SCUDETTO


WYGRANA WYRWANA W DOLICZONYM CZASIE! MILAN 3-2 PARMA

26 stycznia 2025, 11:53, Presidente Aktualności
WYGRANA WYRWANA W DOLICZONYM CZASIE! MILAN 3-2 PARMA

Parma odważnie ruszyła do przodu od pierwszych minut. Już w 1' Cancellieri z lewej strony zagrał w pole karne, gdzie Djurić wygrał pojedynek i zgrał głową do Mihaili, ale ten upadł po starciu z Gabbią, jednak obyło się bez przewinienia. W odpowiedzi Milan przeprowadził akcję z dośrodkowaniem w pole karne, ale Pulisic nie trafił w piłkę w dogodnej okazji. W 8' ponownie aktywny Pulisic, który dostał piłkę za linię obrony, zgrał do Moraty, a ten wbiegł w pole karne i z prawej strony oddał strzał, ale zablokował go zdołać Valenti. W 11'znowu Pulisic, tym razem z lewej strony, zagrywa wzdłuż bramki, a piłkę odbija Suzuki na jedenasty metr, gdzie już stał Gabbia, który... nie trafił w piłkę. W 21' Leao uruchomił na lewej stronie Theo, ten chciał zrewanżować się i dośrodkował w pole karne do Portugalczyka, ale ten był po starciu z rywalem się przewrócił. W 23' Leao z bliska uderzał nad bramką, po tym jak chwilę wcześniej "przebitkę" wygrał Pulsiic przebijając się przez kolejnych rywali w polu karnym. W 24' nieoczekiwanie Parma wyszła na prowadzenie. Cancellieri dostał podanie na połowie Milanu, którego nie przeciął Theo, bo się poślizgnął, ruszył do przodu, a przed nim był Theo, który nie atakował zawodnika Parmy, więc ten przed polem karnym zszedł do lewej nogi i uderzył precyzyjnie przy słupku. Maignan bez szans. Parma 1-0. W 29' Milan wyrównał za sprawą Moraty, który dostał znakomite prostopadłe podanie od Fofany, który z kolei chwilę wcześniej przejął piłkę na środku boiska i ruszył odważnie przed siebie. Niestety, trafienie Moraty anulowano  uwagi na jego pozycję spaloną. W 36' sędzia podyktował rzut karny dla Milanu. Suzuki, zanim wybił piłkę dośrodkowano z rzutu rożnego, postanowił odepchnąć Pavlovicia, co nie umknęło uwadze arbitra. "Jedenastkę" na bramkę zamienił Pulisic. W 42' ponownie podaniem błysnął Fofana, który dobrze zagrał na lewą stronę, pomiędzy obrońcami, do Reijndersa, a ten z ostrego kąta w polu karnym oddał strzał, z którym poradził sobie jednak Suzuki. W 45' jeszcze Parma za sprawą Mana, który oddał płaski strzał, próbowała pokonać Maignana, ale bramkarz Milanu był górą.

Od początku drugiej odsłony Conceicao wymienił lewą flankę. Zdjął Theo i Leao i wprowadził Bartesaghiego oraz Bennacera, przy czym na lewe skrzydło przesunął Pulisica. Młody defensor szybko się pokazał, bo już w pierwszych minutach dobrze dośrodkował do Moraty, ale uderzenie piętką Hiszpana obronił Suzuki, podobnie jak dobitkę. W 54' groźnie z kolei pod bramką Milanu. Delprato podłącza się do akcji i dostaje podanie w pole karne, ale kiedy zamierza zagrać do środka w ostatniej chwili piłkę wybija mu Pavlović. Chwilę później potężne uderzenie zza pola karnego posłał Hernani, ale nad bramką. W 60' zza pola karnego uderzał z kolei Reijnders, ale piłkę do boku sparował Suzuki. W 71' dynamicznie podłączenie się Calabrii, który dośrodkowuje w pole karne. Piłkę zbija Suzuki, ale ta spada pod nogi Reijnders, który przekłada ją sobie aż w końcu oddaje strzał, ale po rykoszecie nad bramką. W 72' strata Chukwueze i Parma rusza z kontrą, którą kończy podanie do Almqvista, który w sytuacji sam na sam z Maignanem przegrywa pojedynek z golkiperem Milanu, który broni nogą. W 76' kolejna dobra interwencja Maignana, kiedy to z prawej strony w pole karne dogrywał Almqvist do Mihaily, ale Mike przechwycił piłkę. W 80' Parma ponownie wyszła na prowadzenie. Niedokładne podanie do Musaha, ten traci piłkę. Finalnie na bramkę Milanu strzela Camara, ale Maignana zbija piłkę do boku, tam jednak jest już niepilnowany Delprato, który pakuje ją do pustej bramki. Milan nie poddał się jednak. W 88' wyrównujące trafienie zanotował Pavlović po strzale głową, któremu dogrywał z prawej strony Chukwueze, ale po analizie VAR okazało się, że obrońca Milanu był na spalonym. Wydawało się, że to już koniec, jednak nic mylnego. W 90+2' Musah posłał z głębi pola płaskie prostopadłe podanie do Reijndesa, który był nie kryty, a ten przyjął piłkę w polu karnym i po chwili pokonał Suzukiego. Milan 2-2 Parma. To jednak nadal nie był koniec. Po chwili kolejne zagranie z głębi pola, tym razem górą, przed polem karnym głową przedłuża podanie Pavlović, a piłka spada na nogę Jovicia w polu karnym, ale ten, choć sam, zamiast przyjąć oddał strzał z powietrza i piłka poszybowała wysoko nad bramką. W 90+5' udało się dopiąć swego. Z lewej strony dośrodkował Bartesaghi do Pavlovivia, ten głową zgrywa w kierunku bramki do Chukwueze, a ten udem podbija piłkę, która zmierza do bramki, ale Suzuki jeszcze końcem palców ją trąca, jednak zbyt lekko i ta finalnie wpada do bramki. Nie było wątpliwości, bramka zdobyta prawidłowo. Milan wyrwał zatem w doliczonym czasie gry zwycięstwo, choć kilka chwil wcześniej ten mecz jawił się jako katastrofa.

