SCUDETTO


Transfer Fofany do Milanu wydaje się kwestią czasu

29 czerwca 2024, 10:31, Adam6 Aktualności
Transfer Fofany do Milanu wydaje się kwestią czasu

Milan News i La Gazetta dello Sport podają, że Milan skupia się obecnie nie tylko na pozyskaniu nowego napastnika. Na szczycie listy życzeń Rossoneri mają też Youssoufa Fofanę z AS Monaco. Kontrakt defensywnego pomocnika z klubem z Księstwa wygasa za rok i cena za niego byłaby okazyjna. Zarząd Milanu ma być gotowy zaoferować 25 milionów euro za Francuza. LGdS twierdzi, że transfer ten mógłby zostać sfinansowany ze sprzedaży Ismaela Bennacera, na którego zakup w ostatnich godzinach naciskają kluby saudyjskie. Sam Fofana ma jeszcze ofertę z Arsenalu, ale uważa przejście na San Siro jako odpowiedni krok w karierze. Wola zawodnika daje Rossonerim przewagę w negocjacjach z Monaco. Zdaniem mediolańskiego dziennika przejście Fofany do Milanu jest już tylko kwestią czasu. Z kolei sprzedaż Bennacera do Arabii Saudyjskiej pomogłaby Milanowi zaoszczędzić na pensji algierskiego pomocnika, który zarabia 4 miliony euro. 



66 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Deus
Deus
30 czerwca 2024, 08:10
jego transfer miałby większy sens gdyby na 6 grał ktoś w stylu Jorginho.
0
jarek2572
jarek2572
30 czerwca 2024, 00:47
Słodko, gorzki news. Isma zeszly sezon do zapomnienia, więc wydaje mi się że będzie chciał w przyszłym pokazać, że nie jest w cienie bity. Nie ruszałbym go za Chiny ludowe.
1
artorn
artorn
29 czerwca 2024, 19:17
Spokojnie, obserwujemy.
1
daro12555
29 czerwca 2024, 17:42
Najgorsze ze zaraz Juve będzie miało 3 świetne transfery a my dalej szukamy.Jeśli Adli i Bennacer mieli by odejść pasował by jeszcze oprócz dzika Fonfary defensywny pomocnik co potrafi rozegrać jak właśnie Andre czy Johnny Cardoso Kolejny Amerykanin mający Włoski paszport i korzenie brazylijskie .
0
sharakmilanista
sharakmilanista
29 czerwca 2024, 16:49
tak jak Zirkzee i trylion innych z ostatnich lat?
1
ArturWpr
29 czerwca 2024, 15:41
Przepraszam za off top , ale to piękne.
https://www.youtube.com/watch?v=jUiDuOnOf8c
Kocham Milan.Forza!!!!
Edytowano dnia: 29 czerwca 2024, 15:44
2
Jaca23
Jaca23
29 czerwca 2024, 14:43
Byłoby świetnie jeśli dopięlibyśmy transfer Fofany. Ogólnie przeczuwam jakąś sprzedaż, bardzo możliwe, że Bennacera i zakup dwóch pomocników: typowego DP i b2b (Fofana).
2
tommyb1
tommyb1
29 czerwca 2024, 14:01
Poszukałby w końcu ten Gerry jakiś inwestorów... Może niech z Djokovicem pogada. Coraz modniejsze inwestycje wśród sportowców. Shaq ponoć w WHU chce konkret kasiorę wrzucić
2
hyrus13
hyrus13
29 czerwca 2024, 13:15
Pojawia się sakramentalne "żeby ktoś przyszedł, ktoś musi odejść". A miało być 100 mln na transfery...
5
Gianni Rivera
Gianni Rivera
29 czerwca 2024, 13:39
W dużej mierze to nie kwestia pieniędzy, choć to na pewno też gra swoją rolę, co liczebności kadry. Po powrocie zawodników z wypożyczenia mamy kadrę liczącą 35 piłkarzy. Do gry w Serie A można zgłosić 25 zawodników po 21 roku życia. Mamy o 10 za dużo. Są to piłkarze, którzy mimo wszystko ciągną kasę na kontrakty. Trzeba naszą kadrę odchudzić. Definitywnie. Kilku zawodnikom kończą się umowy, ale wielu trzeba będzie sprzedać, co może okazać się niełatwe, biorąc pod uwagę, jaką jakość prezentują, czy może raczej brak tej jakości. Nawet przesunąć ich do Milan Futuro może się nie dać, bo w drużynie rezerw może grać chyba tylko 5 zawodników powyżej 23 roku życia. Dlatego, niestety, musimy sprzedawać i odchudzać kadrę. Choćbyśmy mieli miliard na transfery, to niczego nie zmienia, bo co my z tymi piłkarzami zrobimy, których już mamy? Płacić im za samo siedzenie na trybunach, bo nawet się ich nie uda zgłosić do rozgrywek? Do tego, jak wyżej pisałem, łatwiej pozbyć się takich piłkarzy jak Bennacer, bo on budzi zainteresowanie, niż takich jak Origi, który zainteresowania nie budzi, a do tego pobiera dużą pensję, której pewnie nie zgodzi się obniżyć, więc słabszych klubów nie będzie na niego stać.

