SCUDETTO


Dwa punkty w błoto: Salernitana - Milan 2:2

22 grudnia 2023, 19:36, cinassek Aktualności
Dwa punkty w błoto: Salernitana - Milan 2:2

Podziałem punktów zakończył się mecz 17. kolejki Serie A pomiędzy Salernitaną a Milanem. Rossoneri zremisowali na południu Włoch 2:2 - wynik otworzył Fikayo Tomori, a w samej końcówce rezultat ustalił Luka Jović.

Od samego początku rossoneri dążyli do zdobycia bramki. Po stracie Mateusza Łęgowskiego strzał oddał Rafael Leao, ale w porę na drodze piłki stanął Federico Fazio. Portugalczykowi lepiej poszło natomiast chwilę później w roli asystenta. W 17. minucie zagrał piłkę wzdłuż pola bramkowego, a tam kropkę nad "i" postawił wbiegający Fikayo Tomori. Dla Anglika było to już trzecie trafienie w obecnym sezonie.

Zajmująca ostatnie miejsce w tabeli Salernitana nie zamierzała się jednak poddawać. Loum Tchaouna starał się zaskoczyć Mike'a Maignana z kilku metrów, ale Francuz nie dał się pokonać. Podobnie było w 30. minucie, kiedy niefortunnie piłkę głową podbił Ismael Bennacer - golkiper znów stał na posterunku. Mediolańczycy nie podkręcali zbytnio tempa. W jednej z ciekawszych akcji gości Benoit Costil w porę uprzedził wbiegającego w "szesnastkę" Theo Hernandeza.

Gospodarze zachowywali spokój i zostało to wynagrodzone w 42. minucie. Antonio Candreva egzekwował rzut rożny, który chwilę wcześniej ekipa z Salerno wywalczyła po tym, jak Maignan sparował uderzenie Grigorisa Kastanosa. Dośrodkowanie Włocha pofrunęło wprost do Fazio, który w polu karnym wyskoczył najwyżej i głową pokonał Francuza. Goście przed przerwą starali się jeszcze odgryźć uderzeniem Theo z dystansu, ale Costil poradził sobie z tym na raty.

Po 45 minutach utrzymał się remis 1:1, natomiast w drugie odsłonie długo działo się niewiele. Po godzinie gry Ruben Loftus-Cheek posłał mocny strzał na bramkę Costila, ale golkiper gospodarzy dobrze interweniował. W 63. minucie tego samego nie można było natomiast powiedzieć o Maignanie. Po uderzeniu Candrevy bramkarz rossonerich popełnił błąd i wpuścił piłkę do siatki, a dodatkowo po tej samej akcji z kontuzją boisko opuścił Tomori.

Trener Stefano Pioli widząc co się dzieje dokonał zmian - wpuścił Lukę Jovicia i Samuela Chukwueze. W 81. minucie po dośrodkowaniu Leao z lewej strony to właśnie Serb powinien doprowadzić do wyrównania, ale jego dwa uderzenia kapitalnie obronił Costil. Co się jednak odwlecze, to nie uciecze. Już w 90. minucie Davide Calabria posłał centrę do Oliviera Giroud, a ten zgrał futbolówkę rezerwowemu napastnikowi, który lewą nogą trafił na 2:2.

W doliczonym czasie gry trzy punkty Milanowi mógł dać jeszcze kapitan, ale jego główkę świetnie obronił Costil. Po małym zamieszaniu przy ławkach i czerwonej kartce dla rezerwowego bramkarza Salernitany, Vincenzo Fiorillo, sędzia Daniele Doveri zakończył spotkanie. Spotkanie, które przyniosło kolejną kontuzję i stratę punktów przez rossonerich...

Salernitana - Milan 2:2 (1:1)

Bramki: Fazio 42', Candreva 63' - Tomori 17', Jović 90'

Żółte kartki: trener Inzaghi 33', Kastanos 44', Mazzocchi 71', Gyomber 74' - Leao 35'

Czerwona kartka: Fiorillo 90+4' (poza boiskiem)

US SALERNITANA (4-3-2-1): Costil - Mazzocchi (78' Bronn), Fazio, Pirola (62' Gyomber), Bradarić - Coulibaly, Kastanos (78' Martegani), Łęgowski - Candreva, Dia (48' Ikwuemesi) - Tachouna (78' Cabral)

AC MILAN (4-3-3): Maignan - Calabria, Kjaer (46' Simić), Tomori (65' Florenzi), T. Hernandez - Loftus-Cheek, Bennacer (70' Jović), Reijnders - Pulisic (70' Chukwueze), Giroud, Leao

Sędzia główny: Daniele Doveri (Volterra)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



690 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
edinho
edinho
23 grudnia 2023, 15:29
Tu Ciągłe narzekanie a co mają powiedzieć kibice
Man. Utd.
0
mufi
mufi
23 grudnia 2023, 11:39
dobrze, że to było wczoraj wieczorem, a nie dziś, bo ciężko by było z Wigilią :)
0
Corsa
Moderator Corsa
23 grudnia 2023, 11:32
Od meczu z Lecce nie mam wobec tej drużyny żadnych oczekiwań. Dobre wejście w rozgrywki zakrzywiło rzeczywistość, a prawda jest taka, że formuła Piolego wyczerpała się już kilka miesięcy temu. Z gry wygląda to bardzo słabo, tylko przebłyski indywidualne dają nam punkty. Oglądanie poczynań naszych piłkarzy zwyczajnie boli, dzień meczowy nie przynosi już radości.

