SCUDETTO


Trwa 9. kolejka Serie A

7 października 2022, 15:10, cinassek Aktualności
Trwa 9. kolejka Serie A

Daniem głównym 9. kolejki Serie A bez wątpienia jest mecz Milanu z Juventusem, ale nie brakuje także innych ciekawych propozycji.

Sobota, 8 października:

15:00: Sassuolo - Inter 1:2 (Frattesi - 2x Dżeko)

18:00: Milan - Juventus 2:0 (Tomori, B. Diaz)

20:45: Bologna - Sampdoria 1:1 (N. Dominguez - Djuricić)

Niedziela, 9 października:

12:30: Torino - Empoli 1:1 (Lukić - Destro)

15:00: Monza - Spezia 2:0 (C. Augusto, P. Mari)

15:00: Salernitana - Hellas 2:1 (Piątek, Dia - Depaoli)

15:00: Udinese - Atalanta 2:2 (Deulofeu, N. Perez - Lookman, Muriel [k.])

18:00: Cremonese - Napoli 1:4 (Dessers - Politano [k.], Simeone, Lozano, M. Olivera)

20:45: Roma - Lecce 2:1 (Smalling, Dybala [k.] - Strefezza)

Poniedziałek, 10 października:

20:45: Fiorentina - Lazio (Eleven Sports 1)



161 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ósmy
ósmy
10 października 2022, 22:56
Defensywa Lazio z Romkiem w składzie straciła wraz z Atalantą najmniej bramek w lidze. W 9 spotkaniach tylko 5 bramek w plecy.
1
Calcio_Polska
Calcio_Polska
10 października 2022, 22:23
Mieć w ataku super strzelca z ligi Szwajcarskiej, niedawną nadzieje Realu Madryt, Speedy Gonzaleza, Bonaventure króla przedpola, Baraka bohatera średniaków, czy jokera Żurkowskiego i grać na równi w ataku z takim Cremonese czy Spezią to naprawdę trzeba być zdolnym taktycznie. Nie umiem wybronić w tej sytuacji Italiano. Nie wierzę, że wszyscy stracili swoje zdolności jak w „Kosmicznym meczu”
1
ósmy
ósmy
10 października 2022, 22:48
Wielki come back Paolo Sousy? ;)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
10 października 2022, 21:53
Ale ta Fiorentina jest daremna, tam nie ma zespołu, Vincenzo Italiano chyba poleci z posady ale nie bez winy jest też Rocco Benito Commisso który spieniężył Vlaho, a nie był wstanie wysupłać 15mln (klauzula wykupu z Arsenalu) na ich najlepszego zawodnika poprzedniego sezonu Lucasa Torreiry. A najbardziej zemściło się na nich niewykupienie Krzysztofa Piątka;) Patrząc na to jak od początku sezonu spisuje się Luca Jović to w sumie Piątek lepszy bo czasami coś strzeli a jest nieporównywalnie tańszy. Duży transfer Cabrala póki co też nie można zaliczyć do udanych.
1
FanACM
FanACM
10 października 2022, 22:00
Mieli kasę woleli Mandragore i Baraka.
Ja tam lubię Viole.
Problem polega też na tym, że Italiano za dużo miesza w składzie. Ta drużna to zlepek dobrych, bardzo dobrych zawodników ale nie ma tam nikogo wybitnego kto by to pociągnął ala Theo czy Leao w Milanie.
1
dżunio91
dżunio91
10 października 2022, 08:54
Hmmm trochę mi szkoda Lecce. Okazje mieli, ale jednak gra w osłabieniu dała im w kość. Roma bardzo skuteczna przy stałych fragmentach gry. Zobaczymy jak dzisiejszy mecz Violi z Lazio
0
Pavlović31
Pavlović31
10 października 2022, 01:08
Dybala doznał kontuzji strzelając karnego........ albo już orzedtem. Całe 8 meczów zagrał?
1
Vol'jin
Vol'jin
9 października 2022, 23:46
Dybala out do końca roku wg Mourinho

