SCUDETTO


MERCATO LIVE 09.07: Reijnders głównym celem Milanu [22:35]

9 lipca 2023, 08:53, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 09.07: Reijnders głównym celem Milanu [22:35]

[08:53]Tijjani Reijnders - tak nazywa się w tym momencie główny cel transferowy Milanu. Jak podaje Tuttosport, transferem tym osobiście zajmuje się dyrektor generalny rossonerich, Giorgio Furlani. Mediolańczycy podnieśli swą ofertę do 21 mln euro plus bonusy, ale propozycja w dalszym ciągu nie zadowala w pełni AZ Alkmaar. Holendrzy chcą zarobić 25 mln euro odstępnego na niespełna 25-letnim środkowym pomocniku. Rozmowy trwają.

[08:58]: Dziennikarz Luca Bianchin z La Gazzetta dello Sport podaje, że Milan nawiązał kontakty w sprawie Mehdiego Taremiego, ale negocjacje jeszcze się nie rozpoczęły. Irańczyk odrzucił zaloty klubów z Arabii Saudyjskiej, interesują się nim także ekipy z Premier League. Porto wycenia swojego napastnika na 20 mln euro.

[10:13]: La Gazzetta dello Sport informuje, że Bologna myśli o sprowadzeniu nie tylko Fode Ballo-Toure, ale i Juniora Messiasa, o którego zabiega również Torino. Bolończycy spoglądają w kierunku zawodników będących na wylocie z ekipy rossonerich.

[12:50]: Corriere della Sera podaje, że cena za Samuela Chukwueze jest zdecydowanie nie zaakceptowania dla Milanu i Rossoneri nawet nie rozpoczęli jeszcze negocjacji z Villarrealem. Na razie działacze są zniechęceni zaporową wyceną Nigeryjczyka z rocznym kontraktem. 

[13:00]: Według Tuttosport, Torino jest zainteresowane sprowadzeniem Tommaso Pobegi. Milan nie jest jednak chętny oddawać pomocnika, gdyż brakuje mu ludzi w środku pola, a poza tym 23-latek będąc Włochem i wychowankiem pomoże klubowi w spełnieniu wymagań UEFA przy zgłaszaniu kadry na Ligę Mistrzów. 

[22:35]: Włoskie Sky poinformowało, że Christian Pulisic w Mediolanie spodziewany jest we wtorek lub środę. Zawodnik najpierw przejdzie badania medyczne, a następnie w Casa Milan podpisze kontrakt z klubem.



188 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Zoro_9
Zoro_9
10 lipca 2023, 16:56
Do usunięcia
Edytowano dnia: 10 lipca 2023, 17:02
0
jasiom22
jasiom22
10 lipca 2023, 00:26
Żeby tylko ktoś inny nie sypnął tych 25mln za Reijndersa, przed Milanem.
0
DarthImpaler
10 lipca 2023, 02:24
Żeby tylko ktoś sypnął te 35 za chukwueze (czy jak to sie pisze) byle Milan go nie kupił
5
KosaX
KosaX
10 lipca 2023, 06:45
Chukwueze to podobna historia jak z Correa.Tez pewnie skonczy sie fiaskiem.Wolalbym Ismaila Sarra zdecydowanie.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
10 lipca 2023, 06:46
A niech sypie. Gość 25 lat raptem jeden udany sezon w profesjonalnej piłce. Nie ma się o co licytować.
3
RockStar
RockStar
10 lipca 2023, 07:55
Tyle chętnego na ten 25 letni talent, że faktycznie trzeba się spieszyć.
2
Vol'jin
Vol'jin
9 lipca 2023, 22:09
Szachtar chce za Trubina 35 mln euro (Roczny kontrakt :) :))

Jak Inter wymieni Onanę na dziadków w postaci Llorisa czy Sommera to z przodu jak zrobili upgrade to z tyłu będzię potężny downgrade
0
Semper Fideli
Semper Fideli
9 lipca 2023, 22:26
Nie rozumiem czemu nie atakuja np. po Carnasecchiego ?
2
Von Strauss
Von Strauss
9 lipca 2023, 23:01
Albo Marmoladkę, tj. Gruzina Mamardaszwiliego z Valencii?
2
Jaca23
Jaca23
9 lipca 2023, 23:02
Carnesecchiego Atalanta też tanio nie odda. Spóźnili się z Vicario, bo to był bardzo dobry bramkarz w przystępnej cenie.
0
Vol'jin
Vol'jin
9 lipca 2023, 23:04
Marmoladka ma iść do Bayernu
0
Jonatik
Jonatik
9 lipca 2023, 23:11
jeszcze jest wolny De Gea
1
patoo_07
patoo_07
10 lipca 2023, 07:45
Pewnie finalnie skończą z Cragno :D
0
chory
chory
9 lipca 2023, 22:02
ale stypa, chyba sie coś panom w zarządzie dzisiaj zaczęło nie spinać w budżecie na transfery
7
mmielczar123
mmielczar123
9 lipca 2023, 22:15
Cisza przed burzą (sprzedaż Ballo-Toure)
2
ósmy
ósmy
9 lipca 2023, 23:46
Niedziela. Daj ludziom odpocząć z rodzinami ;)
4
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
9 lipca 2023, 21:25
Lukaku w Juve? Ciekawe, ciekawe.
2
Olli666
Olli666
9 lipca 2023, 20:35
Cześć Wszystkim,
Miałbym prośbę poratował by ktoś linkiem do streamów sportowych bo chętnie bym sobie obejrzał meczyk hurkacz nowak a nie mogę znaleźć żadnego darmowego streama.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
9 lipca 2023, 20:37
Szatan zabronił. Twierdzi, że nie złożyłeś ofiary rytualnej z małego kotka. Masz już 3 zaległe.
2
Olli666
Olli666
9 lipca 2023, 20:40
To niby ma/miało być zabawne?
Jeśli tak to ci to zupełnie nie wyszło
15
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
9 lipca 2023, 20:43
Do piekła satanisto!
1
kamilus
kamilus
9 lipca 2023, 20:44
https://strims.top/
4
Starosta
Starosta
9 lipca 2023, 21:26
https://strims.top/Tenis/Wimbledon.php?source=PolsatSportHD
1
DarthImpaler
10 lipca 2023, 02:27
a hurkacz nie byl na tvp sport? i tak przerwali mecz jutro dokonczą. Debile z uk mają ciszę nocną i mecze przerywają tenisowe ciekawe czy premierlig by przerwali w 60 minucie bo cisza nocna i dokończycie mecz jutro o 14. głupota ludzka nie zna granic
1
mmielczar123
mmielczar123
9 lipca 2023, 19:41
Giroud ma rok kontraktu, Origi nigdzie nie chce się ruszać, a Colombo ma zostać sprawdzony podczas preseasonu. Jeszcze się okaże, że na 9 zostaniemy bez zmian (nie licząc powrotu Lorenzo) i w sumie lepsze to, niż jakieś eksperymenty ze średniej jakości starymi napastnikami za 20+ mln. Może zainwestowaliby wtedy bardziej w PS i pomoc, a za rok ściągnęli obiecującego napastnika za 35+ mln (niedoczekanie...). A może po RLC i Pulisicu wykorzystamy dobre relacje z Chelsea i ponownie powitamy Aubę XD Chociaż pewnie zarabia kupę kasy w Londynie, ale może lekko obniżyłby wymagania finansowe :P
1
DarthImpaler
9 lipca 2023, 22:19
duże nie dla auby. Strasznie przereklamowany zawodnik który swoje prime miał ilka lat temu
0
karp_fso
karp_fso
9 lipca 2023, 23:02
No niestety ja się nie zdziwię, choć wydaje mi się, że koniec końców kogoś sprowadzimy, a Origi jak zostanie to będzie zmiennikiem od rzucania wszędzie, od skrzydeł po atak.
0
karp_fso
karp_fso
9 lipca 2023, 19:23
Tonali chodził po centrum szkoleniowym Newcastle i koleżanka jego agenta zapytała go, czy w Mediolanie mają tak dużą siłownię. Tonali odpowiedział "nie, jest większa" XDDDDDDDDDDDDDD