Podchodzę do tego na chłodno, szkoda mi nerwów, nie ma sensu przeżywać każdego niepowodzenia. Liczę tylko, że zarząd nie jest na tyle ślepy i w końcu zacznie ratować sezon, bo utrata LM będzie ogromnym krokiem w tył.
Edytowano dnia: 23 grudnia 2023, 11:34
2
Victor Van Dort
23 grudnia 2023, 10:29
Jedyna niewiadomą to kto był gorszy, Milan czy Doveri?
1
Zirytowany
Zirytowany
23 grudnia 2023, 11:46
Zdecydowanie Milan, ten mecz powinniśmy zamknąć w pierwszej połowie wynikiem 3:0, dać sobie wbić 2 gole ostatniej drużynie w tabeli, która miała do meczu z nami najgorszy bilans strzelonych goli to jest kryminał.
1
Fushnikov
Fushnikov
23 grudnia 2023, 08:26
Całe szczęście że spadkowicze mają taka wspaniała drużynę która wiecznie podaje im tlen. Przecież to jakaś tragedia przegrać 3pkt z drużyną która nie jest w stanie z nikim wygrać ^^
2
hejpawel
hejpawel
23 grudnia 2023, 06:42
ja pierre dole wraca człowiek z pracy ostatni dzień i widzi taki wynik z salernitaną... ehh szkoda gadac, Pioli is on fire ale ile można.. :(
0
wielki prostownik
wielki prostownik
23 grudnia 2023, 06:37
Jak na mecze z Sslernitaną to firma stabilna.
0
Janik14
Janik14
23 grudnia 2023, 01:37
Mamy końcówkę grudnia a w lidze juz sie wypisaliśmy z walki o mistrzostwo, dość szybko
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
23 grudnia 2023, 01:04
Boże co za drama, żeby wyjść najsilniejszą dostępną 11nastką na ostatnią drużynę w tabeli i tak zagrać, teraz to już raczej nikt nie ma wątpliwości kto tak naprawdę dyrygował tym zespołem kiedy to zdobyli scudetto. Jak już zostawili padre samego to dopiero teraz gołym okiem widać jak chłop sam sobie robi pod górkę. Ja już przed sezonem pisałem, że granie 4-3-3 z tym składem to samobójstwo tak samo jak w poprzednim sezonie samobójstwem było granie na 3 środkowych obrońców co się później ewidentnie odbiło czkawką a w tym sezonie nawet jeszcze większą.

Nasz trener ewidentnie pewnych piłkarzy przecenia ponad ich stan kondycyjny licząc, że będą żwawo grać co 3dni ponad 80min w meczu albo i nawet do samego końca rzecz jasna rzeczywistość daję o sobie znać i tak też później obserwujemy pewne rotację w składzie ale nie wtedy kiedy wszyscy gracze są zdrowi i dostępni lecz wtedy kiedy już nie ma innego wyjścia i tak też gracz od którego wcześniej nie wymaga się zbyt wiele kondycyjnie na treningu wchodzi na boisko na chwilę i dostaję urazu ponieważ zarówno jego mięśnie jak i organizm czy kondycja nie są przyzwyczajone do takiego nagłego nadmiernego wysiłku i to też potwierdzają statystyki bo ilość minut jakie zostały rozegrane przez poszczególnych zawodników jest albo absurdalnie zbyt duża bądź absurdalnie zbyt mała, mało tego to nasz trener nawet nie korzysta z możliwości zmiany 5ciu zawodników w trakcie meczu dlaczego? Nie wiem tak samo jak nie wiem i nie rozumiem tej całej żonglerki taktykami jak i co za tym idzie wystawiania graczy na pozycjach na których wcześniej nie rozegrali ani jednej min mimo, że w składzie są dostępni gracze, którzy nominalnie grają na tej pozycji ale nie rozegrali ani jednej minuty.

