SCUDETTO


MARAZMU CIAG DALSZY... BOLOGNA 2-1 MILAN

27 lutego 2025, 19:37, Presidente Aktualności
MARAZMU CIAG DALSZY... BOLOGNA 2-1 MILAN

Już w 1' Milan mógł wyjść na prowadzenie. Reijnders za linię obrony posyła górne podanie do Musaha, ten z lewej strony od razu do środka do Gimeneza, który niepilnowany decyduje się od razy z okolic szesnastego metra na strzał, jednak piłka wyraźnie leci nad bramką. W 2' natomiast to Bologna mogła strzelić gola. Dominguez z lewej strony wzdłuż bramki płasko, interwencja Thiawa niefortunna, po której piłka groźnie mija słupek bramki Maignana, ale na szczęście wychodzi na rzut rożny. W 6' z kolei Castro popisał się podobnym podaniem w pole karne, ale tym razem Ndoye nie nadążył za akcją. W 12' Leao z połowy boiska chciał wypuścić prostopadle Joao Felixa, ale ten w pewnym momencie przestał biec sugerując arbitrowi pociąganie za koszulkę, jednak gwizdek sędziego milczał. Dwie minuty później dobre dośrodkowanie Pavlovicia z lewej strony, ale piłki nie opanowuje Musah. W 25' groźna akcja gospodarzy. Prostopadłe podanie do Ndoye, który wychodzi na dobrą okazję ścigany jedynie przez Pavlovicia, po czym decyduje się na strzał, który zatrzymuje się tylko na bocznej siatce. Chwilę wcześniej De Silvestri faulował Theo, jednak ponownie sędzia Mariani nie dopatrzył się przewinienia. W 29' kontra Milanu, po rzucie rożnym gospodarzy, którą kończy podanie do Fofany. Ten jednak w polu karnym upada po kontakcie z rywalem przegrywając starcie fizyczne. W 33' Dominguez płasko zza pola karnego, ale pewnie broni Maignan. W 38' Bologna była bliska objęcia prowadzenia. Dominguez dostaje podanie na lewą stronę pola karnego, zwodem mija Jimeneza i bocznej strefy staje oko w oko z Maignanem, ale to bramkarz Milanu wychodzi górą z tego starcia. Chwilę później z prawej strony Fabian mocno w pole karne, pomiędzy linię obrony a bramkarza, ale za wysoko i żaden z kolegów nie miał szans sięgnąć piłki. W 43' to Milan obejmuje prowadzenie. Maignan wznawia od bramki, Gimenez wygrywa pojedynek główkowy przedłużając zagranie, piłkę przejmuje Leao, który ucieka De Silvestriemu, a następnie mija Skorupskiego i pakuje piłkę do bramki. Po pierwszej połowie Bologna 0-1 Milan.

Bologna szybko rozpoczęła odrabianie strat, bo już w 48' było 1-1, choć w kontrowersyjnych okolicznościach. Rzut wolny z prawej strony boiska, dośrodkowanie w pole karne, tam głową uderza jeden z bolończyków, ale trafia w Fabbiana, od którego piłka się odbija i spada pod nogi Castro, który stoi raptem 5 metrów od Maignana i mocnym strzałem pokonuje golkipera. Powtórki pokazały jednak, że Fabbian prawdopodobnie dostał piłką w rękę, jednak po wideoweryfikacji, kiedy wszyscy spodziewali się anulowania bramki, on podtrzymał decyzję o trafieniu. W 55' kolejna groźna akcja gospodarzy, kiedy to Ndoye zagrywa w pole karne do Castro, ten składa się do woleja, ale nie trafia w piłkę. W 62' odgryzł się Milan. Theo indywidualnie, wpada w pole karne, po czym mocno uderza, ale uderzenie blokuje Beukema. W 64' Musah prawą stroną, w polu karnym przekłada piłkę z lewej na prawą, z prawej na lewej, po czym oddaje strzał, ale broni Skorupski. Po chwili ponownie aktywny Musah na prawej strony, tym razem szukający dogrania w pole karne, ale zagranie blokuje Castro. W 67' Miranda oddaje strzał z ponad 20 metrów, który minimalnie przelatuje nad poprzeczką zmuszając Maignana do próby interwencji. W 68' dobra akcja prawą stronę Jimeneza, który dogrywa w pole karne do Gimeneza, Skorupski mija się z piłką, ale w ostatniej chwili Casale wybija ją. W 78' głową uderzał natomiast Jović, ale w dogodnej sytuacji uderzył za lekko i nieprecyzyjnie, bo wprost w Skorupskiego. W 81' słupek po strzale głową Casale, który uderzał po dośrodkowaniu z rzutu rożnego. W 82' nadeszło niespodziewane. Z lewej strony aut rozgrywany przez Bolognę. Dogranie w pole karne na bliższy słupek, Maignan nie wychodzi do piłki, Pavlović wykazuje się brakiem zdecydowania, kiedy to zza jego pleców na wślizgu piłkę atakuje Ndoye i pakuje ją do bramki. W końcówce dwie akcje jeszcze, w ramach kontry, miał Dallinga, ale za pierwszym razem piłkę zabrał mu Pavlović, a za drugim uderzenie gracza gospodarzy trafiło w boczną siatkę. W 90+4' szarpnął jeszcze Theo, ale jego wycofanie z lewej strony w pole karne okazało się niecelne. Bologna 2-1 Milan. 