https://twitter.com/ismasessuale/status/1678076162927390722
Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 19:24
22
Gianni Rivera
Gianni Rivera
9 lipca 2023, 19:39
Niedzielni kibice chyba z marszu zakładają, że w Anglii wszystko musi być lepsze, bogatsze i wspanialsze, niż w innych ligach świata. Milanello to nadal jedno z lepszych centrów szkoleniowo-treningowych na świecie, w którym jest wszystko.
15
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
9 lipca 2023, 20:20
Za 10 baniek z bonusami, każdy przymknie oko ;)
2
Kaka821
Kaka821
9 lipca 2023, 20:22
Newcastle się dopiero rozwija i nie można ich stawiać w jednej linii z największymi klubami na świecie. W biografii Ancelotti ego pisał, że jak tam przyszedł, to pół klub pozmieniał, bo tam infrastruktura leżała i nawet kucharza nie mieli.
0
Rossu
Rossu
9 lipca 2023, 20:41
Widać, że chłop po prostu jakiś taki zniesmaczony jest. Ale nie dziwię się, dla takiej kasy też bym przymknął na to oko i to jeszcze w brzydkiej i deszczowej Anglii. Coś czuję, że za dwa lata szybciutko wróci do Serie A. Tonali włączy tryb Lukaku i wróci na wypożyczenie z opcją wykupu za 40 mln :P
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
9 lipca 2023, 21:08
Jest zdjęcie jak jego dziewczyna jest zajarana tym wszystkim jak nie wiem a Sandro taka kamienna twarz, która pokazuje jakby nie robiło to na nim wrażenia.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
9 lipca 2023, 21:22
Tonaluś do takiej szarpanej gry w Anglii będzie jak znalazł. Ale ten sezon to będzie jego ostatnim w LM. Ale czy to ważne.
Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 21:22
0
lyndonmilan
lyndonmilan
9 lipca 2023, 22:07
Gianni Rivera
Prawda, kiedyś czytałem że każdy piłkarz ma swój klucz z DNA na którym jest zapisane wszystko w Milan Lab dlatego tak to jest nazwane.

Wszystkie dane o mięśniach, ścięgnach, krwi, kontuzjach itp.

Niewiem ile w tym prawdy, do tego mamy boiska treningowe otwarte i zamknięte, las, jezioro itp.
Pięknie by było to zobaczyć
0
lyndonmilan
lyndonmilan
9 lipca 2023, 22:10
Kaka827
Sam mieszkam w na Isle of Man i znam tu parę Włochów i wszyscy mówią że gdyby we Włoszech płacili więcej to od razu by wracali do kraju, często wspominając tutejszą pogodę .
Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 22:26
0
Mil_online
Mil_online
9 lipca 2023, 22:57
Milanello leży w pięknej, włoskiej, wiejskiej okolicy, otoczone lasami i polami uprawnymi:).
0
MrAncelotti
MrAncelotti
9 lipca 2023, 18:38
Milos Kerkez w Lazio!

Jak można było się tak pomylić???

Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 18:39
2
Corsa
Moderator Corsa
9 lipca 2023, 18:48
U nas nie mógł liczyć na występy, w Holandi miał okazję na rozwój i to wykorzystał. W Milanie dreptałby w miejscu, marnując szansę.
7
MrAncelotti
MrAncelotti
9 lipca 2023, 18:55
@Corsa

Nie chodzi mi o jego pozostanie. Chodzi o marną kwotę sprzedaży (1.2 mln)

Z perspektywy czasu, lepszym wyborem byłoby wypożyczenie z opcją wykupu za 5 mln (przez Alkmaar), albo same wypożyczenie. Ewentualnie wysoki procent od przyszłej sprzedaży a jest najpewniej symboliczny bo nie ma wzmianki o tym w mediach
Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 18:56
2
Corsa
Moderator Corsa
9 lipca 2023, 19:02
@MrAncelotti, fakt, kwota bardzo słaba, ale wtedy tyle właśnie wynosiła jego wartość. Szkoda, że postanowiono się z nim rozstać definitywnie, błąd zarządu.