Najgorsze jest to, że te najodważniejsze decyzje trenera padają w meczach gdzie totalnie tego nie potrzebujemy i te całe niezrozumiałe eksperymenty później wychodzą bokiem i tak też np mieliśmy okazję obserwować grę w wyjściowym składzie na 2-óch napastników gdzie wtedy mieliśmy 3 dostępnych a za 3dni był mecz w grupie śmierci LM i tak jeden mecz przegraliśmy drugi zaś wygraliśmy w obu meczach Giroud zagrał pełne 90 min co ciekawsze w tym wcześniejszym meczu w pdst 11nastce obok Giroud nie zagrał od początku Okafor, który miał już coś ustrzelone wcześniej tylko Jović, który wtedy miał wszystkie staty na 0 dlaczego? Nie wiem, czemu nasz 37 letni najlepszy strzelec gra więcej min na boisku niż jego dwóch zmienników razem wziętych i nawet nie dostaję odpoczynku w mniej ważnym meczu przed tym ważniejszym? Nie wiem podobnie jak i nie wiem co nam jeszcze zaserwuje trener w przyszłym miesiącu bo jak do tej pory to już zdążyliśmy zobaczyć Oliviera Giroud w bramce, Theo jako stopera, Musaha na skrzydle czy nawet Pobegę na wahadle...
3
najsu
najsu
23 grudnia 2023, 10:51
A tam, przesada. W sezonie mistrzowskim oprócz fury szczęścia w postaci przegrywanych meczy rywali o scudetto (pamiętny babol bramkarza Interu) oraz przepychania naszych meczy, niekiedy kolanem, Pioli mial po prostu lepszą jedenastkę. I pod względem graczy, których nie ma już w Milanie i takich którzy są dalej, ale wtedy mieli formę wręcz wybitną. Może to był ten jeden sezon, który zapisuje się w CV trenera złotymi literami. Fajnie, że walczymy cały czas o top 4, chyba kibica pamięć jest dość krótka i nie pamięta jak kopaliśmy sie w środku tabeli. Kto niby miały przyjść za Piolego i gwarantowałby przynajmniej Top 4? Uważam, że robi adekwatny wynik do kadry jaką posiada. Bo tak naprawdę to, jaki zawodnik poza Leao mógłby być podstawowym zawodnikiem jakiejś elitarnej drużyny?
0
BadMad
BadMad
24 grudnia 2023, 13:17
My nie mierzymy w elitę,czyli finał,półfinał km co sezon. Ale powinniśmy nawiązywać walkę o scudetto.Wydaliśmy na wzmocnienia sporo hajsu,przyszły nazwiska ciekawe.
Pisałem już po paru kolejkach ,że niestety my nie walczymy o mistrza,mimo dobrego wejścia. Ale od conajmniej roku ta drużyna jest bezpłciowa,nieregularna, męcząca. Czasem miewa przebłyski. I nie widać światełka w tunelu,póki mistrz padre jest u steru ze swoją ekipą.
0
irus6663
irus6663
23 grudnia 2023, 00:49
Rowna forma od 2 lat. Brak slow
1
xKaka
xKaka
23 grudnia 2023, 00:17
pozdrawiam ludzi, którzy twierdzili że dalej walczymy o scudetto
10
Misiak
22 grudnia 2023, 23:34
Chyba dobry wynik jak po imprezie wigilijnej na kacu nie?
0
Postronny
Postronny
22 grudnia 2023, 23:33
Jest stabilnie. Wygrana przegrana remis....

Nastroje kibiców Pioli to fachowiec Pioli out to amator

Zagrali mecz życia z PSG jednak jest potencjał w tej drużynie potem.jedna.wpadka druga potem wygrana z Newcastle gdzie po pierwszej połowie powinno być po meczu potem wygrana z rozpędu z ogórkiem i znowu wstydliwy wynik tym razem z ostatnią drużyną w lidze

Drugi taki sezon z rzędu mimo dużo lepszego składu
7
serginho83
serginho83
22 grudnia 2023, 23:28
Popełniane są ewidentne błędy w przygotowaniu fizycznym zawodników, zwłaszcza pomiędzy meczami, z Monzą było widać dynamikę, szybkość itp., a dzisiaj w ogóle tego nie było, wszystko na stojąco, w miejscu...nie dziwię się, że ci zawodnicy są sfrustrowani...Leao z Newcastle gra od początku, bo wg. trenera jest gotowy w 100%, a sam Leao przyznaje w rozmowie z Seedorfem, że w dniu meczu nie był w najlepszej formie fizycznej...
6
nokoments
22 grudnia 2023, 23:25
Robimy młody Milan! Stawiamy na młodych, będzie super!
Dlatego 37-letni Giroud jest aktualnie najlepszym strzelcem i asystentem zespołu, mając bezpośredni udział już przy 15 golach w 20 meczach. Większość czasu przechodzi obok meczów, ale liczby stuka.