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan; Calabria (77' Jović), Gabbia, Pavlovic, Theo Hernandez (46' Bartesaghi); Musah, Fofana (57' Chukwueze); Pulisic, Reijnders, Leao (46' Bennacer); Morata (57' Abraham)

Rezerwowi: Sportiello, Bennacer, Jovic, Okafor, Zeroli, Jimenez, Chukwueze, Tomori, Bartesaghi, Terracciano, Camarda, Abraham

PARMA CALCIO (4-2-3-1): Suzuki; Delprato, Valenti, Vogliaccio, Valeri; Sohm, Hernani (70' Haj); Man (69' Almqvist), Cancellieri (83' Hainaut), Mihaila (77' Lovik); Djuric (70' Camara)

Rezerwowi: Corvi, Moretta, Estevez, Almqvist, Keita, Ondrejka, Lovik, Hainaut, Camara, Leoni, Haj, Trabucchi, Plicco

Bramki: Cancellieri 24'; Pulisic 38' (k.), Reijnders (90+2'), Chukwueze (90+5')

Żółte kartki: Pavlović 12', Vogliacco 33', Sohm 37', Fofana 43', Delprato 45+1', Haj 74', Hainaut 85'

Arbiter główny: Rosario Abisso

Miejsce: San Siro (Mediolan)

*** SKRÓT SPOTKANIA ***



1082 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
staarek
staarek
27 stycznia 2025, 10:30
Jest szansa w przyszlym sezonie na 5-te miejsce w LM z Serie A, czy juz na pewno beda 4 zespoly? Mysle, ze 5 miejsce jest do ugrania, z 4 (moim zdaniem) bedzie bardzo ciezko...
0
milu78
milu78
27 stycznia 2025, 12:32
Teraz to chyba nawet najstarsi Indianie tego nie wiedza ;) Wszystko bardziej sie wklaruje po tej ostaniej kolejce logowej poniewaz beda doliczane pkt bonusowe za miejsca.
Przewaga jest duza nad Hiszpanami bo az 1.5 poniewaz w Portugalie nie wierze ktora aktualnie jest 3cia. Mam nadzieje, ze jakiego kataklizmu nie bedzie po srodzie. Na moje okoko to juz w 80% mozna odklepac ze te 5te mijece bedzie.
2
staarek
staarek
27 stycznia 2025, 13:25
@milu78 super, dzieki!
0
Dohtor
Dohtor
26 stycznia 2025, 22:24
Miłe zaskoczenie w doliczonym czasie gry :)
Szkoda tej kartki Fofany...
1
milu78
milu78
27 stycznia 2025, 12:45
Szkoda szkoda... Nie bylo komendy myslec w tej sytuacji a jak byla to bardzo pozniona. Coz nalezy liczyc ze Benek znowu bedzie kotem jak w meczu z Girona.
0
Conceição
Conceição
26 stycznia 2025, 22:03
Tonali z brameczką, ahh ale Newcastle urwało deal na nim.
1
Conceição
Conceição
26 stycznia 2025, 21:12
Czukwu ależ bramka, stadiony świata. Szczęśliwy dla nas wynik.
2
Pablo78
Pablo78
26 stycznia 2025, 20:32
Fajne było podanie Musaha do Renifera i pierwszy mecz Chukwu po kontuzji gdzie i nagrał pavloviciovi(nie zaliczone) a potem udało mu się kolankiem zaskoczyć bramkarza.

Swoją drogą co znaczy by grać do końca i te minuty doliczane po 90' minucie. I takie wygrane zawsze podnoszą morale drużyny!
Co do sytuacji Calabria - trener odniosłem wrażenie że trenerowi zależało by wszyscy biegli do kibiców cieszyć się i padły jakies słowa.
Edytowano dnia: 26 stycznia 2025, 20:51
0
k__f__c
k__f__c
26 stycznia 2025, 22:11
Z pewnością Chukwueze w ten właśnie sposób chciał strzelić :]
2
milu78
milu78
27 stycznia 2025, 12:41
Eh z tym Chukwu to bym sie nie rozpedzal poniewaz mial dwie powazne straty. A po jedenej to albo padl gol jak mnie pamiec nie mysli albo byla jakas grozna kontra. Tak wiec standardowo ciezko sie zachwycac jak na moje oko...
1
fristajlos
fristajlos
26 stycznia 2025, 20:11
Ten gol czukwebukweambalabamby xDDDDD
2
ósmy
26 stycznia 2025, 19:26
Crudeli żyje?
Edytowano dnia: 26 stycznia 2025, 19:27
8
Tzeentch3
Tzeentch3
26 stycznia 2025, 18:16
Jakby ktoś chciał skrót to na profilu Serie A już jest póki w artykule nie zostanie zaktualizowany:

www.youtube.com/watch?v=axwwbdWi4zw\n
1
il Capitano 1899
il Capitano 1899
26 stycznia 2025, 16:29
To był mecz, który pokazał że piłkarze tego klubu to nie drużyna

Od początku tego sezonu tak właśnie jest
5
thecatMCP
thecatMCP
26 stycznia 2025, 16:26
Podobno dzwonił już Motta, że nie chcą Tommoriego, tylko Pavlovića.
6
thecatMCP
thecatMCP
26 stycznia 2025, 16:25
Podobno dzwonił już Motta, że nie chcą Tommoriego, tylko Pavlovića.
0
mmielczar123
mmielczar123
26 stycznia 2025, 16:07
offtop:
Patrzę na pierwszy skład "FUTURO", a tam tylko 3 graczy poniżej 20 roku życia (Torriani, Stalmach, Malaspina). Poza tym gracze w wieku 32, 31, 23, 22, 22, 21, 21 i 20 lat. Może to jest normalne, ale myślałem, że druga drużyna będzie służyła do rozwijania talentów, a tymczasem w większości grają tam chłopy, których sufit jest w serie b. Inna sprawa jest taka, że nawet z tymi "doświadczonymi" zawodnikami, Bonera nie potrafi zdobywać punktów i dalej tkwimy w strefie play-out. Słyszałem, że w drugiej drużynie Juve zmienili trenera i zaczęli wygrywać wszystko jak leci. Teraz możemy się tylko zastanawiać, jak by to wyglądało z Abate u sterów.
10
patoo_07
patoo_07
26 stycznia 2025, 19:37
Dla mnie to jest katastrofa jak tu się zarządza młodymi. Camarda kolejny weekend bez minuty w jakiejkolwiek drużynie. 17-latek w weekend meczowy nie gra w ogóle. Jak oni mają się rozwijać?!
Vos - 90 minut ławka,
Sia - 9 minut z ławki,
Sala - 90 minut ławka,
Hodzic - 90 minut ławka,
Liberaliego - nie ma w kadrze Futuro na mecz,
Camarda - 90 minut na ławce w pierwszym zespole,
Zeroli - 90 minut na ławce w pierwszym zespole.