BOLOGNA FC (4-2-3-1): Skorupski; De Silvestri (85' Calabria), Casale, Beukema, Miranda; Freuler, Ferguson (72' Pobega); Ndoye, Fabbian (72' Odgaard), Dominguez (80' Cambiaghi), Castro (80' Dallinga)

Rezerwowi: Bagnolini, Ravaglia, Erlic, Moro, Orsolini, Calabria, El Azzouzi, Pobega, Aebischer, Odgaard, Lykogiannis, Dallinga, Lucumi, Cambiaghi

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan; Jimenez (84' Abraham), Thiaw, Pavlovic, Theo; Fofana, Reijnders; Musah, Joao Felix (61' Pulisic), Leao; Gimenez (76' Jović)

Rezerwowi: Sportiello, Torriani, Tomori, Gabbia, Terracciano, Bartesaghi, Bondo, Chukwueze, Sottil, Pulisic, Abraham, Camarda, Jovic

Bramki: Leão 43' – Castro 48', Ndoye 83'

Żółte kartki: Theo 47', Casale 53'

Arbiter główny: Maurizio Mariani

Miejsce: Stadio Renato Dall'Ara (Bolonia)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



820 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jedrek1972
Jedrek1972
27 lutego 2025, 23:10
Ibra wont zarząd wont za czasów Maldiniego też były mecze słabe ale zaraz w następnym ju@ grali a tu jakby za karę grali
0
lyndonmilan
lyndonmilan
27 lutego 2025, 23:13
Wszyscy wont a potem Won
4
DyziekAcM
27 lutego 2025, 23:09
Grają na zwolnienie trenera, nie widzę innej opcji. Szkoda się denerwować.
2
Dusiek
Dusiek
27 lutego 2025, 23:10
Ktorego juz z rzedu?
7
DyziekAcM
27 lutego 2025, 23:16
Nawet za Foneski trochę się angażowali teraz nikt nie gra dosłownie nikt, może tylko temu Pavloviciowi zależało
1
M3TR0
M3TR0
27 lutego 2025, 23:20
Biorąc pod uwagę, że ten pato trener co chwila z każdym zawodnikiem robi spinę, to w sumie nie głupia teoria
5
Jedrek1972
Jedrek1972
27 lutego 2025, 23:09
Ibra wont zarząd wont za czasów Maldiniego też były mecze słabe ale zaraz w następnym ju@ grali a tu jakby za karę grali
0
MisiuACM
MisiuACM
27 lutego 2025, 23:09
Wulgaryzmy + obrażanie
Edytowano dnia: 27 lutego 2025, 23:18
3
S4MLUK
S4MLUK
27 lutego 2025, 23:08
Roma wyprzedzi nas szybciej niż mi się wydawało.. ( :
0
Jedrek1972
Jedrek1972
27 lutego 2025, 23:07
Takie nadtaly czasy pilkarz kopnie kilka razy piłkę prosto i krzyczy podwyżka bo on za mało zarabia dostaje klika mln i gowno klub ich obchodzi tak to wygląda w Milanie kto dawał za tego pajaca Felixa ponad 100 baniek chory. AJimenez co warty tej kasy w życiu biegał jak żyd po pustym sklepie
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
27 lutego 2025, 23:06
To już nie AC Milan, tylko pato Milan...
1
Piotrek1899
27 lutego 2025, 23:06
Nie zdziwię się, jesli Conceicao sam się zwolni po tym meczu. Ba, uważam, że powinien. Za Fonseki przynajmniej staraliśmy się prowadzić grę. Różnie z tym bywało, to prawda. Natomiast drugi z Portugalczyków postanowił zrobić z AC Milan drużynę prowincjonalną, grająca totalny antyfutbol. I udało mi się to w bardzo krótkim czasie. Brawo ;p
7
hyrus13
hyrus13
27 lutego 2025, 23:09
Byłem za Kąsejszjao i biję się w pierś. Tak żenującego człowieka w tym klubie to dawno nie było. Może gramy absolutną padakę, ale przynajmniej atmosfery też nie ma.
11
fristajlos
fristajlos
27 lutego 2025, 23:13
Hyrus