Może da to coś do myślenia zarządowi, bo osobiście wolałbym więcej takich weteranów jak Oli niż kolejnych gówniarzy "do zbudowania". Budować to se można w minecrafcie, ewentualnie w football managerze, gdzie wszystko gładko wychodzi, Milan ma wygrywać.
6
Boateng93
Boateng93
23 grudnia 2023, 07:08
Maignan (28) - Calabria (27) Kjaer (34) Tomori (26) Theo (26) - Reijnders (25) Benek (26) Loftus (27) - Leao (24) Żiru (37) Pulisic (25)

A za chwilę rocznikowo każdemu dodaj +1, to nie jest żaden młody Milan, ale drużyna złożona z zawodników, którzy w teorii powinni wchodzić w swój prime kariery.
4
oikonip
oikonip
22 grudnia 2023, 23:20
Ludzie, czego wy chcecie? Zarząd nie zwolni Piolego, bo jest zajęty...
...jest zajęty prowadzeniem śledztwa w sprawie kontuzji. Ostatnio byli u Ostiego, ale powiedział, że o niczym nie wie, więc szukają dalej. Teraz jest plan, żeby chodzić z lupą po Milanello i sprawdzać, czy są jakieś nierówne kępki trawy
1
Mirek99999999
Mirek99999999
22 grudnia 2023, 23:33
Z nieoficjalnych doniesień wynika, że kozioł ofiarny "afery mięśniowej" już został wytypowany przez zarząd. Podobno krety zamieszkujące nieużytki sąsiadujące z Milanello mają zostać obarczone całą winą za sytuację z kontuzjami. Najstarszy kret zapytany o całą sprawę powiedział, że nie ryją pod murawą odkąd jego szwagrowi otyły Ronaldo nadepnął korkiem na głowę. Furlani jednak nie dał wiary jego tłumaczeniom i zatrudnił Zlatana do "pozbycia" się problemu. Szwed ma doświadczenie z lwami, ale jak trochę poćwiczy to i w mniejszy cel trafi:)
5
Von Strauss
Von Strauss
22 grudnia 2023, 23:15
https://sempremilan.com/mn-maldini-massara-leonardo-milan-takeover

Niech już nas wezmą Araby. Zrobią porządek, wezmą dobrego trenera, odpowiednich piłkarzy.

Bo to co się dzieje to porażka.

Przecież beton Allegri z tym składem walczyłby o scudetto do samego końca. A Pioli już się wypisał.
17
ósmy
ósmy
22 grudnia 2023, 23:55
I Pirlo trenerem?;)
2
Von Strauss
Von Strauss
24 grudnia 2023, 10:30
A wy znowu z tym Pirlo. Po pierwsze - to nikt, prócz gazet "doinformowanych" przez zarząd nie mówił o Pirlo.
Po drugie - Pirlo w Juve nie miał złych wyników. Dobra - miał Ronaldo.
Po trzecie - Araby raczej brałyby trenerów z nazwiskami.
0
nokoments
22 grudnia 2023, 23:09
Pioli od początku tego roku spektakularnie burzy swój pomnik, psuje prawie wszystko co da się zepsuć.
7
szyka
szyka
22 grudnia 2023, 23:14
Jak od października 2022 nie potrafi wyjść z kryzysu to liczenie na to w styczniu 2024 jest już naiwnością. Zarządzie dzialaj....
9
k__f__c
k__f__c
22 grudnia 2023, 23:06
Theo jest w tym sezonie jeszcze bardziej beznadziejny niż Leao, Rafał chociaż jakieś asysty daje
8
mmielczar123
22 grudnia 2023, 23:10
Theo i Leao w tym sezonie więcej machają łapami niż pomagają, ale trener nie ustawi ich do pionu, tylko będzie im bił brawo
7
Victor Van Dort
23 grudnia 2023, 10:34
Efekt braku Maldiniego
0
patoo_07
22 grudnia 2023, 23:03
Takie wyniki punktowe to Gattuso kręcił z Higuainem i Piątkiem w ataku, a w obronie grając Zapatą.
Montella w sezonie 16/17 miał 33 punkty po 17 kolejkach. PIEPRZONY MONTELLA, który w pomocy grał Locatellim, Jose Sosą i Matim Fernandezem. No dajcie spokój...