To jest istna ŻENADA. My się nigdy wonderkida nie doczekamy jak to będzie tak wyglądać.
Edytowano dnia: 26 stycznia 2025, 19:42
6
milu78
milu78
27 stycznia 2025, 12:54
Szczerze to jak zobaczylem Camarde w kurtce rodem z stat trka czy innych gwiezdnych wojen to juz wiedzialem, ze nic z tego nie bedzie. Oc kolejny Picoli czy Colombo...
0
roox
roox
26 stycznia 2025, 15:56
Ta drużyna to grupa zdolnych leni, którzy muszą mieć nóż na gardle, żeby zacząć grać. Nic więcej nie mam do napisania po tym meczu. No może jeszcze poza tym, że Calabria powinien grać na prawej, a Memersona nie powinno być w klubie oraz, że tego mini-Stama nie powinni sprzedawać, bo chłopak nadrabia walecznością i dzisiaj gdyby ta bramka została uznana to mógł być MOTM.
11
Pavlović31
Pavlović31
26 stycznia 2025, 15:42
https://sempremilan.com/calabria-argument-conceicao-admits-personal-difficulties

Calabria mówi że jest wszystko w porządku, jest dobrze i takie rzeczy się zdarzają i wszystko jest w porządku. I fajne chłopaki są.
11
savicevic88
savicevic88
26 stycznia 2025, 16:01
Jest git, dobry przekaz leci, pozdro dla chłopaków...

Wolę widzieć zabijających się po meczu trenerów i piłkarzy niż ich smutne i bezuczuciowe twarzowaginy.
Edytowano dnia: 26 stycznia 2025, 16:02
11
milu78
milu78
26 stycznia 2025, 16:19
Nic dodac niz ujac...

Brawo Ty Panie il genio88
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
26 stycznia 2025, 21:01
Fajnie, dzięki za info.
0
Pavlović31
Pavlović31
26 stycznia 2025, 21:39
Nie ma sprawy. Minutę później był wrzucony artykuł na stronie.
0
DarQ
DarQ
26 stycznia 2025, 15:42
Ciekawe czy gdyby Calabria był pierwszym wyborem na PO to tak chętnie pouczałby swojego trenera.?
Dawid jest już dawno out i dlatego robi z siebie ważniaka- nie ma już nic do stracenia.
Sergio jest narwany, emocjonalny (delikatniej mówiąc) ale ma to swoje plusy i minusy. Musiał mieć dziś bardzo dobry powód, żeby aż tak zaeregować, szczególnie , że mecz zakończył się zwycięstwem- czymś pozytywnym.
3
Gerada
Gerada
26 stycznia 2025, 15:40
Paradoks po dzisiejszym meczu jest taki, że patrząc na Milan mam wrażenie, że tam katastrofa goni katastrofę, nic nie działa tak jak powinno, a jak się spojrzy na tabele LM i Serie A to się okazuje, że w obu jesteśmy całkowicie zależni od siebie jeśli chodzi o osiągnięcie zakładanych celów... W Serie A w teorii startujemy z identycznego pułapu co Juventus i Bolonia, minimalnie za plecami Violi i w zasięgu mając dość komfortowo Lazio...

Tylko tak dużo rzeczy wygląda źle, że nie wiadomo co o tym myśleć...
3
Von Strauss
Von Strauss
26 stycznia 2025, 15:36
Calabria miał ponoć do Sergio powiedzieć, że myślał, że ten ma jaja a jest takim samym lamusem jak Fonseca bo robi co mu tylko zarząd każe. Że zmienia nie tego zawodnika co trzeba (bo nie on zawinił przy bramce), ale co Pan (zarząd) każe to parobek robi (Sergio).


Skąd wiem?



A nie wiem, bredzę.


Ale serio, ponoć chodzi o to, że po nieuznanym golu Pavlo, Calabria zszedł z ławki i chyba poszedł do szatni. Cofnął się potem, wyszedł na boisko świętować, na co Sergio miał mu kazać wrócić do szatni i tam siedzieć xD
7
plotek
plotek
26 stycznia 2025, 19:34
Czyli z serii jak ładnie komuś powiedzieć żeby poszedł tam gdzie raki zimują xD Prawdziwy kapitan, od początku do końca xD
Edytowano dnia: 26 stycznia 2025, 19:39
0
plotek
plotek
26 stycznia 2025, 19:37
do usunięcia
Edytowano dnia: 26 stycznia 2025, 19:38
0
stary_boss
stary_boss
26 stycznia 2025, 15:32
ach ino trzy punkty reszta do zapomnienia, jesteśmy zarzniecie fizycznie, dno i wodorosty . Za tydzień derby szykują się ciężary
1
kaquito
kaquito
26 stycznia 2025, 15:23
Ktoś się orientuje dlaczego Calabria prawie pobił się z Sergio?
0
Diavo
Diavo
26 stycznia 2025, 15:26
Może Sergio chciał iść pod trybunę, a Calabria powiedział, że nie ma powodów bo gramy maniane :p
1
kamilus
kamilus
26 stycznia 2025, 15:27
Imo Calabria coś mu powiedział podczas zmiany i to nie spodobało się trenerowi na tyle, że nawet nie chciał czekać do momentu zejścia do szatni.
3
boro215
boro215
26 stycznia 2025, 15:19
https://x.com/M4rkPhilips/status/1883514115219689849

Tu któryś z nas chyba znalazł najlepsze ujęcie, widać, że Sergio od początku do końca sytuacji sadził się na Calabrię.

No cóż, jeden jest nieustępliwy i despotyczny, drugi nie może się pogodzić z marginalizacją siebie w składzie..do tego obaj werbalnie nieprzewidywalni.
2
SuperPippoInzaghi
SuperPippoInzaghi
26 stycznia 2025, 15:12
Pavlovic MOFM, bez niego dzisiaj byśmy tego nie wygrali.
19
tommyb1
tommyb1
26 stycznia 2025, 15:23
Tak jak pisałem. 3-4 kg troszkę szybkości i będzie potwór
5
kamilus
kamilus
26 stycznia 2025, 15:27
Co to MOFM? Bo tylko kojarzę MOTM albo MVP.
3
k__f__c
k__f__c
26 stycznia 2025, 15:28
Każdy by był wkurzony jakby go zmieniać za Jovica
2
savicevic88
savicevic88
26 stycznia 2025, 15:30
Ja znam tylko MILF
16
Milanboy
26 stycznia 2025, 15:10
Dajcie spokój z tą sytuacją. Panowie powiedzieli sobie kilka nieprzyjemnych słów, ale później wszystko sie uspokoiło. Ja bym nie sięgał drugiego dna tutaj, bo widać, że drużyna chce za niego umierać, czego nie było za Fonseci.
2
patoo_07
patoo_07
26 stycznia 2025, 15:16
Nie no, niektórzy tam widzieli zawodników Parmy odpychających trenera, bo kogoś podeptał XDDD
5
The Legend
The Legend
26 stycznia 2025, 15:21
@patoo_07

uwielbiam takie przekręcanie czyichś slow
to bylem ja i napisałem o wbiegnięciu w zawodnika a nie o podeptaniu (tak mi się wydawało na podstawie innego filmiku, ale jak widać z innego ujęcia - nie miałem racji)
Edytowano dnia: 26 stycznia 2025, 15:32
0
kamilus
kamilus
26 stycznia 2025, 15:29
"wszystko sie uspokoiło"

