SCUDETTO


Bolesny koniec pięknej przygody

16 maja 2023, 19:42, cinassek Aktualności
Bolesny koniec pięknej przygody

Na półfinale zakończyła się przygoda Milanu w Lidze Mistrzów 2022/2023. To wynik zdecydowanie powyżej oczekiwań, ale na etapie najlepszej czwórki dwukrotnie lepszy okazał się Inter Mediolan, a to już boli. I to bardzo. W rewanżu nerazzurri wygrali 1:0 po golu Lautaro Martineza w 74. minucie i to oni zagrają 10 czerwca w Stambule.

Rossoneri rozpoczęli rewanż zupełnie inaczej niż pierwsze spotkanie. Mistrzowie Włoch nie byli przestraszeni, starali się kreować swoje okazje i powalczyć o to, aby dać sobie szansę w dwumeczu. Już w pierwszych minutach naprawdę dobry, ale nieznacznie niecelny strzał z dystansu posłał Theo Hernandez. Chwilę później wymarzoną sytuację miał Brahim Diaz, który nabiegł na piłkę w polu karnym i oddał strzał po ziemi, jednak dobrze interweniował Andre Onana.

Trener Stefano Pioli nieco zaskoczył nerazzurrich pozycją Sandro Tonalego, który w fazie ataku był ustawiony bardzo wysoko - tuż za plecami Oliviera Giroud. Inter najlepszą sytuację stworzył sobie w 40. minucie, kiedy po dośrodkowaniu z rzutu wolnego główkował Edin Dżeko, lecz kapitalną paradą popisał się Mike Maignan. Chwilę wcześniej fantastyczną okazję zmarnował Rafael Leao, który pozostawił w pokonanym polu pojedynku biegowego Matteo Darmiana, ale posłał piłkę nieznacznie obok słupka bramki rywali.

Do przerwy w rewanżowych derbach Mediolanu o finał Ligi Mistrzów utrzymał się bezbramkowy remis. Wciąż można było wierzyć...

W drugiej połowie działo się już jednak dużo mniej, żeby nie powiedzieć - nic. Milan nie miał żadnego pomysłu na sforsowanie defensywny Interu, a nerazzurri dzierżący w garści dwubramkową przewagę w dwumeczu spokojnie zarządzali spotkaniem i z każdą minutą przybliżali się do finału.

Wszelkie nadzieje mistrzów Włoch prysły w 74. minucie. Romelu Lukaku odnalazł w polu karnym Lautaro Martineza, a Argentyńczyk wykorzystał gapiostwo Pierre'a Kalulu i mocnym strzałem w bliższy róg zapewnił Interowi prowadzenie.

Do końcowego gwizdka nic już się nie zmieniło. Inter Mediolan pokonał AC Milan w półfinałowym dwumeczu Ligi Mistrzów aż 3:0 i zagra 10 czerwca w Stambule. A nam, rossonerim, pozostaje gorycz rozczarowania i smutek utraconej szansy. Wielkiej, ogromnej okazji...

Inter FC - AC Milan 1:0 (0:0)

Bramka: L. Martinez 74'

Żółte kartki: Thiaw 56', Tonali 79', Krunić 82', Tomori 82' - Barella 79', L. Martinez 82'

INTER FC (3-5-2): Onana - Darmian, Acerbi, Bastoni - Dumfries, Barella (84' Gagliardin), Calhanoglu, Mychitarian (44' Brozović), Dimarco (66' Gosens) - Dżeko (66' Lukaku), L. Martinez (84' J. Correa)

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan - Calabria, Thiaw (64' Kalulu), Tomori, T. Hernandez - Krunić, Tonali - J. Messias (76' Saelemaekers), B. Diaz (76' Origi), Leao - Giroud

Sędzia główny: Clement Turpin (Francja)



1324 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
matten
matten
19 maja 2023, 07:35
Włoskie drużyny w finale wszystkich europejskich rozgrywek... ciekawe z czego to wynika? Czyżby brak wyjazdu na mundial przysłużył się włoskim ekipom?
0
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
17 maja 2023, 23:31
Ale ci goscie po meczu fajnie w TVP gadaja. Przechodza teraz przez nasz ostatni mecz. Ten Mila i Zewlakow sa tacy zalosni, ze az zalowalem ze wlaczylem TVP tylko po to zeby w wyzszej jakosci poogladac, ale ci mlodzi spokojnie mogliby byc w glownym studio i daloby sie to w koncu ogladac.
Edytowano dnia: 17 maja 2023, 23:37
0
Victor Van Dort
18 maja 2023, 12:45
Deklarujesz publicznie miłość do władzy dostajesz w nagrodę ciepłą posadkę bez względu na to sobą prezentujesz
3
marcinomilano
marcinomilano
17 maja 2023, 13:19
Jak tam humorek po wczorajszej porażce? Gotowi teraz na wielki pojedynek z najgorszą w tym sezonie Sampdorią do którego podejdziemy z nożem na gardle? :D

Btw mam nadzieję że Napoli przerwie świętowanie na chwilę z czystymi głowami zepną się na Inter. Inter pomimo aktualnie świetnej formy, ze swoim terminarzem i nadchodzącymi dwoma finałami mógłby nawet przegrać mecze z Napoli i Atalantą, gorzej że my pewnie i tak byśmy tego nie wykorzystali.
1
Tzeentch3
Tzeentch3
17 maja 2023, 17:20
Jak powiedział Pioli, że teraz każdy mecz jest finałem, więc zamiast Realu czy City w finale LM w sobotę czeka nas finał z Sampdorią :) statystki są dodatkowo przeciwko nam, bo nie wygrali w lidze od 19 marca, a my lubimy pomagać przeciwnikom niwelować takie serie :)
1
Boateng93
Boateng93
18 maja 2023, 15:36
Gotowy, nawet lecę na ten mecz ;p
1
dżunio91
dżunio91
17 maja 2023, 09:52
Piękny sen się skończył :)
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
17 maja 2023, 09:25
Ja już przed pierwszym spotkaniem byłem pewny, że kończymy zabawę na półfinale. Który i tak jest niesamowitym sukcesem. Inter jest od nas lepszy od lat, i nie ma co zaprzeczać. Mam tylko nadzieję, że w finale Real albo City wygrają z nimi wysoko.
Edytowano dnia: 17 maja 2023, 09:26
5
Gieno
Gieno
17 maja 2023, 09:01
Tak już na spokojnie,gratulacje dla Interu byli lepsza druzyna i zasluzenie awansowali do finalu.Ale nie może być tak ze sedziowie w tak ważnych meczach popełniają takie błędy jak przy niby zagraniu reka giroud gdzie za chwile jest ewidentny rzut wolny na Brahimie.Nastepna sytuacja z Acerbim to jest faul z premedytacja bez piłki i za to należy się czerwona kartka.W pierwszym meczu też było dużo złych decyzji sedziego.Nie żebym winił sędziów za nasza porażke ale mogło by to wyglądać inaczej.
2
Postronny
Postronny
17 maja 2023, 10:28
Faul Acerbiego to kryminał ale Krunič również zasłużył na wcześniejszy prysznic.

Gdyby noga Calhanoglu stała na murawie to mógłby zakończyć mu karierę a przynajmniej wybić piłkę z głowy na kilka miesięcy.

Od pierwszego gwizdka wczoraj mecz był brudny. Tonali Calabria też nie stronili od brzydkich fauli.

W drugą stronę było podobnie. Milan wyszedł nabuzowany i chciał zagrać tak jak Inter w pierwszej połowie pierwszego meczu jednak zabrakło umiejętności czysto piłkarskich.