Dopiszę jeszcze, że w ataku straszył Lapadula.
Edytowano dnia: 22 grudnia 2023, 23:09
29
Mirek99999999
Mirek99999999
22 grudnia 2023, 23:06
Uważaj bo zaraz fanboje Pioliego napiszą, że nie ma lepszego trenera na rynku, chociaż może nie bo większość siedzi cicho po nieudanych meczach:)
12
Manolas
Manolas
22 grudnia 2023, 23:08
To był Jose Sosa, i uważam że to był bardzo solidny środek pola. W porównaniu z Poli-Essien-Muntari to wręcz Galaktyczny
4
szyka
szyka
22 grudnia 2023, 23:08
Dokladnie
Ten parodysta powinien polecieć z hukiem choćby dzisiaj, dyletanctwo tego sztabu jest tak wielkie, że kupowanie im obrońców jest idiotyzmem... Tu już jest potrzebna jakakolwiek zmiana sztabu, nie ma na co czekać...
2
patoo_07
22 grudnia 2023, 23:09
Racja, zostało mi zboczenie po siwym bajerancie :D Pardonsik.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
22 grudnia 2023, 23:10
Fernandez to kopał się gorzej po czole niż Krunić bez formy, ale faktycznie trio Poli-Essien-Muntari było "magiczne".
1
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
22 grudnia 2023, 23:03
Piękny prezent na święta odPuoleho i ostiego.
Dzięki chłopaki - prawie wyjebalem kubkiem w telewizor
5
mmielczar123
22 grudnia 2023, 23:02
Brak mi słów na tego łysego sabotażystę. Wiecie, czym różnią się Milan, Juve i Inter? Inter przy 1:0 idzie po drugą, trzecią bramkę i atakuje dalej, Juve przy 1:0 umiejętnie się broni i wyciąga skromne zwycięstwo, a Milan przy 1:0 muruje, a przynajmniej próbuje, bo kompletnie mu to nie wychodzi. My nie potrafimy postawić własnych warunków ostatniej drużynie w tabeli, grając na galowo. W tej drużynie nic nie gra... Zajebisty sztab i umiejętność rotowania Piolego załatwiają nam kolejne kontuzje. Nie wiadomo do końca co z Kjaerem, ale oczywiście Tomori doznał mięśniówki, co oznacza, że kontuzjowani są nasi: pierwszy, drugi, trzeci, czwarty, piąty i szósty stoper :) Jest tak świetna sytuacja, że na środku obrony grają junior i lewy obrońca. No ale po co Simić od początku? Młodzi nie mają prawa wejść, dopóki nie zajedziemy doświadczonych piłkarzy. Kjaer ma szybkość ślimaka, ale ma to mityczne doświadczenie, co z automatu sprawia, że żaden junior nie może go zastąpić. To samo z Giroud - ma 37 lat i kopie się po czole, ale będzie grał wszystko po 90 minut, póki jest zdrowy. Co z tego, że Jović ma formę życia i strzela co mecz. Kolejny "atut" Piolego to zmiany, bo przecież zmiany są od tego, żeby robić je po 70 minucie. Możesz przegrywać z największymi ogórami, a twoi piłkarze mogą snuć się po murawie, ale podstawowa zasada, to zakaz zmian nie spowodowanych kontuzjami przed 70 minutą. Brak jaj, brak pomysłu na grę, brak dominacji słabszych rywali, w zasadzie jedyne, czego nam nie brakuje to kontuzje, których mamy więcej niż reszta top 6 razem wzięta. To dla zarządu jednak za mało, bo znowu usłyszymy, że "wspierają trenera". Gerry podobno najbardziej w życiu nienawidzi przegrywać, ale najwidoczniej remis to nie przegrana, Liga Europy to sukces, a 3 miejsce w lidze nie jest złe, więc nie ma powodu do zmiany trenera. W ogóle Pioli powinien dziękować gównianym Lazio, Romie i ADLowi, który nie dogadał się ze Spalem, bo tylko dzięki nim nadal może nas trenować. Mam nadzieję, że ta chora karuzela żenady w końcu się zatrzyma i Łysy z niej wysiądzie razem ze swoimi przydupasami, a w ich miejsce przyjdzie ktoś kompetentny, bo odechciewa się oglądać tego syfu
20
k__f__c
k__f__c
22 grudnia 2023, 23:06
Milan przy 1:0 opuszcza majty i wypina dupę
6
Von Strauss
Von Strauss
22 grudnia 2023, 23:16
Milan przy 1:0 stoi na wysokości połowy boiska. Juve się cofa, Inter atakuje. To jest w sumie podsumowanie całości.
1
Jago
Jago
22 grudnia 2023, 23:01
Chciałbym się jutro tu zalogować i poznać nazwisko nowego trenera.
14
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 grudnia 2023, 23:03
Osti. Zamienia się miejscami.
6
Janik14
Janik14
22 grudnia 2023, 23:01