Tutaj mamy idealny przykład tego jak jeden dobry sezon może wywindować cenę za piłkarza. To samo obserwujemy w przypadku Reijndersa.
Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 19:03
4
OLRevan
OLRevan
9 lipca 2023, 19:04
Jak się sprzedaje młodych to albo drogo albo z wysokim procentem z odsprzedaży. Milan za to sprzedaje tanio ale bez procent :)
8
Vol'jin
Vol'jin
9 lipca 2023, 19:26
na ten moment to Lazio nie chce 15 mln dać :) ma porozumienie z piłkarzem, ale nie z Alkmaar
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
9 lipca 2023, 20:18
jeśli Lazio dogada się ostatecznie z AZ to jestem bardzo ciekawy Kerkeza w seria a :)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
9 lipca 2023, 17:10
W niedzielę "Corriere dello Sport" przekazało, że działacze doszli do porozumienia z władzami UEFA. Ugoda zakłada, że Juventus zostanie wykluczony z europejskich rozgrywek na rok i nie będzie składał apelacji do Sportowego Sądu Arbitrażowego. W skrócie dobrowolnie podda się karze i nie musi obawiać się żadnych konsekwencji w sezonie 2024/2025.
0
Pepik
Pepik
9 lipca 2023, 17:19
No to Juve może być czarnym koniem w wyścigu o Scudetto
6
Bandon
Bandon
9 lipca 2023, 17:23
Z Allegrim?
0
ósmy
ósmy
9 lipca 2023, 17:28
Całkiem niedawno my przechodziliśmy to samo.
2
Pepik
Pepik
9 lipca 2023, 17:29
^
Wiem, brzmi to trochę absurdalnie. Ale oni lubią przepychać po 1-0 lub 2-0, a brak potrzeby angażowania sił w puchary oznaczać będzie świeżą kadrę praktycznie przez cały sezon w odróżnieniu od Interu, Napoli czy nas.
2
KartonGips
KartonGips
9 lipca 2023, 18:04
Janusze cisną bekę z Allegriego ale to on robił rok w rok Scudetto :) ma styl gry defensywnego betona ale to działa, teraz miał słabszy rok bo Pirlo z zarządem mu zrobili niezłą srakę kadrową i musiał grać Keanami, Milikami, Mirettimi i innymi wynalazkami. Imo Juve to mocny kandydat do Scudetto w następnym sezonie.
2
Rafał0209
Rafał0209
9 lipca 2023, 18:45
To widać nie takie złe stosunki mają Z UEFA jak ugoda zawiera wykluczenie z rozgrywek jak Liga Konferencji, myślałem że ich pogonią na dwa lata z Europejskich pucharów.
0
Corsa
Moderator Corsa
9 lipca 2023, 18:51
@Pepik, kilka lat temu też wmawialiśmy sobie, że wykluczenie z pucharów pozwoli Milanowi skupić się na top4 i łatwiej będzie ten cel osiągnąć.

Skończyło się tak, że nie było ani pieniędzy z pucharów ani top4 :)
1
OLRevan
OLRevan
9 lipca 2023, 18:57
Wywalenie z Konferencji do nie kara a nagroda
5
Jaca23
Jaca23
9 lipca 2023, 19:20
Hehe beka ze słabego Juve i betonu Allegriego, a skończyliśmy wyżej tylko dlatego, że im punkty odjęli. Zobaczymy po mercato, ale patrząc "na teraz" to sportowo znowu nas wyprzedzą, zwłaszcza jak nie będą grać w pucharach.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
9 lipca 2023, 21:11
Nie dziwię się, że skończyliśmy niżej, skoro zaczęliśmy nieudolnie próbować naśladować ich antyfutbol.
0
Rafał0209
Rafał0209
9 lipca 2023, 16:50
Brać Chiese z juve z Leao stworzyliby jedne z najlepszych skrzydeł na świecie, ciekawe za ile by go puścili jak mamy wydawać 25 mln na wynalazki to juve pewnie za około 40 by nam go oddało.
0
Szczechu1899
Szczechu1899
9 lipca 2023, 16:53
Tak, przeznaczenie potężnej części budżetu na gościa, który nie wskoczył jeszcze na swój optymalny poziom przed kontuzją i nie wiadomo, czy na niego wróci. Brzmi jak plan
1
_PAOLO_
_PAOLO_
9 lipca 2023, 16:56
W tym okienku na pojedynczy transfer nie wydamy raczej więcej niż 25mln, mimo sprzedaży Sandro.
Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 17:07
1
Rafał0209
Rafał0209
9 lipca 2023, 16:57
Przecież jak wskoczy na optymalny poziom to będzie wart 100mln.
1
Vol'jin
Vol'jin
9 lipca 2023, 16:57
Akurat Juve będzie chciało go Milanowi sprzedać bo tak

po drugie pełny potencjał Chiesy jest na LEWYM skrzydle nie na prawym
0
kamilus
kamilus
9 lipca 2023, 17:37
Chiesa po kontuzji to już nie ten sam zawodnik co przed i trzeba czasu, by stwierdzić, czy jest w stanie wrócić do swojej najlepszej formy czy może uraz już to na zawsze przekreślił. Plus Juve za Fede chce 60 mln euro...
1
Corsa
Moderator Corsa
9 lipca 2023, 18:53
Przecież on będzie chciał z 8 milionów, a wcale nie jest powiedziane, że wróci do formy.
0
daro12555
daro12555
9 lipca 2023, 16:39
Johan Bakayoko-To bardzo ciekawe wzmocnienie prawej strony innym ciekawym zawodnikiem byłby Amad Diallo.Wyszkolony we Włoszech i mający Włoski paszport.Może płatne wypożyczenie z opcją kupna nie wiem za około 20mln .Co byście powiedzieli o wypożyczeniu Reanto Sanchesa z opcją wykupu.Gravenberch jest bardzo dobrą opcją wypożyczenie nawet płatne i musiała być opcja wykupu.
Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 16:44
0
chory
chory
9 lipca 2023, 15:54
https://transfery.info/aktualnosci/top-10-najdrozszych-bramkarzy-na-swiecie-wedlug-cies-zaskakujacy-lider/189025
nie dali Mike'a w top10, więc według nich jest wart mniej niż 36mln
0
boguc69
boguc69
9 lipca 2023, 16:22
najdroższy nie równa się najlepszy. spojrzałem w ranking - dobry żart :) Ramsdale tylko za to, że jest angolem
1
mmielczar123
mmielczar123
9 lipca 2023, 16:23
Po co się przejmować takimi gówno-rankingami. Mike na spokojnie jest wart 80+
5
Bandon
Bandon
9 lipca 2023, 17:25
Debilny ranking. Onana niby 35, a pójdzie do United za ponad 50. Mike nie jest uwzględniony, a my nawet byśmy się nie schylili przy ofercie mniejszej niż 70 mln Euro. Już nie wspominając o tym, że Maingan zjada umiejętnościami 3/4 tego rankingu.
2
Pavlović31
Pavlović31
9 lipca 2023, 17:44
Wartość rynkowa to fikcja.
0
Vol'jin
Vol'jin
9 lipca 2023, 15:28
Milan ma problem by dać 30-35 mln za Chukwueze, a oczekujecie że da 30 mln za 29 latka z Saussolo? :)