Mecz to była kopanina po nogach i trudno się to oglądało. Nie było płynności w grze z jednej i drugiej strony. Interowi taki scenariusz zdecydowanie sprzyjał
5
Boateng93
Boateng93
17 maja 2023, 09:00
4 mecze z Interem w tym sezonie, bilans 7-0. Nie strzeliliśmy im gola przez 360 minut. To też pokazuje jak wielki problem jest z atakiem pozycyjnym, ale to nie może dziwić. Zamknąć lewą stronę i dziękuje, Milan bezradny. Przecież ten Brahim na 10tce to jest jakieś kuriozum. Nie rozgrywa, bez strzału, bez podania. Dostaje piłkę, głową w dół i ciągle drybluje dopóki się nie przewróci od podmuchu wiatru i nie straci. Hobby player.
10
lubiekoty
lubiekoty
17 maja 2023, 16:38
4 mecze z Interem w tym *roku - w sezonie bylo 5 :)
1
JAJO
JAJO
17 maja 2023, 08:47
2 setki w pierwszej połowie a potem walenie głową w mur. Rozegranie Milanu to środek obrony do prawej, z prawej do środka, potem do lewej coś tam i wrzutka czy strata. Pod koniec byli bliżej pola karnego Interu i to wszystko. Leao przez wielu uważanych za potencjalnego zbawcę zrobił 1 akcję meczową (co nie trafił), plus parę mniejszych i to wszystko. Suma summarum za mało. Diaz szarpał i tyle z tego. Generalnie trzeba napisać szczerze, że udział Milanu w 1/2 LM to swego rodzaju abberacja od normy. Zaślepienie LM prawdopodobnie wyda owoc w postaci braku gry w tych rozgrywkach w kolejnym sezonie.
0
Von Strauss
17 maja 2023, 09:23
Gdyby Leao trafił to myślę, że nasi poczuliby krew i poszli za ciosem. Wielka szkoda tej akcji.
1
Rafalzki
Rafalzki
17 maja 2023, 09:27
do Leao miałbym najmniej pretensji, od zeszłego sezonu na Nim tylko opieramy atak... Gdyby każdy w ataku dawał chociaż 1/3 tego co Leao to teraz walczylibyśmy z Napoli o scudetto... Bardziej irytuje mnie beznadziejność Brahima, Messiasa i Saelemakersa... Giroud ma już prawie 100 lat więc też uważam, że chłop dawał więcej niż fabryka dała ale się "zatarł" i teraz jest równie beznadziejny jak jego hiszpański kolega...
1
Tzeentch3
Tzeentch3
17 maja 2023, 11:09
Po Leao było widać, że nie był gotowany na ten mecz, a na pewno nie od 1 minuty. Niby dwie setki, ale przy pierwszej faulował Theo chyba Barelle, a przy akcji Leao chyba pomagał sobie ręką (na jednej z powtórek tak wyglądało przynajmniej).

Giroud niestety nie dojeżdża już dłuższy czas. Gramy z nim za statycznie, jego cały argument to wykorzystywanie dośrodkowań w polu karnym, których nie robimy bądź kopiemy do nie wiadomo kogo. Dżeko ma tyle samo lat, a wyglądał w walce i przy piłce jakby był parę lat młodszy.
0
lubiekoty
lubiekoty
17 maja 2023, 16:39
"2 setki w pierwszej połowie a potem walenie głową w mur." tylko, ze pierwsza po faulu, druga po rece - wiec raczej nawet jakby wpadlo to powinni anulowac
0
Von Strauss
17 maja 2023, 08:18
Gratulacje dla Interu! Obyście "dumnie" reprezentowali Włochy w finale i dostali nie mniej niż 5 bramek w dupę przy całych 0 strzelonych. Obyście udusili się tym sukcesem i wypadli poza top4. a w przyszłym sezonie musieli sprzedawać pół składu, żeby pospłacać długi. I nie piszę tego jako kibic Milanu, piszę jako człowiek, którzy nie cierpi żmij, oszustów i kretynów - a niestety z takich ludzi składa się Inter.

Ale wygrali zasłużenie - byli lepsi. Tyle, że pierwsze spotkanie ułożyło cały dwumecz. I uważam, że gdyby pierwszy mecz był sędziowany przez kogoś innego niż ten cholerny hiszpan, to Inter możliwe, że nie wyszedłby na to spotkanie z dwubramkową zaliczką, a na pewno nie wyszedłby z Lautaro i Dumfriesem.

Zresztą tu sędziowanie też nie było na wysokim poziomie - Turpin pozwalał nam na dużo, a z drugiej nie gwizdnął kilku oczywistych faulów - w tym jednego na rzut wolny praktycznie na linii pola karnego za faul na Diazie.

Szkoda wielka, że Inter nie przeje...ał z Beneficą albo Porto - dużo bardziej wolałbym Portugalczyków w finale. Enter.
4
Von Strauss
17 maja 2023, 08:41
Żegnać się bez żalu z Messiasem, Origim, CDK (jeśli byłaby oferta za 27+ mln brać z pocałowaniem ręki), Florenzim, jak trzeba to z Kruniciem itd.

I szczerze - Leao pewnie nie przedłuży umowy, moim zdaniem to co teraz jest grane to zagrywka, żeby wyciągnąć z Chelsea/City/ManUTD czy innego PSG jak najwięcej pieniędzy, bo piłkarz "już", "zaraz" przedłuży umowę i będzie ciężej go wyjąć. Jeśli tak to mamy 100+ za Leao, 50 mln z LM za ten sezon i X ze sprzedaży niepotrzebnych na transfery.

Jak w takiej sytuacji będzie ok 180 mln na transfery - bierzmy Perukarza, oczywiście jak załatwi Pintusa. To jest poważnie najlepsza opcja dla nas. Gość zna ligę włoską jak mało kto, jego drużyny klepały cały dół tabeli jak nikt inny, gorzej było z topem - ale to właśnie z dołem zdobywa się mistrza. Może nie wygramy LM, ale podejrzewam, że szybko zbuduje kadrę na wygranie Serie A. Pioli się w Milanie wypalił, bo myśmy wygrywali bardziej walecznością i błyskami Leao/Diaza/Girouda/Theo/Tonalego/Bennacera niż pomysłem na grę. A to, że mamy słabą ławkę, dziury w podstawowym składzie - to też jest wielki problem, ale nie zwalnia to trenera z jakiegoś ułożenia schematów itd. A tego tu nie ma!

Jedyne co może świadczyć za pozostaniem Piolego to to, że RB jest już ugadany z Kloppem, że przyjdzie, jak skończy z Live. Tyle, że z tego co wiem, on coś przebąkiwał, że czas na odpoczynek.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
17 maja 2023, 09:12
Kto zapłaci 100 milionów za Leao zejdź na ziemię,
0
Von Strauss
17 maja 2023, 09:21
Chelsea, która zapłaciła za Mudryka 70 mln?
PSG, które będzie chciało przykryć blamaż, że odchodzi Messi?
ManUTD, które lubi wydawać pieniądze? Sancho kosztował 85 mln, Antony 95 mln, ani jeden ani drugi nie się nie sprawdza xD

Możliwości jest wiele. To nie jest takie nierealne jak Ci się wydaje.
0
Rafalzki
Rafalzki
17 maja 2023, 09:34
a ja powiem tak, łapy precz od Leao!!! Dawno już nie było takiego rzeźnika w Milanie... Wreszcie warto dla kogoś w tej drużynie włączać mecz... A Milan oglądam od 94 roku więc nieco już widziałem... Gdyby nie Portugalczyk to w tym sezonie prawdopodobnie walczylibyśmy o miejsca 7-10... Ja bym sprzedał (o ile jakiś idiota by ich zechciał) wszystkich Messiasów, Alexisów i innych Origich... To jest zakała obecnego Milanu i powód indolencji w ataku. No i Diaz oczywiście won do Madrytu, żeby nikt broń Boże nie wpadł przypadkiem na pomysł wykupienia go z Realu...
1
Von Strauss
17 maja 2023, 10:57
Rafalzki

Ja wiem, że Leao to koks. Tylko pytań jest zbyt wiele:
1) czy on będzie chciał zostać w Milanie, takim jaki jest teraz?
2) jeżeli nie, to czego trzeba - kasy czy zmian?
3) jeśli kasa - to ile, czy nas stać?
4) jeśli zmian to co trzeba zmienić - trenera czy kadrę?
5) czy nas stać na takie zmiany?
6) czy nowy trener znajdzie miejsce dla Leao? Bo 3-5-2 to albo wahadło (nie, defensywnie Leao odpada) albo drugi napastnik (też nie), 4-3-1-2 to znowu drugi napastnik - więc trzeba szukać trenera pod 4-3-3 albo 4-2-3-1 (z tą cholerną 10).

