SCUDETTO


LGdS: Plany na letnie mercato Milanu. Do wydania 100 mln €

23 lutego 2022, 11:17, Redakcja Aktualności
LGdS: Plany na letnie mercato Milanu. Do wydania 100 mln €

Środowe wydanie La Gazzetta dello Sport publikuje artykuł odnoszący się do letnich planów transferowych Milanu. Według informacji prasy, duet Maldini - Massara będzie miał do spożytkowania ok. 100 mln euro. Celem będzie wzmocnienie składu, który ma pozostać konkurencyjny zarówno w Serie A jak i zaliczać regularne występy w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Według informacji LGdS, na liście transferowej Rossonerich znajdują się takie nazwiska jak: Sven BotmanRenato Sanches (OSC Lille), Steven Bergwijn (Tottenham Hotspur) oraz Hugo Ekitike (Reims).



157 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
my's
my's
24 lutego 2022, 13:58
Niech to będzie nawet 60, ale mądrze wydane.
0
Mailand_91
Mailand_91
24 lutego 2022, 09:41
Ale Antony (ajax) to dzik!
Takich ludzi nam na prawe skrzydło potrzeba!!!
1
primo2p
primo2p
23 lutego 2022, 23:50
Dużo we Francji szukamy i w zasadzie znajdujemy.
0
kamilus
kamilus
23 lutego 2022, 19:56
My tu gadu gadu o 100 mln, a są tacy, co przewidują 150 mln. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://twitter.com/GFI65/status/1496482545852108804
0
Mirek99999999
Mirek99999999
23 lutego 2022, 20:06
Po zaciskaniu pasa zimą jakoś w 100mln mi ciężko uwierzyć, a co dopiero w 150mln, chyba, że sprzedamy kogoś o dużej wartości...
2
paweł_piotr
paweł_piotr
23 lutego 2022, 20:12
Mirek99999999

No ten tego Leao za 100 a 50 dołożymy XD
2
kamilus
kamilus
23 lutego 2022, 20:21
Ja to nawet w 75 mln nie wierzę, przewiduję ok. 60 mln. :P
1
Bandon
Bandon
23 lutego 2022, 20:38
Mirek99999999

No właśnie przez "zaciskanie pasa" w zimie będziemy mieli większy budżet w lato. Zrobiliśmy dokładnie odwrotną rzecz do Juve. Oni żeby ściągnąć Vlaho potrzebowali siana zaplanowanego na lato. A musieli to zrobić, bo im się konkretnie pali pod dupą, ewentualny brak LM, to byłby dla nich dramat.
2
Mirek99999999
Mirek99999999
23 lutego 2022, 22:59
Bandon
Zobaczymy pod koniec okna, ale coś czuję, że przy dobrym wietrze i braku większych transferów wychodzących zamkniemy okno w max 80mln.
0
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
23 lutego 2022, 19:54
Oglądał ktoś mecz LM Chelsea vs Lille?
Jestem ciekaw jak grał Botman oraz Sanches.
0
banan1899
banan1899
23 lutego 2022, 20:24
Sanches grał świetnie, z przyjemnością się patrzyło jak gra najlepszy w Lille, natomiast Botman bez błysku, raczej występ do zapomnienia, mi trochę przypomina Materazziego.
Edytowano dnia: 23 lutego 2022, 20:25
1
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 20:43
zawinił przy golu na 1:0(dał
sie ograć po czym był różny)
ale ogólnie wyglądał pewnie
w powietrzu i z piłką przy
nodze, troche gorzej w
pojedynkach 1v1, bo nie
wchodził do nich i w grze na
wyprzedzenie, ale to
wyglądało bardziej na strach
przed ryzykiem, bo fatalnie
wyglądał Fonte
0
Sieri
Sieri
23 lutego 2022, 23:48
Barcelona zainteresowana Renato a podobno i on tez chce tam grać wiec będzie ciekawie w walce o jego podpis
0
slavio
slavio
23 lutego 2022, 19:54
Renato dal slowo milanowi jesli to prawda to naprawde fajny transfer wczoraj chodzil jak maszyna w londynie ....
https://transfery.info/aktualnosci/letni-transfer-renato-sanchesa-niemal-przesadzony-portugalczyk-dal-slowo/162490
1
Semper Fideli
Semper Fideli
23 lutego 2022, 19:46
Jak dla mnie na papierze fajnie wygląda Noa Lang który co chwilę przejawia się w kontekście Milanu. Ostatnio Holendrzy którzy wyskakują ze swojej ligi zawrotnych karier nie robią. Przynajmniej nie odrazu z miejsca mam na myśli np. De Beek czy Bergwijn.
Czemu na papierze wygląda obiecująco? W tym sezonie Zagrał na każdej pozycji w ataku i liczby na nich robił. Najlepiej wygląda na lewej stronie ale bez problemu grywa też na prawej. Taki zawodnik daje mnóstwo możliwości.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
23 lutego 2022, 19:01
A co dalej z Juniorem. Chciałbym żeby On i Sale zostali ale to chyba niemożliwe o ile zamierzamy w końcu ściągnąć przyzwoitego prawego pomocnika/skrzydłowego. Nie wiem w końcu do jakiej pozycji miałby być też szykowany Sanches u nas. Czy raczej taki ala Krunić (XD) czyli dycha, skrzydło i śp.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 lutego 2022, 18:40
Byleby wreszcie jakiegoś porządnego skrzydłowego kupić na prawą stronę. Pytanie czy w przypadku zakupu Botmana i Sanchesa (to najczęściej przewija się w mediach) byłoby nas stać jeszcze na dobrego skrzydłowego (osobiście w 100 mln na transfery nie wierzę).