Mam to samo. Moim zdaniem chłop zepsuł całą karierę. Zostały mu do wyboru kluby pokoju Bragi czy innego Crystal Palace. W 2 miesiące spalił całą swoją karierę. Tylko czubek większy niż Furlani może go zatrudnić.
4
Gerada
Gerada
27 lutego 2025, 23:14
Dla mnie to szczere "czapki z głów". Jak za Fonseki graliśmy całkiem spoko do przodu, ale punktowaliśmy jak ligowy średniak, tak za Conceicao wyglądamy jak ekipa walcząca o utrzymanie i punktujemy nieznacznie lepiej niż takowa :)

A już sposób w jaki Sergio rozwiązał problem nieskuteczności napastników Milanu to majstersztyk: Moracie tworzono sytuacje i marnował. Gimenezowi nie tworzą i nie marnuje.

Pierwszy napastnik w Milanie od X lat, który nie tyle jest słaby, co po prostu nie ma sposobności żeby się wykazać. Tzn - może i jest słaby, może dobry... Za Conceicao się raczej nie dowiemy.
6
Piotrek1899
27 lutego 2025, 23:20
Powiem Wam, że ja po SuperPucharze byłem mega optymistycznie nastawiony do niego. Do Fonseki zresztą też, bo marzył mi się Milan dominujący, grający skuteczną i efektowną piłkę. Sądziłem, że uda mu się taki zespół ogarnąć. Niestety, Panowie, rzeczywistość nie jest dla nas łaskawa. A to, co zrobił Conceicao z tą ekipą mnie po prostu dobija.
3
Mirek99999999
Mirek99999999
28 lutego 2025, 07:48
Piotrek1899
23 lutego 2025, 11:47
Myślę, że jeśli Milan nie zdobędzie co najmniej 4 punktów w meczach z Bologną i Lazio, Conceicao odejdzie. Sam.

To czekamy na dymisję:)
0
Jedrek1972
Jedrek1972
27 lutego 2025, 23:06
Takie nadtaly czasy pilkarz kopnie kilka razy piłkę prosto i krzyczy podwyżka bo on za mało zarabia dostaje klika mln i gowno klub ich obchodzi tak to wygląda w Milanie kto dawał za tego pajaca Felixa ponad 100 baniek chory. AJimenez co warty tej kasy w życiu biegał jak żyd po pustym sklepie
0
Jedrek1972
Jedrek1972
27 lutego 2025, 23:06
Takie nadtaly czasy pilkarz kopnie kilka razy piłkę prosto i krzyczy podwyżka bo on za mało zarabia dostaje klika mln i gowno klub ich obchodzi tak to wygląda w Milanie kto dawał za tego pajaca Felixa ponad 100 baniek chory. AJimenez co warty tej kasy w życiu biegał jak żyd po pustym sklepie
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
27 lutego 2025, 23:05
Był Fonseca, było źle, ale odkąd przyszedł ten portugalski pieniacz, to już na serio się nie da tego oglądać. Czego on ich nauczył oprócz łapania durnych kartek? Mogą go wywalić nawet jutro.
9
OnlyMilan2003
OnlyMilan2003
27 lutego 2025, 23:05
Po pierwszej połowie łudziłem się głupio że coś ugrają w tym meczu, ale to co się wyprawia to jest dramat szczególnie dla kibiców którzy nie zasługują na takie " widowiska " co trzeci dzień.
Zmiana trenera poszła w złym kierunku, bo zamiast scalić szatnię to ten podzielił ją jeszcze bardziej i ci grają na jego zwolnienie lub kładą "lachę " na wszystko bo to niemożliwe jest że skład na papierze na minimum top3 zajmuje dopiero 8 miejsce bez przyczyny ci goście potrafią grać tylko tu jest jakiś spory problem.