Powinno paść dziś pytanie - co robimy dalej - bo jesteśmy w 4 literach obecnie.
0
roox
roox
17 maja 2023, 08:17
Nie zwolnią Piolego ani Maldiniego. Dojście do 1/2 LM jest wynikiem ponad stan. Drużyna jest źle zbalansowana i jest problem mentalny. Jeżeli wygrywamy 4:0 w Neapolu i potem przegrywamy z Cremonese tzn. że nie ma ciągłości, powtarzalności i forma nie jest ustabilizowana.
2
Tanger
17 maja 2023, 09:25
Ale brak top 4 w lidze już jest poniżej stanu i trzeba by ten projekt zrewidować. Słuchając bezrefleksyjnych i pozbawionych autokrytyki wypowiedzi Piolego i Maldiniego wniosek nasuwa się jeden. Obaj powinni się pożegnać z klubem.
2
Boateng93
Boateng93
17 maja 2023, 07:16
Koniec końców teraz musi być wielka mobilizacja na ligę, jak skończymy w 4ce to i tak będzie udany sezon. Jakby ktoś przed powiedział, że będziemy w półfinale LM to mało kto by uwierzył, ale jak 4ki nie będzie to katastrofa.
1
guzik_acm
guzik_acm
17 maja 2023, 07:39
Jaka mobilizacja, skreslili sie juz remisem z Cremonese a ostatnio dolozyli porazke ze Spezią. Ligo Europy witaj
1
Boateng93
Boateng93
17 maja 2023, 07:43
Remis w Turynie, wygranie z Sampdorią i Hellasem i liczenie na zielony stolik i -9 dla Juve.
4
guzik_acm
guzik_acm
23 maja 2023, 08:34
Wywróżyłeś, nawet -10 :D
0
Boateng93
Boateng93
17 maja 2023, 07:13
Ten mecz to była kwintesencja całego sezonu i błędów Pioliego. Zajechany pierwszy skład, który miał siły na 20 minut. Beznadziejny Diaz, beznadziejny Messias z którymi do końca szedł na dno chociaż grali kompromitujące zawody. Ze swoimi żołnierzami, których zajechał do końca. Nikogo nie zbudował ze zmienników, bezsensowne rotacje. Jeśli Pioli ma zostać trzeba wietrzenia kadry. Trzeba nie wykupować Diaza, opchnąć Messiasa. On musi zbudować nowych, bo inaczej dalej będzie beton.
0
Diavo
17 maja 2023, 06:09
A ja tam jestem dumny z Milanu :). Gdyby ktoś powiedział mi, że Milan będzie w półfinale LM to bym go wyśmiał, trafiliśmy na rywala , który jest dwa sezony przed nami pod względem budowania kadry, zapominamy wszyscy gdzie był Milan i ile jeszcze musi przejść by być na szczycie ;).
Najbardziej boli fakt, że Inter w tym sezonie też podreperuje budżet i nie będzie musiał nikogo sprzedawać z kadry w letnie mercato, tylko jeszcze bardziej uzupełni skład.

Teraz walka o TOP4 :).

Forza Milan!
Edytowano dnia: 17 maja 2023, 06:13
5
jarek_2389
jarek_2389
17 maja 2023, 06:35
I to jest kibic ! :)
A nie tylko narzekanie...
2
Marcos Salinas
17 maja 2023, 06:38
Dumnym to można być w przypadku zaklepania LM na 5 kolejek przed końcem ligi. Tutaj wyłożenie się na pierwszym trudniejszym rywalu od czasu Chelsea najprawdopodobniej będzie oznaczać brak udziału w LM w przyszłym sezonie, co gorsza strata punktów w 2 ostatnich meczach może pozbawić nas nawet LE. Także póki nie skończy się sezon nie ma żadnego powodu do zadowolenia z tej gry w półfinale.
0
Mil_online
Mil_online
17 maja 2023, 08:25
Ja niestety mam bardzo mieszane uczucia, nie będę jojczyc jak Salinas, ale nasze wyniki w tym sezonie są jednak dość kompromitujące, mam na myśli styczeń czy ostatnie popisy.

Mamy furę szczęścia, że jeszcze liczymy się w grze o LM, a to tylko dlatego, że toczy się gra przy zielonym stoliku, normalnie byłoby już po wszystkim. Dodatkowo, ile punktów wyrwaliśmy w końcówkach, gdyby nie to , to w ogóle byłby dramat. Padre stracił totalnie kontrolę nad tym co się dzieje.
1
lopezito84
17 maja 2023, 03:56
Rekord pobity!!!
1
Rosik20
Rosik20
17 maja 2023, 01:29
Jeszcze tak nie w temacie strony acmilan.com.pl :'
Odnośnie LM klub Manchester City wydał tyle kasy na piłkarzy wiem to smutne.

Mimo to chciałbym,żeby City w przeciwieństwie do PSG wygrali te LM,wiem Guardiola nie jedno LM wygrał,ale tyle kasy zmarować? To z pierwszej strony.

Z drugiej strony to fajnie by było po tylu latach posuchy aby włoski klub wygrał LM.

Wiem,że trzeba poczekać co się wydarzy,ale Real już tyle razy wygrał.Wiem Carletto były mistrz trener Milanu.

Moim niestety niespełnionym Marzeniem był finał Milan-Real dwóch wielkich w histori wygranych w LM i jeszcze Real trenuje Carl. To (była by),ale nie jest piękna historia
1
Rosik20
Rosik20
17 maja 2023, 01:33
Także życzę wspaniałych emocji w Lm niezależnie od zwycięscy.

A my Milaniści walczymy o grę w przyszłym sezonie w LM.Do bojuMilaaan!
Tak jak w tej piosence,tylko tam nie było Kilan tylko "do boju Polskoooo
0
lubiekoty
lubiekoty
17 maja 2023, 03:47
"Jeszcze tak nie w temacie strony acmilan.com.pl :'
Odnośnie LM klub Manchester City wydał tyle kasy na piłkarzy wiem to smutne."

No, a ile wydał Silvio jak kupił Milan?
1
Mil_online
Mil_online
17 maja 2023, 08:32
Ciężko mi to przyznać, ale wolę widzieć w finale cieszącego się łysego oszusta z Brescii niż Acerbiego, Lukaku, argentyńskiego padoliniarza, Podgardlaka czy tureckiego rogacza.
1
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
17 maja 2023, 10:52
Mil_online
Ja na chwile obecną wolę, żeby z kolejnej LM cieszył sie Carlo z ekipą :)
0
Mil_online
Mil_online
17 maja 2023, 11:44
@SuperSnajper