Juventusem nei jesteśmy by dostać go na wypożyczenie z opcją/obowiązkiem za wykupu (zresztą nie jestem fanem tego typu transakcji bo to bomba finansowa z opóźnionym zapłonem)
1
Von Strauss
Von Strauss
9 lipca 2023, 23:06
Z opcją byłoby spoko, ale kto da opcję xD
0
matten
matten
9 lipca 2023, 15:12
Reijnders do 20 mln euro byłby spoko transferem, ale jeśli trzeba zapłacić więcej to sam nie wiem czy warto, bo różnie to bywa z piłkarzami z ligi holenderskiej.
Mehdi Taremi nie pasuje mi do koncepcji obecnego Milanu, ani on młody, ani gwarantujący jakość w lidze włoskiej.
Chukwueze byłby mile widziany, ale jeśli Villareal stawia zaporowe warunki, to poszukać kogoś innego.
2
ósmy
ósmy
9 lipca 2023, 14:59
Icardi w Galatasaray za 10mln.
Bardzo korzystna cena za takiego napadziora.
A ten Taremi ile, 20 mln?
Icardi w głowie pusto, i być może nie do końca pasuje nam ten typ grajacej 9-tki.
Ale chłopak w każdym zespole poniżej pewnego poziomu nie schodził.
10mln za niego to promocja.
Tyle się płaci za zawodników z rocznym kontraktem.
Inna sprawa, że PSG po prostu starała się go szybko pozbyć, i nie stawiała górnolotnych żądań.
0
MilanHomer
MilanHomer
9 lipca 2023, 15:27
Proszę, tylko nie pisz że Icardi w jakikolwiek sposób pasuje do Milanu.
Chłop niech idzie ze swoją latawicą byle dalej od ACM.
Choćby kosztował 1 mln i pobierał 1 mln pensji.
5
Corsa
Moderator Corsa
9 lipca 2023, 18:56
Pytanie tylko jakie zarobki, bo jako znane nazwisko pewnie wynegocjował całkiem sporo.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
9 lipca 2023, 14:54
Nico Williams tez ma kontrakt do 2024 wiec jak juz chca wydać troche siana na pomocnika to on móglby byc dobrym wyborem.

Z Bologny jest kogo wyciagnąc za tego Mesjasza bo Domingezem czy Orsolinim w rozsądnej wymianie bym nie pogardził
6
mpt1899
mpt1899
9 lipca 2023, 14:52
Podobno Pioli poprosil o Domingueza z Bolonii a Torino chce walczyć w transakcje Pobegi Singo, który jednak ponoć jest liczony jako wychowany we Wloszach. A wiec Pobega za Singo i Messias za Domingueza i wszyscy happy.
Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 15:03
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
9 lipca 2023, 15:24
Wszyscy happy do momentu zapoznania się z zasadami rejestracji składu do LM
10
lyndonmilan
lyndonmilan
9 lipca 2023, 19:43
Musi być wychowanek Milanu, jak Pobega do rejestracji w LM
0
mpt1899
mpt1899
9 lipca 2023, 21:56
PanPrzemyslaw, znam zasady. Jak narazie z nami jest Colombo, moze Traore dołączy,
0
_GAHU_
_GAHU_
9 lipca 2023, 14:52
Zamiast Chukwueze dogadajmy się z Bologną co do Orsoliniego. Transfer obarczony małym ryzykiem a jeśli faktycznie Bologna się interesuje naszymi zawodnikami to pole manewru by jakieś było do negocjacji.
2
Rafał0209
Rafał0209
9 lipca 2023, 14:50
Kiedyś człowiek chciał graczy najlepiej 20 letnich z talentem z myślą że kupuje gracza na 10-15 lat kariery i zostanie legendą, dziś jednak nie ma co na to liczyć, dlatego nawet gracz po 30 który prezentuje jakiś poziom na 2-3 lata jest jak najbardziej mile widziany a Taremi jest takim graczem, strzela regularnie w dobrej lidze jak i LM jest waleczny i zawsze zaangażowany jak jest okazja to brać się i nie zastanawiać.
2
karp_fso
karp_fso
9 lipca 2023, 14:39
Dajcie spokój z tym Czukwueze, to już wolę tego Duńczyka. Co prawda jest ryzyko, że będzie drugim Hauge (wtedy plusvalenza będzie jedynym pożytkiem), ale przepłacanie za Nigeryjczyka, który dupy nie urywa to przeginka.

Jak Bolonia tak bardzo chce Messiasa, to możemy wziąć Orsoliniego i dopłacić ;) Bolonia dostanie szmalec i zastępstwo dla swojego gracza, a my porządnego zawodnika na skrzydło. Taka operacja na pewno wyjdzie taniej niż Nigeryjczyk, nie zajmujemy miejsca non-ue, mamy gracza do rejestracji, wciąż znającego ligę, a Messias nam obniży cenę za jego kartę. Ew. użyć karty Juniora do obniżenia ceny za Domingueza.
Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 14:42
7
Alessio_re6
Alessio_re6
9 lipca 2023, 14:45
Duńczyk gra w trochę poważniejszej poziomem lidze, więc to na pewno mniejsze ryzyko niż z Hauge, gdzie jedynym klubem na poziomie europejskim jest Bodo.
2
Rossu
Rossu
9 lipca 2023, 14:33
Jeśli miałbym wybierać - to na PS zakontraktowałbym Johana Bakayoko z PSV, który ma o wiele większy potencjał niż Chukwueze, no i przede wszystkim paszport UE.
Dzisiaj pojawiła się plotka o zainteresowaniu Belgiem, ale jest tylko alternatywą dla Chukwueze.
Wiem, że Kamada już nie przyjdzie, ale pakiet Bakayoko-Kamada-Dominiguez, który mógłby kosztować maksymalnie 40 mln euro niż pakiet Chukwueze-Reijnders-Musah za potencjalne 70 mln. W takiej sytuacji moglibyśmy zaoszczędzić na dobrego napastnika nawet 30 mln.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 lipca 2023, 14:41
Bakayoko ma długi kontrakt (2026), pokazał kawał futbolu w PSV i jest zapotrzebowanie na prawoskrzydłowych. Jego cena raczej będzie większa niż niż Chukwueze, tym bardziej, że nie muszą sprzedawać. Dodatkowo mówi się, że PSG będzie chciało wykupić Simonsa (mają śmiesznie niską klauzulę), więc raczej nie zgodzą się na pozbycie się kolejnej gwiazdy za 20-30M, skoro na Madueke zarobili 35M. Kamada-Dominguez-Bakayoko to też conajmniej 55M
0
daro12555
daro12555
9 lipca 2023, 16:35
Ale PSV jak na siebie sporo wydał i jest na razie na minusie może 25mln by wystarczyło zawsze Holender i wtedy może dojść też Kamada .
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 lipca 2023, 17:10
Przypominam, że w zimę zarobili prawie 80M.
0
Rossu
Rossu
9 lipca 2023, 20:38
Alessio

Wątpię, żeby żądali za Bakayoko 35 mln euro, Madueke miał o wiele lepszy sezon, był już tam uznaną marką i przecież to jest w ogóle szok, że Anglika tak tanio sprzedali do Chelsea.