Gdyby ktoś nie powstrzymał Conceicao to tak by się uspokoiło, że pewnie sztab medyczny by był potrzebny. :P

Imo trzeba poczekać do oficjalnych wypowiedzi pomeczowych Davide lub Sergio oraz kolejnego meczu by zobaczyć, czy Calabria złapie jakieś minuty.
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 stycznia 2025, 15:06
Co do trenera to nasza gra wygląda bardzo topornie, jak by piłkarze nie mieli sił jeszcze przed meczem ale fakty są takie że to już czwarty raz kiedy odwracamy niekorzystny wynik co za Fonseki z tego co mi się wydaje nie wydarzyło się ani raz. Poza tym jak popatrzymy na tabelę to jak by to kuriozalnie nie zabrzmiało utrzymujemy się w zasięgu walki o ligę mistrzów. Niestety w przyszłym tygodniu czeka nas mecz z Interem i choć już dwa razy Milan w tym sezonie pokonał kuzynów, to jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, że zrobią to po raz trzeci z rzędu. Ozywiście nic nie ucieszy mnie bardziej jak to że się ZNOWU pomylę i znowu zrobią to co wymyka się ziemskiemu rozumowaniu.
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
26 stycznia 2025, 15:05
https://x.com/tomorienjoyer_/status/1883512756550471968?t=85mDg5i6KbgEEYWuE4iMaQ&s=09

Dla mnie z nagrania wynika, że: Sergio chce podbiec ood trybunę, w tym momencie Calabria musiał coś powiedzieć, przez co zrobił się dym. Niektórzy insynuują chęć ataku na zawodnika Parmy, dla mnie bzdura, ponieważ raz że go minął więc musiałby się cofnać, 2 że się na niego nie spojrzał, tylko od razu na Calabrie. Mimo, że akcja w stylu Sergio, IMO, wina Davide.
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 stycznia 2025, 15:08
Jak chcesz na podstawie takiego wideo wysnuć jakiekolwiek istotne wnioski na temat tego kto zawinił i czym?
Ludzie opamiętajcie się bo gówno wiemy mamy tylko jakiś urywek spiny a wy cholera wie co do tego dorabiacie
7
The Legend
The Legend
26 stycznia 2025, 15:11
Ja tam widzę jakiegoś głupka biegnącego za Calabria i coś do niego pokrzykującego

Ale tak jak piszesz, na 100% wina Calabrii - ewidentnie chciał mu odgrodzić dostęp do trybun.
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
26 stycznia 2025, 15:53
IMO - In my opinion. Mam prawo napisać komentarz w którym opisuje, moje wrażenia dot. meczu czy tej sytuacji. Może nie mam racji, może ja mam, lecz to co mam na pewno, to prawo napisać taki komentarz. Nie napisałem że 100% wina Calabrii, lecz z tego nagrania wynika, że prowokatorem był Davide.

Tak swoją drogą po obejrzeniu nagrania z innej kamery, nabieram wątpliwości kto był prowokatorem.
0
Xytras
Xytras
26 stycznia 2025, 15:05
Mecz trudny. Kibicuje się dla takich meczy. Klub, mental.....coś ruszyło.....chłopaki biegają, walczą....troszkę mi to zaczyna przypominać Milan z lat 89,90.....pamiętam dokładnie
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
26 stycznia 2025, 15:05
Na lato potrzebny nowy trener, z tym gościem daleko nie zajedziemy. On powinien się leczyć u psychiatry.
1
DarQ
DarQ
26 stycznia 2025, 15:26
chyba właśnie Calabria powiedział to samo co Ty
1
Sebolinho10
Sebolinho10
26 stycznia 2025, 15:45
Przed jego przyjściem każdy wiedział jaki jest charakter Sergio. Nam właśnie potrzeba trenera który chwyci zawodników za jaja i wykreuje z nich facetów a nie panienki. Z całym szacunkiem do Pioliego i jego osiągnięć, ale w Milanie zrobiła się sielanka i wzajemne poklepywanie po ramieniu. Co do stylu gry....tutaj na jakieś efekty trzeba niestety poczekać. Sergio przejął drużynę w środku sezonu i do tego ma mecze co 3 dni. Nie ma zbytnio czasu na wprowadzanie pomysłów gdyż trzeba przygotowywać się pod kolejnego rywala. Jego rękę już widać chociażby z racji tego że drużyna gra do końca i sam Sergio doknuje całkiem sensownych zmian które w większości pomagają drużynie. Pozostaje wierzyć że jakoś nas przeczołga do tej LM i dostanie cały sezon przygotowawczy, aby mógł w spokoju wszystko z drużyną przepracować.
3
Milan111
Milan111
26 stycznia 2025, 15:04
Ludzie kochani co za fatalna gra.... Końcówka meczu, trzeba gonić wynik a oni sobie dalej spokojniutko rozgrywają od tyłu..... Cudem się udało to wygrać.....
Okropnie się na to patrzy....
0
patoo_07
patoo_07
26 stycznia 2025, 15:03
https://x.com/nocontextmilann/status/1883513003565543776?s=46