0
Adamek189
Adamek189
23 lutego 2022, 18:22
50 mln na prawe skrzydło jakiegoś kota reszta to sanchez i bootman sprzedać samu i 100 baniek pęknie (może nawet z 5 mln zabraknie ale eliot bogaty)
0
Rafał0209
Rafał0209
23 lutego 2022, 16:44
Wszystko zależy od okazji i dostępności na rynku jak się trafią fajne możliwości to i Milan wyda 150mln, a jak nie to przepłacać na pewno nie będziemy.
2
stary_boss
stary_boss
23 lutego 2022, 16:43
trochę kasy jest do wydania: środkowy obrońca, napastnik, prawoskrzydłowy
jeżeli Alessio podpisze kontrakt, darmowy Belotti to byłoby ciekawie
1
Rossu
Rossu
23 lutego 2022, 16:37
Niektórzy piszą, że konieczny jest transfer '10-tki'.
Tylko, że ta pozycja na przyszły sezon jest już prawdopodobnie zamontowana i obsadzą ją Brahim oraz Adli. Są ważniejsze wydatki w postaci środkowego pomocnika, środkowego obrońcy oraz prawoskrzydłowego. No chyba, że zarząd faktycznie ma inne plany wobec ŚPO, w co raczej wątpię.
3
grupa
grupa
23 lutego 2022, 16:23
Napastnik, prawe skrzydło, i 10-tka to priorytety. No i oczywiscie srodkowy obronca jak odejdzie Romek. na lewa obrone za Theo tez na rezerwe by sie ktos przydał.
0
ba_acm
ba_acm
23 lutego 2022, 16:19
ŚO za Romka,
ŚP za Kessiego,
Prawy skrzydłowy za Castillejo
10tka
To jest must have no i opcjonalnie Belotti za darmoszke na 9 a Lazeticia wypożyczyć :))))
2
matten
matten
23 lutego 2022, 16:02
100 mln € to całkiem porządna sumka! Myślę, że na razie ciężko jednoznacznie stwierdzić na kogo wydać te pieniądze, bo pozostanie Kessiego, Romagnolego i Ibrahimovicia jest niepewne, tak samo jak forma Kjaera po poważnej kontuzji, a co za tym idzie, priorytety transferowe mogą się zmienić.
Ja najbardziej chciałbym transferu jakościowego zawodnika na prawe skrzydło (byle nie jakiegoś jeźdźca bez głowy, który ma do zaoferowania tylko gaz) i rozgrywającego, który zagwarantuje udział w 15-20 bramkach na sezon.
2
milanista1988
milanista1988
23 lutego 2022, 15:38
Priorytetami są obrońca do pierwszego składu i napastnik do pierwszego składu. Stówka chyba na to starczy.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 15:45
Do pierwszego składu mamy dwóch jakościowych napastników, dodatkowo młodego Lazetić'a, na Nuneza czy Isak nas nie stać, a brać Belottiego, bo miał 5 lat temu dobry sezon, jest bez sensu.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
23 lutego 2022, 15:04
Ekitike?
Już widzę jak licytujemy się z Realem i Newcastle.
Poza tym, latem Newcastle sie dogadało z Reims na 33mln ale sam piłkarz wolał zostać bo czeka na ofertę z lepszego klubu.
7
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 15:20
Tylko sam zawodnik może zwrócić uwagę na projekt klubu i szanse na rozwój, tak jak Håland idąc do BVB. Norweg wiedział, że w Niemczech zrobi krok do przodu, bo są młodzi zawodnicy, bo klub gra w CL. Nie zdziwiłbym się po prostu gdyby Hugo chcaił iść do klubów takich jak Milan, BVB czy Monaco, gdzie mógłby zrobić krok na przód w dużym klubie.
6
daro12555
daro12555
23 lutego 2022, 15:35

Alessio_re6 -Pełna racja .Wolałbym iść do mocniejszego klubu a nie giganta w tym wieku i markę sobie wyrobić .
1
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 15:41
Zobaczymy jak się potoczy.
Edytowano dnia: 23 lutego 2022, 15:43
0
Zuber
Zuber
23 lutego 2022, 14:41
W tamtym roku też LDGS podawało, że 100 mln na letnie mercato i dobrze wiemy jak to się skończyło.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 14:45
No wydaliśmy prawie 80
7
Gianni Rivera
Gianni Rivera
23 lutego 2022, 16:23
I wydaliśmy mniej więcej 75 milionów. To mało? Po prostu każdy zapomina, że Tomori i Tonali to nie byli nasi piłkarze (35 milionów za obu), że kupiliśmy Adliego, który został w swoim byłym klubie, że przyszedł Maignan, że wypożyczenia Florenziego, Diaza itp. to też koszt, może niewielki, ale jednak koszt.
Teraz zaś nie mamy do wykupienia nikogo, możemy co najwyżej kupić Florenziego, który będzie nas kosztował 4-5 milionów. Reszta kasy to już czysta gotówka na transfery.
5
dejnio
dejnio
23 lutego 2022, 14:34
Za te 100 baniek na pewno można zdziałać więcej niż przed pandemią. Poza tym, nie trzeba budować drużyny od zera jak to nieudolnie zrobiono w 2017 r., a "jedynie" wzmocnić newralgiczne pozycje i pogłębić skład, bo drużynę już mamy za czym stoją wyniki. Myślę, że te pieniądze, w rękach kompetentnych osób powinny wystarczyć, aby móc regularnie walczyć o scudetto.
6
Endriu
Endriu
23 lutego 2022, 14:28
Jeszcze chwilę poczekamy i będziemy weryfikować te super doniesienia. Ja bym się zbytnio nie jarał bo 100mln dzis na transfery to i dużo i mało. Na nie znane nazwiska starczy. Na znanych i doświadczonych malutko.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 14:48
Nam się przyda tylko jedne duże nazwisko - Botman. Obrona od momentu kontuzji Kjaera jes tragiczna.