Mike chyba nam następcę powoli szykuje ;]

https://twitter.com/Trojkolorowa_/status/1579218856983527424
1
FanACM
FanACM
10 października 2022, 08:36
Już jakiegoś 17latka z Francji Maldini zaklepał na nowy sezon.
0
primo2p
primo2p
9 października 2022, 23:03
No no Monza nieźle się rozpędziła, żeby tylko nas nie oklepali...
0
chory
chory
9 października 2022, 23:02
Juve traci do lidera już 10 punktów, za tydzień grają derby z Torino, potem 2 mecze z cieniasami, w między czasie muszą grać w lidze mistrzów w której mają nóż na gardle, a potem Hellas i 2 trudne mecze z Interem i Lazio, okaże się że przed mundialem będą tracić do lidera 20 punktów, a do 4 miejsca jakieś 14
0
lubiekoty
lubiekoty
10 października 2022, 11:31
A na koniec sezonu znając życie będą i tak się bić o mistrzostwo xD
0
Boateng93
Boateng93
9 października 2022, 22:37
Haha Pellegrini jaki bezmózg xD
0
Boateng93
Boateng93
9 października 2022, 22:34
Ale ta Roma jest żałosna. Cały mecz u siebie z Lecce, które od 23 minut gra w 10tkę i jeszcze na koniec nie wygrają. Nic gry nie potrafią strzelić, tylko rożne.
0
tommyb1
tommyb1
9 października 2022, 22:24
https://www.sport.pl/pilka/7,65082,28999982,idiotyczna-czerwona-kartka-gattuso-postradal-zmysly-wideo.html
Rino the besciak;)
3
Purysta
Purysta
9 października 2022, 21:58
Dybala się skontuzjował wykonując rzut karny? ;)
2
Vol'jin
Vol'jin
9 października 2022, 22:19
poniekąd tak, ale Dybala chyba gra z niedoleczonym urazem mięśniowym bo ten problem był tuż przed przerwą na reprezentację.
1
Rossoneri777
Rossoneri777
9 października 2022, 21:05
Patrze na tabele, i tak mysle ze to będzie ciekawy sezon. 6 drużyn które aspirują do lm i tyylko 4 miejsca, plus rewelacyjne udine. Ciekawe jak to sje skończy. Ja obstawiam ze wypadnie z top4 juve. Ależ śmieszne jest ze w lipcu każdy dawał napili poza top4 a teraz stają się faworytem do zdobycia ligi. Piłka potrafi zaskakiwać
0
wielki prostownik
9 października 2022, 21:45
Spokojnie. To dopiero 1/4 rozgrywek i przed nami przerwa na MŚ która prawdopodobnie wywróci wszystko do góry nogami. Napoli z czołówki grało tylko z nami i nie zachwyciło mimo wygranej. Więc poczekajmy jeszcze chwilę z tymi zachwytami.
4
Vol'jin
Vol'jin
9 października 2022, 22:04
prawie każdy :)
1
Zielony2009
Zielony2009
9 października 2022, 22:10
Ja to od kiedy 10 lat odszedł od nich Cavani z Lavezzim to wieszczę im powrót do roli średnia, a oni konsekwentnie zamykali mi gębę. Obecnie jestem zatem ostatnią osobą, która skreśli Napoli, oni mają charakter i silną wolę bycia w czołówce, mogą na tym uciągnąć jeszcze daleko.
3
Boro
Boro
10 października 2022, 09:22
Mi od kilku sezonów Napili kojarzy się z mocnym startem a później zjazdem. Jednak w tym sezonie ich głębia składu wydaję się mocniejsza. Nie będzie łatwo ich pokonać.
0
karp_fso
9 października 2022, 20:36
Jestem ciekaw, czy wyniki Monzy to efekt nowej miotły, Palladino to geniusz, czy też może Stroppa, to taki partacz, czy też po prostu drużyna się "dotarła" po trudnych początkach. Albo wszystko na raz :D
0
Rossoneri777
Rossoneri777
9 października 2022, 20:51
Stropa to partacz
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
9 października 2022, 21:48
Przede wszystkim Monza potrzebowała i nadal potrzebuje ogrania jako drużyna, bo w praktyce wymienili 3/4 składu. To się musi dotrzeć, zawodnicy muszą nauczyć się grać ze sobą, wpoić sobie automatyzmy. Z tygodnia na tydzień będzie coraz lepiej, bo potencjał piłkarski mają bardzo duży, zdecydowanie wystarczający na spokojne utrzymanie się w Serie A. Po prostu wymiana tak wielu zawodników musi odbić się na początku czkawką.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
9 października 2022, 20:02
świetny jest ten Kvara. mega transfer Napoli
5
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 20:13
Dzisiaj akurat gorzej ale no asystę miał więc znowu na plus gruzin. Nie jest tak efektowny i widać, że nie ten talent co Rafa ale no gość jest mega konkretny.
0
Zielony2009
Zielony2009
9 października 2022, 22:10
Wywalczył też karnego.
0
michał1899
michał1899
9 października 2022, 19:49
Mam pytanie. Czy ktoś może polecić jakąś stronę internetową by zakupić bilety na mecz z Monzą? Na oficjalnej stronie Milanu już biletów nie ma w sprzedaży. Z góry dzięki za odp.