No to też.
0
umbrella
umbrella
17 maja 2023, 01:11
Mam zagwozdkę dotyczącą odmiany przez przypadki nazwiska naszego trenera - dopełniacz l. poj. poprawnie brzmi Piolego czy Pioliego? Zauważyłem, że powszechniejsza jest pierwsza forma. Podobnie Tonalego, a nie Tonaliego. Jednakże przy odmianie nazwiska Maldini "i" nie znika. Wynika to z tego, że w naszym języku nie występuje zmiękczone "l"?
Edytowano dnia: 17 maja 2023, 01:16
2
kamilus
17 maja 2023, 07:58
Też miewam podobną zagwozdkę, bo wielu sugeruje się odmianą 'Balotelli' nie myśląc o tym, że u Mario jest 2x "L", a u Piol(i)ego/Tonal(i)ego tylko 1x "L".
1
umbrella
umbrella
17 maja 2023, 23:41
Z pomocą przyszedł PWN:
https://sjp.pwn.pl/zasady/Nazwiska-zakonczone-na-i;629632.html
Zatem poprawna forma to Piolego i Tonalego.
0
Rosik20
Rosik20
17 maja 2023, 00:57
Wy w komentarzach macie ból dupy,bo Milan nie dotarł do finału i obwiniacie za to Piolego nie doceniając tego co osiągnoł.Przylominam,że Trener słowo klucz przychodząc z Fiorentiny zaczynając swoją pracę trenerską w 1999 roku trenując małolatów Boloni,wiem patrząc na niezawodną wikipedię często zmieniał klub który trenował,ale jednak trener z licencją.Pamiętacie co było za czasów np. Gattuzo? Przecierz on nie miał wtedy żadnego doświadczenia w trenowaniu.Inzaghi,Seedorf.Co osiągneli ci trenerzy a co Pioli? Pioli nigdzie nie odchodzi!
3
Tzeentch3
Tzeentch3
17 maja 2023, 06:57
Problemem nie jest to, że nie dotarliśmy do finału tylko w jakim stylu odpadliśmy z wyścigu do niego.
1
jasiom22
jasiom22
17 maja 2023, 08:45
Kluczem jest to ze za równo Pioli jak i Maldini - trzymaja się planu! ktory sobie ustalili.. a ten plan działa! Błedy popełniaja jak wszyscy, kasy za duzo nie było, mercato nie wyszło. Ale zarzuty do Pioliego i Paolo jezeli
Ktos sledził Milan dłuzej niz od listopada, nie trzymają się kupy. Jak się uda podpisac tego Leao to sezon będzie można uznać za dobry. Do LM doczłapią... spokojnie. A jak by nawet się nie udało to tragedii nie ma. Druzyna jest młoda , ograna i wiadomo co poprawić.
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
17 maja 2023, 10:42
Problem nie jest to że odpadliśmy w pół finale tylko to żey remisujemy z Cremnese i przegrywamy że Spezia i wylatujemy po za top 4
0
Grande
Grande
17 maja 2023, 00:24
Najgorsze, że tu by się przydało z pół składu wymienić, a z kasą zapewne krucho będzie bez ewentualnej LM w przyszłym roku. A sprzedać tych naszych magików też nie będzie łatwo.
2
Gzikuu
17 maja 2023, 00:26
Spoko, Maldini właśnie powiedział dla Sky Sport, że Origi ma wszystko by być super pilkarzem - prawą nogę, lewą, szybkość, siłę... XD Także nawet nie ma planów, żeby połowę składu wymieniać.
Edytowano dnia: 17 maja 2023, 00:26
5
Grande
Grande
17 maja 2023, 00:33
A nie ma? On przecież był żelaznym rezerwowym w LFC i wchodził na końcówki. Na pewno będzie stanowił o sile naszego ataku w następnych latach.
0
Gzikuu
17 maja 2023, 00:37
No właśnie o to chodzi, że nie ma. Albo może i ma tylko sprytnie to cały sezon ukrywa.
2
Grande
Grande
17 maja 2023, 00:43
Jak Maldini tak mówi, to musi coś mieć. To samo Messias.
0
umbrella
umbrella
17 maja 2023, 00:54
Serio tak powiedział... A miałem nadzieję, że żartujesz...
0
k__f__c
17 maja 2023, 06:18
Był takim żelaznym rezerwowym, że rzadko kiedy podnosił się z ławki. A w ofensywnie grającym Liverpoolu to i większe ananasy od niego coś strzeliły.
Maldini nam sprowadził mało ambitnego przeciętniaka, tyle.
0
Gzikuu
17 maja 2023, 00:21
Messias v Inter

76' Minutes played
0.05 Expected Assists (xA)
30 Touches
16/22 (73%) Acc. passes
3 (1) Crosses (acc.)
3 (0) Long balls (acc.)
2 (0) Dribble attempts (succ.)
7 (1) Ground duels (won)
2 (0) Aerial duels (won)
10 Possession lost
3 Fouls
1 Was fouled
1 Clearances
1 Dribbled past

75 minut na boisku. Brawo panie "trenerze"!
5
umbrella
umbrella
17 maja 2023, 00:51
Skąd bierzesz te statystyki? Z ciekawości zerknąłbym na innych.

Edit:
1. Milan Posts na Twitterze. Szkoda, że nie podają źródła.
2. Zgodnie ze statystykami Diaz wygrał 2 dryblingi na 7. Chyba za często mrugałem i przegapiłem.
Edytowano dnia: 17 maja 2023, 00:59
2
Tzeentch3
Tzeentch3
17 maja 2023, 06:59
Na whoscored.com można posprawdzać statystyki meczowe do pojedynczego piłkarza
2
Szawik
Szawik
17 maja 2023, 00:15
Najbardziej to czekam, żeby zwolnili Pioliego i niech przyjdzie inny magik, co zrobi z Diaza, Alexisa i innych czereśniaków super piłkarzy. Mam przeciętny zespół, który jakimś cudem w zeszłym sezonie osiągnął scudetto. Inter nas zjadł wyrównanym składem, z dobrymi zmiennikami.
1
Rosik20
Rosik20
17 maja 2023, 00:34
Co ty pierdzielisz o zwolnieniu Piolego łysego wizjonera nie doceniając tego co osiągnął.Wygrał Scudetto w tamtym sezonie teraz PÓŁFINAŁ Lm a ty narzekasz on odrodził Milan.Ja rozumiem ciebie,że apetyt rośnie w miarę jedzenia,ale trochę szacunku.
1
Szawik
Szawik
17 maja 2023, 00:36
Czytaj ze zrozumieniem czereśniaku. Właśnie o to mi chodzi, że bez niego nikt nie wyciśnie z tej drużyny więcej.
0
Rosik20
Rosik20
17 maja 2023, 00:42
Wiem wroga trzeba nienawidzieć,ale życze Interowi jak najlepiej w finale,reprezentują serie A którą kocham oglądać.Wiem,że mógłby być Milan,no jak widać oni strzelili więcej.I tak jestem dalej zdziwony,że Milan zaszedł tak daleko.Tyle lat nie grali w LM w tamtym sezonie ostatnie miejsce w grupie a teraz półfinał LM Pioli i Maldini powoli szczebelku po szczebelku odradzają milan za czasów Berlusconiego.Pioli zostaję!
0
szyka
szyka
17 maja 2023, 00:44
Zapewne żaden trener z tymi piłkarzami nie wygrałby w lidze choć 1 meczu z cremonese..
Pioli to najlepszy trener świata, reale city psg barca puka do drzwi i pyta o niego, ale my nie oddamy naszego geniusza taktyki i mistrza przygotowania do sezonu oraz zarządzania meczem
2
jasiom22
jasiom22
17 maja 2023, 00:09
Oh... Pioli, Pioli... dziś ognia nie było. No troche przymulił z brakiem zmian za rowno w meczu jak i brakiem zmian w taktyce na mecz. Znow to samo, nic nowego. Kadra za słaba i pełna dziur. (Po romku, kessim i hakanie) nie wspominając o prawym skrzydle.

Cóż wygrał lepszy... (i bogatszy) choc Milan grał nie najgorzej. Propsy dla Thiawa, i Alexis chyba jedyny odpowiednie nastawienie w koncowce. Ale i tak. Wiecej wycisnąc sie nie dało Z Brahimka, Messiasa, Krunica... i młodych w obronie.

Nikt trzezwy do Piolego pretensji i tak mieć nie moze. To był półfinał LM! Conajmniej dwie rundy dalej zaszli niz najśmielsi optymisci by wyśnili.. nawet gdyby Ibra był zdrowy. Tak samo jak ze scudetto. Piolu to dalej magik, wynik ponad stan!

I co najgorsze... a zarazem najlepsze, ze wszystkie braki mamy na tacy do poprawienia od dawna. Zabrakło siły fizycznej w ofensywie. Szkoda tylko że cdk i rebić nie dostali dzis szansy. Liczyłem że Pioli nie zaśpi, i da szanse innym w ofensywie. Messias za słaby, Diaz zbyt mały na taką obronę.