1
Hayemaker
Hayemaker
27 lutego 2025, 23:05
No cóż... szybko poszło. Przed Torino walczyliśmy jeszcze o LM, przed Bologną o LE a od jutra zostaje nam walka o LK. Latem znowu zmiana trenera, wyprzedaż - trzeba załatać dziurę w budżecie. Na jesień batalie z drużynami z Cypru i Słowacji, o ile wgl zagramy w pucharach.

Niecałe 3 lata temu zdobywaliśmy scudetto, niecałe 2 lata temu graliśmy w półfinale LM... I znowu lądujemy na dnie.
1
hyrus13
hyrus13
27 lutego 2025, 23:10
Drużyny z Cypru czy Słowacji jeszcze lepszej lekcji by im dzisiaj udzielili niż Bologna.
2
Sebolinho10
Sebolinho10
27 lutego 2025, 23:04
Przynajmniej utrzymanie w Serie A mamy zapewnione.
Trzeba szukać pozytywów xDD
1
lyndonmilan
lyndonmilan
27 lutego 2025, 23:08
mamy? matematyczne sznse są a Milan potrafi zaskakiwać
2
Manolas
Manolas
27 lutego 2025, 23:04
Pamiętam jak za Piolego narzekałem że są przerwy na kadrę, tęskniąc za dobrym i radosnym futbolem oglądając naszych orłów. Tymbardziej po meczach pełnych emocji i walki do samego końca jak ta rimonta z Hellasem. Po dzisiejszym meczu stwierdzam że Bednarek i Milik nie odp***li by takiej magniany jak Felix i Jimenez i reszta tych pseudo kopaczy razem wziętych. Michniewicz>Portugalskie wynalazki
8
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 lutego 2025, 23:02
To że Red Bird to porażka wiedziałem od samego początku, to że zwolnienie Maldiniego to był gargantuniczny błąd wiedziałem od początku, to że przydupasy z zarządu to amatorzy wiedziałem od początku, to że Fonseca to był zły wybór, wiedziałem od początku (choć teraz po tym co widzę Fonseka wzbudza sympatię) ale to że Conceição polegnie tak spektakularnie i tak dobitnie to się nie spodziewałem. Chłop pobil wszystkie możliwe antyrekordy. Mam wrażenie że nasz trener bardziej dba o interesy Mendesa niż o swoją reputację i wyniki Milanu. Brakuje w moim słowniku słów wystarczająco adekwatnych by próbować wyrazić rozczarowanie i zażenowanie które towarzyszą oglądaniu tego Milanu, by w pełni oddać to jak bardzo wszyscy ww zawiedli i trudno jednoznacznie wskazać kto jest większym nieudacznikiem: właściciel, zarząd, trener a może piłkarze. Wiem jednak jedno ta grupa piłkarzy może grać o niebo lepiej, wyprzedawani i niepotrzebni piłkarze tzw.odpady z Milanu potrafią w innych klubach grać dobrze lub przyzwoicie tylko w Milanie się nie da, nie da się i chuxxxx!!! Oglądam na trzeźwo czy oglądam wstawiony, nie ma znaczenia Milan jest daremny, beznadziejny, tragiczny i okropny, fatalny. Ten sezon definitywnie jest już stracony, wszystkie szansę zaprzepaszczone, nie wiem czy nie wolał bym aby skończyli poza pucharami. Cofnęliśmy się do banter ery, z tą różnicą że na papierze mamy nieporównywalnie lepszy skład i o wiele więcej jakości a przez to oglądanie Milanu jest sto razy bardziej frustrujące i boli mnie każda część ciała, boli mnie dusza, boli mnie moje jestestwo na samą myśl o tym Milanie, widząc co te gamonie zrobili z Milanem Maldiniego, chce mi się płakać choć nie urośnie łzy to wewnątrz czuje jedną wielką i wszechogarniająca pustkę, nicość. AC Dziady. Jak by tego było mało sędziowie w co drugim meczu sędziują skandalicznie już mniejsza z golem na 1:1 ale mnóstwo mniej brzemiennych w skutach decyzji było skandalicznych wręcz obrazoburczych, w tym klubie absolutnie wszystko jest na nie i to wielkie NIE!!!
8
S4MLUK
S4MLUK
27 lutego 2025, 23:11
ale gol na 1:1 to klatka piersiowa, chyba, że masz piękne wideo a nie stopklatkę to śmiało
2
lyndonmilan
lyndonmilan
27 lutego 2025, 23:01
A mogłem oglądać jak trawa rośnie zamiast tego gniota
4
PrzemekACM1899
PrzemekACM1899
27 lutego 2025, 23:01
Najpierw to powinni zarząd cały (wulgaryzm), a najlepiej to powinien się cały ten RedBird (wulgaryzm) w powietrze
Edytowano dnia: 27 lutego 2025, 23:21
6
The Legend
The Legend
27 lutego 2025, 23:01
Tak na marginesie - wielu tu umniejszało Panu Pioliemu, jakoby to wielki i wyjątkowy motywator Ibra, miał decydujący wpływ na wyniki, a Stefano był tylko chłopcem od podawania piłek na treningu.

