SCUDETTO


CdS: Newcastle zawiesi pensję Tonalemu i grozi Milanowi podjęciem kroków prawnych

25 października 2023, 13:06, Redakcja Aktualności
CdS: Newcastle zawiesi pensję Tonalemu i grozi Milanowi podjęciem kroków prawnych

Corriere dello Sport informuje, że Newcastle zagroziło Milanowi wielomilionowym pozwem w sprawie Sandro Tonalego. Klub z Anglii wyraźnie wierzy w to, że Milan wiedział o problemach swojego byłego zawodnika. Najprawdopodobniej Tonali zostanie zawieszony na 10 miesięcy za złamanie przepisów dot. zawierania zakładów bukmacherskich (m.in. mecze Brescii i Milanu). Oficjalne postanowienie w tej sprawie powinno zapaść w środę lub czwartek. Rossoneri jednak zawsze zaprzeczali jakiejkolwiek wiedzy na temat uzależnienia piłkarza. Newcastle mimo to chce podjąć kroki prawne przeciwko Milanowi, który otrzymał 70 mln euro. Tonali będzie wyłączony z gry do końca sezonu. Co więcej, Newcastle zawiesi wypłatę pensji dla zawodnika, która wynosi 8 mln euro na sezon, w przeciwieństwie do Juventusu, który wsparł Nicolo Fagioliego po oficjalnej informacji o zawieszeniu (piłkarz będzie otrzymywał całą pensję i będzie miał możliwość odbywania regularnych treningów z pierwszym zespołem).



96 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ksieciunio
ksieciunio
26 października 2023, 13:05
Jeśli nikt nie puści pary to mogą nas cmoknąć w pompkę
0
cbvirus
cbvirus
25 października 2023, 20:37
Cooo? Jo nie wiedzioł ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A tak na poważnie, to pozdro w udowodnieniu tego xD. Choć wiedza menadżerów Milanu całkowicie tłumaczyłaby dlaczego do tego transferu w ogóle doszło XD
0
Paolo03
Paolo03
25 października 2023, 20:18
Ale głupoty wygadują ze Milan czegoś nie wiedział. Skoro sciagenli zawodnika za 70 mln to mogli tez zainwestować czesc pieniędzy w dokładny research gracza. Nie zrobili tego i Sandro rozegrał 3 miechy w tym klubie. Sami przez ten czas o tym nie wiedzieli wiec to walka z wiatrakami.
1
Milanistaod95
Milanistaod95
25 października 2023, 20:09
Smarkacz sie doigrał. Wstyd
2
k__f__c
k__f__c
25 października 2023, 20:09
My nie wiedzieli
1
Nanti
Nanti
25 października 2023, 19:00
Jasne że wiedzieli, bo to logiczne wytłumaczenie sprzedaży przyszłej legendy klubu tak niespodziewanie. Ktoś za parę lat gdzieś się wygada, ale to będzie słowo przeciwko słowu, ciężko to udowodnić ;)
Jak Newcastle go nie chce to mogą odsprzedać za 10 mln :D
0
xKaka
xKaka
25 października 2023, 19:22
równie dobrze można powiedzieć że krunić jest przyszłą legendą, juz dajcie spokój z tym tonalim, gosc zagrał jeden dobry sezon i nie jest warty 70 milionów
7
carrygun
carrygun
25 października 2023, 18:29
Sandro, kupon za piąteczkę to zabawa. Dawaj dzisiaj postawimy i będziemy razem śledzić kropeczki na Flashscore.
0
Juzio
Juzio
25 października 2023, 17:53
Dajcie mu się w spokoju odkuć.
10
Rossu
Rossu
25 października 2023, 18:12
Dokładnie, też uważam, że musi się odkuć - najlepiej i bukmachera.
7
Corsa
Moderator Corsa
25 października 2023, 18:53
"Hallo? Gigo? Siemasz stary! Chciałem zapytać czy nie planujesz dzisiaj czegoś wpuścić, bo wiesz... wykonałem swój rytuał, ten co zawsze, ale tym razem chciałbym mieć większą pewność, bo planują mi uciąć kieszonkowe, a za coś grać trzeba" :P
1
El Diablo
El Diablo
25 października 2023, 17:45
Apropo udowodnienia przez Newcastle tego, że w Milanie wiedzieli o problemach Sandro z hazardem, to pamiętajcie, że Newcastle ostatniego lata podkupiło Milanowi kierownika drużyny - Andrea Romeo.
Edytowano dnia: 25 października 2023, 17:47
3
dykt4tor
dykt4tor
25 października 2023, 17:49
Wow, na pewno osoba, która pracuje w ich klubie jest wiarygodna XD
0
Corsa
Moderator Corsa
25 października 2023, 18:13
Tego nie da się udowodnić, nawet jeśli Tonali zezna, że władze klubu wiedziały, to Milan może odbić piłeczkę, że Sandro brzytwy się chwyta, bo klub zagroził mu zawieszeniem pensji.