Podpis Leao i uzypełniamy kadre... drugi sezon CDk wóz albo przewoz. Ogolnie bez tragedii. Dobry wynik jak na okolicznosci. Brahimek musi miec konkurenta. Giroud tez. Prawe skrzydło do wymiany i bedzie dobrze. Thiaw i Kalulu będą mocni. Kalulu radził sobie z Lukaku dobrze.

Odrobina szczęscia też by się przydała. A Acerbi to wg mnie powinien zostać wykluczony z finału za 51minute. Var i Czerwona powinna była byc 100% za faul na Tonalim bez piłki. W ogole dosyc brutalny mecz, theo tez chyba jakies judo ćwiczył kiedyś...
Edytowano dnia: 17 maja 2023, 00:26
3
Szulaj22
Szulaj22
16 maja 2023, 23:58
Pioli chyba już nigdy sie nie nauczy że czasami warto zaryzykować tym bardziej jak sie nie ma nic do stracenia! Przed golem sie śmiałem że do zmian potrzeba gola Interu no i sie nie pomyliłem. Tyle błędów co popełnił i nie wyciągnął żadnych wniosków.
3
Rossu
16 maja 2023, 23:40
Inter zasłużenie, gratulacje dla kuzynów i mam nadzieję, że spotkają się finale z Realem i Carlo złoi im dupska.

Tyle gadania było o motywacji i chęci odwrócenia wyniku, a to Inter wyglądał, jakby odbył rozmowę z kibicami po przegranym meczu ze Spezią. Milan nie miał żadnych argumentów, jedynie okazja Brahima mogła odmienić mecz - ahhh shit, here we go again - który to już raz piszemy o tym, gdyby dany gracz Milanu wykorzystał okazję? Co oni na treningach robią?
Kolejny raz wyszliśmy bez schematów, jedynie Tonali biegał wyżej - jedyna zmiana w POTĘŻNEJ taktyce Piolego! Czapki z głów.
Rzuty rożne i rzuty wolne - a co to znaczy? to jakieś stałe fragmenty w badmintonie?

No i coś, co w drużynie nie istnieje od listopada. Mianowicie mowa o przygotowaniu fizycznym, przecież już w polskiej ekstraklapie zespoły są lepiej przygotowane pod tym względem.
Tutaj trzeba zrobić radykalne zmiany w sztabie szkoleniowym, wypieprzyć wszystkich wuefistów, którzy odpowiadają za obecny stan rzeczy.
Zawodnicy notują ogromny regres, przecież w tym sezonie mam wrażenie, że to nie są ci sami zawodnicy, którzy grali w sezonie mistrzowskim.
Nie ma rozwoju, nie ma pozytywów w grze a jedynie są negatywne odczucia.

Ta drużyna potrzebuje czegoś nowego. Potrzebują trenerów w sztabie, którzy będą rozwijać ich najlepsze atuty, a nie hamować i utrudniać rozwój. Obecnie drużyna wygląda jak zlepka kolegów z orlika, podać do najlepszego zawodnika i może coś sam zrobi.


Braki kadrowe mamy, owszem, ale nie na tyle duże, żeby przepieprzać punkty ze Spezią, Cremonese czy Lecce.

Jak dla mnie winni są wszyscy:
zarząd - za brak odpowiednich wzmocnień i pozwalanie trenerowi oraz piłkarzom olewanie ligi
trener i jego sztab - fatalne podejmowane decyzje, nieumiejętne rotowanie składem, brak rozwoju zawodników, brak pozytywnych aspektów w grze, brak schematów, stałe fragmenty gry nie istnieją w fazie ofensywnej i defensywnej, złe przygotowanie fizyczne
piłkarze - brak determinacji i motywacji w meczach ze słabszym rywalem i olewanie ligi na rzecz LM.

10
Jaca23
16 maja 2023, 23:38
Tak sobie myślę, że jak Juventus nas wyprzedzi mimo odjętych 9 punktów to będzie hit dekady. I te mecze z Empoli, Bologną, Cremonese i Spezia.
2
Vol'jin
Vol'jin
17 maja 2023, 00:16
i to Allegri stawia na młodzież bardziej niż Pioli :)

Miretti,Fagioli,Illing wszyscy 2000 rocznik i młodsi, najwięcej bramek w lidze ;]
1
Grande
Grande
17 maja 2023, 00:21
Juve sobie ogrywa ładnie młodzież w tym sezonie. Max to odpowiednio rotuje.
0
Matim
Matim
17 maja 2023, 09:20
Vol'jin

Allegri może sobie na to pozwolić, bo w odróżnieniu od nas Juve ma drugi zespół, gdzie młodzi mogą grać na poziomie seniorskim. Każdy z wymienionej przez Ciebie trójki ma za sobą przynajmniej rok gry w piłkę w drugim zespole. U nas młodzi idą na jakieś dziwne wypożyczenia, gdzie nikt na nich nie stawia, a z Primavery do Serie A przeskok jest spory (szczególnie w drużynach walczących o TOP4), więc też u nas nie distają szansy.
0
emil373
emil373
16 maja 2023, 23:37
Postaram się na chłodno (ale pod wpływem włoskiego wina).

Milan dotarł do półfinału LM ! Skasowali furę pieniędzy ! Przez ostatnią dekadę co najwyżej mogliśmy marzyć o takich wynikach.

Mistrzostwo kraju - zaskoczenie.

Półfinał LM - zaskoczenie. NIE ROZCZAROWANIE !!!