No to teraz macie potężnego Zlatana w klubie, który co parę dni chodzi napuszony do szatni, aby wygłaszać swoje dyrdymały, znaczy się płomienne, motywujące przemówienia .:P Jaki tego mamy efekt? Sami widzicie.
Edytowano dnia: 27 lutego 2025, 23:04
17
House_vol.2
House_vol.2
27 lutego 2025, 23:10
Za chwile ktoś napisze, że Pioli nie wygrywał z Interem... Mieliśmy trenera, który panował nad drużyną, który mimo problemów z kontuzjami dał choćby łatwe wicemistrzostwo w tamtym sezonie. Mieliśmy stabilność, teraz musimy się wygrzebać z dołka jakim będzie następny sezon. Bez LM będzie ciężko cokolwiek zbudować i tak będziemy zataczać błędne koło przez nastepne lata.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 lutego 2025, 23:10
Tamtego Zlatana już nie ma w Milanie. Zostało jedynie jego ego w dobrze skrojonym garniturku od hamerykańskiego pana.
Zresztą obecny stan rzeczy jest częściowo pochodną zagłaskiwania zawodników przez Piolego.
Skończyły się silne jednostki w szatni i reszta rozpuszczonych gwiazdeczek przestała tak błyszczeć.
1
hyrus13
hyrus13
27 lutego 2025, 23:12
Najlepsze jest to, że nadal jest pokaźne stadko, które uważa Piolego za wuefistę i deprecjonuje wyniki, jakie osiągał.
2
RockStar
RockStar
27 lutego 2025, 23:00
Sprzedać Leao, kupić Benja Domíngueza i jeszcze mnóstwo kasy zostanie.
1
Pablo78
Pablo78
27 lutego 2025, 23:00
Trener kłócący się z zawodnikami, potem żeby był felix lub wcześniej pozbycie się kilku graczy praktycznie za free, a tym bardziej że na murawie nie widać tej jakości fofana...z chukwu zrobili tylko rezerwowego....transfer royala jak żart itd.
Zabawa w futbol.
0
k__f__c
k__f__c
27 lutego 2025, 23:12
Chukwu to się nawet na rezerwowego nie nadaje
0
michalmisiu
michalmisiu
27 lutego 2025, 23:00
Wulgaryzmy
Edytowano dnia: 27 lutego 2025, 23:03
3
Aro6060
Aro6060
27 lutego 2025, 22:59
Ciekawe czy Sergio dostanie jeszcze jeden mecz czy zaraz będzie info o zwolnieniu.
1
Gerada
Gerada
27 lutego 2025, 23:02
Jeszcze jeden mecz? W sensie jakiś benefisowy? pożegnalny? Bo za zasługi powinien dostać jeszcze coś przed własną publicznością? :P Dostał o jakieś 14 za dużo... (Wg mnie to nawet i 16, ale dwa superpucharowe jestem w stanie jakoś znieść :P)
4
lyndonmilan
lyndonmilan
27 lutego 2025, 23:05
On dostanie jeszcze cały nowy sezon o ile sam nie zrezygnuje a Sarri patrzy i sie smieje i cieszy że nie przyjął naszej oferty w grudniu
0
Dohtor
27 lutego 2025, 22:59
Jak to jest że od X lat "piłkarze" co tu przychodzą po kilku meczach dostaja jakiejś amenzji i zapomniają jak sie gra w piłkę?? XD
9
fristajlos
fristajlos
27 lutego 2025, 23:05
Też mnie to zastanawia
1
k__f__c
k__f__c
27 lutego 2025, 22:58
Marazmu? Marazm to był za późnego Piolego, teraz jest dół z gównem czyli szambo.
11
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
27 lutego 2025, 22:58
Mam nadzieję że nasi będą konsekwenti i w niedzielę pomogą Lazio utrzymać kontakt z top4.
2
Gerada
Gerada
27 lutego 2025, 23:00
Obawiam się, że to nie od naszych będzie zależało czy Lazio zdobędzie trzy punkty czy nie. To nie słabsi ustalają takie rzeczy :P
3
Dusiek
Dusiek
27 lutego 2025, 22:58
Slabo to wyglada i druzyna nie robi nic, zeby zagrac w LM w przyszlym sezonie.
Szkoda, ale po chinczykach mielismy sie odbudowywac, a tu zaraz zatoczymy kolo...
Nic dobrego nie bedzie z tego, jak odpadniemy z LM. Mozemy nawet do LE czy tego zasciankowego Konfederacji cos tam sie nie dostac.
Przykro patrzec, ale to totalny zlepek nazwisk, a nie druzyna.