Kolega poniżej już poruszył tema - agent Tonalego dopinał umowę, on stał za transferem i jeśli ktoś posiadał jakąś wiedzę, to właśnie ten gość. Zaznaczę, że agent nie jest pracownikiem Milanu.

Może i klub działał w złej wierze, ale już po ptokach, mleko się rozlało i Newcastle może mieć pretensje tylko do siebie, że ich pracownicy nie dokonali odpowiedniego researchu.
1
Victor Van Dort
25 października 2023, 17:10
Art. 304. [Obowiązek zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa]
§ 1. Każdy, dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu, ma społeczny obowiązek zawiadomić o tym prokuratora lub Policję.

Takie samo w swej istocie prawo, jest w każdym państwie w UE.

Nie trzeba było długo czekać, aż zrobi się smrodek po transferze Sandro. Dowodów nie ma ale nie jest powiedziane, że się nie pojawią? Kto wie, być może gdzieś tam, mogą być jakieś nagrania rozmów telefonicznych albo nagrania z jakichś ukrytych kamer czy podsłuchów lub pojawią się czyjeś zeznania które będą się spinać w całość? Newcastle coś czuję "zatrudniło" już służby specjalne Arabii Saudyjskiej do wyszukania jakichś dowodów. Zobaczymy co z tego wyjdzie ale za Elliott'u nie mieliśmy takich wpadek wizerunkowych.
0
kusniak_22
kusniak_22
25 października 2023, 17:19
Szczerze to wątpię, że Milan wiedział cokolwiek na ten temat. To Newcastle zgłosiło się po Tonalnego, a nie Milan do Newcastle. My nie wystawialiśmy na listę transferową Sandro i nikomu nie podrzucaliśmy kukułczego jaja. Szukanie sensacji i desperacka próba wyłudzenia hajsu od Milanu.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
25 października 2023, 17:26
O jakich wpadkach wizerunkowych piszesz? A jeśli chodzi o Elliota, to chyba już zapomniałeś o kwasach z Rangnickiem, czy Bobanen ;) To były wpadki wizerunkowe i to spore.
1
Victor Van Dort
25 października 2023, 17:28
Zgadzam się myślę, że zarząd nie wiedział, zamieszanie ze zwolnieniem Maldiniego mogło spowodować, że nikt nie zwrócił uwagi i nie marnował czasu by zastanowić się jak do tego doszło, że zawodnik tak mocno kojarzony odradzającym się ACM tak łatwo dał się nakłonić do transferu. Myślę że skończy się tak że Milan nie otrzyma bonusów ale nie będzie żadnej rekompensaty dla Newcastle i zapanuje między klubami "kosa" haha:)
0
Victor Van Dort
25 października 2023, 17:48
Rangnick? Boban? "Can I Laugh In Your Face" ?

Pierwsza niby wtopa wizerunkowa to fakt, że Milan negocjował z trenerem który miał zastąpić nie spełniającego oczekiwań zarządu Pioliego? Przecież to żadna wtopa, takie rzeczy są od lat na porządku dziennym w piłce. Piłkarze, włodarze ale i trenerzy, każdy szuka dla siebie najlepszej oferty, czy to kupna piłkarza czy to zatrudnienia w danym klubie, ciągle się mówi że jakiś trener jest na wylocie itp., ostatnio mówiło się np. o Carlo który negocjował kontrakt z Brazylią jako trener Realu, że to nie do końca ok. Rangnick to zero wtopy wizerunkowej.