Kompromitacja Milanu która to już w tym roku?
Ale spoko zaraz wyjdzie Pioli poklepie piłkarzy po plecach i że od następnego meczu będzie lepiej.
Wyjdzie zarząd mamy zaufanie do Piolego. Cyrk na kółkach
2
rossoner111
rossoner111
22 grudnia 2023, 22:58
Forma Lotusa i Leao to dramat. Kolejny raz środek pola totalny nie istnieje. Pioli nie ma pojęcia jak grać 4-3-3
2
szyka
szyka
22 grudnia 2023, 22:57
W ostatnich dziesięciu meczach w lidze 4 zwycięstwa.
Ciekawe czy Pioli przyjdzie na trening jutro, bo dalej walczy o scudetto, będzie tak pierdzielił, aż zmieni się optyka i o top4 będzie walczył... nasz maestro trenerski... Milan lepiej wyszedłby na tym jakby miesiac w lidze grała druzyna abate, a nasze gwiazdy trenowałyby już z nowym sztabem trenerskim, zrobili roztrenowanie i przygotowanie....
0
Piotrek1899
Piotrek1899
22 grudnia 2023, 22:57
Aktualnie za dużo jest słabych punktów w tej drużynie. Od trenera zaczynając, po co najmniej kilku kluczowych graczy. Z Hernandezem na czele, który w tym sezonie nie powinien z ławki wstawać. Generalnie, tam mało kto jest w formie w tej chwili. Był Tomori, ale po jego reakcji można sądzić, że prędko go nie zobaczymy. To jest katastrofa. Ciekawe, co teraz Pioli wymyśli? I przede wszystkim zarząd, bo jeśli nie są na już dogadani choćby z Lenglet, to czarno to widzę. Fatalnie to w tej chwili wygląda, bo nawet jeśli chcieliby Piolego zwolnić, to kto to weźmie? Jak koleś zobaczy, kogo ma do dyspozycji w obronie, to w życiu w takie bagno nie wejdzie. Masakra.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
22 grudnia 2023, 23:00
Jeśli 4-5 piłkarzy nie jest w formie to wina piłkarzy, jeśli z całej drużyny w dobrej formie jest 2-3 to wina trenera...
1
Tzeentch3
22 grudnia 2023, 23:03
Theo trochę "broni" pierwszy słaby punkt, czyli trener, który z jednego z lepszych lewych obrońców zrobił w tym sezonie nie wiadomo co (o czym sam mówił) - w tym meczu Theo częściej kojarzę w środkowej części boiska niż na boku, gdzie powinien być. Chyba, że to Theo sam wymyśla jak to, że będzie grał na środku obrony. (czy jego słaba forma jest ogólna czy z taktyki to tylko można zgadywać).
4
Voltrex
Voltrex
22 grudnia 2023, 22:56
Może ten Abate na strażaka i z szansa na pokazanie się do końca sezonu to nie taki zły pomysł...
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
22 grudnia 2023, 22:59
Nie ma miejsca na strażaków bo skończy się bez pucharów a wowczas nikt poważny do nas nie przyjdzie. Zamiast wydawać kasę na Kiwiorow, Guirassy, czy innych Langlet to niech podkupia dobrego trenera z dobrym sztabem. Ja wierzę że z tych piłkarzy można wycisnąć więcej. Poprostu Pioli tego nie potrafi
2
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
22 grudnia 2023, 22:56
Jutro może być już 11 pkt do Interu i 7 do Juve. I co z tą drugą gwiazdką? Chyba ze chodziło naszym piłkarzom o pogratulowanie Interowi jej zdobycia. Po kolejne z Sass mozemy być poza top 4 mogą nas wyprzedzić Bologna, Fiorentina I Napoli. Jak wygrają. Pewnie nie I w nowym rok Pioli wejdzie na 4 miejscu. Odpadnie z Pucharu i później Rennes. I może wowczas Gerry się obudzi ale już z ręką w nocniku
0
palonettoACM
22 grudnia 2023, 22:59
Jedną na koszulce już mamy, a ta druga - w niedzielę. O to chodziło.
1
Gerada
22 grudnia 2023, 22:55
Tak jak uważam, że Tijani i Isma mogą nam świetny środek pola trzymać na dłużej, tak dziś obaj źle jeśli chodzi o decyzyjność z piłką przy nodze i niestety niechlujnie. Holender miewa po prostu słabsze mecze i to był jeden z nich, Algiercyk jeszcze musi złapać rytm meczowy i czucie sytuacji.
Loftus to niestety gracz, który mam momenty ale za często znika albo zwyczajnie jest również niechlujny i miewa solidne braki techniczne przy przyjmowaniu piłki itp.
Zaczynam od drugiej linii bo myślałem, że to będzie właśnie element, którym dziś wygramy mecz... Myślałem, że na zbliżony skład personalny czekaliśmy i teraz wreszcie... No ale nie...