1
Aro6060
Aro6060
27 lutego 2025, 22:57
Trener na już bo poza trzema meczami obecnemu nic nie wyszło.
1
PiotG20
PiotG20
27 lutego 2025, 22:57
Jeszcze Davidek Wiewiórka po drugiej stronie barykady.... to jest jakiś koszmar
0
carrygun
carrygun
27 lutego 2025, 22:56
Na resztę sezonu trzeba strażaka, który ugasi ten pożar. Może Marco Giampaolo?
8
Dusiek
Dusiek
27 lutego 2025, 23:00
I po 3 miesiach przyjdzie Padre? Ja wiedzialem, ze bedziemy za nim tesknic jeszcze, bo chlop jako jedyny cos ogarnial, od czasu Ancelottiego (no i moze troche Allegri).
Ale jego czas tez nadszedl, bo juz po prostu przestawal to funkcjonowac. Teraz nic nie dziala...
0
RockStar
RockStar
27 lutego 2025, 23:05
Ty chcesz ugasić ten pożar czy w niego wbiec?
2
demaljer
demaljer
27 lutego 2025, 22:56
Jak obudzę się rano i nie będzie tu informacji o żadnych zwolnieniach tylko dalsze wyrazy zaufania do trenera i dyrektorów to chyba mnie przerośnie
7
carrygun
carrygun
27 lutego 2025, 22:59
To się przygotuj, bo korposzczury do końca będą pudrować ten stolec i udawać, że to faworek.
4
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
27 lutego 2025, 22:55
Projekt Red Bird oficjalnie zakończony na stadionie Dollara
5
Semper Fideli
Semper Fideli
27 lutego 2025, 22:55
Kolejna analogia do reprezentacji Polski. Portugalscy trenerzy to nie jest dobra droga. fakt nie opinia

przez fakt braku awansu do LM. Zaorać to grubo i budować na zdrowych fundamentach o ile jest taka możliwość
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 lutego 2025, 23:04
Włoch też rwałby sobie włosy z głowy przy takiej kadrze (Szczególnie w środku pola, gdzie Musah jest kompletnie bezużyteczny, a Fofana MOCNO przereklamowany.) i bezmyślnych próbach wymuszania gry 1-4-2-4.