Boban, tutaj była wtopa wizerunkowa ale głównie przez Bobana bo zachował się jak Seedorf i został zwolniony bo nie umiał trzymać ciśnienia. Ponadto kaliber wtopy nie do porównania, ot pracownik złamał wewnętrzny regulamin, złamał zasady panujące w firmie i został zwolniony za działanie na szkodę klubu. Nie ważne czy masz rację, ważne że wszyscy gramy do tej samej bramki, nie można atakować przełożonych bez konsekwencji. Może i wtopa ale w skali od 1 do 10 to mocne 1.
A teraz pogadajmy o poważnej wtopie wizerunkowej jeśli okazało by się że zarząd wiedział o problemach Sandro. W takich okolicznościach w przeciwieństwie do twoich propozycji mamy do czynienia z przestępstwem ściganym z urzedu, oszustwem na dużą sumę pieniędzy, kooperacją z mafią i zrujnowaniem sobie reputacji przez zarząd. Moim zdaniem to zupełnie inna skala,to jak porównywać województwo do kontynentu.
Edytowano dnia: 25 października 2023, 17:55
1
Piotrek1899
Piotrek1899
25 października 2023, 18:18
Jeśli chodzi o Rangnicka, rozumiem, że uważasz za normalne, klub negocjuje z trenerem za plecami dyrektora Maldiniego i potem robi się z tego syf? O Tonalim mógłbym napisać to samo, co Ty o Bobanie. Złamał regulamin i takie tam, naraził na koszty. Przypomnę tylko, że sąd orzekł na niekorzyść klubu wypłatę ponad 5 mln euro. I teraz "Can I Laugh In Your Face" ?
3
Von Strauss
Von Strauss
26 października 2023, 07:35
Art. 304. [Obowiązek zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa]
§ 1. Każdy, dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu, ma społeczny obowiązek zawiadomić o tym prokuratora lub Policję.

Samo obstawianie nie jest przestępstwem. Przestępstwem nie jest również obstawienie meczu w którym gra. Są to naruszenia dyscyplinarne, o których w tym przepisie nie ma mowy. Od tego są specjalne jednostki (rzecznik dyscyplinarny, komisje itd.).

Przestępstwem natomiast jest korzystanie z nielegalnego bukmachera. O ile dwa pierwsze przewinienia dyscyplinarne są łatwiejsze do udowodnienia, tak to trzecie jest trudne i prokuratura będzie musiała zbierać dane, m.in. ze sprzętu elektronicznego. A tego raczej klub sam nie zrobi, bo nie ma do tego uprawnień, a wątpię by Tonali się chwalił, że obstawia mecze i to nielegalnie xD
0
Victor Van Dort
26 października 2023, 11:11
Piotrusiu... właśnie nie mógł byś bo jesteś zbyt ograniczony aby zrozumieć że Boban nie złamał prawa i nie naraził Milanu na koszty a Sandro złamał prawo, ta prosta różnica jest różnicą między nami. Nadmienię różnica dla ciebie nie do pokonania. Milan złamał prawo zwalniając Bobana (za to zapłacił, Milan był sam sobie winny) a Boban złamał wewnętrzny regulamin (za to go zwolnili) ale nie złamał żadnego prawa, jedynie podeptał obyczaje. Wiem że nie rozumiesz (bo to widać) różnicy między złamaniem regulaminu przez pracownika, wykroczeniem a przestępstwem, dlatego właśnie pisanie z tobą uważam za bezcelowe, nie jesteś w stanie nadążyć a mi się nie chce za każdym razem łopatologicznie, "jak pastuch krowie na pastwisku" tłumaczyć rzeczy oczywiste. Zatem znowu napiszę: "Can I Laugh In Your Face" ? A ty teraz spróbuj być mądrzejszy od małpy i spróbuj wymyślić coś sam. Najlepiej to nie wchodź ze mną w polemikę bo nie chce mi się co chwilę schylać. Ja twoich głupot nawet nie komentuję, polecam zająć się sobą, jest czym.
Edytowano dnia: 26 października 2023, 11:23
0
Victor Van Dort
26 października 2023, 11:20
@Von Strauss
Uogólniając, zgadza się.

"Samo obstawianie nie jest przestępstwem. Przestępstwem nie jest również obstawienie meczu w którym gra. Są to naruszenia dyscyplinarne, o których w tym przepisie nie ma mowy. Od tego są specjalne jednostki (rzecznik dyscyplinarny, komisje itd.)."