Zarząd zawalił mercato i mamy efekt. Tylko tyle i aż tyle.
5
Gzikuu
16 maja 2023, 23:45
Furę pieniędzy, która tylko w części pokryje straty z tytułu braku LM w przyszłym sezonie. Błędne koło.
Edytowano dnia: 16 maja 2023, 23:57
5
jasiom22
jasiom22
16 maja 2023, 23:58
Dokladnie!
0
Fushnikov
Fushnikov
17 maja 2023, 07:33
I tak odrobili straty z ostatnich 10lat. Trzeba patrzeć na to optymistycznie ile zarobili. A zarobili z 5x tyle co stracili przez te 10lat.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
16 maja 2023, 23:36
Teraz pytanie czy Leao podpisze kontrakt? Ja bym na jego miejscu się zastanowił bo u nas przyszłości nie widać chyba ze yankesi coś w końcu po dwóch latach włożą do gara
0
Pablo78
Pablo78
16 maja 2023, 23:30
Zagraliśmy jakbyśmy się poddali a nie walczyli o zwycięstwo, ex mistrz włoch i 3 porażka z rzędu 2 z interem i spezią....
2
Marcos Salinas
16 maja 2023, 23:28
Pal licho już te dziury w środku ustawienia i obronę, ale naprawdę ciężko gonić wynik jeśli napastnik ani nie umie przyjąć piłki ani myśleć na boisku w przeciwieństwie do Dżeko ani nawet przepchnąć stopera.
Poza tym pełny sukces polityki budżetowego, randomowego zaciągu Maldiniego- Adli z bijącego rekordy Ligue 1 Bodeaux, rezerwowy z BL Vranickx, Origi z mniej niż 1000 minut w ponad 100 meczach Liverpoolu, a na deser wywalenie całego budżetu na wonderkida z ligi belgijskiej w momencie darmowego odejścia Kessiego - łącznie 2 akceptowalne występy w pełnym sezonie , gdy jednocześnie Milan załatwiły nasze wyrzuty sumienia czyli Acerbi, Dżeko, Darmian oraz Miki. Czy którykolwiek z nich nie mógł założyć czerwono-czarnej koszulki jako 12-15 gracz ? Oczywiście tylko po co skoro zarząd woli żyć bajką moneyball i dlatego nie zauważyli, że te Scudetto było zdobyte na większy kredyt od Interu z Juve?
9
Adi.Milan
Adi.Milan
16 maja 2023, 23:28
Ale serio patrząc na nasze usposobienie - wysoki pressing, nie stawiamy autobusu to 3 gole w 6 meczach są trochę absurdalne.
2
mmielczar123
mmielczar123
16 maja 2023, 23:35
W sumie tak, ale kto oprócz Leao ma strzelać te bramki? Muszą ściągnąć mocną 10 i PS, to nawet możemy zostać z Giroud i Colombo, a bramki przyjdą. Z Diazem, Messiasem, Origim i CDK daleko nie zajedziemy niestety.
2
Max82
Max82
16 maja 2023, 23:27
Przykro się patrzyło na tą bezradność całego zespołu, Inter przeżuł nas i wypluł taka jest prawda zasłużyli na finał ale przed pierwszym gwizdkiem dzisiejszego wieczoru jeszcze wszystko było możliwe. Niestety drużyna jak i trener dali ciała bo można było by to wygrać ale do tego potrzeba walki a nie kopanie się po czole i trenera który czyta grę. Jeśli Juve nie straci punktów a Milan będzie grał jak gra to LM będzie tylko marzeniem . Dobranoc
2
MilanistaMarcin
MilanistaMarcin
16 maja 2023, 23:27
To będzie bardzo emocjonalny komentarz... Widzę dzisiaj jedynie kibiców sukcesu dlatego serce krwawi podwójnie. Żal największy pierwszej połowy i tych dwóch sytuacji, z których chociaż jedna wykorzystana zmieniłaby obraz tego starcia z kuzynami. Większość chce zwolnienia trenera, który robi co może. Chcecie zmian, a najsmutniejszym obrazkiem dzisiejszego meczu jest to, że w 60 minucie Pioli nawet nie ma kogo puścić na rozgrzewkę! Wchodzi Origi i Salemakers, mają 20 minut i co daję, kompletne zero! Wracając do poprzedniego meczu, w momencie kiedy przegrywamy 0:2 to zmiany jakie widzimy są w formacji defensywnej. To nie wina trenera, a naszego składu. Jestem ciekaw ilu z was podniosło by się po tylu porażkach co nasi chłopcy. Porażkach takich jak przegrany finał mistrzostw świata. Wszystko siedzi w głowie i nie tak łatwo się tego pozbyć. Zeszły sezon to był wyjątek potwierdzający regułę. Milan pomiędzy czołówką europejską, a nawet włoską dzieli bardzo wiele. My nie mamy solidnej 11 nie mówiąc o zmianach, które mogłyby odwrócić mecz. Ehhhhhh... nawet nie mam sił dalej pisać bo wiara i światełko nadziei zgasło w tym sezonie razem z ostatnim gwizdkiem sędziego, który nie sędziował źle, a zdecydowanie nie był stronniczy. Pamiętajcie, że kibicem się jest, a nie bywa! Mam nadzieje, że doczekamy się jeszcze Milanu z początku wieku. Forza Milan! Oby zawodnicy i trener nauczyli się czegoś na przyszły sezon...
3
Cervusius
Cervusius
16 maja 2023, 23:25
Wyobraźcie sobie, że wylosowaliście dżinna i prosicie go by Milan doszedł do półfinału LM, a później dowiadujecie się, że Inter wygrał Ligę Mistrzów po wyeliminowaniu z niej Milanu. Nie wiem jak Wy, ale ja bym powiedział takiemu dżinnowi żeby sp****alał.
8
DominoJachas
DominoJachas
16 maja 2023, 23:29
Tak powinien Garry powiedzieć do Stefano po tym sezonie.
4
Jaca23
16 maja 2023, 23:23
Można w zasadzie uznać, że Inzaghi kolejny raz zjadł Piolego. Wykluczył Leao, skutecznie go podwajając i... w zasadzie to tyle, więcej pomysłów na grę Piolego nie było. Takie zaskoczenie.
2
Milanboy
Milanboy
16 maja 2023, 23:25
Leao ma kiepską dyspozycję i świeżo po urazie, do tego Theo który w dwumeczu się totalnie wyłożył, nie wspominając o Brahime czy Messiasie którzy raz po raz udowadniają, ze nie są graczami do pierwszej jedenastki, a tylko solidnymi albo bardzo solidnymi rezerwowymi.
2
Szawik
Szawik
16 maja 2023, 23:35
Patrząc jak gra Messias RTV/AGD, Diaz małe i szybkie nóżki, Leao spacerowicz, Giroud piękna grzywka nie trzeba nic wymyślać.
1
amoildiavolo12
amoildiavolo12
16 maja 2023, 23:22
chodzmy lepiej spac a nie piszmy glupot. kazdy z nas wie na jakim poziomie jest obecnie Milan i nic nowego tu nie wymyslimy. buonanotte :)
6
AC Kamil
AC Kamil
16 maja 2023, 23:21
Niestety, ale tytuł tego newsa powinien odnosić się również do osoby trenera, który stracił całkowicie panowanie nad tym co się dzieje z drużyną. On już swoich preferencji nie zmieni i będzie katował kibiców wystawianiem Diaza czy Messiasa. Najlepszą rzeczą jaką może zrobić przeciwnik Milanu jest oddanie mu piłki, atak pozycyjny w wykonaniu tej drużyny to istna tragedia. Jak widać skończyło się wygrywanie meczów zrywami Leao czy Theo oraz obronami Maignana. Tylko w Serie A z 38 kolejek jakieś 25-30 to mecze gdzie przeciwnik oddaje piłkę i czeka co zrobi Milan. Ten sezon obnażył ograniczony warsztat Piolego, który zaoferował już to co miał najlepsze. Ilość punktów straconych ze słabszymi drużynami jest nie do zaakceptowania, do tego dochodzą kuriozalne rotacje. Jak jest na nie czas to ich nie ma, a pojawiają się kiedy Milan walczy o życie. Co mają zrobić nieprzygotowani do gry piłkarze ? Mam nadzieję, że w klubie nikt nie planuje kontynuacji współpracy z trenerem nawet w przypadku awansu do LM przez jakieś biurokratyczne decyzje.
Edytowano dnia: 16 maja 2023, 23:33
7
pwentrys
pwentrys
16 maja 2023, 23:20
Co jak co, do restartu sezonu mimo fatalnej gry jesienią wynikami się Milan jakoś bronil i decyzje Piolego, Maldiniego i Massary można było tłumaczyć. Jakkolwiek, jesteśmy po absolutnie żenującym dwumeczu derbowym z naszej strony, gdzie goniąc wynik na elektrycznym Interze nie było widać ani mentalu, ani chęci, ani takiego zaparcia, euforii, którą Milan Piolego się charakteryzował. Mimo, iż chciałbym dać mu szanse na kolejny sezon, tak myślę, że w każdym dużym klubie w tym sezonie wyleciałby już kilka razy i jak pisałem jakiś czas temu - Pioli po tym co się działo w styczniu zwariował i nie sądze, że w tym klubie jeszcze się odnajdzie. Wszystko co dał Milanowi w 3 lata, zabrał w kilka miesięcy. Brak woli walki, charakteru, a co najbardziej boli oglądając mecz - brak jakiegokolwiek pomysłu na grę, a na dodatek poza wyjątkami piłkarze zaliczyli znaczący regres. Ponadto od października wyglądamy nieustannie tragicznie fizycznie i motorycznie, co jest wręcz kompromitujące dla sztabu na takim poziomie, o kontuzjach nie wspominając. Co do duetu dyrektorów, to ostatni celny strzał M&M to był Maignan w maju 2021 - od tamtego czasu praktycznie wszystko włącznie z piłkarzami z wygasającymi kontraktami to jest czysta kompromitacja, a nawet wizytówki duetu ostatniego czasu - Kalulu i Tomori zaliczyli mega zjazd, zwłaszcza Anglik z topowego obrońcy zamienił się w kilka miesięcy w nieudacznika (dosłownie) i nie widać powrotu. Myślę, że jeśli Pioli zostanie, to tylko z powodu braku funduszy na zakontraktowanie nowego trenera, a jeśli zostanie zwolniony, to prawdopodobnie Maldini i Massara podzielą jego los. Po fenomenalnym zeszłym sezonie, gdzie zresztą z przodu również okazale ze słabszymi zespołami nie graliśmy zamiast się rozwijać, to po anomalii tegorocznej jaką jest 1/2 LM mogą nas czekać troche mroczne czasy - wszystko będzie teraz zależeć od wlaścicieli i tego kto odejdzie z zarządu, lawki, jak i zespołu, oraz kto przyjdzie.
2
Pisar
Pisar
16 maja 2023, 23:19
Tyle się nagadali przed meczem, tak mieli walczyć, a zostaną zapamiętani z brutalnego faulu na Hakanie, rzucie zapaśniczym na Dumfriesie i Lukaku bawiącym się z nimi jak z małymi dziećmi. Piłkarsko i kadrowo różnica klas.
4
Victor Van Dort
16 maja 2023, 23:18
Mecz sezonu, mecz o wszystko, rozmowy z kibicami, bojowe nastawienie, nic do stracenia i Milan przez ponad 90minut oddaje do jasnej cholery (1) J-E-D-E-N strzał na bramkę Onany, który właściwie był podaniem do Onany. Myślę że gdybyśmy wzięli byle jaką drużynę z miejsc 8-17 to zrobili by więcej w ataku niż Milan Pioliego w tym rewanżu. Nic nie usprawiedliwia trenera za to wszystko go obciąża. Te jego rotacje składem w kluczowej części sezonu, które tylko pogrążyły wysiłek całego sezonu i spuszczenie nas w kiblu ligowej tabeli jest nie do obronienia, jest niewybaczalne, zero rotacji w pierwszej części sezonu które zaorały podstawowych zawodników oraz brak elementarnych podstaw rzemiosła trenerskiego objawiających się w grze Milanu w tylu aspektach gry że aż zliczyć trudno. Dla mnie to bezsprzecznie i bezwzględnie dowód, że im dłużej Stefan będzie pracował w Milanie tym bardzie będzie uwsteczniał i hamował rozwój młodych zawodników oraz niszczył potencjał całej drużyny. Może wygramy z Samdorią ale później czeka nas gong od Juventusu i remis z Hellasem i w przyszłym sezonie będziemy sobie wspominać jak to graliśmy w LM i nawet -9punktów przy zielonym stoliku w żaden sposób nam nie pomoże. Pioli out!
5
DivoCcabej
DivoCcabej
16 maja 2023, 23:17
Pogódźcie się z tym ,że inter ma silniejszą kadre i w tym sezonie są ewidentnie lepszym zespołem od nas co pokazały mecze bezpośrednie.Do tego omijały ich kontuzje.Pozostały 3 finały także chłopaki zapewnili nam emocje do końca sezonu.Forza Milan!
3
marcinomilano
marcinomilano
16 maja 2023, 23:19
Niestety istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że te finały nic nam nie dadzą jeśli nie pomogą nam przy zielonym stoliku.
2
ósmy
16 maja 2023, 23:21
Zgadzam się, ale to nie tłumaczy, że nie potrafimy im strzelić żadnej bramki w ciągu czterech ostatnich meczy z nimi.
Nie potrafimy strzelić żadnej bramki w trzech ostatnich spotkaniach w tygodniu.
Inter ma silniejszą kadrę, ale Sassuolo w jednym meczu potrafiło na San Siro strzelić im dwie bramki.
3
Corsa
Moderator Corsa
16 maja 2023, 23:23
No mają lepszą kadrę, ale są do zrobienia, jak każdy inny. W tym sezonie 11 razy wracali na tarczy.