Tu potrzebny jest nowy, podporządkowany pod trenera projekt z nowym system i całkowicie przebudowaną szatnią.
0
Pablo78
Pablo78
27 lutego 2025, 22:55
W obronie miękkie chłopaki, nie ma zespołu a zlepek, brak poświęcenia się dla klubu.Zachciało się zlatanowi portugalskiej myśli szkoleniowej........jak oni wszyscy się nie wstydzą takiej postawy takich wyników????zero rozliczenia, wyciągania wniosków. Dziś trener też nie pomagał jakby grał na porażkę. Rywal wpuszcza 4 nowych a my piłujemy mimo braku sił. A na marginesie ciekawe ile w sumie błedów zrobił ten marianek z gwizdkiem.
2
Aro6060
Aro6060
27 lutego 2025, 22:55
Rozwiązali Bonere zeby przejął stery w pierwszym zespole
0
palonettoACM
palonettoACM
27 lutego 2025, 22:54
ConceiCIAO :)
5
The Legend
The Legend
27 lutego 2025, 22:53
Panowie proszę o spokój.
Jeszcze nie wszystko stracone.
Przypominam, ze mamy młodego i utalnetowanego trenera w Futuro i można go przesunąć do pierwszej drużyny.


XD
2
Dohtor
27 lutego 2025, 22:58
Chociaż jest Włochem, zna lige włoską i w swoim prime był 10 leveli ponad tych ogórków na naszej prawej obronie.
3
PiotG20
PiotG20
27 lutego 2025, 22:53
Tak kończy skrajne oszczędzanie... jeszcze wyższymi kosztami... zarząd do zwolnienia Maldini wracaj bo toniemy!
6
sebastek888
sebastek888
27 lutego 2025, 22:53
Ale bym obejrzał taki Milan vs Manchester United... Najlepiej nad miednicą
7
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
27 lutego 2025, 22:55
A ja wolałbym nie...
0
Sebolinho10
Sebolinho10
27 lutego 2025, 23:01
I jeszcze United by nas zaorało bo by im wyszedł mecz sezonu xD
0
mmielczar123
mmielczar123
27 lutego 2025, 22:53
Rzygać mi się chce od tych meczów. Trzecia kompromitacja z rzędu, a w wywiadach dalej będzie pieprzenie w stylu "Sezon jeszcze się nie skończył. Musimy dać z siebie więcej". To od was zależy barany, czy dacie z siebie więcej. Brak chęci, zaangażowania i przewracanie się przy każdym kontakcie. Co mecz to samo - 3 dogodne sytuacje na przestrzeni całego spotkania i głupie błędy w obronie. Nie da się wygrać meczu, jak nie tworzysz sytuacji, a my przez ostatnie trzy mecze stworzyliśmy tyle, ile powinniśmy tworzyć w jednym. W ataku biegają bezużyteczny Felix i Gimenez, który żyje z podań, których nie dostaje. Leao przez większość meczu nie biega, tylko spaceruje. Fofana z Reijndersem przestali być jakkolwiek użyteczni i druga linia w Milanie nie istnieje. O Musahu nie będę pisał, bo nie chcę dostać bana. Wygląda na to, że Conceicao rozpieprzył wszystko, co udało się zbudować Fonsece. Gramy tak fatalnie, że oczy krwawią, a wyniki są jeszcze gorsze od stylu. Mam już tego dość, skończmy ten sezon na 8 miejscu, bo LM i tak nie będzie, zaorajmy to wszystko i zbudujmy coś od nowa. Nowy zarząd, nowy trener, nowi piłkarze. Od końcowego Piolego gramy jak drużyna środka tabeli i z każdym miesiącem jest coraz gorzej.
1
lopezito84
lopezito84
27 lutego 2025, 22:52
Niech ten sezon już się skończy
1
kabo
kabo
27 lutego 2025, 22:52
Nazwiska są, nie ma kompletnie drużyny i pomysłu.
Totalna zenada by było gdyby wyprzedziła na Roma.

Tak jak wspominał Calabria, coś w styczniu się wydarzyło (albo działo się już od dawna) że atmosfera w drużynie totalnie siadła. Zero zaangażowania i drużyny od tego czasu.
Zapewne tez techniki trenera tutaj nie pomogły, myślał że zagoni zawodników do pracy twarda ręką a to się odwróciło przeciwko niemu.
3
Gerada
Gerada
27 lutego 2025, 22:52
W dzisiejszej porażce jedyne negatywne emocje wzbudziła we mnie postawa Marianiego i ogólnie całego zespołu sędziowskiego. Poziom był tak żenująco i abstrakcyjnie niski, że nie dało się tego spokojnie przyjmować.