Zgadzam się z tym, ale mowa jest o czymś innym, kiedy mówimy o obstawianiu na platformie bez licencji to już samo obstawianie staje się przestępstwem, tym bardziej obstawianie swoich meczów. Zatem samo obstawianie bez względu czy na siebie czy coś innego jest przestępstwem jeśli dzieje się to ze szkodą dla włoskiego urzędu skarbowego a to ma miejsce kiedy zakłady są przyjmowane przez bukmachera bez licencji, pozwoleń itd.,. Jeśli klub lub ktokolwiek z klubu wiedział o tym i tego nie zgłosił to złamał prawo, popełnił przestępstwo.
0
ACstach
ACstach
25 października 2023, 17:04
Saga z Leao przeradza się w sage Tonali.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
25 października 2023, 16:44
Niech pozwą jego agenta.
1
nokoments
nokoments
25 października 2023, 16:33
Założę się, że nie wiedzieli xD Najlepiej z Sandro, o jakąś symboliczną stówkę, może się skusi na ostatni zakładzik przed odwykiem xDD
5
Alessio_re6
25 października 2023, 16:16
Moim zdaniem jako tako osoby decyzyjni mogli nie widzieć, typu Scaroni (wiem daleko mu do decyzyjności, ale jest prezesem) Cardinale czy Singerowie, ale taki Maldini, Massara czy Pioli już jak najbardziej, patrząc na bliskość w relacji działacz/trener - piłkarz.
5
kamilus
kamilus
25 października 2023, 16:24
Imo cały zarząd wiedział - nie był to jakiś wielki sekret. Jeśli bez problemu pojawiały się zdjęcia Tonaliego z kasyna (po wybuchu afery, ale były zrobione wcześniej), to imo wcześniej na bank miały go wszystkie zainteresowane osoby. Tym bardziej, że taki klub pewnie ma jakiś departament do badania plotek na temat tego, jak się prowadzą zawodnicy.
3
lubiekoty
lubiekoty
25 października 2023, 16:54
Chyba były kiedyś dymy jak wyciekło, że jeden klub dla którego grał Vieringo szpiegował
1
serginho83
serginho83
25 października 2023, 17:08
Pewnie wiedzieli, ale nikt się do tego nie przyzna ;)
1
DarthImpaler
25 października 2023, 17:18
Tyle że pójście do kasyna nie jest nielegalne. I Sandro mógł sobie chodzić i grać w ruletkę czy kości. Tu bardziej chodzi o to czy ktoś wiedział że obstawia mecze.
2
Alessio_re6
25 października 2023, 17:46
Kamilus, jeśli chodzi o kasyno, to się zgodzę, ale nie obstawianie meczów.
0
Corsa
Moderator Corsa
25 października 2023, 18:23
Sir Alex Ferguson bez ceregieli przyznał, że zatrudniał prywatnych detektywów, by ci zbierali informacje o jego zawodnikach. Chciał wiedzieć czy grają w kasynach itd. oraz czy piłkarze, którymi MU było zainteresowane mogą mieć takie problemy.

Jednak tam nie chodziło o sam fakt gry, bo to klub miał w nosie. Bardziej mieli na uwadze, by starsi koledzy nie wciągali tych nieletnich. Wiele kasyn otrzymywało od klubu dyspozycję wpisania danego gracza na czarną listę i nie był wpuszczany.

Założę się, że cała topka stosuje takie praktyki, w Milanie wiedzieli, ale mogli zakładać, że chodzi o zwykły problem z hazardem, a nie o grę w nielegalnych źródłach. Na dobrą sprawę właśnie o to jest całe halo, o wnoszenie zakładów w niezarejestrowanych punktach, gdzie unikało się podatków itp.
1
Zoro_9
Zoro_9
25 października 2023, 16:04
A tego karnego Błaszczykowskiego to powtórzą ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


;-))
8
kamilus
kamilus
25 października 2023, 15:52
Tymczasem Cardinale na wieść o tym, że Tonali ustawiał mecze i ma dostać karę:
https://i.imgflip.com/1qn9as.jpg