PS. O tych 100 milionach pisała prasa. Nie pamiętam, by ktoś z zarządu podawał jakiekolwiek kwoty związane z budżetem transferowym. Na gadanie pismaków lepiej brać poprawkę, niż potem wypominać zarządowi coś, czego nigdy nie mówili.
Edytowano dnia: 29 czerwca 2024, 13:41
5
Alessio_re6
Alessio_re6
29 czerwca 2024, 14:03
Nie no ta około 100M brała się z 50M podstawowej kasy + sprzedaże. CDK to już 23M, Bologna wycofała się z Salesa przy Italiano, bo ten chce grać skrzydłowymi i biorą Ikone, ale dalej prędzej odejdzie niż zostanie. Krunić, to kolejne 5M, mówi się o odejściu Maldiniego za jakieś drobne. Jeszcze otwarte tematy FBT czy Pobegi. Jak się uda ich spieniężyć, to może wlecieć powyżej 100M.
0
MilanHomer
MilanHomer
29 czerwca 2024, 14:07
Gianni
Większość z tej 10-tki, to zasługa magicznego Moncady ")
Chłopak ma słabą passę w Milanie :)
Poza tym, jak mamy czekać aż kadra będzie miała 17-21 piłkarzy (bo 4 miejsca dla wychowanków i 4 dla Italiańców), to może być tak, że w sierpniu ogłosimy pierwszy transfer i to będzie opcja F :)
Tu wrzucę wracający jak bumerang temat Theo, który przychodził jako 4-ty lewy obrońca, a stał się pierwszym, z jednym zmiennikiem.

hyrus nic nie napisał, że zarząd obiecał 100 mln, tylko że było pisane o takiej kwocie.
Wiadomo gazety muszą o czymś pisać i patrząc przez pryzmat zeszłego mercato, to jest 50-60 mln do wydania, plus kasa z transefrów. Może być mniej, może być więcej.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
29 czerwca 2024, 14:10
Gianni
Co Ty gadasz? Miało być sto baniek na transfery. Była konferencja temu poświęcona (niestety, nie mogłem obejrzeć) i tam Cardinale, Furlani i Moncada, jak jeden mąż mówili, że ta kasa będzie ;p Zreszta, tutaj też tak mówili :)
1
Piotrek1899
Piotrek1899
29 czerwca 2024, 14:13
Tak, tak Homer. Dobrze, że Legendarny Maldini w tej 10tce palcy nie maczał ;) Ten to miał passę;)
1
MilanHomer
MilanHomer
29 czerwca 2024, 14:48
Piotrek
Jakbyś nie miał schizy na punkcie Maldiniego, to byś normalnie pisał.
Co jest napisane u mnie, przeczytaj, bo widzę psychoza a'la Paolo zasłania oczy.
Oczywiście, gdyby nie klapki, to widziałbyś moje wpisy, gdzie opisuję krytycznie 3 ostatnie okienka Maldiniego, ale po co, jak można pierdolety pisać :)

P.S. Na koniec napiszę, że niestety ale Maldini i Moncada współpracowali, przez co wszystko co dobre i złe, spada na ich barki.
Jeden miał swoją wizję i chciał dużej autonomii, a drugi popłynął z nurtem, bo wie jak działa korpo, w przeciwieństwie do Italiańca.
7
Piotrek1899
Piotrek1899
29 czerwca 2024, 18:57
Homer
Ja nie mam schizy na punkcie Maldiniego. Za to Ty masz na punkcie obecnego zarządu. I jesteś w stanie każdy kataklizm im przypisać. To się leczy ;)
0
MilanHomer
MilanHomer
29 czerwca 2024, 19:14
Piotrek
Kiedy i gdzie?
Jakie kataklizmy, jakie świrowanie na punkcie dowalenia do obecnego zarządu?
Daj przykłady, bo nie chce mi się elaboratów pisać, gdzie chwaliłem (znowu klapy na gałkach i czegoś nie widzisz), a gdzie ganiłem zarząd.