0
Krisu
Krisu
23 lutego 2022, 15:13
Botman nam wszystkich problemow nie rozwiaze. Poza tym w meczu z Chelsea nie wygladal na goscia wartego 42mln, ale to tylko jeden mecz
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 15:24
Fakt zawinił przy golu na 1:0, ale ogólnie wyglądał pewnie w powietrzu i z piłką przy nodze, trochę gorzej w pojedynkach 1v1 i w grze na wyprzedzenie.
1
hyrus13
hyrus13
23 lutego 2022, 20:28
Czyli zawalił bramkę i był kiepski w elementach, które niby są słabością Romagnolego?
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
23 lutego 2022, 14:27
Dobrze by było, aby nasza lewa strona nie zmieniła się (Theo, Leao). Bo zapewne oferty bogatych klubów będą się pojawiać.
1
Krisu
Krisu
23 lutego 2022, 15:15
Dopiero co przedluzyli kontrakty (Leao uwazam za zalatwione, nie ogloszone). Jesli nawet, to niezle bysmy sie na nich wzbogacili.
Ale tak, tez podzielam ten poglad; Wolalbym zeby zostalo bez zmian
1
Tanger
Tanger
23 lutego 2022, 14:25
Bardzo prawdopodobne jest łatanie dziur po Romagnolim i Kessie'm. Można strzelać w ciemno, że transfery Botmana i Sanchesa to byłby wydatek w okolicach 60-70 mln, przy czym Portugalczyk to raczej nie jest podobny typ gracza do Kessiego. Być może Milan wykupi Florenziego? Biorąc pod uwagę prawdopodobną cenę reprezentanta Italii to możliwy ruch. Pozostanie Messiasa też jest możliwe, tym bardziej, jeśli zarząd nie wymyśli nikogo innego w "parametrach rynkowych".
0
Arlen
Arlen
23 lutego 2022, 13:55
Jaka jest rzeczywistość to się dopiero okaże. Jak odchodził Leonardo to weszła plotka ze trenerem ma zostać Pochetinno i że mial dostac 350 mln na transfery. Także przewidywania można sobie odpuścić. Whatever happeens, happens.
1
Jaca23
Jaca23
23 lutego 2022, 13:32
Oho zaczyna się wróżenie z fusów przez media. Teraz każdy z nas będzie wymieniał piłkarzy, których by ściągnął za te 100 mln, a ostatniego dnia okienka duet Maldini&Massara będzie negocjował wykup Messiasa z Crotone jako wzmocnienie prawej strony. Absolutnie bez hejtu w stronę zarządu, bo szyją z tego co mają i wychodzi im to dobrze, ale przewidywanie takich sum to zwykłe wróżbiarstwo.
17
ósmy
ósmy
23 lutego 2022, 13:47
W przypadku zakontraktowania na stałe tylko Messiaha i nic więcej, to jak najbardziej powinno się mieć pretensje zarówno do Elliota, jak i Zarządu. Od takiego klubu jak Milan wymagane powinny być ruchy uzupełniające i transfery finansowe i nie ma, że boli. Rozumiem politykę gospodarczą klubu, ale nikt nie może mi zakazywać psioczyć na Zarząd, jeśli nic nie zrobią w letnie mercato.
3
mix17
mix17
23 lutego 2022, 13:59
W lato na pewno będzie minimum jeden większy transfer i stawiam na Botmana, a dalej zobaczymy.
0
Jaca23
Jaca23
23 lutego 2022, 16:35
ósmy
Uważam podobnie i wydaję mi się, że w lato jednak trochę zainwestujemy, ale trzeba pamiętać kto tutaj jest właścicielem i jeśli Elliott zobaczy, że bez problemu z tą kadrą zrobiliśmy top4, a jak wiadomo to dla nich wystarczające, to może powiedzieć jasno, że żadnych większych transferów nie będzie. Brutalne, ale realne.
0
DarQ
DarQ
23 lutego 2022, 13:22
100mln? Oby nie. Nie chcemy zbankrutować jak Inter i Juve. Mam nadzieję, że Paolo ma łeb na karku i wyda 10 do 20 i nie zrobi nam tu drugiej Barcy. Wszyscy razem trzymajmy kciuki za oszczędnościami i zdrowym budżetem, precz z haniebną stówką.
5
gieksa51
23 lutego 2022, 14:25
dokładnie tak, niech nam czołówka ucieka, niech się klub kopie po czole z 2 dziadkami i z brakiem prawego skrzydła i brakiem kessiego xD
1
gieksa51
gieksa51
23 lutego 2022, 14:40
Ciekawe podejście. Lepiej mieć 10 niż 100? :) To jakaś chińska filozofia czy co?
0
Vol'jin
Vol'jin
23 lutego 2022, 14:44
czołówka tak ucieka, żę goni Milan ;]
7
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 15:21
Większość użytkowników chyba uważa, że rozwijać drużyne można tylko transferami ukształtowanych zawodników za większe pieniądze.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
23 lutego 2022, 15:50
Nie inwestujesz, nie zarabiasz skoro w Milanie stwierdzą że mogą wydać 100 mln czy 200 to po prostu nas stać na to i tyle Dareczku, tutaj nie ma za bardzo filozofii, po to walczymy o miejsce w LM, żeby jak w tym roku z niej zarobić, umowy nowe sponsorskie, reklamy z tyłu koszulki itd to wszystko kasa i dobrze ją po prostu mądrze wydać, najgorsze co można zrobić to kisić pieniądze, jeżeli chce się zarabiać to trzeba obracać pieniądzem - z leżenia na kupce to może co najwyżej być tyle samo a uwzględniając inflacje to tylko mniej :D
1
DarQ
DarQ
23 lutego 2022, 16:13
ForzaMilan
Nie musisz pisać Dareczku bo się gubię. Czy się lubimy czy to raczej protekcjonalne?