( ͡° ͜ʖ ͡°)
5
DarthImpaler
25 października 2023, 17:19
Nie ustawiał tylko obstawiał. Bo z tego co można wyczytać zawsze stawiał na zwycięstwo Milanu czy Bresci
0
kamilus
kamilus
25 października 2023, 17:38
O widzisz, chciałem napisać obstawiał, a nieświadomie napisałem ustawiał. Ale wtopa. :(
0
matten
matten
25 października 2023, 15:49
Był kiedyś taki film "nic nie widziałem, nic nie słyszałem" i właśnie tak należy się zachować w tej sprawie ;P
3
Zoro_9
Zoro_9
25 października 2023, 16:09
Chędożone sześćdziesiony ;P
0
kusniak_22
kusniak_22
25 października 2023, 15:44
Ogólnie to mogą sobie składać co chcą, ciekawe w jaki sposób by chcieli to udowodnić.. tylko zeznania Tonalnego, że komunikował klubowi o problemach z hazardem mogłyby coś zmienić. Jednak nawet jeśli klub by wiedział to co z tego ? To piłkarz obstawiał mecze, nie klub, równie dobrze nigdy mogłoby to nie wyjść na jaw. To Newcastle się zgłosiło po Tonalnego, a nie Milan do Newcastle, więc ich zarzuty są całkowicie bezpodstawne.
1
lubiekoty
lubiekoty
25 października 2023, 16:55
Pytanie też czy były jakieś zapiski w kontrakcie Sandro na ten temat
0
Oskyy
Oskyy
25 października 2023, 15:35
Gwarancja do bramy i się nie znamy :D
6
Szafot
Szafot
25 października 2023, 15:28
Pytanie za 100 pkt. Czy to Milan zaproponował Sandro Newcastle czy to oni przyszli do nas z propozycją zakupu.
0
Zoro_9
Zoro_9
25 października 2023, 16:18
Bardzo różne doniesienia się pojawiały w trakcie sagi transferowej, a prawdę znają chyba tylko sami zainteresowani jak na moje. Chyba, że ktoś ma swoje ulubione medium, któremu niemal bezgranicznie ufa w to co pisze/mówi ( bez względu na to, z której strony ).

;-))
0
landik
landik
25 października 2023, 15:19
Milan nic nie widzial, nic nie slyszal xD
0
Tanger
Tanger
25 października 2023, 15:15
Osobiście nie wierzę, że Milan nie wiedział. Tym bardziej, jeśli ciągnie się to jeszcze od gry Tonaliego w Brescii, a jemu samemu robili zdjęcia w kasynie, co samo w sobie powinno budzić jakieś podejrzenia. Jeśli Milan wiedział i nie starał się pomóc zawodnikowi, a lekką ręką go wypchnął do Anglii, to źle świadczy o klubie. Nie dziwię się, że Newcastle chce podjąć kroki prawne przeciwko Milanowi. Inna sprawa, że tak samo powinni dobrać się do skóry Riso.
1
Zoro_9
Zoro_9
25 października 2023, 16:06
Albo po prostu nawet jak wiedział to nie wiedział. Oczy widzą, uszy słyszą, usta milczą. Ręka rękę myje. Interes klubu priorytetem.
1
Tanger
Tanger
25 października 2023, 18:02
@Zoro_9

W interesie klubu jest to, by mieć dobrą reputację i nie być ciąganym po sądach.
0
Zoro_9
Zoro_9
25 października 2023, 18:18
Z tym, że jak jesteś ciągany po sądach i udowodnisz swoją niewinność to strona przeciwna konfliktu może się wypchać.
1
Rocker
Rocker
25 października 2023, 15:02
Z jednej strony fajnie, że Araby pokazują co mają pod kopułką. Może to zniechęci kluby, żeby w ogóle z nimi gadać. Z drugiej strony szkoda, że trafiło akurat na Tonalego.
0
Mil_online
Mil_online
25 października 2023, 21:00
Tak w gruncie rzeczy, to bardziej szkoda, że trafiło na Milan:).
0
ACMarek
ACMarek
25 października 2023, 14:41
Siała baba mak
Nie widziała jak
Dziadek wiedział nie powiedział
A to było tak
2
Vol'jin
Vol'jin
25 października 2023, 14:37
Pozwać to powinni agenta Tonaliego bo on go im wcisnął najpierw :)
12
groszek
groszek
25 października 2023, 14:36
Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się.
12
jarek2572
jarek2572
25 października 2023, 14:47
A towar macany należy do macanta!
2
Max82
Max82
25 października 2023, 14:15
Co to za kara 10 miesięcy...
5
Vol'jin
Vol'jin
25 października 2023, 14:21
Toney robił to samo a nawet gorzej (obstawiał porażki swojej drużyny) a dostał mniejszą karę