0
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 19:36
No i znowu Simeone. Szkoda, że nie trafił do nas bo taki sęp by się przydał w Milanie.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
9 października 2022, 19:59
dokładnie, sprawdzil by duzo lepiej od Origiego
3
Maximilanista
Maximilanista
9 października 2022, 20:09
W ogóle zdaje się, że w letnim mercato Napoli zmiotło resztę ligi z planszy.

Ten Koreańczyk w obronie jest niesamowity. Gruzin (zwłaszcza, gdy się pomyśli, za jak małe pieniądze do Neapolu trafił) robi co najmniej równie piorunujące wrażenie. Do tego Gio Simeone, Raspadori, Ndombele... Sztos.

Jeśli porównamy ten zestaw do zestawienia: De Ketelaere, Vranckx, Thiaw Dest, Origi, Adli - to Milan góruje tu tylko liczbowo.


Póki co ŻADEN z pozyskanych przez nas piłkarzy nie stanowi wzmocnienia w porównaniu z zeszłym sezonem. Nikt z nich nie jest wartością dodaną. Tym różnimy się od nowych nabytków Napoli, którzy z miejsca stali się realną i poważną siłą.

Bardzo to wymowne, że nawet przy tak morderczym kalendarzu i ogromnej liczbie urazów, trener Pioli wciąż marginalizuje większość nowych graczy rossonerich. Nawet teraz tylko młody Belg jest brany pod uwagę przy ustalaniu wyjściowego składu, i na razie - z coraz gorszym skutkiem. Bardzo przypomina to casus Paquety. Oczywiście - może skończyć się inaczej, na przykład, jak z Leao. Ale nie ulega wątpliwości, że tego lata Milan nie pozyskał ANI JEDNEGO gracza, który z miejsca podniósłby poziom sportowy drużyny, a stracił jednego takiego (Kessie), którego odejście jest bardzo widoczne in minus.

Siłą Milanu jest mental, charakter, ogromna chemia pomiędzy trenerem a drużyną, poczucie jedności, zgranie i trzy wybitne indywidualności: Maignan, Theo oraz ten, który już dawno przerósł całą Serie A: Rafael Leao.

Ale faktem jest, że skoku jakościowego dokonał zespół z Neapolu i póki co to on gra najlepszy futbol na Półwyspie Apenińskim.