Mike mega babola puścił i tu żadnym usprawiedliwieniem jest, że u nas zapanował skrajny chaos jak część graczy zobaczyła, że Fik lezy z kontuzją. To po prostu nie mogło wpaść...

Kjaer kiepściutki w pierwszej połowie, Tomori, który ostatnio był zdecydowanie najrówniejszym i najsolidniejszym graczem z urazem...
Calabria i Theo - o półkę Włoch i trzy półki Francuz za słabo jak na swój potencjał...
Florenzi był graczem, który ukradł najwięcej czasu w drugiej połowie, i gdyby nie absurdalny sposób zakończenia Doveriego, który jednak wzbudził zażenowanie, to miałem z tyłu głowy, że jak mało by nie doliczył to i tak będzie fair wobec tego jak się Florek zachowywał przy stałych fragmentach, włącznie z autami x.x

Z przodu najjaśniejszym punktem - pół żartem - Jović...

Były długie momenty, kiedy wydawało się, że organizacją gry zjadamy gospodarzy, ale jak przychodziło co do czego to mając piłkę na połowie rywala nie mieliśmy absolutnie nic konkretnego do zaoferowania...

Drugi - po Udinese - najgorszy nasz mecz w tym sezonie... Do tego okupiony ostatnim zdrowym stoperem... Wszystko na głowę wywrócone...
0
k__f__c
k__f__c
22 grudnia 2023, 23:09
W pomocy brakuje nam kogoś kto by myślał i podejmował odpowiedzialne decyzje. Brakuje charakteru
0
Gerada
22 grudnia 2023, 23:18
@ kfc

Waśnie na to w szerszej perspektywie liczę jeśli chodzi o duet Reijnders - Bennacer - na myślenie i odpowiednie zagrania w ostatnią tercję. Dziś to zawiodło na całej linii.
0
serginho83
serginho83
23 grudnia 2023, 08:22
@Gerada to szybko tego nie zobaczysz...Bennacer jedzie na PNA, Reijnders jeszcze nie miał kontuzji...jeszcze ;)
0
sushqowniq
sushqowniq
22 grudnia 2023, 22:55
to powinien byc ostatni mecz Stefano w roli naszego szkoleniowca.
7
nokoments
22 grudnia 2023, 22:59
ostatni to powinen być ten z Sassuolo na początku roku, gdzie przegraliśmy 5:2
4
GWIDON1979
GWIDON1979
22 grudnia 2023, 22:54
Wszyscy tutaj pitu pitu a nie wiadomo kto na stoperze zagra w kolejnym meczu? Może być że dwóch juniorów wystawi ?!?

0
PanPrzemus313
22 grudnia 2023, 22:56
Będzie Kjaer Simić
A po przerwie wejdzie Florenzi za Kjaera i będziemy grać ustawieniem dowolnym
0
Pavlović31
22 grudnia 2023, 22:56
Kjaer zszedł z kontuzją? Jak nie to Kjaer i Simic, a na zmianę Bartesaghi lub Theo pójdzie na ŚO
0
Squall
Squall
22 grudnia 2023, 22:53
Frajerski remis 2-2 to taki szyld, jeżeli chodzi o wyniki z tego sezony.
0
Fushnikov
Fushnikov
23 grudnia 2023, 08:31
Niestety ale frajerzy to oni mają już w dna a nie jakiś najlepszy klub w historii xD
0
Szulaj22
Szulaj22
22 grudnia 2023, 22:53
Remis z lepszą drużyną zawsze jest sukcesem! Forza Pioli…
5
Paulaner
Paulaner
22 grudnia 2023, 22:53
,#PioliOut I tyle w temacie
Wesołych świąt Rossoneri
0
kabo
kabo
22 grudnia 2023, 22:50
Tak jak pisalem przed sezonem. Pioli nam przegra LM w grudniu i Serie A w styczniu. Widać się myliłem, bo jednak w grudniu przegralismy wszystko :)

Nie ma co czekać Pioli / Osti out, nie ważne kto za nich. Dodatkowo zmiana kapitana na Maignana, bo Calabrię nikt nie traktuję poważnie na boisku - to nikły kapitan, tak jak nasz trener. Wszyscy sędziowie go olewają.
0
patoo_07
22 grudnia 2023, 22:53
Ja tam mówiłem, że do 10 kolejki nie będzie co zbierać i wydaje mi się, że też się nie pomyliłem.
0
Majki85
Majki85
22 grudnia 2023, 22:54
Zgadzam się, a szczególnie z tym że Calabria to nie powinien być kapitan.
To jest pionek do bicia a kapitanem powinien być ktoś kto ma metal, jaja i umiejętności.
A nasz Il Capitano co ma? Nic!! Jedyne co to pochodzi z Mediolanu (lub okolic). Kiedyś kapitanem był wielki Paolo a dziś taki chłystek którego objeżdzają jak chcą i który robi z siebie pajaca wymachując łapami przy każdym starciu.
Niestety... Jaki Milan, taki kapitan...
1
Zoro_9
Zoro_9
22 grudnia 2023, 22:49
Mecz do zapomnienia, a tak ogółem to mokrego dyngusa i smacznego jajka panie i pany ;-))
1
Pavlović31
22 grudnia 2023, 22:51
Może się obudzę już po tym dyngusie to tej padaki Milanu może nie będziemy już oglądać. Ale to marzenie ściętej głowy
1
palonettoACM
22 grudnia 2023, 22:49
Jeszcze ten uśmiechnięty Stefan na zdjęciu tygodnia będzie się do nas uśmiechał przez ładne kilka dni, życząc nam wszystkim swoim uśmiechem Wesołych Świąt. xD
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
22 grudnia 2023, 22:49
Remis na trudnym terenie z prawdopodobnie najsilniejszą Salernitaną w historii. Nie jest źle...hehe.
Brawo Panie Inzaghi.
1
archie1899
archie1899
22 grudnia 2023, 22:49
W lidze już zostaje walka o top4, a z Piolim będzie o to trudno. Zarząd zwleka ale to nieuniknione, Pioli musi wylecieć i oby to nastąpiło jak najszybciej.
1
patoo_07
22 grudnia 2023, 22:49
patoo_07
22 grudnia 2023, 21:47
Ogólnie do złudzenia mi to przypomina mecz w Salerno z sezonu mistrzowskiego. Szybkie 1-0 potem zaczęli z nami jechać. Zaraz Maignan odwali jakiegoś bobla i trzeba będzie gonić. Wpadnie farfocel i zremisujemy 2-2, a Pioli powie, że patrząc na przebieg meczu to dobry wynik, bo przy 2-1 chłopaki się zestresowali.