Natomiast jeśli chodzi o wynik i przebieg meczu to w zasadzie bez niespodzianki. Faworyci wygrali.

Pioliego trzeba było spalić na stosie bo zdobywał jedynie wicemistrzostwo.

Fonsekę trzeba było zwolnić bo nie było ciągłości i Milan chociaż zawsze z inicjatywą to nie zawsze wygrywał.

Wreszcie mamy trenera, za którego na Bolonię wychodzimy od pierwszej połowy licząc, ze wyszarpiemy remis. Wreszcie na tle Juventusu czy Bolonii to my jesteśmy średniakiem ligowym, który stawia autobus i liczy, ze może gdzie uda się wywieźć remis lub jakimś przypadkowym farfoclem nawet i od święta trzy punkty...

Myślę, że etap nadawania kierunku "zespołowi" można powoli uznać za zakończony.

Bez krzty ironii, dziś w lidze jesteśmy mocniejsi od Monzy i Empoli, a nieco tylko lepsi od Lecce, Venezii i Verony. Reszta stawki to albo zespoły na naszym poziomie albo po prostu lepsze. Szczerze, uważam, że ustawienie nas w tak zacnym gronie jest prawdziwym wyczynem...

EDIT: Ze zwolnieniem Fonseki się połowicznie zgadzam. Zgadzam się bo nie szło nam z nim u steru wystarczająco dobrze i w sumie nie wróżyła ta współpraca za dobrze. Nie zgadzam się - bo jak mieli zatrudnić znacznie gorszego to bez sensu był ten ruch...
Edytowano dnia: 27 lutego 2025, 22:56
4
Misiak
Misiak
27 lutego 2025, 22:51
Tragedia niech jadą po Sarriego bo oni nawet nie wiedzą gdzie podać nieda się na to patrzeć
1
xpw99
xpw99
27 lutego 2025, 22:51
Nie przesadzałbym z krytyką zarządu pod względem kadry. Kadra jest dobra. Nawet bardzo dobre, dużo lepsza i szersza niż ta którą miał Pioli. Na spokojnie do walki o Scudetto a top 4 to mus. To co zawalili na całej linii to trener. Ile tu winy Sergio ciężko stwierdzić bo nie miał czasu na przygotowania. Ale wyglada na to że ani jeden ani drugi się nie nadawali. Tu naprawdę nie trzeba rewolucji kadrowej latem - potrzebny jest fachowiec który to poukłada i ewentualnie wymieni niektóre elementy do swojej wizji
1
Jedrek1972
Jedrek1972
27 lutego 2025, 22:57
Co kadra jest dobra pokaż mi te nazwiska i miejsce jakie zajmujemy ta kadra to gwiazdeczki tylko Poli miał swoich typu Tonali Kessi Selemakers Kjear i mimo nazwisk mało znanych ogarnął to
1
k__f__c
k__f__c
27 lutego 2025, 23:07
Kadra dobra? Kadra bez ani jednego defensywnego pomocnika dobra? Kadra gdzie nie uzbierasz nawet 4 sensownych pilarzy do środka pola dobra? Ile wypiłeś?
0
Jedrek1972
Jedrek1972
27 lutego 2025, 22:51
Może nawet i Kloop przyjść nie klne ale muszę z gówna bata nieukrecisz
1
Jedrek1972
Jedrek1972
27 lutego 2025, 22:50
Może nawet i Kloop przyjść nie klne ale muszę z gówna bata nieukrecisz
1
Manolas
Manolas
27 lutego 2025, 22:50
Ściągać Spalettiego choćby mieli na kolanach go błagać
2
Misiak
Misiak
27 lutego 2025, 22:50
Nieno niech wymienia go na Sarriego bo kompletnie nie wiedzą co robić gdzie podać, dramat jakis
1
urugwajczyk
urugwajczyk
27 lutego 2025, 22:50
Zabili mi radość oglądania Milanu. Zaangażowanie pokazali na 10min w drugiej połowie. Niech ktoś w tym klubie podejmie jakieś kroki żeby wyjść z tego gówna, bo zaraz zaczniemy rywalizować o utrzymanie.
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się