Villarreal za Chukwueze chce 30-35 mln, co wydaję się dla mnie być absurdalną kwotą. Myślę, że za 25 mln za Bakayoko by wystarczyło. A jeśli nie, to moim faworytem jest w takim razie Isakson, bo Nigeryjczyk(którego bardzo chciałbym w naszych barwach) za 35 mln będzie zdecydowanie mocno przepłacony, podobnie jak Reijnders(którego również chętnie bym widział) za 25 mln. Na dziś za Chukwueze max dałbym 22-25 mln euro, a za Holendra 18.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 lipca 2023, 21:08
Tylko Madueke jest piłkarzem który miał notoryczne problemy ze zdrowiem. PSV ma teraz zbyt dobrą pozycję negocjacyjną, żeby sprzedać taniej niż 30M, a chce go Milan I Lipsk, który zarobił górę pieniędzy na Nkuku i Szaboslai'u.
1
Rossu
Rossu
9 lipca 2023, 21:42
A no to jak go chce Lipsk, to faktycznie mogą żądać te 30+ mln.
No i przede wszystkim niemiecki klub - tak jak mówisz - stać na Belga, z lekką ręką wydadzą na niego te 35-40 mln, skoro za Opendę oferują już blisko 50 mln euro.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 lipca 2023, 22:14
RB też ma lepszą historię sprzedaży i wprowadzania talentów.
0
kamil1007
kamil1007
9 lipca 2023, 14:30
Brać Taremiego od lat gra w poważnej lidze i strzela też w pucharach. Może jeszcze pograć spokojnie 3-4 sezony. Przecież on jest o dwie klasy lepszy od arnautivicia, którym miał się interesować Milan.
3
slavio
slavio
9 lipca 2023, 16:20
do arsenalu trafi szkoda
0
slavio
slavio
9 lipca 2023, 14:30
taremi zapraszam
0
Skot Łilson
Skot Łilson
9 lipca 2023, 13:54
Dla Cairo za Pobege cena to Singo plus 10 mln i niech bierze :)
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
9 lipca 2023, 14:22
Niech bierze a potem nie będzie Włochów i wychowanków w zespole i będzie okrojona kadra na LM
Pobega jako rezerwowy pomocnik jest spoko
1
Skot Łilson
Skot Łilson
9 lipca 2023, 14:39
To niech uderzą po Baldanziego lub Berardiego żaden problem :) są alternatywy tylko trzeba pomyśleć
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
9 lipca 2023, 14:48
Skot Łilson - ani jeden ani drugi nie jest wychowankiem Milanu (Baldanzi nie jest też gwarantem jakości) - tak naprawdę jedyną rozsądną pod rejestracje alternatywą dla Pobegi jest Cristante - chcesz droższego starszego piłkarza który wcale nie jest jakimś skokiem jakościowym?
0
Skot Łilson
Skot Łilson
9 lipca 2023, 16:21
Gdzie napisałem coś o Cristante?? Można włączyć choćby Chake Traore za Pobege i miejsce się zgadza, proste.
0
KKP19
KKP19
9 lipca 2023, 16:42
równie dobrze można nikogo nie włączać. chodzi o to, że albo wtedy mamy mega krótka ławkę i w przypadku kontuzji gra jakiś słaby junior albo zostawiamy dobrego wychowanka
1
Jaca23
Jaca23
9 lipca 2023, 13:50
Oczywiście, że cena za Chukwueze jest zbyt wysoka. Można za niego zapłacić kilkanaście milionów, natomiast 25-30 z rocznym kontraktem to gruba przesada. Mam nadzieję, że go odpuścimy. Już wole wyróżniającego się w lidze Orsoliniego.
Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 14:02
4
Zuber
Zuber
9 lipca 2023, 13:49
CorSport: Milan could finalize a deal with Sturm Graz for a fee ranging from ten to fifteen million euros.
Takie info odnośnie Emanuel Emegha, ciekawe ile w tym prawdy. Gościu wysoki, ale strasznie śmieszne się porusza i mam wrażenie, że ma nogi jak patyki. xD
Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 13:52
1
ósmy
ósmy
9 lipca 2023, 14:04
To taka młodsza wersja Adebayora:)
Chłopak ma blisko 2m. wzrostu.
0
Pisar
Pisar
9 lipca 2023, 14:16
Mając taką drugą linię może będą chcieli grać z jej pominięciem, czyli laga na wielkoluda :D Swoją drogą 35 spotkań i 3 bramki, to iście niesamowite statystyki. Ciekawe kto im doradza tych zawodników :D
0
Vol'jin
Vol'jin
9 lipca 2023, 14:21
9 goli miał w Austrii

100% jestem pewien, że takie same psioczenie byłoby na Hojlunda jakby przychodził też ze Sturmu :)
1
ósmy
ósmy
9 lipca 2023, 14:29
@Pisar
Te 3 bramki, to w młodzieżowej reprezentacji Holandii strzelił.
W ostatnim sezonie ligowym w austriackiej Bundeslidze to strzelił 9 bramek.
W tej samej lidze nasz rok młodszy Lazetić nie strzelił żadnej, i nie zaliczył żadnej asysty przy 3 Emegha.
Naorawde ciekawy zawodnik.
0
kusniak_22
kusniak_22
9 lipca 2023, 13:45
I tak go nie kupimy. Właściciele nie mają w zamiarze wydawać pieniędzy na Milan. Pod koniec okienka przyjdzie w zasadzie ktokolwiek, Messias zostanie finalnie i będzie powtórka z rozrywki. Na napastnika, też wiedzę nie ma parcia, koniec końców Girou będzie jechał od deski do deski.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
9 lipca 2023, 13:41
2 lipca:
"Według Daniele Longo z calciomercato.com, w ciągu 24 do 48 godzin powinna pojawić się pierwsza oferta ze strony Milanu za Chukwueze, przy czym będzie ona opiewać na około 20 milionów z bonusami."