Edit. Mylisz mnie prawdopodobnie z kimś innym, ale to przez problemy z czytaniem, więc luz, tylko nie wkładaj mi nie moich słów do gęby.
Do Moncady ostatnio się dowaliłem, bo oprócz Kalulu i być może Musaha (chłopak musi się poprawić i będzie dobry), to przez te lata nie sprowadzono nikogo z młodych, kto zrobiłby chociaż małą karierę w Milanie.

Edytowano dnia: 29 czerwca 2024, 19:17
1
Bufor85
Bufor85
29 czerwca 2024, 20:15
No właśnie, sam już nie wiem co tu się odpierdziela. A dr House powiedział, że: "Wszyscy kłamią".
1
satoshi
satoshi
29 czerwca 2024, 12:56
Fofana + Højbjerg i środek pola byłby dobrze wzmocniony
4
Semper Fideli
Semper Fideli
29 czerwca 2024, 14:09
nadal brak kogos kto dorzuca asysty i bramki ze srodka pola
0
satoshi
satoshi
29 czerwca 2024, 14:24
Moze Reijnders grałby trochę wyżej aniżeli kastrofany defensywnie + skrzydła Leao i Puli wrzucają też jakieś asysty
0
MilanHomer
MilanHomer
29 czerwca 2024, 15:47
Semper
Reijnders, Cheek, Bennacer.
Jak będą grać normalnie, a nie na skrzydłach, jako rygle, lub drudzy napastnicy, to będą więcej dawali drużynie.
0
Zirytowany
Zirytowany
29 czerwca 2024, 12:06
Tak tak, panuje optymizm itp itd aż tu nagle inny klub ogłosi jego transfer.
4
Orzelek79
Orzelek79
29 czerwca 2024, 12:04
Benacer obniżył loty po kontuzji ale ja bym go nie sprzedał.
Jestem pewny że ten sezon będzie miał lepszy a w formie ma pewny pierwszy plac.
1
Vol'jin
Vol'jin
29 czerwca 2024, 12:34
50 mln i Milan nie ma nic do gadania
0
Orzelek79
Orzelek79
29 czerwca 2024, 12:43
Tyle nikt nie da .
0
Diavo
Diavo
29 czerwca 2024, 12:59
Bennacer przegrywa wszystkie piłki górne oraz przez pół sezonu leczy kontuzje,jak dla mnie pierwszy do sprzedaży.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
29 czerwca 2024, 13:02
Przegrywa wszystkie górne, przy jednoczesnym zbieraniu większości drugich piłek. To jest jednak dużo ważniejsze.
2
matten
matten
29 czerwca 2024, 11:59
Fofana, Zirkzee, Kiwior, Hummels i okienko bardzo dobre.
1
MilanHomer
MilanHomer
29 czerwca 2024, 12:07
Ja bym dorzucił jeszcze jeden konkret do ataku zamiast Jovićia.
No i przy Kiwiorze i Hummelsie, ktoś ze środkowych musiałby raczej odejść, bo każdy chciałby grać.
0
Jaca23
Jaca23
29 czerwca 2024, 14:49
matten
Bez Kiwiora ta lista wygląda jeszcze lepiej ;)
1
halogen2000
halogen2000
29 czerwca 2024, 11:56
Ale po co, bez sensu!!!! Przecież i tak RB nas wydoi i sprzeda. Nie będzie ligi mistrzów. Dyrektorzy się nie znają, każdy w zarządzie patrzy tylko na swój interes. Jak ja mam dalej kibicować naszemu Milanowi. Żyć się nie chce.
0
ACMichał83
ACMichał83
29 czerwca 2024, 11:56
"Transfer Fofany do Milanu wydaje się kwestią czasu"...

