, ale wiecie no, Piątek miał być nowym Lewandowskim, a jak wyszło wie każdy. Trzymam kciuki za chłopaka jeżeli przyjdzie, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że odpali, bo żeby odpalić potrzebowałby regularnej gry, a u nas na taką prawdopodobnie liczyć nie będzie mógł.
3
hyrus13
22 stycznia 2022, 15:55
Ło panie, zaraz będziesz miał wysyp ekspertów od ligi serbskiej, którzy doskonale znają tamtejsze talenty, a Lazetić jest największym z nich ;)

Na poważnie to w kwestii talentów chyba w tym klubie się znają, bo mimo wszystko inwestują sporo pieniędzy. Pytanie czy będzie w szerokiej kadrze czy wpadnie do primki. Wydaje mi się, że będzie pracował ze Zlatanem i może parę minut pogra.

Swoją drogą nie pojmuję jak ktoś kiedykolwiek mógł porównywać Piątka do Lewandowskiego. Zupełnie inni piłkarze. Tak jak by zestawić Pippo z Shevą.
5
TR3V0R
TR3V0R
22 stycznia 2022, 16:10
@hyrus
A widzisz, wielokrotnie się natrafiało na komentarze ludzi mówiących że Piątek do nasz drugi Lewy, gdy miał swój prime chyba w Genoi czy nawet u nas już. Co do Lazeticia, jeżeli przyjdzie, oczywiście będę trzymał kciuki za niego, bo właśnie wydaje mi się że nie wykładaliby 5 czy 6 baniek na gościa, żeby potem go do primki dawać. Lepiej niech trenuje z pierwszym zespołem, bo miałby się od kogo uczyć :D. Zobaczymy jak wyjdzie i czy w ogóle do nas dołączy, ale no tak jak mówię, moim zdaniem lepiej te pieniądze było zainwestować w innego zawodnika :P
1
MilanHomer
MilanHomer
22 stycznia 2022, 16:19
TR3VOR
W FM skupuję talenty i później robią się z nich wychowankowie klasy top na świecie :)
Oczywiście komentarz z przymrużeniem oka, tzw. XD
2
hyrus13
22 stycznia 2022, 16:56
@TR3V0R

Z Piątkiem pamiętam, że tak było, ale do tej pory mi się nie mieści w głowie, że ktoś mógł takie rzeczy opowiadać. No, ale podnieta była ogromna i moje ulubione zdanie „Lewandowski w jego wieku był rezerwowym w Dortmundzie” :D
1
karp_fso
karp_fso
22 stycznia 2022, 15:10
Moncanda, ufam tobie... Co do Kalulu, czy Alexisa też mieliśmy wątpliwości. Wiadomo, że ani Pierre, ani Belg nie są topem, ale biorąc pod uwagę koszty transferów, to przydatni piłkarze, którzy cały czas mają sporo pola do rozwoju. Nawet Messias okazał się bardziej przydatny, niż niektórzy się spodziewali (choć nie ukrywajmy - to dalej półśrodek).
Na pewno wolę spróbować z młodym napastnikiem z Bałkanów, niż trzymać Pellegriego aka pana kontuzję i niespełniony talent.
Edytowano dnia: 22 stycznia 2022, 15:11
4
serginho83
serginho83
22 stycznia 2022, 15:20
Maldini robi fajną robotę, ten zespół mimo różnych przeciwieństw się rozwija, ale jednak jak sobie policzymy trochę tych pieniędzy idzie na młodzików, ale pożytku z nich jako wzmocnienia składu nie ma praktycznie żadnego... tu zapłaciliśmy za wypożyczenie Pellegriego, wcześniej Ballo - Toure, teraz Lazetic... jak to za chwilę zaczniemy zliczać, to wyjdzie kilkanaście mln euro...
0
Vol'jin
Vol'jin
22 stycznia 2022, 15:04
https://twitter.com/FTalentScout/status/1481336760873406469?s=20