5 lipca:
"Hiszpański El Gol Digital informuje, że Milan zaoferował Yacine Adliego do transakcji transferowej Samuela Chukwueze"

6 lipca:
"Prezes Villarrealu, Fernando Roig Alonso, dla AS na temat Samuela Chukwueze: "Nie wiem czy Milan jest zainteresowany tym piłkarzem."

9 lipca:
"Rossoneri nawet nie rozpoczęli jeszcze negocjacji z Villarrealem"

Plotki transferowe są na najwyższym poziomie w tym oknie :)
7
Tanger
Tanger
9 lipca 2023, 13:32
No i dobrze, że Chukwu za drogi. Może jeszcze się opamiętają i przeproszą z Kamadą albo chociaż im się objawi Tete jako tańsza i niegorsza opcja.
3
basior
basior
9 lipca 2023, 13:29
Każdego Włocha sprzedajmy. Ha tfu... Serio to my zaczynamy być Internationalle. Szlag mnie przez to trafia.
0
Boateng93
Boateng93
9 lipca 2023, 13:07
Rozumiałbym jakby ten Rejinders kosztował jakieś 12 mln euro + 3 w bonusach, ale 25 mln euro za gościa co w wieku 25 lat dopiero zagrał pierwszy regularny sezon w seniorskiej piłce to jest niezły odlot. Mam nadzieje, że nic z tego nie wyjdzie.
3
chory
chory
9 lipca 2023, 13:29
Messias to uczynił mając 28 lat więc z tym bywa różnie
2
Skot Łilson
Skot Łilson
9 lipca 2023, 13:55
Zagrał wg flashacore 2 dobre sezony a trzeci dość solidnie bo ponad 20 spotkań (nie wiem jak minutowo) ale co wy z tym jednym dobrym sezonem? Cena duża, transfer ryzykowny ale bez przesady :/
1
Boateng93
Boateng93
9 lipca 2023, 13:57
Ok, może po prostu ten Holender późno dostał szanse i okaże się świetnym piłkarzem. Tyle, że za takiego kota w worku nie płaci się takich pieniędzy.
1
Boateng93
Boateng93
9 lipca 2023, 15:09
W poprzednim wchodził głównie na ogony, gdyby gość miał 22 lata jak Korkcu to bym rozumiał, ale tu?
0
Shey
Shey
9 lipca 2023, 12:16
Jak myślicie ile mógłby kosztować Elyi Wahi z Montepellier?
0
Piotrek1899
Piotrek1899
9 lipca 2023, 12:37
Dla Milanu za dużo ;p
6
Skot Łilson
Skot Łilson
9 lipca 2023, 12:12
Płacić 20 mln z rocznym kontaktem haha za Termiego to już wolę za 10 wziąć Arnautovica :) a za Holendra powinni dać moim zdaniem max te 21 mln i tyle, negocjacje działają w dwie strony, nie można każdemu płacić takiej kwoty bo będziemy w przyszłości przegrani na starcie negocjacji.
3
Pepik
Pepik
9 lipca 2023, 12:10
Mogę pójść pod prąd, ale Taremi to o wiele lepszy piłkarz, niż ludziom się wydaje. Piłkarze Porto/Benfiki, gdy przychodzą grać w lidze Top 5, to zwykle dają radę. I nie chodzi tu tylko o młodych. Według mnie to nie wynalazek. Nawet United się nim interesuje. Jeśli za Taremiego ma przyjść jakiś inny, jeszcze starszy wynalazek, to po stokroć wolę Iranczyka.
8
Pavlović31
Pavlović31
9 lipca 2023, 12:38
Z filmików na YouTube widać że gość gra z jajem, naprawdę się stara i angażuje. 30 lat to jeszcze może się sprawdzić na naszym poziome i w LM. Są pewnie przypadki że gracze odpalają dopiero po 30-tce, może na tym zbuduje swój image i mu to pomoże. Jedynie szkoda non-eu ale widziałbym go chętnie.
0
Zuber
Zuber
9 lipca 2023, 13:09
Ale co on ma odpalać? Jak on stale ładuje bramy i co sezon ma spoko staty i to nawet w LM.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
9 lipca 2023, 13:16
Też tego nie łapię. Niektórzy piszą o Taremi, jakby to był jakiś totalny anonim, a prawda jest taka, że on jest od kilku sezonów jednym z lepszych napastników w Europie.
4
dominord
dominord
9 lipca 2023, 11:54
Aha…
https://transfery.info/aktualnosci/arsenal-zaskoczy-transferem-na-radarze-30-letnia-gwiazda-ligi/189016
1
Pinokio2
Pinokio2
9 lipca 2023, 11:34
Przecież ten Taremi jest słabszy od Giroud.
0
Jaca23
Jaca23
9 lipca 2023, 11:49
Być słabszym od Giroud to żaden wstyd, ale Taremi to co najmniej dwie półki niżej, a my podobno mamy się wzmacniać.
11
KartonGips
KartonGips
9 lipca 2023, 12:12
Taremi przez 4 ostatnie sezony kręci się wokół 20 goli w lidze, fakt portugalskiej ale czy to aż tak dużo słabsza liga od włoskiej? Chłop w same 4 ostatnie lata zrobił 76 goli i 41 asyst (i to liczę tylko ligę, a strzelał też w LM/LE), dla takiego Origiego to wartości nieosiągalne przez całe swoje życie nawet na konsoli. Giroud jest dobry ale też takich liczb nigdy nie robił, no a nawet jeśli kiedyś gdzieś w Arsenalu się kręcił wokół super liczb w mocnej lidze, to na ten moment ma zaraz 37 urodziny i bardziej jego styl gry przypomina człapanie w stylu Zlatana niż bieganie za piłką. Ja się tam nie dziwię że np Arsenal się też interesuje Taremim ale bardziej pytanie czy to dobry transfer na ten moment do Milanu, który ma na utrzymaniu 1 emeryta (Giroud) i 1 przepłaconą miernotę (Origi) której nie da się pozbyć.
Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 12:13
11
Jaca23
Jaca23
9 lipca 2023, 13:45
KartonGips
Tak liga portugalska jest dużo słabsza od włoskiej. Tam liczą się 3-4 zespoły, reszta to tylko tło. Andre Silva też był po świetnym sezonie w Portugalii. Taremi nie jest już młody, a poważna liga jak Serie A czy PL go brutalnie zweryfikuje, bo to nie jest klasowy napastnik.
2
KartonGips
KartonGips
9 lipca 2023, 18:02
szkoda że Atletico Madryt, Liverpool albo Juventus go nie zweryfikował jak im ładował bramki w LM :)
0
Jaca23
Jaca23
9 lipca 2023, 19:22
KartonGips
Luiz Adriano, mówi Ci to coś? To, że ktoś strzeli parę bramek w wieku 30 lat w LM to nie znaczy, że powinien grać w Milanie.
0
Rossu
Rossu
9 lipca 2023, 11:26
Nie no, 25 za Reijndersa to nieśmieszny żart. Olać go i sprowadzić Gravenbercha i Dominigueza.
8
Jaca23
Jaca23
9 lipca 2023, 11:21
Trochę słabo dawać 25 mln za Reijndersa, skoro chwilę wcześniej za właśnie 25 mln poszedł lepszy i dwa lata młodszy Kokcu, ale widać, że Furlani się na niego upardł.