Otóż jest tu filozofia; wg. powiedzenia kto nie ryzykuje ten nie pije szampana. Przedłużanie kontraktu z zawodnikiem to hazard w czystej formie. Kto przelicytuje , kto blefuje, a kto ma lepsze karty. Nie uważam, że zarząd jest bezbłędny. Może warto czasami dorzucić. Czy my jesteśmy fanami klubu, w którym zarząd jest tylko w pozycji ubezwłasnowolnionej? Tylko przyjmuje co dają?
Nie przedstawiają planu właścicielom?
0
Diavo
Diavo
23 lutego 2022, 13:05
Mike
Calabria - Tomori - Botman - Theo
Bennacer- Tonali
Renato - Adli - Leao
Belotti

I teraz patrzę to my fakt najbardziej potrzebujemy napastnika dającego gwarancję 15-20 bramek w sezonie.. ani Giroud, ani Ibra ,a tym bardziej Lazetic nie gwarantują takiej liczby..
Edytowano dnia: 23 lutego 2022, 13:05
3
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 13:06
A czemu wystawiasz Renato na prawym skrzydle? Tak z ciekawości pytam.
0
MilanHomer
MilanHomer
23 lutego 2022, 13:08
Żaden napastnik nie daje gwarancji 15 goli, póki tyle nie strzeli :)
Immobile w Italii 30 goli, w Dojczach i Espanjoli łącznie 5 :)
14
Vol'jin
Vol'jin
23 lutego 2022, 13:08
a Belotti gwarantuje? bo to raczej też pułap na ~10 bramek w lidze
1
Diavo
Diavo
23 lutego 2022, 13:10
@Alessio_re6
Wczoraj tak zagrał z Chelsea, poza tym da nam więcej niz Alexis i Messias razem wzięci na prawym skrzydle, tym bardziej, że pozycja na której gra Alexis i Leao wymagają u Piolego również bronienia, to nie jest klasyczne 433 lecz dalej 4231.
Edytowano dnia: 23 lutego 2022, 13:15
1
Diavo
Diavo
23 lutego 2022, 13:11
@Vol'jin
Oczywiście, że Belotti póki co może nie dać takiej gwarancji, ale wpisałem tą pozycję jako jedyną bez przekonania ,a Belotti chce do nas przyjść i jeszcze za free ;).
3
Diavo
Diavo
23 lutego 2022, 13:21
Czepiacie się o słowo "gwarantujący" jakby nikt z Was Milanu nie śledził od lat.. Co mam napisać, że potrzebny jest światowej klasy napastnik, który da dużo jakości i doświadczenia drużynie? Tak lepiej? Dużo ludzi czyta wszystko od deski do deski bez zrozumienia, podejmuje temat jednopłaszczyznowo, niestety..
2
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 13:21
Diavo, w teorii Renato grał jako pół prawy środkowy pomocnik (coś podobnego do tego co grał Kessie u Gattuso). W praktyce Renato grał na całej szerokości boiska z piłką, beż piłki bronił bliżej prawej strony.
Teraz pokaże ci heatmape(taka mapa gdzie biegał piłkarz w meczach)
Tu masz od Saelemaekersa (prawy pomocnik/skrzydłowy)
https://www.sofascore.com/player/saelemaekers-alexis/901891
Tu masz od Bennacera (środkowy pomocnik)
https://www.sofascore.com/player/ismael-bennacer/823733
A tu Renato (wg ciebie grawoskrzydłowy)
https://www.sofascore.com/player/renato-sanches/318967
jakby ci wskoczyła CL to zmien na Ligue 1 gdzie ma więcej spotkań.
Otwórz oczy.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 13:23
P.S. tam gdzie biegał więcej tam jest czerwone.
0
Diavo
Diavo
23 lutego 2022, 13:23
@Alessio_re6
Ale nie jest ważne gdzie zawodnik gra, tylko jakie ma predyspozycje, co w dużej mierze zależy też od trenera.
Przykład Philipa Lahma powinien odświeżyć Ci umysł.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 13:30
Dlatego tym bardziej dziwię się, że pchasz piłkarza który nie ma predyspozycji do bycia skrzydłowym na skrzydło. Coś w stylu Hakana, który miał tylko jedną cechę skrzydłowego - zejście do środka i strzał.
Edytowano dnia: 23 lutego 2022, 13:31
0
Diavo
Diavo
23 lutego 2022, 13:34
@Alessio_re6
Nie mam już sił :D. Renato ma większe predyspozycje na skrzydło niż nasi obecni piłkarze, dlatego go tam wstawiłem, póki nie ma żadnych przesłanek o nowym prawoskrzydłowym, to wolę jego niż Alexisa czy Messiasa, a Renato ma wszystko co potrzebne na tej pozycji.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 13:38
Bardzo dziwne masz te zdanie, ale Oki nie dogadamy się.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 lutego 2022, 16:15
Renato i atuty skrzydłowego... wybierz jedno^^
0
Orzelek79
Orzelek79
23 lutego 2022, 13:01
Wałęsa oddał ?! Tak na poważnie to jest niepoważny artykuł . Sam Maldini nie wie ile dostanie kasy.
1
BadMad
BadMad
23 lutego 2022, 22:12
Nie Maldiniemu miał oddać;) no ale kto wie, czy faktycznie nie rozlazlo się po świecie , może w innej postaci;)
Zobaczymy co się wydarzy, nie ma się co nakręcać:)
0
Vol'jin
Vol'jin
23 lutego 2022, 12:59
Za Kessiego to widzę w Lens starego znajomego z Serie A do zastąpienia :)
1
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 13:00
Na 3 lata, czemu nie.