Fakt numer dwa - Milan dominował nad Napoli w bezpośrednim starciu i przegrał niejako na własne życzenie. To jest jednak argument... na korzyść zespołu Spalettiego. Scudetto zdobywa się nie tylko seryjnym zbieraniem punktów z dołami i środkiem tabeli, ale też - wygrywaniem meczów, w których nie idzie, i w których przeciwnik jest lepszy. Nie zapominajmy - we wiosennych derbach to Inter prezentował się lepiej od Milanu, narzucił swoje warunki gry, po czym dostał dwa gongi z niczego od Girouda - i w ten sposób walka o tytuł nabrała nieoczekiwanego dla wielu obrotu.
Edytowano dnia: 9 października 2022, 20:15
11
kamilus
9 października 2022, 20:11
Aż dziwne, że Maldini nie chciał darmowego Simeone, a wziął darmowego Origiego...
2
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 20:12
Maximilanista- Tak to jest jak transfery na życzenie Piolego jak Botman, Berardi, Sanches jednak nie dochodzą do skutku więc mamy zbieraninę jaką mamy. Wydaje się, że jedynie CDK był brany pod lupę a tak to raczej tylko życzenia Paolo Maldiniego.
3
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 20:25
kamilus- A no, to było dziwne i do tego po kapitalnym sezonie w Veronie.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
9 października 2022, 20:34
kamil
zakładam ze niestety wzięła góre cecha wszechstronności Origiego
1
karp_fso
9 października 2022, 20:42
Maximilanista

Powiem wiecej - Kvara i Kim kosztowali RAZEM mniej niż CDK... Oczywiście wierzę, że Belg to melodia przyszłości i jeszcze może być sporą pociechą (choć gwarancji nie ma), ale jakby tak spojrzeć, to Napoli wcale dużo więcej od nas w to okienko nie wydało.
3
karp_fso
karp_fso
9 października 2022, 21:43
Kamilus sobie żartował ludzie :)
Porównywanie 1 do 1 transferów ma tyle sensu co porównywanie działań gospodarczych Norwegii i Polski. Jeden może nie robić nic i być na topie. Drugi musi.
Napoli musiało coś zrobić.
Milan nawet by nie myślał o kupowaniu Gruzina mając Leao. Ndombele nie chcieliśmy lub nie mogliśmy chcieć, bo musimy płacić ciągle za Bakayoko. Min Jae odpadał ze względu na cenę, zwłaszcza po historii Botmana. Gazidis nie chciał wydać kasy na obrońcę i to on zablokował transfer Svena.
Raspadori czy Simeone - na tym etapie mercato nie byłoby nas stać nawet na wypożyczenie jednego. Oczywiście można było nie brać wcześniej Belgów, to prawda. Ale nie tak chciał Maldini budować. I tak za długo negocjował CDK, co się dalej nam odbija.

Zabawne jest jak wielu też dziwi, że Napoli wychodzi w tym sezonie. Odprawiano im już pogrzeb po mercato. A mało kto pamięta, że ADL choć jest głupcem, to umie budować zespół. Zbudował Napoli od zera. Dyrektora też ma nie byle jakiego.

Kolejna rzecz to trener. Kontynuacja jest u nich tak samo istotna jak była u nas w ostatnich latach.
Kadra też nie była w złym stanie, pomimo odejść.

Ale gdyby mówić tylko o subiektywnym odczuciu, to faktycznie można trochę zazdrościć tego jak im to wyszło. Może Maldini popełnił błąd rzucając 3/4 budżetu i marnując kilka tygodni na jednego gracza? To się okaże.
Tylko my chcieliśmy koniecznie wzmocnić tylko jedną, dwie pozycję. Napoli musiało więcej. I poświęcili też budżet kolejnego mercato.
Edytowano dnia: 9 października 2022, 21:45
2
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 21:57
Miszcz- Ja tam wolałem aby po prostu Simeone trafił zamiast Origiego , bo forma, bo nos do strzelania goli lepszy i po świetnym sezonie gdzie piłkarsko naprawdę urósł , aczkolwiek Belga nie skreślam no ale dobrze to nie wygląda póki co.
0
Vol'jin
Vol'jin
9 października 2022, 22:04
ale Simeone darmowy nie był ;]