Komuś liczby na totka? :D
20
ksieciunio
ksieciunio
22 grudnia 2023, 22:48
No i ch...uj... cóż, czas zająć się karpiem, wódą przy stole i dawaniem dzieciom prezentów, by the way w sezonie mistrzowskim też było 2:2 w Salerno także róbcie screeny i widzimy się za tydzień z Sassuolo i z Milanem mam nadzieję w lepszej formie niż rok temu :)
1
ACstach
ACstach
22 grudnia 2023, 22:48
Jak Leao strzela z dystansu to ja już spuszczam głowe w dół bo wiem gdzie piłka poleci.
0
KosaX
KosaX
22 grudnia 2023, 22:48
Dajcie juz spokoj.

Moze nie kupujmy kolejnego napastnika skoro jest Jovic,Oli i szklanka Okafor tylko kupmy na zapas z 6 obroncow?
1
Von Strauss
Von Strauss
22 grudnia 2023, 22:50
A może kupmy tak z 2-3 trenerów. Bo ryba psuje się od głowy.
3
sKUBAniec
sKUBAniec
22 grudnia 2023, 22:48
Sabotaż. Wyraźnie widać, że piłkarze nie szanują już Piolego i robią wszystko by został zwolniony. Osobiście nie wierzę w magię trenerów, jedynie w ich charyzmę i umiejętność utrzymania kolektywu z tych wszystkich gwiazdek. Pioli coś im musiał zrobić (afera mięśniowa?), bo zamiast grać, walczyć, to wolą się kłócić z ławką rywala. Sędzia chyba dogadany z tymi sabotażystami, bo im poszedł na rękę i skończył ze 2 minuty przed czasem. Powinien doliczyć co najmniej 2 do tych 5. Szkoda nerwów, jesteśmy tylko obserwatorami tych wydarzeń. Lepiej się skupić na rodzinie i świętach i jak najszybciej zapomnieć o tej karykaturze piłki nożnej. Leao to piłkarz, który nigdy nie gra dobrze całego meczu, szczęście jak ma dobry dzień i te 2 kluczowe akcje. Dzisiaj nie miał ani jednej, wyglądał żałośnie. Wesołych świąt.
2
Tzeentch3
22 grudnia 2023, 22:48
Nie... to zdjęcie Pioliego z lewej strony do przynajmniej 30 grudnia... zmieńcie to - nie psujcie Świąt :P
7
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
22 grudnia 2023, 22:47
Pioli do końca sezonu nie wyleci jak bedzie grał w kratkę. Musiałby albo przegrać 3 mecze z rzędu albo wypaść poza top4 na Ok 10 kolejek do końca. Puki będzie zwycięstwo remisik, porażka przy indolencji pozostałych drużyn to będą sie trzymać z Ostim. Ja mam dość Milanu w tym całym 2023 roku. Oczywiście Milanu Piolego !!!
0
MrCostacurta
MrCostacurta
22 grudnia 2023, 22:47
Trochę to wygląda jakby Pioli tymi bramkami w końcówce już któyś raz się wybronił. Ma więcej szczęścia niż pomysłu na grę. Ale to się niebawem skończy
0
Rossu
Rossu
22 grudnia 2023, 22:47
Niestety, ale ja z tego remisu się nie cieszę, bo to jest dla mnie jak porażka. Jak po dzisiejszym meczu Osti i sztab szkoleniowy nie wyciągną żadnych konsekwencji, to będzie tylko oznaczało, że ktoś tu próbuje sabotować w tym klubie.

Pioli po meczu znów powie, że świetnie zareagowali strzelając gola w końcówce i trzeba chłopaków poklepać po plecach bo zagrali świetny mecz.
Tu jest potrzebny trener, który wstrząśnie kilkoma zawodnikami - a szczególnie Leao i Theo, bo co oni wyczyniają w tym sezonie, to nawet zawodnicy z Ekstraklapy się nie powstydzą takimi niechlujnymi zagraniami.
2
Von Strauss
Von Strauss
22 grudnia 2023, 22:47
Panowie:
Furlani, Moncada, Cardinale, Osti i Pioli

kulturalnie proszę panów o udanie się do miejsca odosobnienia i niewracanie.

Z poważaniem
Wy już wiecie kto
4
ósmy
ósmy
22 grudnia 2023, 22:52
Nasz dyrektor d/s sportowych D`Ottavio jest takim no namem, że nikt o nim nie pamięta i nikt go nie kojarzy.
Ot i siła Zarządu Milanu - korpoekonomista Furlani, no name D`Ottavio, Pioli i Osti ;)
0
Von Strauss
Von Strauss
22 grudnia 2023, 23:12
D`Ottavio jest akurat gościem, który nie zrobił nic.

I to jest jakiś plus w jego działaniu, nic nie spierdzielił xD
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się