Rok 2030. "Fofana w Milanie".
2
Semper Fideli
Semper Fideli
29 czerwca 2024, 14:08
i to jeszcze nie ten :)
2
dan_acm
dan_acm
29 czerwca 2024, 11:49
Fofana + ten niemiecki DP o którym też był plotki ale niestety nazwisko wyleciało mi z głowy i pomoc kompletna. Wtedy PObegę opchnąć mimo, że to wychowanek i gitarka :) PRzesunąć Pulisica na 10tkę a CHukwueze na prawą albo zacząć grać trójką i próbować nauczyć RLC troszkę bardziej z tyłu.
0
Corsa
Moderator Corsa
29 czerwca 2024, 11:47
Całkiem fajny grajek, ale nie trafi do nas. Zbyt łakomy kąsek, a chętnych kilku - PSG, Arsenal, Atletico. Tym bardziej, że jego sprowadzenie jest po części uzależniane od sprzedaży Benka. No i standardowo - Monaco oczekuje 25 mln, Milan proponuje 18 z bonusami.

Ten Haag ponoć przekonał się do Zirkzee i są po rozmowie telefonicznej. MU wychodzi na prowadzenie w wyścigu o Holendra.
1
landik
landik
29 czerwca 2024, 12:01
Ja nie rozumiem po co zawodnicy idą do United xD Rok temu kupili Hojlunda za 70 baniek by teraz brać Zirkzee xD
0
Corsa
Moderator Corsa
29 czerwca 2024, 12:33
@landik, United z logiką jest na bakier, ich piłkarze jak widać również :D
1
ACMichał83
ACMichał83
29 czerwca 2024, 12:50
landik,

Dla pieniędzy?
1
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
29 czerwca 2024, 11:36
Chcemy zaoszczędzić 4mln na pensji Benacera ale Rabiotowi proponujemy 7,5mln. WTF ? Mam nadzieję że to tylko wymysły pismaków bo jeżeli nie to nasi Dyrektorzy nadają się do robienia interesów co najwyżej z dziećmi na kweście charytatywnej.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 czerwca 2024, 11:42
Przecież nikt poważny nie napisał, że Milan da Rabiotowi 7,5M.
1
Zoro_9
Zoro_9
29 czerwca 2024, 11:46
Tak, netto. Zobacz ile to brutto. Zawodnik nie łapiący się na ulgę, spoza UE.
1
tommyb1
tommyb1
29 czerwca 2024, 11:28
Brać i pogonić RLC do UK!!
1
RockStar
RockStar
29 czerwca 2024, 11:24
Varane blisko Como. Bardzo ciekawy ruch. Beniaminek chyba chce na dłużej pograć w Serie A.
1
MilanHomer
MilanHomer
29 czerwca 2024, 11:56
Pytanie, ile pogra Varane? :)
0
landik
landik
29 czerwca 2024, 12:01
Varane to całkowity wrak;
2
milan2002
milan2002
29 czerwca 2024, 12:11
Wow... No to jestem w szoku. On ma dopiero 31 lat. Taki zjazd formy zaliczył czy co? W sumie to my też potrzebujemy ŚO. Temat Hummelsa coś też ucichł.
0
kozik___13
kozik___13
29 czerwca 2024, 11:24
Jak mamy dać 100 mln na transfery ale typu Fofana, Zirkzee + jakiś obrońca to serio więcej nie potrzebujemy. Zeszłe okienko pokazało, że można zrobić fajne transfery za fajne pieniądze np. Rejindera którego po ME moglibyśmy sprzedać spokojnie za 50mln
1
Mirek99999999
Mirek99999999
29 czerwca 2024, 11:16
Przez kontuzję Bennacera (i brak formy po kontuzji) przez cały sezon nie mieliśmy defensywnego pomocnika na poziomie. Teraz sprzedadzą Benka by kupić kolejnego B2B, przez co znowu zostaniemy bez registy...
Niech ktoś napisze do Moncady, że takie przestawianie pozycji rodem z Football Menagera w rzeczywistości rzadko się sprawdza.
2
JohnyMiellony
JohnyMiellony
29 czerwca 2024, 11:08
Napewno mają już zarezerwowane wizyty razem z Zirkzee xD
0
MilanHomer
MilanHomer
29 czerwca 2024, 11:08
To ile tych ojro było na transfery?
100-130-150 mln? :)
0
palonettoACM
29 czerwca 2024, 11:42
Tych pieniędzy po prostu nie ma. I nie będzie. ;)
0
Woolfik92
29 czerwca 2024, 12:44
Jeszcze sie nie zaczelo okienko, spokojnie.
0
marcinomilano
marcinomilano
29 czerwca 2024, 10:59
Tak samo jak Zirkzee xd
3
Semper Fideli
Semper Fideli
29 czerwca 2024, 10:52
AC Żebracy !