powtórzę w maju/czerwcu jedyną "alternatywą" był Belotti i tyle
1
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 19:36
No i znowu Simeone. Szkoda, że nie trafił do nas bo taki sęp by się przydał w Milanie.
0
Gerada
Gerada
9 października 2022, 19:28
Jakby na Leao gwizdali takie rzeczy jak na tym Gruzinie to żadna drużyna by z nami meczu nie dokończyła... A wolne i karne mielibyśmy z urzędu za każdy kontakt Portugalczyka z piłką...
8
Gianni Rivera
Gianni Rivera
9 października 2022, 19:52
Ogólnie dostrzegam podobną tendencję, jak w poprzednim sezonie z Bremerem. Brazylijczyk miał świetną formę, więc sędziowie nie gwizdali, nawet kiedy faulował, bo zakładali, że odebrał piłkę/przerwał akcję czysto. Teraz w świetnej formie jest Gruzin, więc sędziowie gwiżdżą wszystko, jak leci, nawet kiedy nie ma faulu, zakładając, że jest faul.
4
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 19:20
Ło panie, dawać Cremonese.
0
marcinomilano
marcinomilano
9 października 2022, 19:15
A co to się wydarzyło? :O
0
carrygun
carrygun
9 października 2022, 19:02
Wygrana Napoli zamyka mi kupon, a że nie mam szczęścia ostatnio w grach losowych, to zakładam, że będziemy mieli niespodziankę w 2 połowie.
3
Gerada
Gerada
9 października 2022, 18:58
Tak patrzę na powtórki karnego w przerwie... to 4 ujęcia pokazali po kolei (tylko bez spowolnień i stop klatek) i z tych dostępnych to nawet spornej sytuacji tam nie widzę - w sensie kompletnie nie ma karnego... Ktoś może potwierdzić, że tam faktycznie było z czego gwizdnąć?
0
ósmy
ósmy
9 października 2022, 18:57
Monza - Spezia.
Kiwior z fatalnym błędem, który skutkuje utratą bramki.
Maldini blisko premierowego trafienia dla Spezii.
A tak podpatruję tego bramkarza DiGiorgio (?) z Monza, i myślę sobie, że też byłby może ciekawym wyborem na rezerwę u nas.
Jeśli w końcu Monza postawi na Cragno (prędzej czy później), to chyba lepiej być rezerwowym w Milanie, niż w Monza.
Włoch, świetnie się prezentuje. Kwestia tego, czy wychowanek Interu w ogóle brałby pod uwagę taki ruch.
0
Corsa
Moderator Corsa
9 października 2022, 19:47
W meczu z Lecce obronił w ostatnich minutach dwie setki, takie nie do wyjęcia. Ma refleks skurczybyk. Nadaje się idealnie na drugiego bramkarza.
1
TakiSobie
TakiSobie
9 października 2022, 20:07
dobry bramkarz , szkoda że Inter go sobie nie zostawił bo przecież wiadomo że Handa długo już nie pociągnie. Monza miała obowiązek wykupu w przypadku awansu do serieA - mam tylko nadzieję że jest gdzieś tam zapis o odkupie w razie czego
0
Smerda Jajeczny
Smerda Jajeczny
9 października 2022, 18:50
Jakaś nadzieja na sztycha Cremonese?
0
lopezito84
lopezito84
9 października 2022, 18:44
Monza coraz lepiej
1
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 18:38
Ja tam nie patrzę na żadne dołki Napoli bo równie dobrze mogą ich nie mieć albo mieć leciutki kryzys i to wszystko.