Kompletnie nie przekonuje mnie Taremi, dodatkowo nie ma paszportu UE.
2
Tanger
Tanger
9 lipca 2023, 13:39
Ciekawe jaka byłaby szansa na wyciągnięcie Solera z PSG. Kiepsko, że Enrique ich przejął.

Interesujący pomocnik gra w barwach Coventry. Gustavo Hamer, Holender brazylijskiego pochodzenia. Pracowity i solidny z defensywie i ofensywie, gdzie notuje fajne liczby. Rok do końca kontraktu, rocznik 1997. Wciąż jest do wzięcia Hjulmand z Lecce. Jakby poszukał to pewnie by się jeszcze znalazło na rynku kilku ciekawych graczy do formacji pomocy.
Edytowano dnia: 9 lipca 2023, 13:50
0
9 lipca 2023, 11:16
Co to za Renders za 25 mln?smiech na sali!
0
Bandon
Bandon
9 lipca 2023, 11:04
Jak RLC i Pulisic mi się podobają, tak Taremi to nieporozumienie i do tego jeszcze taka kasa za Reijndersa? Panie Moncada, Panie Furlani.. Gravenberch chce więcej minut i Transfermarkt wycenia go na 30 mln. A za jakiegoś losowego 25 letniego chłopaczka mamy dać 25? Dodam, że my potrzebujemy dwóch pomocników, a nie jednego. Lećcie z walizką pieniędzy po Gravenbercha, wypozyczcie z opcją jakiegoś 20 latka i pomoc mamy zamknięta. Już bym wolał środki z prawego skrzydła przerzucić na pomoc, a na PS kupić tego duńczyka młodego.
2
karp_fso
karp_fso
9 lipca 2023, 11:00
Dopóki Reijnders był tematem, za 18-19 mln jak podawały media, to bardzo popierałem.
Jeśli jednak AZ Alkmaar chce 25 mln, to nie wiem czy to dobry pomysł. Za taką kasę to bardziej ryzykowny transfer, gość po pierwszym dobrym sezonie, w wieku, w którym powinien grać już na dużo wyższym poziomie. Ofc to go wcale nie skreśla, bo są przypadki piłkarzy, którzy późno zaczęli grać na wysokim poziomie, ale mimo wszystko to spore ryzyko.

To może lepiej się Fofaną z Lens zainteresować? Coś z dwa tygodnie temu mówili, że Milan rozważa kandydaturę. Choć to nieco inna charakterystyka. Jak tak patrzę po rynku, to nie widzę innego zawodnika o charakterystyce Reijndersa dostępnego na rynku. Może Van de Beek, ale raz, że to piłkarz do odbudowania, a dwa, że diabli wiedzą ile United będzie za niego chciało.
0
kozik___13
kozik___13
9 lipca 2023, 11:04
Przecież Fofana już w Arabii jest
3
szymoninho19
szymoninho19
9 lipca 2023, 11:12
Gravenberch w zastępstwie za Tonalego to top sprawa ale wątpię. Również myślę że 25 mln za 25 latka z AZ to wiele za dużo. Rok temu już wydaliśmy sporo na CDK i odbija nam się to czkawką.
2
karp_fso
karp_fso
9 lipca 2023, 11:28
kozik
A to jakoś mnie ominęło z Fofaną.

szymoninho19
Gravenberch to równie wielka niewiadoma co Reijnders, jedynie na plus, że jest młodszy, ale raczej Bayern go za grosze nie puści ;)
2
Tanger
Tanger
9 lipca 2023, 10:59
Jak hype'owani 30-latkowie tyle kosztują, to Milan mógłby już wziąć tego Nzolę, który po spadku Spezii będzie pewnie w kolejce do odejścia. Warunki fizyczne ma, Girouda spokojnie odciąży, a i powinien coś postrzelać. Koszt powinien być nieporównywalnie mniejszy.

Ciekawą opcją mógłby być też Piroe ze Swansea, który ma 23 lata i kończący się za za rok kontrakt. W sezonie 2021/22 Championship strzelił 22 gole, w sezonie 22/23 - 19 trafień.

Wciąż nie odszedł z Metz ten Mikautadze, ale to inny profil napastnika niż to, w co obecnie celuje Milan. W Sheffield United roczny kontrakt ma Iliman Ndiaye. Też niesamowicie ciekawy zawodnik, ale to bardziej typ 2 napastnika, ew. fałszywej 9 o cechach OP. Roczny kontrakt ma też ten wariat Icardi. Gyokeres jeszcze nie zmienił klubu, ale na jego tropie jest Sporting.

Z kotów w worku ciekawie się prezentują np. Douvikas z Utrechtu, Amdouni z Basel, Beltran z River Plate (gość ma włoski paszport).