0
Rossu
Rossu
23 lutego 2022, 13:42
Fofana to jest kozak, gość potrafi wszystko zrobić na boisku. Taki trochę Krunić, ale o wiele lepszy piłkarsko - strzał, drybling, siła, technika. Nie zdziwie się jeśli pójdzie do Premier League, ta liga jest dla niego. Stawiqm na Newcastle.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
23 lutego 2022, 16:15
Noo w końcu jakiś głos rozsądku. To samo pisałem.. że Seko to Kessie 2.0. choć ostatnio prezentuje się trochę gorzej
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 12:53
Botman, to mus. Wczoraj zagrał dobry mecz z Chelsea, co prawda zawinił przy gol na 1:0(dał się ograć przed rożnym), ale ogólnie wyglądał bardzo pewnie z piłką przy nodze i dobrze w defensywie.
Renato Sanchesa można traktować bardziej jako wzmocnienie konkurencji w składzie, bo Portugalczyk porusza się bardzo podobnie do Bennacera na boisku, bazuje na dryblingu i podaniach, przy czym Benek lepiej broni, a Renato atakuje.
Kandydatura Bergwijna będzie brana pod uwagę, gdy odejdzie Rebić, bo na ataku i prawym skrzydle Holender jest beznadziejny.
Ekitike to ciekawy piłkarz, jest skuteczny, szybki i dobry technicznie, potrafi cofnąć się po piłkę i pograć kombinacyjnie, ale warto pamiętać, że we Francji jest trochę więcej miejsca między liniami.
Milan powinien zainteresować się jeszcze jednym stoperem i wypożyczyć Gabbie, głośno było o Thiawie, może w lato uda się dogadać.
Przycichł trochę szum medialny związany z przejściem Kamamry do United, więc może otworzyła się jakaś szansa na podpisanie go i mięlibyśmy zastępstwo za Kessiego, nie 1do1, ale w miarę podobny gracz.
Prawe skrzydło to niewiadoma, może trafi się po sezonie jakaś okazja i uda się zaliczyć jakiś skok jakościowy, tylko musi odejść Samu. Saelemaekers powinien zostać, bo mimo swoich wad robi postęp, ma dobre liczby pressingu, dryblingu, stwarzaniu sytuacji, tylko brakuje mu liczb, jeśli w następnym sezonie nie zacznie tego robić, to trzeba go sprzedać.
0
kamilus
kamilus
23 lutego 2022, 13:03
Co do stoperów to w lecie wracają do nas Duarte oraz Caldara i kto wie, czy któryś z nich w przypadku braku zainteresowania ze strony innych klubów nie zostanie jako nr 5 (po Tomorim, Kjaerze, Botmanie i Kalulu).
4
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 13:06
Też jakiś plan, bardziej Caldara niż Duarte. Warto obserwować jak się wszystko potoczy.
0
MilanHomer
MilanHomer
23 lutego 2022, 13:06
Duarte nie jest w obowiązku wykupu?
0
kamilus
kamilus
23 lutego 2022, 13:31
Nie, jest tylko opcja: https://en.as.com/en/2021/01/11/soccer/1610394011_819838.html
1
Vol'jin
Vol'jin
23 lutego 2022, 12:51
zaczyna się, jak LGDS zaczyna liczyć ile Milan ma na mercato, a potem okazuje się, że nie ma nawet 2/3 ;]
1
MilanHomer
MilanHomer
23 lutego 2022, 13:00
W zeszłym roku trafili z pieniędzmi :)
Miało być koło 60 mln i było.
0
Gutek
Gutek
23 lutego 2022, 12:50
A to dobre...
0
Umberto
Umberto
23 lutego 2022, 12:44
Belotti na szpicy, prawe skrzydło, ktoś do rotacji na 10, pomocnik i obońca. Powinni się zmieścić
0
Kakariko
Kakariko
23 lutego 2022, 13:07
Prawe skrzydło - mus
Ktoś do rotacji na 10 - od tego jest Diaz, nam potrzeba podstawowej "dychy", ciekawe czy Adli da radę?
Pomocnik - ktoś za Kessiego (Pobega / Sanches?)
Obrońca - Botman

+ trzeba sprzedać maksimum niechcianych graczy
1
23 lutego 2022, 12:40
A w sierpniu płaku płaku defetystów, że jak to nie ma 100 mln, Maldini obiecał przecież! :(
Edytowano dnia: 23 lutego 2022, 12:40
3
daro12555
daro12555
23 lutego 2022, 12:31
Chociaż od Botmana bym wolał Bremera.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 12:32
I mówisz, że warto przejść na 3 z tyłu?
0
daro12555
daro12555
23 lutego 2022, 12:43
Tego nie powiedziałem w parze z Tomorim spokojne by sobie radził.Sumie mamy wahadłowych do tej taktyki ale wtedy by musiał Romek zostać lub ściągnąć Bremera i Botmana razem.
0
Vol'jin
Vol'jin
23 lutego 2022, 12:50
Bremer to ma charakterystykę Tomoriego, na dłuższą metę nie widzę tego
3
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 12:55
Vol'jin +1, ale ciekawiło mnie jak Daro by to ułożył.
0
Daros
Daros
23 lutego 2022, 12:24
Bernard 27 lat, nie wpisuje się do końca w dotychczasowa polityke zarzadu.
0
MilanHomer
MilanHomer
23 lutego 2022, 12:27
A jaka to polityka?