A kto ogląda Arsenal z Liverpoolem?
1
dżunio91
dżunio91
9 października 2022, 18:30
Napoli zawsze wpada w dołek w pewnym momencie sezonu, ale jeszcze nie pora na to. Cremonese ograją pewnie bez problemu
Edytowano dnia: 9 października 2022, 18:31
0
Zuber
9 października 2022, 18:26
Napoli już też nie można oglądać, bo się nad tym Kvaratskhelią spuszczają jak nie wiem co.
0
ChristophFriday
ChristophFriday
9 października 2022, 18:27
Ten karny strasznie miękki. Gruzin zanurkował jak tylko zaczął tracić równowagę...
0
rk140685
rk140685
9 października 2022, 18:29
No to mamy chyba kandydata do tytulu najwiekszego nurka w lidze wloskiej. Serio. I ktos go porownuje do nazsego Rafalka? Dajcie spokoj.
0
ChristophFriday
ChristophFriday
9 października 2022, 18:34
Druga sprawa, Napoli miało póki co naprawdę korzystny kalendarz. Z czołówki grali z nami(gdzie nie ukrywajmy, byli przytłoczeni i tylko epizody i nieporadność Desta dały im 3 pkt.) oraz Lazio, gdzie wygrali 1:2.
Poza tym: Torino, Spezia, Lecce, Monza, Verona i dziś Cremonese. Także sama śmietanka z dołu tabeli. Po drodzy jeszcze Viola (0:0) ,która w tym sezonie w ogóle nie przypomina walczaków z zeszłego roku.
0
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 18:37
Nie ma co się dziwić. Gość z buta wchodzi do światowego footballu .
1
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 18:13
Monza widze znowu wygrana. Czyżby ten projekt zaczyna mieć ręce i nogi?
1
Zirytowany
Zirytowany
9 października 2022, 18:17
Nie. Po prostu wygrali trzy mecze z ogórkami.
0
marcinomilano
marcinomilano
9 października 2022, 18:21
Zmienili trenera i wygląda to lepiej
1
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 18:23
Zirytowany- Równie dobrze mogli przegrać z tymi ogórami ale fakt, mecz z Juve był żadnym wyzwaniem.
0
Zirytowany
Zirytowany
9 października 2022, 18:26
Nie mogli przegrać, bo to były zespoły słabsze :)
Ale osobiście dopinguje Monzy żeby zaszła jak najwyżej, sentyment do Berlu i łysego pozostaje na zawsze.
0
ósmy
ósmy
9 października 2022, 18:29
Po prostu znowu Silvio wszedł do rządu ;)
3
Corsa
Moderator Corsa
9 października 2022, 17:31
Ta wygrana z Udine smakuje teraz podwójnie. W pierwszej kolejce nie braliśmy ich na poważnie, myśląc, że to ten sam zespół co zawsze, a okazali się zupelnie nowa jakością w Serie A.

Za nami 9 kolejek, a oni nadal grają swoje, tu już nie można mówić o przypadku czy przelotnej formie. Jest moc.