Nic do rywala nie mówił, biegł prosto na konfrontację z Calabrią.
5
ACstach
ACstach
26 stycznia 2025, 15:05
Masakra... No centralnie biegł mu załadować kilka klapsów w dziąsło. Trzeba czekać na tych co czytają z ruchu warg.
Edytowano dnia: 26 stycznia 2025, 15:06
1
Pavlović31
Pavlović31
26 stycznia 2025, 15:06
Theo niby miał powiedzieć do Sergio "później, później". Myślę że Calabria był zły. Kontrakt nie przedłużony, przyszedł Walker, został zmieniony.
0
Jago
Jago
26 stycznia 2025, 15:00
Ciekawe o co tam poszło
0
Manolas
Manolas
26 stycznia 2025, 14:58
Podobno Calabria z Conceiçao tłukli się o zakaz noszenia klapek
19
emil373
emil373
26 stycznia 2025, 14:55
A dla mnie ten mecz był tak fajny jak ochoczo, wciąż wyskakujące reklamy na naszej stronie.
7
MisiuACM
MisiuACM
26 stycznia 2025, 14:54
Witam.
Dziś po raz pierwszy od początku roku miałem więcej czasu żeby dokładnie obejrzeć mecz Milanu. Wygraliśmy 3:2, a ja jestem... zażenowany. Tak, dokładnie, jestem zażenowany i zdegustowany tym wątpliwym widowiskiem, które przyszło nam oglądać w te niedzielne południe.
Pierwsza myśl? Milan to obecnie drużyna spasionych kotów. W dodatku w dalszym ciągu dołączają do niej kolejne koty, tylko, że w worku. Sytuacja ze zmianą Leao i Theo w przerwie między połowami pokazała w moim odczuciu tylko jedno. Ta drużyna zrobić krok w przód, wróci na odpowiednie tory tylko kiedy ta dwójka albo weźmie się do gry i zacznie gryźć trawę W KAŻDYM MECZU albo kiedy opuszczą klub. Może to brutalne, ale moim zdaniem prawdziwe.
Druga myśl - zawodnicy tacy jak Jović czy Abraham to są na ten moment dla mnie jakieś karykatury piłkarzy. Wspólnie ile oni razy dotknęli piłkę? Raz? Dwa? Trzy? Za to obaj zeszli z murawy z wielkimi guzami na czole od kopnięcia się w nie swoim korkiem. Aż szkoda komentować te 'popisy'. Abraham w sytuacji, kiedy chwilę później padł gol na 3-2 o mało nie potknął się o własne nogi i nie wyleciał razem z piłką na 3 rząd trybun. Chukwueze 'przyjmuje' piłkę za linią środkową na połowie rywali, po czym doskakuje do niego od razu 2 rywali i błyskawicznie ją traci narażając na kontrę. Czy to w 100% jego błąd? Nie wiem, możliwe, że podający wrzucił go na lekkiego konia, co nie usprawiedliwia go przed tym błędem, zawsze można odegrać powrotną z pierwszej albo jak nie ma takiej możliwości to choć próbować wymusić faul. Wiem za to natomiast jedno, każdą piłkę, którą przyjmuje musi 3 razy poprawić. Jaki to jest kawał czasu dla przeciwnika z lepszej półki nie trzeba chyba tłumaczyć. Jovicia nie ma sensu nawet komentować, po boisku biegała sama koszulka, spodenki i korki, którymi już wspominałem - sam sobie zrobił krzywdę.
Trzecia sprawa - mecz się kończy, a zawodnik, który tego dnia biegał po boisku i jego trener, który cały mecz stał przy linii bocznej wyskakują do siebie z łapami na oczach tysięcy ludzi na żywo i na oku telewizyjnych kamer, naprawdę głowy są aż tak gorące, że nie można załatwić tego w szatni? Czy to jest poważne? No chyba nie jest, ale co w tym klubie jest?

Reasumując: Głównym winowajcą obecnego stanu rzeczy jest tylko i wyłącznie nasz zarząd. To oni nie potrafią sprzedawać piłkarzy, jak się okazuje też i kupować. My sobie możemy tutaj siedzieć i komentować kolejne ruchy transferowe za każdym razem licząc, że nowy nabytek wypali, ale to wróżenie z fusów. Druga strona medalu jest też taka, że zamiast budować na solidnych fundamentach przez lata mieliśmy zawirowania na stołkach w gabinetach dyrektorskich. Doszliśmy do sytuacji, że nikt już nie wie kto do końca czym się w tym klubie zajmuje. Ryba psuje się od głowy, a jak ta ryba zarządza klubem? No właśnie, bez głowy.
Przespaliśmy cały okres po zdobytym mistrzostwie, zamiast wzmacniać kadrę i nią rotować, zostaliśmy z tymi spasionymi kotami, którym się już nie chce, a nowi albo nie potrafią wejść w zespół, uruchomić głowy, rozwinąć się albo są zwyczajnie zbyt słabi. Prawda jest taka, że my nie potrzebujemy na ten moment tylko napastnika czy skrzydłowych, my potrzebujemy generalnej przebudowy pod okiem fachowego trenera, bo tutaj dziur do załatania jest znacznie więcej niż jeden bramkostrzelny napastnik.

To na ten moment tyle z przemyśleń po meczu, może później jeszcze będzie warto coś dodać.

Aha i na zakończenie. Brawo Strahinja Pavlović. Solidny mecz w środę, w spotkaniu w którym pod koniec łapały go już skurcze (a to świadczy o braku rytmu meczowego, mimo tego dał radę), dziś MVP spotkania, a co warte odnotowania: od 11 minuty z żółtą kartką na koncie i wytrzymał. Przy golu Chukwueze to również on główkował.
5
Gol
Gol
26 stycznia 2025, 15:29
Nie, ta drużyna potrzebuje bramkostrzelnego napastnika, solidnego skrzydłowego i pomocnika, a nie całkowitej przebudowy.

W tym sezonie problemem był nieodpowiednie dobranie trenera. Milan potrzebował trenera z krwi i kości, dostaliśmy przeciętniaka. Wiele osób to w lato przewidywało i tak się stało, niestety nasi piłkarze są chimeryczni i potrzebują odpowiedniej osoby która potrafi ich zmotywować. Fonseka taką osobą nie był.

Jakość w takich zawodnikach jak Reijnders, Fofana, Leao, Walker, Mike, Tomori, Theo czy Pulisic jest kompletnie niezaprzeczalna, potrzebna jest osoba która dokładnie te osoby poukłada w składzie żeby mogli prezentować najlepsze wersje siebie. Pavlovic to też zagadka, pół roku był kompletnie przeciętny żeby nie powiedzieć słaby, teraz dwa ostatnie spotkania zagrał jak profesor.

Można wiele Milanowi zarzucić w tym sezonie, ale nie tego, że mamy słabą kadrę.
Edytowano dnia: 26 stycznia 2025, 15:31
2
pentaczek
26 stycznia 2025, 17:56
No w dużej części my mamy bardzo dobrą kadrę w rozumieniu piłkarzy jako jednostek., Problemem jednak jest brak „drużyny”, kolektywu który się rozumie, wspiera, który chce wygrywać.

Abstahując od problemów z zarządzaniem, transferami, krótką ławką - to dla mnie potrzebny jest sztab który naprawi im mental/głowy bo my ewidentnie w tym aspekcie nie dojeżdżamy.
0
The Legend
The Legend
26 stycznia 2025, 14:49
https://x.com/Angelo_ACM99/status/1883509533798273225

Z tego widzę, to zawodnik Parmy leży na murawie, a podniecony jak kotka w rui Conceicao w niego wbiega, odpychają go zawodnicy Parmy, a Calabria coś mu dogaduje, na co Sergio jeszcze bardziej się podniecił i leci do niego z łapami.