0
SNIPER
SNIPER
23 lutego 2022, 13:35
Kupić tanio młodych i perspektywicznych, by w przyszłości sprzedać z zyskiem
1
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 13:52
Ale obecnie jesteśmy na etapie kupowania, bo sprzedaliśmy narazie tak Kerkeza i Hauge
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
23 lutego 2022, 14:00
A jak w politykę "kupić tanio młodych, by ich drogo sprzedać" wpisują się Ibra, Giroud czy Kjaer? Do tego jakich młodych Milan niby sprzedał? Pomijając graczy Primavery i Hauge, na którego pozycji mieliśmy przesyt? Naprawdę nie rozumiem, skąd się ludziom biorą te pomysły. Naturalnie, jeśli Milan nagle stanie się targowiskiem dla lepszych i bogatszych, to trzeba o tym mówić jasno i wyraźnie. Na razie jednak Milan się nie wysprzedaje, a raczej wzmacnia z roku na rok. Po prostu nie wydaje setek milionów w każdym okienku i woli nie kupować wcale, niż kupować piłkarzy, którzy nie podniosą poziomu drużyny, o czym i Pioli, i Maldini mówili.
2
MilanHomer
MilanHomer
23 lutego 2022, 14:01
Daros SNIPER
Faktycznie kupiliśmy za kadencji Elliota sporo młodych:
Tatarusanu 36
Mirante 39
Kjaer 33
Florenzi 31
Messias 31
Ibrahimović 41
Giroud 36

Do tego młodzieńcy:
Bakayoko 28
Maignan 27
Krunić 29

Wiek podany na stan dzisiejszy, rocznikowo :)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 14:11
Transfery od lata:
Tomori
Adli
Brahim
Lazetić
Tonali
Ballo-Toure
Młodzi
Messias (z musu)
Mirante (z musu)
Bakayoko,
Giroud
Florenzi.
Nazwiska którymi interesuje się Milan:
Botman, Sanches, Ekitike, Thiaw itp sama młodzież
0
Daros
Daros
23 lutego 2022, 17:37
To teraz podajcie tez kwoty za jakie przychodzili starsi gracze. Myślicie że Brrardi przyjdzie za 5 mln? Zarząd nie chce wydawać dużych pieniędzy na piłkarzy powyżej pewnego wieku
0
MilanHomer
MilanHomer
23 lutego 2022, 12:15
Akurat pismaki trafili z ostatnim letnim okienkiem, więc w to jestem stanie uwierzyć. (Kwoty do wydania)
Oby wydane to było mądrze, nie na od..ol jak za czasów Mirabelki i Fasolki.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
23 lutego 2022, 12:09
Ekitike odrzucił w poprzednim okienku Newcastle. Młody jak na klub w którym gra robi świetne liczby. Ogólnie wygląda na spory potencjał choć nad masą mięśniową na pewno musi popracować
Edytowano dnia: 23 lutego 2022, 12:10
0
daro12555
daro12555
23 lutego 2022, 12:14
Tylko my bardziej potrzebujemy napastnika na już ,chyba ze ma aż taki potencjał i będzie nim.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 12:32
Na już mamy dwóch napastników którzy dają liczby i grę, dodatkowo jest ktoś, kto może być decydujący za rok/dwa.
Gdyby młody Francuz, to warto ją niego postawić, jest słaby fizycznie, ale ma potencjał by dążyć do postury a'la Zlatan, a tyle wystarczy.
0
daro12555
daro12555
23 lutego 2022, 12:47

Alessio_re6 -jeden Vlahovic czy Ciro mają lepsze liczby od tych dwóch panów do tego nie można na nich liczyć co chwilę się łamią .Za rok to się nie poprawi a nawet może pogorszyć .
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 12:57
Czy wiesz że... za strzelanie goli nie musi być odpowiedzialny tylko napastnik?
Lepiej rozłożyć 40 bramek na 5 graczy niż na 2, bo jesteś bardziej nieprzewidywalny dla rywala.

1
daro12555
daro12555
23 lutego 2022, 13:05
Alessio_re6-Tylko oni np.zbytnio nie biegają gdzie w nowoczesnym futbolu trzeba biegać a same przesuwanie się nie wystarcza .Także widać ze często się oszczędzają a Ibra już dużo pojedynków zaczyna przegrywać gdzie 2 lata wcześniej takie pojedynki wygrywał .Zresztą widać w meczach LM ze to już zaczyna nie być ich poziom ,bo nie wytrzymują tempa.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 13:15
To może odpalmy Leao, bo biega mniej od wspomnianej dwójki. Ciężko mi jest sobie wyobrazić jak patrzysz na piłkę, podejrzewam, że jak niektórzy komentatorzy, "Ibra ma 40 lat? Pewnie mało biega" "Leao jest wysoki? Pewnie dobrze gra głową" itp.
Tak dla informacji odnośnie "przesuwania" porównam ci 3 Leao Ibra Giroud
Liczba pressingów na mecz:
1Giroud
2Ibra
3Rafa
Skuteczność pressingu
1Ibra
2Rafa
3Giroud
Pressing w 3 tercji boiska/90mecz
1Giroud
2Ibra
3Rafa
itp itd
0
MilanHomer
MilanHomer
23 lutego 2022, 13:30
ALessio
Dałeś przykład Leao i pressing :)
Tosz chłop w pressingu jest cienki jak sik pająka.
Dasz mu Messiego i też będzie blado :)
On dopiero nauczył się biegać do przodu, daj mu ze 3 lata i będzie miał siły, i chęci presować ;)
1
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 13:33
Dałem taki przykład, ponieważ kolega Daro napisał "zbytnio nie biegają gdzie w nowoczesnym futbolu trzeba biegać a same przesuwanie się nie wystarcza" o Ibrze i Giroud.