i co śmieszne, Brendford jeszcze na nim zarobi bo chce odejść z klubu a Arsenal/Chelsea czekają ;]
1
lubiekoty
lubiekoty
25 października 2023, 14:33
Tylko, że kwestia kraju z tym Tonerem - w Anglii pewnie są inne przepisy niż we Włoszech xd
0
Fushnikov
Fushnikov
25 października 2023, 15:51
Przecież to zawieszenie nie włoskie tylko FIFA. Każdy sądzony jest tak samo.
0
dykt4tor
dykt4tor
25 października 2023, 16:28
Skąd to info, że Toney obstawiał porażki swojej drużyny? Gdzieś słyszałem, że obstawiał, że strzeli bramkę w danym meczu
0
Vol'jin
Vol'jin
25 października 2023, 16:58
https://transfery.info/aktualnosci/oficjalnie-uzalezniony-ivan-toney-klamal-przed-angielska-federacja-wstrzasajace-szczegoly-sledztwa/185859

0
PiotrBalcerzak97
PiotrBalcerzak97
25 października 2023, 18:38
Vol'jin

No fajnie, fajnie.
Doczytałeś, że obstawiał porażki, ale w meczach gdzie nie mógł mieć żadnego wpływu na wynik?
Wydaje mi się, że to zmienia postać rzeczy jednak :D
0
Fushnikov
Fushnikov
25 października 2023, 14:09
Jest różnica wypłacić 200k i pomoc wychowankowi czy rodakowi a wydać 15mln na gościa który zagrał 5 spotkań xD
5
fristajlos
fristajlos
25 października 2023, 14:07
Nie strasz, nie strasz...
0
Bandon
Bandon
25 października 2023, 14:00
W Telegraficznym skrócie:

Czy Milan wiedział? Moim zdaniem tak, inaczej byłoby to niesamowite zrządzenie losu.

Co do pozwu? "C*uja nam zrobicie." - taka powinna być odpowiedź.
5
Corsa
Moderator Corsa
25 października 2023, 14:03
W odpowiedzi powinni im zaproponować Krunicia, jako rekompensatę, za skromne 12 milionów.
12
gattusoBDG
gattusoBDG
25 października 2023, 14:06
I Origiego do tego skoro jest już tam na miejscu :)
12
Bandon
Bandon
25 października 2023, 15:27
Krunić za 12, Origi za darmo i jeszcze bezcenny argentyński kaktus. Mi pasuje.
2
gattusoBDG
gattusoBDG
25 października 2023, 13:52
A dopiero niedawno było info, że "Newcastle od zawsze wspiera Tonaliego i stoi po jego stronie". No to faktycznie :)
16
imperator5000
imperator5000
25 października 2023, 13:49
Nie ma żadnych dowodów, że Adolf Hitler wiedział o obstawianiu zakładów przez Sandro Tonalego.
24
JohnyMiellony
JohnyMiellony
25 października 2023, 13:57
Jest nagroda 100mln euro
3
_PAOLO_
_PAOLO_
25 października 2023, 14:26
Wiedział, nie wiedział co za różnica. Ważne, że podatki były niższe i nie było podatku od wygranych xd
4
Lomaxini
Lomaxini
25 października 2023, 13:39
Nie ma takiego dowodu powtarzam jeszcze raz, jest nagroda pół miliona funtów...
7
pipobytom
pipobytom
25 października 2023, 13:46
Za co nagroda ?
0
Lomaxini
Lomaxini
25 października 2023, 13:51
Że ktoś przedstawi cień dowodu, że Milan wiedział
5
roeser
25 października 2023, 13:30
Pomijając dywagacje na temat słuszności takiego pozwu, możliwe że Milan pójdzie na jakieś ustępstwa. Ta cała sprawa może się odbić negatywnie na przyszłych transferach z klubu. Jakiś gest dobrej woli może być konieczny żeby w przyszłości nie sprzedawać piłkarzy poniżej wartości.
1
primo2p
25 października 2023, 13:45
Nie sądzę, chyba że Milan nie będzie chciał tracić dobrego kontraktu z Newcastle, w co także wątpię, bo raczej nikt od tak nie podaruje kilku mln euro.
Jeżeli nie będzie wyroku sądu to nie powinniśmy nic płacić, bo to nie jest nasza wina że zawodnik ma problemy z hazarden...
Jak od tak będziemy płacić innym klubom pieniądze, to wtedy każdy mógłby za cokolwiek ciągnąć kasy od byłego klubu...
3
Jaca23
Jaca23
25 października 2023, 13:50
Ustępstwa będą takie, że Milan nie otrzyma części bonusów z powodu zawieszenia Tonalego. Newcastle zrobiło słaby deal, ale takie rzeczy w piłce się zdarzają.
0
Corsa
Moderator Corsa
25 października 2023, 14:06
Milan teraz musi iść w zaparte, jakikolwiek gest dobrej woli zostanie jednoznacznie odebrany jako przyznanie się do winy.