Bez kontraktu jest Moussa Dembele, ale to raczej byłby trop rozpaczy.
7
szymoninho19
szymoninho19
9 lipca 2023, 11:10
Mnie to dziwi że nikt jeszcze Nzoli nie wziął bo strzelił te +10 bramek i w kwocie do 10 mln myślę że na grajka numer 2/3 byłby ok. Oczywiście że potrzebujemy kogoś młodszego i głodnego bramek żeby dawał te +20 na sezon bo od dawna mamy biedę na tej pozycji ale przy wypożyczeniu Colombo plus potencjalnym pozbyciu się Origigego to brałbym Nzolę bo jak będzie grywał na ligowych średniaków to może nabić te 10 bramek znów. Ciekawi mnie co z Drągowskim i Wiśniewskim którzy fatalni nie byli i raczej powinni wrócić na wyższy szczebel rozgrywkowy. Ogólnie co do napadziora to ten młodzian z Arsenalu Balogun byłby super ale znów spoza UE. Chłopak raczej nie pogra wiele przy Jesusie, Nketiahu i Haverzie a we francji kręcił super liczby
0
Jaca23
Jaca23
9 lipca 2023, 11:48
Praktycznie każdy wymieniony przez Ciebie zawodnik jest ciekawszy niż Taremi. Kompletnie nie rozumiem zainteresowania jego usługami. Irańczyk nie jest ani młody, ani tani, ani nie ma paszportu UE. Tu się nic nie zgadza jak przy transferze Vasqueza.

Nzola po taniości, a jak chcemy trochę więcej zainwestować to Gyokeres (roczny kontrakt).

Amdouni w tym oknie dołączył do Bazylei, więc odpada.
0
Tanger
Tanger
9 lipca 2023, 13:14
@Jaca23

Co do Amdouniego, to nie problem. Taki Andy Diouf został 1 lipca wykupiony z Rennes przez Basel, a 2 lipca sprzedany z Bazylei do Lens.
0
ósmy
ósmy
9 lipca 2023, 10:59
Czy ma ktoś wiarygodne rozeznanie, ile płacą zawodnikom w RB Lipsk?
Pytam z ciekawości, bo aż trudno mi uwierzyć, że tam Timo Werner pobiera 10 mln za sezon.
A pytam, bo dzisiejsza plotka od Tuttosport łączy nas z Wernerem.
0
whiteee
whiteee
9 lipca 2023, 11:27
Na jakiejś stronie są chyba podane oficjalne zarobki wpisz sobie bundesliga players salary
0
mmielczar123
mmielczar123
9 lipca 2023, 11:32
Jeśli podczas jednego okna z Milanem łączeni są Werner, Morata i Lukaku, to znaczy, że nie jest dobrze :P
0
Jaca23
Jaca23
9 lipca 2023, 11:38
https://www.capology.com/club/leipzig/salaries/

Werner ma 10 mln, ale brutto.
0
Ohakster'
Ohakster'
9 lipca 2023, 10:31
No to Ballo-Toure i Messias za Orsoliniego i wszystkie strony będą zadowolone.
6
Mailand_91
Mailand_91
9 lipca 2023, 10:21
Ponoć Cristiano Giuntoli za punkt honoru stawia sobie sprowadzenie do Juventusu
SMS i Dominico Berardiego.
Co jak co ale jak Juve uda się sprowadzić tych dwóch gości to ich jakość mocno skoczy do góry!
1
gieemce
gieemce
9 lipca 2023, 10:23
2 lata bez pucharow
1
chory
chory
9 lipca 2023, 10:37
ciekawe skąd weźmie na to pieniążki? musiałby w tym samym okienku sprzedać Vlaho i Chiese i jeszcze kogoś
4
landik
landik
9 lipca 2023, 10:38
Pierw to muszą kogoś sprzedać.
0
boro215
boro215
9 lipca 2023, 10:45
Berardi? To ciekawe gdzie go potem wypożyczą o czemu do Sassuolo xd
0
Bandon
Bandon
9 lipca 2023, 10:57
SMS bezapelacyjnie na plus, ale po co im Berrardi jak mają Chiesę?
0
Tzeentch3
Tzeentch3
9 lipca 2023, 12:01
UEFA w ogóle w kwestii Juventusu dalej prowadzi jakieś postępowanie czy odjęcie punktów przez Serie A zakończyło sprawę?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 lipca 2023, 12:04
Bo Chiesa to lewoskrzydłowy
0
ósmy
ósmy
9 lipca 2023, 10:12
Ale w sumie, jak niepokojąco brzmi to zdanie.
- Rijnders głównym celem Milanu.
Od razu się pytania nasuwają.
- kto to?
- jeśli on głównym, to co z resztą?
- przespałem ostatnie 5 lat futbolu, że nie słyszałem o naszym głównym celu?
12
Tanger
Tanger
9 lipca 2023, 10:17
Nawet w Holandii mało kto słyszał jeszcze rok temu :P
3
Pisar
Pisar
9 lipca 2023, 14:19
Zgadza się, news brzmi jakby Milan walczył o prawdziwego cracka i zbawcę drugiej linii, a to gość o istnieniu którego 90% kibiców nawet nie wiedziała, mimo że ma 25 lat :D
2
Rocker
Rocker
9 lipca 2023, 10:07
Wszedłem sobie na store online na oficjalnej stronie. Patrzę, koszulka za 140€. Fajnie. Może kupię! Złożę ofertę 80€ + jeszcze 10€ jeśli wygrają mecz otwarcia z Bologną + 20€ jeśli wygrają z Interem + 30%(!!!) odsprzedaży. Myśle, że to mega oferta jak na rozpoczęcie negocjacji. Potem przyspieszę, zapanuje optymizm i w połowie sierpnia będzie moja :)
A tutaj zonk! Bo nie wiem gdzie wpisać ofertę. Ktoś wie?
20
Tanger
Tanger
9 lipca 2023, 10:05
Milan powinien odpuścić całą 3 Morata, Taremi, Reijnders. Za duże koszty, za mała jakość.
8
JohnyMiellony
JohnyMiellony
9 lipca 2023, 10:02
nie znam Tijjana Reijndersa widział tylko jeden jego mecz w LK z Lazio zagrał po prostu dobrze myślę że 18mln+bonus to jest max za niego każda inna kwota na papierze jest przepłacona ale trzeba poczekać i zobaczyć co pokaże jeśli przyjdzie
choć myślę że lepiej można by zainwestować ten pieniądz .... ale się zobaczy co i jak po 5 meczach haha
0
Daros
Daros
9 lipca 2023, 10:07
Jak to obliczyłeś?
9
zbylon
zbylon
9 lipca 2023, 11:20
No jak to? Obejrzał jeden mecz i obliczył :) JohnyMielony powinien pracować w scautingu, albo przynajmniej być agentem piłkarskim :)
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się