Inter świetny ruch z bramkarzem, klepneli właśnie Martineza za 15 baniek
1
k__f__c
k__f__c
29 czerwca 2024, 10:52
Skończy w PSG
1
Tanger
Tanger
29 czerwca 2024, 10:43
A niech sobie robią co chcą. Ręce i tak już opadły.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
29 czerwca 2024, 10:39
Bennacera bym zostawił. Oczywiście mam świadomość, że strasznie nękają go urazy i od ponad roku próbuje złapać formę, co mu się nie udaje, ale mimo wszystko nie jest jakiś stary, więc może się odkuć - w formie to topowy pomocnik ligi. Pozbyłbym się RLC, ale wszyscy go mają za świetnego pomocnika, bo formę z ostatniego sezonu przekłamują mu statystyki - strzelił te 10 goli w 8 meczach, ale poza tym był niewidoczny i zwykle bywał jednym z najgorszych zawodników Milanu na boisku. Fofana na pewno się przyda, bo defensywnego pomocnika nam brakowało. Grając 4-3-3 będzie trzeba trochę środek pomocy zmienić, kogoś się pozbyć, kogoś kupić, bo mamy za wielu pomocników o ofensywnych aspiracjach, podczas gdy defensywnego - ani jednego. Także z zestawu Reijnders, RLC, Adli, Bennacer, Pobega, Musah co najmniej jeden, a prawdopodobnie dwóch poleci, ich miejsce z kolei zajmą defensywni pomocnicy pokroju Fofany właśnie.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
29 czerwca 2024, 11:07
Fofana nie jest defensywnym pomocnikiem, ani cofniętym rozgrywającym. To rozbiegany b2b z dobrym wejściem w pole karne rywala. Coś pokroju Kessiego.
2
ósmy
ósmy
29 czerwca 2024, 10:38
Fofana dla mnie bardzo fajny grajek na pozycję, na której mamy deficyt określonej wartości.
I super.
Ale kosztem Bennacera?
Jeśli nie potrafimy udźwignąć pensji na poziomie 4 mln na zawodniku z podstawowego składu i z kilkuletnim stażem, to wydaje się to niepokojące.
Edytowano dnia: 29 czerwca 2024, 10:42
4
Alessio_re6
Alessio_re6
29 czerwca 2024, 10:33
Źródło bardzo wiarygodne, bo Bianchin, aczkolwiek sam w sobie ruch mega niezrozumiały. Chyba, że Pobega i RLC/Musah odejdą.
0
k__f__c
k__f__c
29 czerwca 2024, 10:51
Pobega pewnie pójdzie na wypożyczenie
0
Tanger
Tanger
29 czerwca 2024, 10:53
Na dobrą sprawę Fofana to nie jest DP, tylko taki all-rounder. Ma siłę fizyczną, dysponuje dobrym odbiorem i potrafi pociągnąć z piłką, ale to w dalszym ciągu nie jest zawodnik stricte wypełniający role defensywne w formacji pomocy. To byłby dobry partner dla DP, ale nie jego substytut. Jeśli wymienią Bennacera na niego, to formacja znów się przeprofiluje i prawdopodobnie szybko pojawią się głosy, że czegoś/kogoś jej brakuje.

Ostatnio rzucił mi się w oczy taki zawodnik jak Dion Lopy z Almerii, która spadła z La Liga. Mogę się mylić, ale dla mnie to taka młodsza i nieoszlifowana wersja Fofany o sporych walorach defensywnych. Skoro chcą takiego zawodnika to niech wezmą np. tańszego Senegalczyka bez sprzedaży Bennacera. Jeśli ten Fonseca taki Midas od rozwijania zawodników, na jakiego go kreują, to zawodnik akurat dla niego.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
29 czerwca 2024, 11:05
Nie no sprzedaż Bennacera to byłby idiotyzm bez ściągania kogoś o podobnej charakterystyce, chyba że chcemy grać siermiężny futbol, ale no ściągnięcie Fonseki i ogólnie kierunek klubu na to nie wskazują. Fofana to B2B, który potrafi przeprowadzić fajny rajd czy wejść w pole karne.
0
Jaca23
Jaca23
29 czerwca 2024, 14:45
Dla Bennacera może nie być miejsca w 4-3-3 Fonseki. Nie bardzo radzi sobie jako mezzala, a na DP Fonseca prawdopodobnie będzie chciał gracza typowo do destrukcji i odbioru.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 czerwca 2024, 14:47
To dalej nie Fofana
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się