Nie dziwi mnie przegrana, ale styl. Nie pokazaliśmy w tym dwumeczu kompletnie nic i to boli najbardziej.
4
DivoCcabej
DivoCcabej
16 maja 2023, 23:23
ósmy

Jak myślisz jaką inter miał koncentracje prowadząc 3:0 z Sassuolo?
0
DivoCcabej
DivoCcabej
16 maja 2023, 23:25
Corsa

Nie pokazaliśmy bo nam na to nie pozwolili.Oba mecze mieli pod pełną kontrolą.
1
Victor Van Dort
16 maja 2023, 23:25
Jesteśmy z tym pogodzeni i nie mamy z tym problemu, tu nie chodzi o porażkę z Interem ale o styl tej porażki oraz ogólną postawę zespołu którą obrazują nasze wyniki w lidze. Z tym żaden kibic ACM nie może się pogodzić, że tak głupio niweczymy mozolny proces odbudowy klubu w który w założeniu opiera się przede wszystkim na zapewnieniu sobie rokrocznie miejsca w LM, bo jak mamy się pogodzić z remisem z Empoli, cudem wydartym remisem z Cremonese i porażką z "przepotężną i mocarną" Spezią w której pierwsze skrzypce grają Polacy, Reca i Wiśniewski których Transfermarkt wycenia na 3mln sztuka? Dajcie spokój z pudrowaniem trupa, tu trzeba zmian zaczynając od trenera i jego sztabu poprzez zawodników którzy nic tej drużynie nie dają.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 maja 2023, 23:30
DivoCabaj - co to za argument - z nami też prowadzili 3:0 i nic im nie zrobiliśmy tak jak Sassuolo
Mają lepszą kadrę ale nie raz w piłce drużyna z lepszą kadrą przegrywała a różnica to nie jest jak Legia przeciw Realowi (która w sumie remis z nimi ugrała w LM pare lat temu) i że przegrywasz 4 mecze z rzędu

Pioli nie umie nic wprowadzić do zespołu obecnie ponad męczenie się grą 1 na 1 w ataku i obronie - przez to nie ma żadnych schematów boiskowych a jedyne co się zmienia to kto na kogo gra
No i niespodzianka- jak twoi gracze są bez formy albo po prostu ograniczeni piłkarsko to te pojedynki przegrywają i Milan jest zrobiony
Zero planu B zero niczego ciągle te same problemy
To wszystko wina trenera w 1 kolejności
2
ósmy
16 maja 2023, 23:30
Z nami też prowadzili 3-0 w Coppa Italia.
No i nie wykorzystaliśmy ich koncentracji tak, jak Sassuolo.
2
dominord
dominord
16 maja 2023, 23:17
Po świetnych meczach z Napoli, nadeszło zderzenie z rzeczywistością. Ja w tej drużynie już od jesieni nie widzę tej z sezonu mistrzowskiego. Nie ma tego zaangażowania, co wtedy. Czy to wina wyłącznie Piolego? Nie, ale to jak prezentuje się drużyna i jakich decyzji dokonuje trener jest niedopuszczalne. Z jednej strony półfinał LM to sukces, ale odpadliśmy w takim stylu, że nikt nie będzie pamiętał o tym jak o sukcesie, niestety. Inter był w tym dwumeczu lepszy i dla ligi włoskiej lepiej, że to oni zagrają w finale. Nam pozostaje walka o LM, a po sezonie wyciągnąć wnioski, co poszło nie tak w tym sezonie rozpoczynając od okienka, przez przygotowanie fizyczne zespołu, po trenera, bo jednak nasza dyspozycja zwłaszcza w 2023 roku jest niedopuszczalna i jest poniżej możliwości drużyny.
7
mmielczar123
mmielczar123
16 maja 2023, 23:23
Chyba po prostu potrzeba nowej miotły i przewietrzenia szatni, bo Pioli z meczu na mecz coraz bardziej się pogrąża pomysłami, które od razu wiadomo, że nie wypalą...
Kiedyś niespodziewanie wrzucił Diaza na skrzydło przed arcyważnym meczem z Juve, co okazało się strzałem w 10, innym razem dał Kessiego na dyszkę, co też się sprawdziło, a teraz? Kij wie po co daje Messiasa zamiast Alexisa i męczy tym cienkim Brahimem na 10-tce, na której nie zagrał dobrego meczu. Po co? Tylko beton wie.
3
POE
POE
16 maja 2023, 23:15
Jak patrze ostatnio na grę Milanu to z każdym kolejnym meczem jest mi po prostu coraz przykrej
4
chory
chory
16 maja 2023, 23:11
jak na sampdorie nie wyjdzie Adli na 10 to możemy pożegnać się z top4
2
Mellion
Mellion
16 maja 2023, 23:13
Jak wyjdzie Messias i Diaz kosztem Saelemakersa to tym bardziej xD
3
dykt4tor
dykt4tor
16 maja 2023, 23:13
On myśli, że Pioli wystawi Adliego na Sampdorie...