Ogólnie żenada.
Chłop chciałby być jak Gattuso, ale co innego mieć jaja ze stali, a co innego być burakiem.
Edytowano dnia: 26 stycznia 2025, 14:59
4
ACstach
ACstach
26 stycznia 2025, 14:51
Tak czy inaczej niezły burak z naszego trenera. Czy leci z nami pilot?
1
Gzikuu
26 stycznia 2025, 14:52
jeżeli tak to brawa dla Calabrii
1
MilanHomer
MilanHomer
26 stycznia 2025, 14:52
Jak się bierze na trenera gościa, który całe życie był narwany niczym ta kotka, lub kocur jej szukający, to nie dziwne że takie są zachowania.

Poza tym w Portugalii też miał takie odpały, bo wywalali go z klubów mimo dobrych wyników.
1
Zimer9009
Zimer9009
26 stycznia 2025, 14:52
Ale to, że jest burakiem to chyba wszyscy wiedzieliśmy przed - prawda :)?
Edytowano dnia: 26 stycznia 2025, 14:54
5
zycumilanista
zycumilanista
26 stycznia 2025, 14:53
Lepszy burak, który z tych panienek zrobi mężczyzn niż dystyngowany miękkojajeczny typ.
6
kamilus
kamilus
26 stycznia 2025, 14:54
Przecież po jego zakontraktowaniu tak wielu kibiców (nawet tutaj) wręcz piało z zachwytu. :)
2
Pavlović31
Pavlović31
26 stycznia 2025, 14:54
Nie widzę tam zawodników Parmy którzy odpychają trenera a ten moment jakby miał wbiec w ich zawodnika jest urwany. Widziałem cały fragment i raczej nie wbiegł w niego.
Calabria chyba był zły za zmianę i o to poszło.
7
ACstach
ACstach
26 stycznia 2025, 14:57
@zycumilanista

Niby lepiej, ale niektórzy zbyt często mylą odwagę z odważnikiem.
1
The Legend
The Legend
26 stycznia 2025, 14:58
Tak, boczny obrońca bez rytmu meczowego, był zły o zmianę w 77-ej minucie.
Litości XD
2
gago1145
gago1145
26 stycznia 2025, 14:58
Jeżeli nie macie jasnego video, które ukazuje co dokładnie się tam wydarzyło to możecie o kant dupy rozbić te swoje domysły. Ile się mówi by nie powielać fake newsów, by sprawdzać na własną wszelkie informacje. Dorośli ludzie, a nie potrafią zachować chłodnej głowy...
12
zycumilanista
zycumilanista
26 stycznia 2025, 14:59
Lepiej być burakiem który zrobi z tych panienek mężczyzn, niż bezjajeczną pacyna
4
Vol'jin
Vol'jin
26 stycznia 2025, 15:00
https://x.com/M4rkPhilips/status/1883514115219689849

ja tu nie widzę żadnego deptania zawodnika Parmy

5
Gol
Gol
26 stycznia 2025, 15:01
Z tego fragmentu nic takiego nie wynika, duża nadinterpretacja.
2
donovo666
donovo666
26 stycznia 2025, 15:03
ładnie sobie dopowiedziałeś te historie xd typ z parmy leżał na murawie zrozpaczony porażką, nikt w niego nie wbiega
3
milan2002
milan2002
26 stycznia 2025, 15:04
Nie wiem co tam Calabria mówił do trenera, ale nie musi się gryźć w język ponieważ jest na wylocie. Co z resztą dla mnie jest nieporozumieniem.
0
zycumilanista
zycumilanista
26 stycznia 2025, 15:05
Przepraszam za zdublowanie postu ale nie zczaiłem że poprzednie mi się wysłało
0
The Legend
The Legend
26 stycznia 2025, 15:06
@
Vol'jin

rzeczywiście
na filmiku który podałeś nie widzę też Calabrii złego o zmianę, tylko jakiegoś napalonego głupka który za nim biegnie
0
Presidente
Moderator Presidente
26 stycznia 2025, 15:08
Ale z czego widzisz? Bo z tego filmiku nic nie wynika, a Ty napisałeś piękną historyjkę opartą na własnej fantazji.
4
serginho83
serginho83
26 stycznia 2025, 15:13
Ale odleciałes z tą historyjką...zanim się coś napiszę, to warto się czasami dwa razy zastanowić...
2
fristajlos
fristajlos
26 stycznia 2025, 15:17
The Legend

Chyba za dużo wleciało przy obiedzie
2
Manolas
Manolas
26 stycznia 2025, 14:49
O co chodziło z szarpaniną Calabrii z Conceiçao?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 stycznia 2025, 14:53
spytaj plotka i sKUBAńca - oni już wiedzą
1
k__f__c
k__f__c
26 stycznia 2025, 14:46
Trochę nam bramkarz Parmy wygrał ten mecz
1
Gerada
Gerada
26 stycznia 2025, 14:45
Jakby u nas robić aktualnie ranking bocznych obrońców to by wyszło, że trzech pierwszych (Walkera narazie nie uwzględniam) to przeszło przez nasz sektor młodziezowy :P Kolejność można dyskutować ale Calabria, Bartesaghi i Jimenez dośc wyraźnie nad Royalem i Theo :P Smutne, że Francuza obecnie w jednym zdaniu częściej wypada wymieniać z Brazylijczykiem niż pozostałymi...

Leao po prostu nie miał dnia w pierwszej połowie, ale to nadal nasz kluczowy gracz. Możliwe, że Ceonceicao słusznie zdjął Portugalczyka bo styl bronienia Parmy (non stop w mega kontakcie i doskoku) był dośc dobrą receptą na potrzebującego jakiegkolwiek miejsca Rafę.

Pavlović bardzo dobry dziś. Ma braki w pewnych aspektach technicznych - fakt. Nie jest tak dynamiczny jak np. Tomori. Ale większośc aspektów defensywnych i samo zaangażowanie top.

Dobrze, że w końcówce wreszcie obudził się też trochę Tiji i nie chodzi tylko o akcję bramkową.

Co do sytuacji z Conceicao i Calabrią - też jestem ciekaw o co poszło, ale zakładam, że w szatni sobie wszystko wyjaśnią. Natomiast Davide może być sfrustrowany - od początku sezonu odstawiony "bo tak" na rzecz znacznie gorszego gościa, który w dodatku zarabiał dwa razy tyle. Sam jak wchodził to zawsze bardzo dobrze grał, a teraz jak Royal złapał kontuzję to od razu Walkera sprowadzili i jakby na głowie nie stawał to nie dadzą mu żadnej ciągłości...