Na bank wylecą z czwórki, ale i tak mają szansę zostać czarnym koniem rozgrywej i zameldować się w pucharach.
9
Pepik
Pepik
9 października 2022, 18:28
A na moje powalczą z Atalantą, Romą i Juve o 4. miejsce. Nie lubie określeń typu "na bank". Na bank to zapłacimy podatki :)
1
TakiSobie
TakiSobie
9 października 2022, 20:09
Pepik - jak masz kasę to podatków już się nie płaci ;) - na bank to tylko fakt że wszyscy umrzemy
0
R93k
R93k
9 października 2022, 17:22
Ciągnąc wątek Udinese to myślę, że mundial w zimie może im w top4 pomóc. Z ich kadry jak sprawdziłem pojedzie raczej: Nehuen Pérez(ARG) i być może Massina(MAR) i Ebosse(KAM). Więc chłopaki wchodzą w dalszą część sezonu na świeżości.
1
gago1145
gago1145
9 października 2022, 17:44
a Deulofeu i Pereyra? Nie powołać piłkarzy w takim gazie to będzie czysty idiotyzm
0
pwentrys
pwentrys
9 października 2022, 17:46
Nie ma szans raczej na ich powołania
0
mmielczar123
9 października 2022, 17:49
W zasadzie u nas też zbyt wielu reprezentantów nie będzie. Pewniakami do pierwszego składu będą Kjaer, Theo i Dest, na regularną grę szanse ma Leao, a do tego powołani na ławkę zostaną pewnie Mike, Tomori, FBT, CDK, Origi i Giroud. Reszta nie łapie się do reprezentacji, nie zakwalifikowali się na mundial, mają kontuzje albo z innych względów nie polecą do Kataru (Rebić)
0
chory
chory
9 października 2022, 17:08
moralny majster dla Udinese
0
MrCostacurta
MrCostacurta
9 października 2022, 17:03
Ale to udinese jest wredne. 4 ostatnie kolejki przegrywali a odniesli 3 wygrane i dziś remis.
0
Zirytowany
Zirytowany
9 października 2022, 17:08
Wredne? ja bym rzekł ambitne, nie poddają się tylko walczą.
1
MrCostacurta
MrCostacurta
10 października 2022, 06:43
Ambitne w drugich połowach albo w samych końcówkach
0
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 16:55
No i remisik. Zajebiście, idealny wynik nam się trafił. Ahh, gdyby Napoli zepsuło z Cremonese.
2
marcinomilano
marcinomilano
9 października 2022, 16:57
Ale by siadło takie pierwsze zwycięstwo Cremonese w sezonie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale niestety nie wydarzy się to
1
marcinomilano
marcinomilano
9 października 2022, 16:51
Oby się utrzymał remis, dla nas super rezultat. Jak Lazio ogra Fiorentinę to od 1-5 miejsca drużyny będą miały po 21,20 pkt :)
3
marcinomilano
marcinomilano
9 października 2022, 16:42
Ależ come back
3
dżunio91
dżunio91
9 października 2022, 16:41
Niezły come back Udinese
1
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 16:39
Udinese jest zajebiste w tym sezonie. Prawdziwi Bianconeri.
3
mmielczar123
9 października 2022, 16:38
Udinese mistrzowie comebacków :D
3
misiek007e
misiek007e
9 października 2022, 16:36
Monza blisko merd xd zaraz będzie przed interem
3
stary_boss
stary_boss
9 października 2022, 16:26
Monza drugie zwycięstwo z rzędu golą już 2:0 bravo docttore Galliani
Edytowano dnia: 9 października 2022, 16:26
1
chory
chory
9 października 2022, 16:26
Beto jak zaczyna mecz to irytuje, jako napadzior który ma wejść w 60 minucie jest za to top
0
dżunio91
dżunio91
9 października 2022, 16:23
Scamacca wyrasta na gwiazdę Młotów w PL
0
Milanboy
Milanboy
9 października 2022, 16:40
Paqueta też.
1
dżunio91
dżunio91
9 października 2022, 16:20
Szkoda trochę Udinese, choć z drugiej strony Atalanta swoją grą zasługuje na liderowanie w Serie A
0
kamilus
9 października 2022, 16:18
Atalanta kiedyś słynęła ze skuteczności, ale w tym sezonie chyba przerzucili się na defensywę - trwa ich dziewiąty mecz, a stracili tylko 3 bramki...
0
pwentrys
pwentrys
9 października 2022, 16:39
Imo nie grali poza nami z nikim konkretnym do dziś
0
AlexTheWind
AlexTheWind
9 października 2022, 16:06
Ale Udine to mam nadzieję, że jednak postawi się Atalancie.
0
nokoments
9 października 2022, 15:53
Piątek z golem, a Casillas wyznał, że jest gejem, co raz ciekawszy ten weekend.
0
pwentrys
pwentrys
9 października 2022, 15:56
To był bait raczej ze strony Ikera.
1
marcinomilano
marcinomilano
9 października 2022, 15:48
Napoli i Atalanta były przed sezonem najbardziej deprecjonowanymi drużynami z czołówki. Za to Roma skeduto bo Dybala wiadomo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
nokoments
9 października 2022, 15:45
Za co Lookman dostał kartkę?
0
Zirytowany
Zirytowany
9 października 2022, 16:05
Prowokowanie kibiców gospodarzy.
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się