jakby co opinia doktorka, Jacka Kuliga :)
1
kamilus
kamilus
22 stycznia 2022, 15:01
Trochę nie rozumiem transferu Lazeticia - skoro chcemy kogoś młodego, to czemu by nie ściągnąć "darmowego" Colombo z wypożyczenia, a oszczędzone 4-5 mln można by dołożyć do stopera albo prawoskrzydłowego? Nie mówiąc o tym, że Colombo dodatkowo liczyłby się chyba do wychowanków.
6
patoo_07
patoo_07
22 stycznia 2022, 15:24
Tu raczej chodzi o warunki. Pioli chyba chce mieć kogoś wysokiego i silnego. Typowy target man. Colombo takim nie jest.
0
marcinomilano
marcinomilano
22 stycznia 2022, 17:01
Ciekawe czemu w takim razie nie mówi się o Lucce
1
KingBunny
KingBunny
22 stycznia 2022, 14:57
15 meczów, 1 gol, no napadzior pierwsza klasa.
1
Vol'jin
Vol'jin
22 stycznia 2022, 15:03
Vlahović kiedy przychodził do Violi miał 7 występów seniorskich i 0 bramek ;] a wiek ten sam
8
TR3V0R
TR3V0R
22 stycznia 2022, 15:17
zobaczymy, czy choć w połowie dorówna temu, co w tej chwili robi Vlahović. Ja tam trzymam kciuki, ale nie wydaje mi się, żeby był lepszy chociażby od takiego Robacka czy Colombo
0
KingBunny
KingBunny
22 stycznia 2022, 15:21
Tylko, że Vlahović już błyszczał w młodzieżowej kadrze Serbii, czego nie można powiedzieć o Lazeticu.
1
Paolo03
Paolo03
22 stycznia 2022, 15:41
Rozwój szybko może wystrzelić w górę, można pomyśleć na milion sposobow co się wydarzy.
0
patoo_07
patoo_07
22 stycznia 2022, 14:54
Do pierwszej drużyny, czy Primavera?
0
Jaca23
22 stycznia 2022, 14:47
Ten Serb totalny no name. Ciekawe czy mają w planach włączyć go w pierwszy zespół czy raczej primka, pewnie to drugie. Mam nadzieję, że tam nie przepadnie jak kilka talentów, które tam poszły. W dzisiejszym futbolu bardzo młodzi gracze wchodzą do pierwszej drużyny, więc widocznie Roback czy Kerkez bardzo odstają, bo nie dostają kompletnie szans.
0
Vol'jin
Vol'jin
22 stycznia 2022, 14:57
do pierwszej drużyny ponoć

ale jak płacisz 5 mln euro to raczej nie do Primavery
1
KosaX
KosaX
22 stycznia 2022, 14:47
I bardzo dobrze.Pozbywamy sie fatalnego Pellegriego a zyskujemy za malutka kwote super zapowiadajacego sie napastnika.Przy Giroud i Ibrze sporo sie nauczy a jesli nie wypali to i tak nic na nim nie stracimy.
0
Vol'jin
Vol'jin
22 stycznia 2022, 15:26
to samo mówiono o Pellegrim, hah
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
22 stycznia 2022, 14:41
Całe okienko cisza, a tu nagle z kapelusza wyskakuje pan Lazeticia, za tą kwote małe ryzyko, a wydaje się być ciekawy.
0
Tanger
Tanger
22 stycznia 2022, 14:38
No to wyciąga nam Moncada królika z kapelusza. Całkiem sporego, bo ma 192 cm wzrostu. Swoją drogą, jeśli to dojdzie do skutku to chłopak dostanie piękny prezent na 18 (dzisiaj obchodzi).
0
Oskyy
Oskyy
22 stycznia 2022, 14:44
A to nie dlatego, że piłkarze spoza UE mogą przychodzić do europejskich klubów dopiero po ukończeniu 18 lat?
Edit. W sensie zainteresowanie pewnie dlatego właśnie teraz :D
Edytowano dnia: 22 stycznia 2022, 14:48
1
Tanger
Tanger
22 stycznia 2022, 15:06
@Oskyy

Myślę, że nie. Z ciekawości aż szukałem niepełnoletnich piłkarzy bez paszportu UE w Primaverach innych klubów Serie A, którzy zostali przetransferowani z zagranicy i kilku znalazłem. Ale na pewno wtedy są wymagane jakieś szczególne warunki transferów. Były już przypadki, że przeciwko jakimś klubom toczyły się postępowania w sprawie nieprawidłowości przy transferach niepełnoletnich graczy.
0
MilanHomer
MilanHomer
22 stycznia 2022, 16:24
Przypadkiem Bałkany nie mają podpisanej umowy na wolny przepływ zawodników?
Znaczy że nie są traktowani jak spoza UE?
Bo ładnych kilka temu to wprowadzili, stąd np. był wysyp piłkarzy z tamtych rejonów w Polsce, a nie słyszałem żeby z czegoś się wycofywali.
0
daro12555
daro12555
22 stycznia 2022, 14:37
Ciekawy zawodnik na pewno będzie miał się od kogo uczyć przez co najmniej 1,5 roku .Już wygląda dobrze fizycznie na 18 lat .
0
Oskyy
Oskyy
22 stycznia 2022, 14:32
Marko Lazetic a nie Mirko :D
Swoją drogą jego transfer by zablokował opcję kupna Baillyego i Tangangi w tym oknie
Edytowano dnia: 22 stycznia 2022, 14:37
0
paweł_piotr
paweł_piotr
22 stycznia 2022, 14:39
Tangangi/Baillego byśmy i tak nie kupili w tym okienku najwyżej wypożyczyli.
1
1  2  3  4  5    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się