Ważne 3 punkty. Poza tym prawie wszystko trzeba poprawić "na wczoraj".
1
landik
landik
26 stycznia 2025, 14:47
Walker i tak by przyszedł nie zależnie od kontuzji Royala.
3
patoo_07
patoo_07
26 stycznia 2025, 14:49
Jimenez to raczej przeszedł przez sektor młodzieżowy Realu. Do nas przyszedł już do Primavery, więc w miarę ukształtowany.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 stycznia 2025, 14:49
Dnia mógł nie mieć Theo. Leao jest przede wszystkim chimerą, której nie chce się biegać przez 90 minut w meczach ze słabszymi. To już nie pierwszy raz kiedy zamiast próbować dryblować woli grać w chodzonego, po obwodzie.
0
Vol'jin
Vol'jin
26 stycznia 2025, 14:54
od początku sezonu odstawiony "bo tak" na rzecz znacznie gorszego gościa, który w dodatku zarabiał dwa razy tyle.

Przecież obaj mają podobne pensje. Calabria 2 mln Emerson 2,5
0
Gerada
Gerada
26 stycznia 2025, 14:58
@ patoo_07
Alex Jimenez przyszedł do Milanu w wieku 17 lat. Oczywiście zaczynał w Realu, ale chciał nie chciał przechodzi przez nasz sektor młodziezowy i spokojnie w przyszłości będzie mógł mieć status wychowanka...

@ landik
wiem, i uważam, ze sprowadzenie Walkera to dobry ruch - mówię tylko że to kolejny etap, który może wzmagać frustrację Calabrii. W przeciwieństwie do sprowadzenia Emersona i odstawienia Davide jego kosztem, sprowadzenie Anglika ma sporo sensu, zwłaszcza kiedy jest niemal pewne, ze Calabria ma odejść po sezonie.

@ Marcos Salinas
Theo póki co nie ma sezonu, a nie dnia... A Leao po prostu jak nie ma dnia to kiepsko sobie radzi z agresywnymi obrońcami grającymi non stop w kontakcie.
0
Gerada
Gerada
26 stycznia 2025, 15:15
@ Vol'jin

Mój błąd. Coś mi gdzieś źle się zapamiętało.
0
mmielczar123
mmielczar123
26 stycznia 2025, 14:44
Jedno trzeba tej drużynie oddać - mamy mocny mental w końcówkach. Za Fonseki ani razu nie potrafiliśmy odwrócić wyniku, a z Conceicao udało nam się to już 4 razy po 7 meczach. Szkoda Parmy, bo fajnie grali, nie cofnęli się pod własną bramkę jak większość drużyn serie a i przez to stracili 3 punkty.

Ciężko się to oglądało. Myślę, że piłkarzy Milanu można podzielić na 4 kategorie - solidni, słabi, zmęczeni/bez formy i gwiazdki z przerośniętym ego. Dzisiejszy mecz wygrał nam wypychany przez klub Pavlović, który asystował, wywalczył rzut karny, 2 kartki, ratował w obronie i jeszcze strzelił po spalonym. Doceniłbym jeszcze Calabrię, ale tylko za postawę w defensywie. Środek pola w ostatnim czasie to żart, w ataku bez Leao w formie mamy gigantyczne problemy, a na Moratę i Abrahama nie mogę patrzeć. Oni są tak słabi, że snujący się po murawie Jović jest w stanie dać więcej z przodu. Klub powinien zrobić wszystko, żeby załatwić trenerowi napastnika z prawdziwego zdarzenia, bo bez niego w dalszym ciągu będą ogromne problemy. Leao musi się ogarnąć, Theo tym bardziej, bo nie da się na niego patrzeć.

Liczą się 3 punkty, oby udało się jakoś doczłapać do LM, bo to się w tym momencie najbardziej liczy. W środę trzeba przyklepać top 8, a za tydzień wypadałoby nie skompromitować się w derbach. Forza Milan!
Edytowano dnia: 26 stycznia 2025, 14:46
2
kamilus
kamilus
26 stycznia 2025, 14:49
"Jedno trzeba tej drużynie oddać - mamy mocny mental w końcówkach. Za Fonseki ani razu nie potrafiliśmy odwrócić wyniku"

"Mental w końcówkach" to również gole na wagę 3 punktów, jak np. ten Gabbi w derbach.
3
Kessler_korps
Kessler_korps
26 stycznia 2025, 14:44
Strahinja Pavlović mąż opacznościowy Milanu
1
Jaca23
26 stycznia 2025, 14:49
A w kolejnym meczu za niego zagra Tomori.
1
S4MLUK
S4MLUK
26 stycznia 2025, 14:49
ament
0
The Legend
The Legend
26 stycznia 2025, 14:49
opaTrznościowy
1
kamilus
kamilus
26 stycznia 2025, 14:51
Pacz! To mąsz opacznościowy!
1
Von Strauss
Von Strauss
26 stycznia 2025, 16:12
Opączusiowy!
0
Kessler_korps
Kessler_korps
26 stycznia 2025, 18:13
Dziękuję za poprawienie mojej pisowni, nie ma to jak wspierająca społeczność, która zawsze zaangażuje się w pomoc osobom o niższym standardzie językowym. Wracając na chwilę do meczu to dzisiejsza gra Strahinji jednocześnie cieszy i martwi. Cieszy, bo rozegrał naprawdę dobre spotkanie, był kluczowym zawodnikiem na boisku ale również martwi fakt, że stoper był dzisiaj jednym z najważniejszych ofensywnych zawodników. Naprawdę źle świadczy to o zawodnikach których głownie rozlicza się z akcji pod bramką przeciwnika.
1
pwentrys
pwentrys
26 stycznia 2025, 14:43
Ogolnie to syf konkretny bedzie przez ten syf z Calabria i Sergio. Jak mozna dopuscic do takich sytuacji przy kamerach? Jak zareaguje pseudo zarzad? Jedyne wyjscie to kara/zawieszenie Calabrii.
0
Dusiek
Dusiek
26 stycznia 2025, 14:46
Macie jakiś link do sytuacji?
0
blazejmilan
blazejmilan
26 stycznia 2025, 14:48
Ciekawe, o co tam poszło?
0
ACstach
ACstach
26 stycznia 2025, 14:49
Szczerze wam powiem, że obojętnie kogo to była wina to wstyd mi za takie zachowanie przed kamerami. Burdel, burdel i jeszcze raz syf, zeby między sobą w drużynie tak lecieć do siebie po wygranej do tego.
3
PoofPoof
PoofPoof
26 stycznia 2025, 14:51
https://x.com/i/status/1883509533798273225 tu zajście.
0
Dusiek
Dusiek
26 stycznia 2025, 15:11
Fakt, że nie wygląda to dobrze, i być może Davide puściła żyłka, ale chłop odstawiony od składu, przychodzi Royal, który wszyscy wiemy jaki reprezentuje poziom, do tego przychodzi walker, żadnych info o przedłużeniu, strata opaski. Chłop imo nie wytrzymał i po prostu puściła mu psycha. Ale to jest tylko moja interpretacja, bo nie wiemy, o co naprawdę chodziło. Mimo wszystko widać, że jakieś tam niesnaski są w zespole/na linii Davide-Sergio, ale powinni sobie to wyjaśniać w szatni/treningu, a nie po wygranym w ostatnich minutach meczu.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 stycznia 2025, 14:43
Niepowtarzalny, niepodrabialny, nietuzinkowy, niewytłumaczalny, niezrozumiały i niewybaczalny mecz Milanu zespołu z Top6 fazy ligowej ligi mistrzów z beniaminkiem i to u siebie. Tylko Milan jest w stanie ograć Inter i Real by przykaszanić z Parma, mi to się nie mieści w głowie jak można grać tak źle, myśmy zaczęli grać dopiero od chwili gdy Pavlović strzelił gola którego sędzia skasował, opierdzielalismy się przez cały mecz żeby w doliczonym czasie gry stwierdzić że jednak gramy na maksa, mi to się w głowie nie mieści.
5
Piotrek1899
Piotrek1899
26 stycznia 2025, 14:43
Brawa za walkę do końca. I to chyba wszystko, za co można ich pochwalić. Bennacer za tą drugą bramkę powinien do jutra zapieprzać karne kółeczka wokół San Siro. Ale jak dla mnie, to jest jego znak firmowy. Takie bezmyślne podania w najmniej oczekiwanym momencie. O Theo nie napiszę nic. Tylko tyle, że marzę o jakimś kupcu, który zapłaci za niego jakieś sensowne pieniądze i narka. Leao? Ten Cassano wcale taki głupi nie jest. Portugalczyk bywa wyśmienity, ale tylko bywa. Czasami. Jak mu się chce. Ostatnio rzadko mu się chce i tutaj Antonio ma rację.
3
Mr. Nobody
Mr. Nobody
26 stycznia 2025, 14:42
Przykro widok, te sceny po meczu. Nie przystoi to Milanowi. Zwycięstwo po odwróceniu wyniku w doliczonym czasie gry powinno scalić ten zespół. Syf kompletny, fatalnie to wygląda
1
palonettoACM
26 stycznia 2025, 14:41
do usuniecia
Edytowano dnia: 26 stycznia 2025, 14:41
0
boro215
boro215
26 stycznia 2025, 14:55
W każdym bądź razie twitterowe wioskowe głupki już szaleją z komentarzem #calabriaout