1
patoo_07
patoo_07
23 lutego 2022, 12:08
Jak zobaczę, to uwierzę. Faktem jest, że nikogo z wypożyczeń nie trzeba kupować nikogo drogiego jak w zeszłym roku, więc trochę tej kaski będzie.
Moja lista:
Botman
Sanches
Berardi
Belotti
wykup Florenziego.
Edytowano dnia: 23 lutego 2022, 12:11
12
daro12555
daro12555
23 lutego 2022, 12:12
Możliwa lista transferów Milanu.
2
MilanHomer
MilanHomer
23 lutego 2022, 12:16
Cyk 100 mln zagospodarowane :0
1
Dusiek
Dusiek
23 lutego 2022, 12:28
Solidne wzmocnienia, bez przesadnych fajerwerkow. Byloby bardzo dobre okienko :)
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
23 lutego 2022, 12:45
Sanchesowi zostanie rok kontraktu, więc nie będą za niego wołać kokosów. Jakieś 15-20 milionów to jest maks, tak jak w przypadku Mike'a.
Botman to minimum 30, może nawet więcej.
Berardi nie wiadomo, czy w ogóle będzie chciał odchodzić z Sassuolo. Już wielokrotnie zarzucano mu wygodnictwo i brak ambicji, bo przecież już dawno mógł przejść do mocniejszej ekipy, ale jemu wygodnie w Sassuolo. Podejrzewam, że i tak krzykną za niego minimum 40.
Belotti za darmo.
Przy dobrych wiatrach stówka by wystarczyła, żeby wzmocnić każdą pozycję. I są to jak najbardziej realne transfery. Pytanie tylko, czy Milan naprawdę będzie miał 100 milionów na wzmocnienia. Choć w sumie latem wydaliśmy przecież z 60-70 milionów, więc jest to wielce prawdopodobne. I tym razem nie będzie sytuacji jak rok temu, gdzie wykupiono Tonalego i Tomoriego, więc nikt ich nie uważał za letnie wzmocnienia, skoro już u nas grali. Teraz po prostu będziemy kupować nowych piłkarzy.
1
mmielczar123
mmielczar123
23 lutego 2022, 12:02
Jeśli Sanches przyjdzie nie na skrzydło, to fajnie byłoby spróbować ściągnąć Berardiego, ale pewnie zostaniemy z Alexisem i Samu...
Ps: ktoś wie co z Duarte? On nadal jest naszym zawodnikiem, czy go Basaksehir wykupił?
Edytowano dnia: 23 lutego 2022, 12:04
0
ceci791
ceci791
23 lutego 2022, 11:59
Pożyjemy zobaczymy....
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
23 lutego 2022, 11:58
Sanches-Kessie
Botman-Romek( o ile nie przedłuży kontrakty).
Belotti- transfer za darmo oraz piłkarz chce do nas dołączyć
Adli- już jest nasz
Berardi - fajnie by było
Do tego pozbyć się Samu, Ballo-Toure.

Co jak co ale odkąd Maldini z Massara przeprowadzają bardzo dobre i przemyślane transfery to klub walczy o najwyższe cele
0
paweł_piotr
paweł_piotr
23 lutego 2022, 12:01
Wymiana Renatka - Ke$$ie to chyba nie wymiana 1:1 bo raczej Sanches będzie szykowany na inna pozycję (o ile oczywiście by przyszedł).
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
23 lutego 2022, 12:04
Sugeruję się tym co wyczytam w internecie a w większości jest opisane że Renato ma przyjść za Kessiego
0
TR3V0R
TR3V0R
23 lutego 2022, 12:24
Na pozbycie się Samu czy Ballo nawet nie ma co liczyć. Pierwszy odchodzi od 2 sezonów, kluby dogadane, a on odrzuca, czyli posiedzi u nas do końca kontraktu, a Ballo dopiero co przyszedł i wątpię, żeby go po sezonie sprzedali :P
0
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
23 lutego 2022, 12:36
To na jaką inną pozycję ma przyjść środkowy pomocnik za środkowego pomocnika? xDDD
1
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lutego 2022, 13:46
Ktoś puścił fame, że to skrzydłowy, bo grając w 3 w środku gra bliżej prawej strony. Teraz 90% widzi w niem skrzydłowego.
Ogólnie taka logika Kessie za Gattuso był skrzydłowym XD.
3
Elek95
Elek95
23 lutego 2022, 11:56
A ja zabawie się troszkę w FM i rzucę kilka opcji jak letnie okienko mogłoby wyglądać w mojej opinii.
Pobega, Caldara i Adli wracają do nas z wypożyczeń.
Zamiast sprowadzać Holendra z Lille wolałbym bym spróbować dogadać się z Romkiem w sprawie nowego kontraktu. Na ŚO mamy wtedy Romka Kjeara Tomoriego i Kalulu, Gabbie wysyłamy na wypożyczenie w jego miejsce na ten czas zostaje Caldara. Kessie odchodzi więc w pomocy mamy Benka Tonaliego Bakayoko Krunicia Pobege Diaza i Adliego, Maldini na wypożyczenie. Na gwałt potrzebujemy kogoś na prawe skrzydło i napastnika oraz zmiennika dla Theo. Marzeniem jest dwójka Scamacca Berrardi koszt pewnie coś kolo 60 mln. Ale można też zabezpieczyć się ogranym w Serie A Bellotim który dołączyłby za darmo. Osobiście bardzo cenie Salemakersa Rebicia i Krunicia ale jeśli pojawiłaby się ciekawa oferta za któregoś z nich to bym się jej przyjrzał i ją rozważył cała ta trójka sądzę że jest warta coś koło 50 mln i zawsze byłby to dodatkowy zastrzyk gotówki.