https://tenor.com/EY6V.gif
1
Jaca23
16 maja 2023, 23:15
No już uważaj, bo Pioli pozwoli zagrać Adliemu XD

Diaz na 10, Messias na PS, Krunić na środek i fajnie jest.
4
ósmy
16 maja 2023, 23:18
Stefano nie wystawi Adlego.
Jeszcze Yacine strzeliłby bramkę, zaliczył asystę, i by się okazało, że Pioli nie poznał się na swoim zawodniku.
4
k__f__c
16 maja 2023, 23:55
xD już bez przesady z tym robieniem zbawcy z Adliego
0
Szawik
Szawik
17 maja 2023, 00:13
Tak, Mellion, gdy Super Alexis grał w każdym meczu to scudetto i LM wygrane.
0
Corsa
Moderator Corsa
16 maja 2023, 23:11
Jedyne co cieszy, to fakt, że naszym kolegom dobrze te matury idą :)
Edytowano dnia: 16 maja 2023, 23:15
7
mmielczar123
mmielczar123
16 maja 2023, 23:13
Jak jutro wylosuję pytanie o "Dziady", to zacznę monolog na temat naszych wspaniałych piłkarzy :)
2
Tzeentch3
Tzeentch3
16 maja 2023, 23:14
Jak w starej reklamie "ale herbatka dobra" :)
1
Krupini
Krupini
16 maja 2023, 23:51
najważniejsze, ze wszyscy jestesmy zdrowi :)
0
InterChojnyLodz
InterChojnyLodz
16 maja 2023, 23:10
Powie mi ktoś co w tym meczu robił Turpin bo jak dla mnie to sędziował skandalicznie w obie strony
4
Corsa
Moderator Corsa
16 maja 2023, 23:12
Beznadziejne sędziowanie. W meczu Realu też tragedia.
2
Milanousz
Milanousz
16 maja 2023, 23:10
Trafiłem z wynikiem...

BTW, przerażają mnie komentarze wielu użytkowników na tej stronie. Życzenie przeciwnikom śmierci, szpitali, itd...

To tylko sport...
1
dykt4tor
dykt4tor
16 maja 2023, 23:12
Gdzie tutaj jakieś życzenie śmierci, szpitali, itd? Nie widziałem takiego komentarza, a komentuje od początku posta xd
12
sushqowniq
sushqowniq
16 maja 2023, 23:10
Moim zdaniem ani nie jestesmy tacy mocni, zeby grac w polfinale LM, ani tacy slabi, zeby byc poza top 4 w Serie A. Kadra Milanu jest za waska, zeby grac skutecznie na 2 frontach. Brawo za polfinal LM. Jezeli jakims cudem wywalczymy awans do przyszlorocznej edycji, trzeba bedzie uznac ten sezon za niezwykle udany i pozostanie wzmocnic kadre tak, zeby na stale zadomowic sie w europejskiej czolowce. W przeciwnym wypadku - dramat
3
szyka
szyka
16 maja 2023, 23:13
Tyle ze pioli dawał odpoczywać od wielu meczow w lidze, żeby wygrać ligę mistrzow no i skompromitował się w lidze I w starciu z inzaghim...
0
sushqowniq
sushqowniq
16 maja 2023, 23:24
tak, Pioli popelnil mase bledow, podobnie jak zarzad. Patrzac jednak na sklad( brak prawego skrzydla, brak klasowego treq, jedyny napastnik nadajacy sie do gry blizej emerytury niz swojego najlepszego czasu, brak lawki rezerwowych) sadze, ze od 2 sezonow osiagamy wyniki ponad stan.
3
mmielczar123
mmielczar123
16 maja 2023, 23:10
Kompromitacja właściciela, zarządu, trenera i piłkarzy.
9
DivoCcabej
DivoCcabej
16 maja 2023, 23:11
Kompromitacją są tego typu komentarze;)
1
mmielczar123
mmielczar123
16 maja 2023, 23:14
No a nie?
Właściciel w styczniu nie dał grosza na transfery, zarząd nasprowadzał Origich, Destów itd, Pioli znowu kompletnie przestrzela ze składem, a piłkarze snują się po murawie bez zaangażowania.
7
DivoCcabej
DivoCcabej
16 maja 2023, 23:21
mmielczar123
Tak szczerze jaki inny skład mógłby powalczyć o awans dzisiaj?Ten z meczu ze Spezią?
1
Tanger
16 maja 2023, 23:23
@mmielczar123

Jak dla mnie właściciel jest tu najmniej winny. Przejął klub w okresie zbiegającym się z letnim mercato, w listopadzie zmienił się CEO. Do tego ręce związane ugodą z UEFĄ. Miał w zarządzie człowieka z autorytetem i trenera, który dopiero co zdobył mistrzostwo kraju.
0
mmielczar123
mmielczar123
16 maja 2023, 23:24
Mógł chociaż wystawić Diaza albo Alexisa na skrzydle. Przecież Messias się nie nadaje na ten poziom kompletnie. Hiszpan na 10 też nie ma racji bytu.
1
Jaca23
16 maja 2023, 23:09
Podtrzymuje swoje zdanie, nie ma top4 - Pioli powinien polecieć. Gramy słabo od listopada, a jakiejkolwiek poprawy nie widać. Dzięki Stefano, ale pora kończyć tą przygodę zanim jeszcze bardziej pogrążysz Milan w kierunku środka tabeli.
10
jasiom22
jasiom22
17 maja 2023, 00:43
Nie zgodzę się. Była zmiana właściciela na takiego który nie inwestuje. Marne okno transferowe i solidne osłabienia, od dwóch sezonów tylko jednego z 4/5 kluczowych zawodników udało się zastąpić. Na to wszystko jeszcze kontuzje 2/3 kluczowych zawodnikow (Leao, bennacer, Ibra)

Pioli, jasne, mogł dać Alexisa za Messiasa. Ale czy to by zrobiło róznicę, kogo miał wystawiac w miejsce po Kessim? Nie miał wyboru to gra słaby Krunic. W obronie młokosy.. Romagnoli był kims zastąpiony? Nie był. Kto miał rozgrywac? Sam jeden mikry Diaza? Ma kogoś do rywalizacji ne trequartiste, nie ma.

Zrzucanie całej winy na Piolego wydaje mi się mocni nie fair. Szczegolnie ze Pioli juz doprowadził juz do drugiego praktycznie cudu. Najśmielsi optymisci by nie przewidzieli za równo połfinału LM w tym sezonie tak jak Scudetto w poprzednim... zarząd / Maldini totalnie przewalili ostatnie okienko z niewypałem cdk, już oni powinni wziąc wiekszą częśc tych "pozornych" niepowodzen. Milan od dwoch sezonow to dalej druzyna na 5-6 miejsce w lidze. A była 1 a ma jeszxze szanse byc 4 i w tym seZonie.
0
Pablo78
Pablo78
16 maja 2023, 23:09
W 2 połowie rywal kontrolował sytuację,a my nie zrobiliśmy nic!!!Tonali farfocle , messias nie potrafi dośrodkować, środek pola i atak nie istniał.Znowu brak walki,pomysłu i gry do przodu.Ciągle bojaźliwość,słabość.

Jako podsumowanie to wpuszczenie...Origiego. Kłaniają się wzmocnienia to musi przyjść ktoś kto zrobi różnicę a nie kupowanie dla sztuki lub młodych łepków nie gotowych na już.
1
patrykas
patrykas
16 maja 2023, 23:09
Dziś dla mnie mecz przegrał tylko Pioli.. to jak kazal ustawiać się Leao na środku ataku w polu karnym i ogólnie cały zespół źle ustawiał.. bicie wrzutek które nic nie przynosiły. Inter wygrał zasłużenie.. teraz się modlić żeby jakimś cudem była LM w następnym sezonie i podzadne transfery bo ławka też uboka
3
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się