Każdy wiedział, że Sergio jest despotyczny i emocjonalny, a Calabria ma zadre że mu opaskę kapitana odebrał i przyspawał do ławki, z której już się do końca sezonu nijak nie podniesie z Walkerem jako rywalem
0
dejnio
dejnio
26 stycznia 2025, 14:40
Ogólnie mecz pewniaczek, kursik 1.28 :>
4
skoropian
skoropian
26 stycznia 2025, 14:40
Ciekawe o co poszło z Calabrią? Wiadomo coś ?
0
landik
landik
26 stycznia 2025, 14:40
https://x.com/Angelo_ACM99/status/1883509533798273225 W sumie ciekawe o co tam poszło bo Sergio mocno ruszył za Calabria;
3
plotek
plotek
26 stycznia 2025, 14:39
Wreszcie jakiś trener miał jaja powiedzieć Calabrii, że jest po prostu słaby xD
2
kamilus
kamilus
26 stycznia 2025, 14:52
Ponoć Calabria do niego powiedział "myślisz ze fajnie się biega za piłka przez 90 minut?"... :(
1
Zimer9009
Zimer9009
26 stycznia 2025, 14:38
Czy Milan zagrał dobry mecz? Nie.
Czy Milan zasłużył na chociażby punkt w dzisiejszym spotkaniu? Nie.
Czy powinniśmy się cieszyć ze zdobytych 3 pkt? Oczywiście, że tak.

Drużyna jest w głębokim kryzysie. Każde takie przepchnięte zwycięstwo w tym okresie to jednak 3 pkt bliżej do 5 miejsca i modlenia się o 5 miejsc dla Serie A w LM :)
8
Gerada
Gerada
26 stycznia 2025, 14:52
Nie zgadzam się tylko z tym, że Milan nie "zasłużył" dziś na chociażby punkt. Obiektywnie to był mecz na remis, ewentualnie ze wskazaniem na gospodarzy. Milan zagrał zły mecz, bardzo duży wyglądało nie tak jak powinno, ale przez to, ze miał po prostu lepszych piłkarzy był obiektywnie groźniejszy pod bramką rywali (nawet xG jest 2.69 do 1.77). Z racji na to, ze Milan więcej gonił wynik to przewagę można podciągnąć pod wywołaną wynikiem, ale to wtedy nadal jednak bardziej remisowo niż, że Parma była lepsza :)

Poza tym - pełna zgoda.
0
Zimer9009
Zimer9009
26 stycznia 2025, 15:08
Gerada- w mojej ocenie nie zasłużyliśmy na punkt ponieważ grając przeciwko 17-ej drużynie ligi u siebie jak tracisz dwie bramki i dwukrotnie musisz gonić wynik, grając generalnie jedną wielką kupę to nawet na ten punkt nie zasługujesz niezależnie od finalnego rezultatu :)
0
Tanger
Tanger
26 stycznia 2025, 14:38
Taka myśl

Skoro mentalnie nie stać ich, żeby 90 minut cisnąć rywala, to może niech próbują jakimiś interwałami grać? Szybko objęte prowadzenie, potem trochę odpuścić i znowu przyciskać. Może coś w tym stylu byliby w stanie grać? Tutaj zmobilizowała ich 2 bramka dla Parmy. 15-20 minut na najwyższym biegu wystarczyło, żeby odwrócić losy meczu, strzelić 2 bramki i wyrwać 3 punkty.

Widać, że Milan po prostu nie jest w stanie tak grać, żeby cisnąć rywala przez cały mecz, zachowując przy tym koncentrację. Skoro nie można ich przestawić mentalnie o 90 stopni, to może trzeba wymyślić coś innego, co pozwoli im osiągać wyniki mimo słabostek psychicznych?
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 stycznia 2025, 14:45
Od sprzedaży Sandro nie ma piłkarza który umie regulować grę, to są te niewidoczne w statystykach umiejętności których bardzo w Milanie brakuje
5
k__f__c
k__f__c
26 stycznia 2025, 14:51
Szkoda że rządzący klubem wydają się tego nie dostrzegać że drużyna potrzebuje metronomu
0
sKUBAniec
sKUBAniec
26 stycznia 2025, 14:38
Niedziela, 18:00, zaczynam narzekanie. Myślę, że zacznę od przewidywań 5-0 dla Interu. Wszystko dla dobra Milanu.
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się