0
WeahYeah
WeahYeah
23 lutego 2022, 12:13
50 to prawa noga i głowa de kruyne
2
szfarceneger
szfarceneger
23 lutego 2022, 12:18
Co do Kjaera - nie wiadomo kiedy wróci i absolutnie nie ma żadnej pewności, że wróci do dyspozycji sprzed kontuzji. Do tego takie długie kontuzje niestety lubią chodzić parami. Przykładów nie musimy szukać daleko - Caldara, Conti.
Botman byłby wzmocnieniem względem Romagnoliego i zabezpieczeniem w przypadku słabej formy lub jakiejś kontuzji Kjaera.
0
Pavlović31
Pavlović31
23 lutego 2022, 11:56
Już się nie mogę doczekać mercato.
1
szfarceneger
szfarceneger
23 lutego 2022, 11:52
Połowę tej kwoty pochłonie zastąpienie tych, którzy pewnie odejdą za darmo, duetem Botman-Sanches.
Zakładając, że przyjdzie ww. dwójka z Lille, to pewny jest też powrót Adliego i Pobegi, więc temat pomocy mamy raczej zamknięty.
W obronie przydałby się sensowny zmiennik Theo, przy jednoczesnym pożegnaniu Ballo-Toure. Trzeba też zdecydować co z Florenzim i jeśli go nie wykupimy, ściągnąć kogoś na prawą obronę.
Prawe skrzydło najbardziej woła o wzmocnienie. Messias jakoś do końca mnie nie przekonuje, nie wiem czy chciałbym jego wykupu.
No i napad. Mamy na tej pozycji dwóch dziadków i juniora. Nie sprowadzając żadnego bombera prosimy się o kłopoty, co może skończyć się najgorszym możliwym scenariuszem, czyli Rebiciem na szpicy.
2
ósmy
ósmy
23 lutego 2022, 11:48
Trudno mówic o wzmocnieniach, kiedy odejdzie Romagnoli, Kessie, być może Zlatan.
Stworzą się dziury, musowo trzeba je wypełnić.
W takim przypadku to są raczej uzupełnienia,
0
MilanHomer
MilanHomer
23 lutego 2022, 12:21
ósmy
Z takim podejściem, to sprzedaż Samu i przyjście Mane to uzupełnienie :)
3
ósmy
ósmy
23 lutego 2022, 13:12
No nie do końca:)
Pozbywamy się kluczowych zawodników z żelaznej jedenastki, by zastąpić ich innymi w proporcji 1-1.
O wzmocnieniu moglibyśmy mówić, gdyby Sanches przychodził w miejsce Krunicia bądź Bakayoko. Wtedy Renato walczy o pierwszy skład, podczas gdy Krunić cały sezon jest jedynie uzupełnieniem.
Taka sama sytuacja, gdyby przychodził Botman w miejsce Gabii, a nie Romka, który często/gęsto grywa w podstawie.
0
MilanHomer
MilanHomer
23 lutego 2022, 13:50
ósmy
Wiem, że chodzi Tobie o jakość zawodników, ale muszę wbić szpilkę :)
Dałeś zawodników, którzy poza Kessiem (ale ostatnimi czasy i to się zmieniło) grają albo mało albo są kontuzjowani :0
Grają tylko gdy są w pełni zdrowi (Ibra ok. 50% spotkań) lub gdy ktoś wypada jak Romek (Kjaer i Tomori są od niego dużo lepsi).
1
kusniak_22
kusniak_22
23 lutego 2022, 11:48
Botman i Sanchez jeśli przyjdą to będzie super. Skrzydłowy z wyższej półki by się bardzo przydał, napastnik, to jak dla mnie Belotti, bo za darmo i jest ograny, w obwodzie Ibra, który powinien zostać na ostatni rok, Girou na derby i młody Lazetić, do ogrywania się. Sorry ale Maldini nie ma takiego talentu jak ojciec, więc na niego nie liczę.
1
daro12555
daro12555
23 lutego 2022, 11:40
Sądzę ze Botman i Sanchez to około 50mln czyli by zostało 50mln na prawe skrzydło.Na wypożyczenie z opcją wykupu bym wziął Berrardiego lub tego Bergwijna ale napastnika bym wolał kogoś już bardziej na już jak Nunez czy Isak (ale nie wiadomo jakie koszty).Zobaczymy co się wydarzy jedno jest pewne potrzebujemy stopera,środkowego pomocnika,prawoskrzydłowego i napastnika numer 1.
0
chory
chory
23 lutego 2022, 11:38
jeszcze przyjdą pieniądze małe za hauge i paquete (jeśli tego drugiego lyon sprzeda)
0
kamilus
kamilus
23 lutego 2022, 11:40
Hauge i Pobega mogą zostać poświęceni, by wygenerować jakąś plusvalenzę, bo nawet łącznie ok. 20-25 mln będzie dla Milanu sukcesem ze względu na to, że na lato póki co nie jest przewidziany jakikolwiek "większy" transfer z klubu.
0
daro12555
daro12555
23 lutego 2022, 11:47
Szkoda trochę Paquety może u nas by odpalił na Leao czekaliśmy długo aż odpalił .Tym bardziej Brazyliczyka szkoda ze tak naprawdę Brahim jest bez formy a nie mamy dla niego zastępstwa.
0
ziomekk7
ziomekk7
23 lutego 2022, 11:36
Sanches jak tylko nie będzie łapał kontuzji i uda się nam go sprowadzić, to naprawdę możemy mieć z niego pociechę. Potrafi przytrzymać piłkę, rozejrzeć się, zagrać dobra pile na skrzydło, potrafi przyspieszyć, jest szybki, silny, techniczny, czego chcieć więcej. Wczoraj naprawdę dobry występ zaliczył z Chelsea ale momentami miałem wrażenie że za bardzo nie miał z kim grać. To może być ogólnie bardzo dobry transfer.
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się