Wtedy będziemy spaleni na rynku transferowym.
2
Trzesuaf
Trzesuaf
25 października 2023, 13:24
Tego się nie da udowodnić nawet jeśli faktycznie wiedzieli. Musiałby ktoś z oficjeli Milanu zacząć sypać, że on wiedział. Tak się zastanawiam jak tam zdrowie u Maldiniego, bo Boban to chyba odszedł kilka miesięcy przed pozyskaniem Tonalego.
0
Jaca23
Jaca23
25 października 2023, 13:27
Nie ma szans, żeby Maldini w takiej sytuacji pogrążył Milan. To nie najemnik a'la Dolar tylko legendarny kapitan Milanu, a przede wszystkim człowiek z zasadami.
6
Rzetelny
Rzetelny
25 października 2023, 13:23
https://pasek-tvpis.pl/p/tvpis5962a5.jpg
4
Corsa
Moderator Corsa
25 października 2023, 13:23
To Milan zaoferował im Tonalego? Nie. Sroki same zgłosiły się po Sandro, zaraz po tym jak Inter odmówił sprzedaży Barelli.

Niech idą do sądu, mają do tego pełne prawo, ale tam musieliby wykazać niezbite dowody, a takich zwyczajnie nie da się pozyskać w żaden sposób.

Być może Cardinale i Elliott wiedzieli, ale tacy biznesowi wyjadacze, szczególnie Elliott, już odpowiednio zatroszczyli się o to, aby cała transakcja była przejrzysta niczym łza. O tym akurat jestem przekonany. Nawet jeśli takie dowody istniały, to już ich nie ma.
14
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
25 października 2023, 13:41
Czytałem jakiś czas temu na stronie angielskiej, że bardzo łatwo przebiegły negocjacje. Przedstawiciele srok byli zaskoczeni, że Milan tak szybko zgodził się na sprzedaż Tonaliego. Długo ponoć nie trwały negocjacje na temat kwoty odstępnego. Sadzili, że Milan kwotę jeszcze będzie ciągnął do góry na co byli przygotowani. A tu ponoć w skrócie telegraficznym:
- Chcecie sprzedać?
- Tak chcemy
- Taka kwota jest ok?
- Trochę w górę
- Taka kwota jest ok?
- Na taką kwotę jesteśmy przystać
0
Corsa
Moderator Corsa
25 października 2023, 14:00
@ Trebbiano Rubicone , wszystko poszło w iście ekspresowym tempie, a to może dawać do myślenia.

Jednak z drugiej strony Milan mógł równie dobrze chcieć jak najszybciej sprzedać zawodnika, aby odblokować się na rynku transferowym i nie powtórzyć błędu z zeszłego sezonu, gdzie negocjacje trwały do samego końca i zawodnik nie miał szans przygotować się przed sezonem.

Można spekulować, tak samo czy Sandro płakał przy odejściu czy nie. Ani jednego ani drugiego nikt nie jest w stanie udowodnić :)
10
dykt4tor
dykt4tor
25 października 2023, 15:03
@Trebbiano Rubicone

No i kupiliśmy za tę kwotę trzech pomocników, jak nie na takim samym poziomie co Sandro to trochę gorszym, co w ogólnym rozrachunku wyszło nam na gigantyczny plus.
1
Milanboy
Milanboy
25 października 2023, 13:22
A co to Milan to Marcin Dubiel czy jak? Xd.

Mówiłem, że Newcastle będzie się chciało go pozbyć, skoro klub zawiesza pensje i jeszcze chce podjąć kroki prawne, no to raczej chłop jest skończony w Newcastle.
Edytowano dnia: 25 października 2023, 13:23
0
karp_fso
karp_fso
25 października 2023, 13:20
Na stronie kibiców Juve pisali, że aby Newcastle zacząć postępowanie, to muszą mieć naprawdę bardzo twarde dowody + samemu udowodnić na dzień dobry, że o tym nie wiedzieli.


Nie ma takiego dowodu, jest nagroda pół miliona funtów dla człowieka, który wskaże cień dowodu, że Milan wiedział o zakładach Tonaliego. Istnieje ogromna możliwość, że nie wiedział.
Jest natomiast zeznanie agenta Tonaliego, że kiedyś Sandro wrócił do siebie do gabinetu, siedział przez długi czas z głową w dłoniach i oświadczył: zrobiłem coś strasznego, ale imię Milanu będzie nieskalane.
Edytowano dnia: 25 października 2023, 13:22
7
ZYLION
ZYLION
25 października 2023, 13:32
Naprawdę jest takie zeznanie ?
0
OLRevan
OLRevan
25 października 2023, 14:23
To jest żart do tego jak Korwin na posiedzeniu sejmu mówił, że hitler nie wiedział o holokauście. Pełny cytat:
Poseł Janusz Korwin-Mikke (Konfederacja) – spoza składu Komisji:
Mamy dowody, że to wszystko robił Himmler. Są dowody, protokoły, wszystko jest, natomiast nie ma nie tylko dowodu, ale nawet nie ma przesłanki, nie ma żadnej informacji, że jakaś Frau Müller powiedziała do jakiejś Frau Schmidt, że słyszałam, że Hitler powiedział itd. Nie ma cienia przesłanki, że Hitler wiedział o holokauście, po prostu nie ma i taki jest śmieszny fakt.

Jest natomiast zeznanie adiutanta Himmlera, że kiedyś Himmler wrócił do siebie do gabinetu, siedział przez długi czas z głową w dłoniach i oświadczył: zrobiłem coś strasznego, ale imię Hitlera będzie nieskalane. Być może to jest plotka, a być może jest to prawda, ale powtarzam – nie ma żadnego dowodu, że wiedział o tym Hitler. Nikt nie neguje holokaustu, natomiast jest pytanie, czy Hitler o nim wiedział. Nie ma na to dowodów.

Chciałbym uprzejmie wyjaśnić Komisji, że mam w domu dzieło świętej pamięci gen. Andersa o wojnie sowiecko-niemieckiej i tam w pierwszym rozdziale jest wyraźnie powiedziane, że Hitler powiedział, że sobie nie życzy żadnych pomocniczych oddziałów składających się z podludzi słowiańskich i innych, on sam sobie poradzi z Sowietami i nie życzy sobie takich oddziałów, a w rozdziale przedostatnim jest z kolei informacja, że Hitler się ze zdumieniem dowiedział, że ma do dyspozycji dywizje RONA, ROA i dywizję galicyjską. Jeżeli więc naczelny dowódca nie wiedział przez trzy lata, że ma w swoim składzie obce dywizje, to równie dobrze mógł nie wiedzieć o holokauście. On się nie interesował takimi drobiazgami. On się zajmował prowadzeniem wojny, a nie tym co się dzieje…

Źródło https://www.sejm.gov.pl/sejm9.nsf/biuletyn.xsp?documentId=2210F1203D6A7302C125878400487C96
6
D53
D53
25 października 2023, 18:49
Co do słów Korwina to jest dobry merytoryczny podcast na ten temat. Wiedział.
https://youtu.be/Fy44_pr4k7s?si=pTiu2QzC3iLp-xyd
0
DarQ
DarQ
25 października 2023, 13:20
Strasznie ujowo wyszło. Jeszcze rykoszetem zgarniemy.
0
acmti__
acmti__
25 października 2023, 13:19
Ból dupki
0
Gzikuu
25 października 2023, 13:12
już widzę jak Newcastle przedstawia dowody, że Milan wiedział XDD
5
patoo_07
patoo_07
25 października 2023, 13:12
Milan wiedzioł, nie powiedzioł. Tak widzę ten cały pozew. Wolne żarty.
8
pijanyroman
pijanyroman
25 października 2023, 13:08
Wracaj do domu Sandrino, czekamy!
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się